Yska? Even een verlate vraag he, maarrehm, heb jij mijn brief vorig jaar kerst eigenlijk nog gekregen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga kaartjes sturen maar ik vind het ook ontzettend leuk om te krijgen.
Dus ik solliciteer bij deze voor een plekje in de OP. Ik ga ook gelijk mijn pm-box opruimen zodat al jullie pm'tjes erin passen
Jazeker, die was hartstikke mooi! Stiekem ook wel confronterend. Maar had ik dat nog niet eerder gezegd danquote:Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Yska? Even een verlate vraag he, maarrehm, heb jij mijn brief vorig jaar kerst eigenlijk nog gekregen?
Ik vond het best moeilijk om na te denken over het mooiste moment van het jaar juist omdat ik net uit een depressie kwam. Ik bedenk me net dat dat dus eigenlijk wel een heel mooi moment wasquote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee. Had er niets meer over gehoord dus was bang dat ie niet was aangekomen. Gelukkig, toch wel dan!
Was trouwens niet bedoeld als confronterend hoor!
Je staat erbij! En in de OP kun je anderen vinden die je voor hun adres kunt PMmen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:25 schreef Essiejj het volgende:
Ja leuk ik ken niemand die nog aan kaartjes versturen doet, ik zou ook wel graag kaartjes verzenden voor kerst. ontvangen is natuurlijk ook leuk
Ja ik heb ze allemaal een PM gestuurdquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je staat erbij! En in de OP kun je anderen vinden die je voor hun adres kunt PMmen.
Haha jij bent vroeg :pquote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef Essiejj het volgende:
Kaartjes gekocht, beschreven en zegels geplaktNu alleen nog op de bus doen !
Ja haha, ik bedacht me ook net dat ik ze misschien pas beter na mijn verhuizing had kunnen sturen. Maar kon het niet laten om ze al te kopen en als ik ze niet nu al stuur raken ze zoek met de verhuizing hahaquote:
Ja dat is waarquote:Op zondag 25 november 2012 20:37 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Ja haha, ik bedacht me ook net dat ik ze misschien pas beter na mijn verhuizing had kunnen sturen. Maar kon het niet laten om ze al te kopen en als ik ze niet nu al stuur raken ze zoek met de verhuizing haha
De mijne zat vandaag bij de post Thnxquote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef Essiejj het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De mijne zat vandaag bij de post Thnx
Hier ook binnen :-Dquote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef Essiejj het volgende:
Je staat in de OP.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:47 schreef RadioSlut het volgende:
Nu ik dit topic zie
Mijn zusjes (8 en 10 jaar) zaten vanmiddag te janken dat ze nooit post kregen.
Mogen zij ook een kaartje krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |