quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
45
http://www.12game.com/call-of-duty-black-ops-2
Ja, vergeten die link weg te halen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Chai het volgende:
Oh shit Fas je hebt hem gequote met quotenotificatie
quote:
Ik heb mijn xbox verkocht aan een Antwerpse tiener met serieus spraakgebrek en een soort autisme. Hij wilde er een LCD scherm aan bouwen en zo een soort xbox laptop bouwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Salatrel het volgende:
Je wil zeker niet vor xbox zodat je niet gepwned kan worden door tli
als ik een xdoos had gehad wel, ik ga voor de ps3quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Salatrel het volgende:
Je wil zeker niet vor xbox zodat je niet gepwned kan worden door tli
en dan nog een keer proberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb mijn xbox verkocht aan een Antwerpse tiener met serieus spraakgebrek en een soort autisme. Hij wilde er een LCD scherm aan bouwen en zo een soort xbox laptop bouwenhij had dat eerst met zijn eigen xbox geprobeerd, maar die ging toen niet meer aan.
Die billen van die oma vallen best nog wel mee volgens mij. Het is echt puur de huid die achteruit is gegaan, maar er zit nog wel echt een vorm in.quote:
is dit katwijk aan zee of scheveningenż Ik twijfel want de golven zijn best hoogquote:
quote:
ik ben serieus blij dat ik mobiel zitquote:
Goed punt, alleen door dit soort random pics al is FOK!ken in het openbaar awkwardquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik ben serieus blij dat ik mobiel zit
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
Zet je verwarming gewoon hoger man. Doe niet moeilijk ik loop de hele dag in m'n boxer rond en zet de verwarming lekker op 25. Ik betaal het toch niet.
Sommige plaatjes zijn voldoende voor stresslevel 10quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed punt, alleen door dit soort random pics al is FOK!ken in het openbaar awkward.
sowieso fokken in het openbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed punt, alleen door dit soort random pics al is FOK!ken in het openbaar awkward.
IE is dan ook al klachtwaardigquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige plaatjes zijn voldoende voor stresslevel 10klikkerdeklik shit IE loopt vast
1ste fase: ontkenningquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen echte FOK!kers schamen zich daarvoor, sporadische FOK!kers zien het probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |