Op stage kan je met niemand praten ter ontspanning?quote:
wie zegt dat ik niet praat? kan toch tegelijkertijd, hoef niet per se 24/7 oogcontact te houdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Op stage kan je met niemand praten ter ontspanning?
En in het OV vermaak je jezelf ineens 24/7.
marvin gaye - sexual healing opzettenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Op stage kan je met niemand praten ter ontspanning?
Jij impliceerde net zelf dat mensen die in het openbaar FOK!ken dat niet deden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef Germano het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet praat? kan toch tegelijkertijd, hoef niet per se 24/7 oogcontact te houden
Jezelf bij wijze van spreken niet 24/7 kunnen vermakenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Chai het volgende:
ik heb de behoefte niet om te fokkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij impliceerde net zelf dat mensen die in het openbaar FOK!ken dat niet deden.
ik heb nog een zusje, maar die zie ik niet zo vaakquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jezelf bij wijze van spreken niet 24/7 kunnen vermaken. Enig kind zijn
.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:33 schreef Germano het volgende:
[..]
ik heb de behoefte niet om te fokken
jij bent echt zo'n doordrammer he, zelfs iemands mening wil je veranderen, skere teef
Niet? voel je niet de behoefte om te beschermende grote broeren af en toe dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
ik heb nog een zusje, maar die zie ik niet zo vaak
pics van..quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
ik heb nog een zusje, maar die zie ik niet zo vaak
nee, ze kan het zelf wel afquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet? voel je niet de behoefte om te beschermende grote broeren af en toe dan?
quote:Op dit moment zijn er zo’n 1 miljoen huishoudens in Nederland met maar 1 kind en dat worden er steeds meer. In dit boek uit 2006 staan ervaringsverhalen van enig kinderen. Het blijkt dat zij vaak heel gelukkig zijn, soepel zijn in de omgang met leeftijdsgenoten, goed tegen frustraties kunnen en meer doorzettingsvermogen hebben dan andere kinderen.
Titel: Enig kind. Auteur: Jacqueline van Swet. Uitgever: Unieboek bv. ISBN: 9026961634
Wat een triestigheid weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Chai het volgende:
Oh shit Fas je hebt hem gequote met quotenotificatie
quote:
Ja, oops ;")quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, 'vergeten' die link weg te halen.
och, ze is altijd zo betweterig hoor, maar het wordt altijd met een troll afgedaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net als Chai succesvol heeft getrolled komt deze gast binnen.
ik kan het waarderen als iemand een goede eigen mening heeft en niet zo'n meeloper met de mensenmassaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Germano het volgende:
[..]
och, ze is altijd zo betweterig hoor, maar het wordt altijd met een troll afgedaan
ik ga er niet meer over vertellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft een vechtsport beoefend of zo?
Dat word hier altijd gezocht in de sc, mwehehe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, ik hoopte op een beetje spanning ende sensatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |