true, zal ik er een topic over openen?quote:
dan luister ik muziek en bekijk ik mensenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het openbaar vervoer bedoel ik dan eigenlijk.
ik heb in het openbaar wel betere dingen te doen dan fokken, heeft weinig met schaamte te makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen echte FOK!kers schamen zich daarvoor, sporadische FOK!kers zien het probleem niet.
dit het grootste en gezelligste forum van nederland hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bovendien ik denk dat de meeste mensen niet eens weten wat fok is, of wel?
doe eens gek, gooi je haar losquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
true, zal ik er een topic over openen?
alleen fokkersquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bovendien ik denk dat de meeste mensen niet eens weten wat fok is, of wel?
waarom er dan zo krampachtig over doen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Germano het volgende:
[..]
dit het grootste en gezelligste forum van nederland hoor
lees eens terug en reageer dan nog eens, koekenbakkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom er dan zo krampachtig over doen?
Doet hij niet, hij heeft alleen in het openbaar ineens betere dingen te doen dan hier overdag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom er dan zo krampachtig over doen?
koekje erbij?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
lees eens terug en reageer dan nog eens, koekenbakker
ik bedoelde het dan ook in het algemeenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet hij niet, hij heeft alleen in het openbaar ineens betere dingen te doen dan hier overdag.
ik zit nu toch op stage, dan kan ik niet 8 uur lang geconcentreerd blijvenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet hij niet, hij heeft alleen in het openbaar ineens betere dingen te doen dan hier overdag.
dat was duidelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik bedoelde het dan ook in het algemeen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was duidelijk.
althans voor mij
Zou gek zijn mocht het niet zo zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
ja, erg vervelend af en toequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef remi1986 het volgende:
[..].. ja hier moet je alles tot in de details uitleggen
volgens haar is dat raarquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Zou gek zijn mocht het niet zo zijn.
Wa moet je anders man. FOK! is m'n leveeuuuh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Germano het volgende:
je bent echt raar als je in het openbaar niet altijd fokt man ;s ;s ;s
precies, stel je voor dat je met iemand praat in de trein en/of bus of terwijl je ergens zit/staat te wachten :squote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Wa moet je anders man. FOK! is m'n leveeuuuh.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Germano het volgende:
je bent echt raar als je in het openbaar niet altijd fokt man ;s ;s ;s
quote:
wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |