Hmmm, denk dat ik precies het tegenovergestelde ga pickenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef incognitoomuch het volgende:
Rich Franklin vs. Cung Le
Thiago Silva vs. Stanislav Nedkov
Dong Hyun Kim vs. Paulo Thiago
Takanori Gomi vs. Mac Danzig
Motonobu Tezuka vs. Alex Caceres
Tiequan Zhang vs. Jon Tuck
Anderson Silva is 37..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Franklin is 38 en Cung is 40, ouwe lullen partij
checkquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef wc-eend het volgende:
Rich Franklin vs. Cung Le
Thiago Silva vs. Stanislav Nedkov
Dong Hyun Kim vs. Paulo Thiago
Takanori Gomi vs. Mac Danzig
Motonobu Tezuka vs. Alex Caceres
Tiequan Zhang vs. Jon Tuck
wie is nedkov?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Nedkov gaat geslacht worden door Silva.
Nou... Ik ben bang dat Silva nog maar een fractie is, van wat hij ooit was... Dat en dat Nedkov gewoon een beest is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Nedkov gaat geslacht worden door Silva.
Begint er wel op te lijken ja... Hoewel Rampage er in zijn pot tegen Jones wel ongelovelijk goed uit zag.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Rampage Jackson vs. Glover Teixeira set for UFC On Fox 6 in January
Het afscheid is officieel
Dezelfde Nedkov die geclowned werd door Cane tot hij uit het niets een haymaker precies op z'n slaap knalde?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou... Ik ben bang dat Silva nog maar een fractie is, van wat hij ooit was... Dat en dat Nedkov gewoon een beest is.
[..]
Begint er wel op te lijken ja... Hoewel Rampage er in zijn pot tegen Jones wel ongelovelijk goed uit zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |