Zet jij je schoen nou maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:11 schreef Faaluser het volgende:
50+-ers
Lekker van allerlei privileges genieten en het vervolgens afpakken van de volgende generaties.
Uit nootquote:Op woensdag 14 november 2012 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jij vroeger veel je schoen gezet?
Weet je wat erg is redcapman ? Je ouders horen terwijl ze sex hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:30 schreef redcapman het volgende:
Toen je nog in een/het ouderlijk huis woonde, waren je ouders getrouwd? Gescheiden? Waren ze ongehuwd bij elkaar? Uit elkaar gegaan?
Zelfs van voor mijn tijd. Wereldkampioen in 1958 en 1962. Beste speler van het toernooi. Ik ben een romanticus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Ome Tong , Wie is/was volgens u de beste voetballer die u heeft gezien in al uw jaren?
Wat een leuke vraagquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Tong, waar ging het mis c.q. het stoppen met het bezoeken van het plaatselijke clupke uit de Vliert?
In de herfst, als de eikeltjes gaan liggenquote:
Ken je Aichorn met je Duitse naam ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Tong, waar ging het mis c.q. het stoppen met het bezoeken van het plaatselijke clupke uit de Vliert?
Clubiconen zijn van alle tijden. Ben zelf 18 en eerste seizoen dat ik FCDB volledig heb gevolgd was 05/06, tuurlijk de jaren ervoor ook wel wat kleinere ervaringen. Maar door de jaren heen toch wel bekend geworden zoals spelers als Aichron, vd Hoorn, Scholten, v Grinsven, RVNquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Aichorn met je Duitse naam ?
Je bent een jonge held. Zoontje van mijn beste vriend speelt nu in de A-1.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Clubiconen zijn van alle tijden. Ben zelf 18 en eerste seizoen dat ik FCDB volledig heb gevolgd was 05/06, tuurlijk de jaren ervoor ook wel wat kleinere ervaringen. Maar door de jaren heen toch wel bekend geworden zoals spelers als Aichron, vd Hoorn, Scholten, v Grinsven, RVN, Lurling, vd Horst en ik vergeet er zeker nog een paar. Jammer dat J Peters vorig jaar FCDB zo ontzettend genaaid heeft want hij heeft ook vele voor de club betekend..
Rukkenquote:
Nog niet gedaan. Moet ik eens doen. Maar ben dan bang dat ik er dan niet mee kan stoppen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Nibnub het volgende:
Aangezien je een grote voetbalfan bent: speel je wel eens Fifa 13?
Altijd hard gewerkt. Door omstandigheden nu 100 % in de WAO. Besteed m'n tijd nu aan Fokken.quote:
Door omstandigheden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd hard gewerkt. Door omstandigheden nu 100 % in de WAO. Besteed m'n tijd nu aan Fokken.
Met wederzijds goedvinden.
Lekker privé iddquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Door omstandigheden?
Wil je dat uitleggen, of is dat gewoon lekker privé?
Balen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker privé idd
Het is in ieder geval niet uit vrije wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |