PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
thxquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wow, netjes. Met welke club speel je? Ik heb nu 25-4-5, wel twee keer achter elkaar verloren nu. Ik speel vooral met Ajax en Man. utd.
Arnhem en Nijmegen worden binnen een kleine 10/20 jaar toch één heel grote stad. Er word steeds meer gebouwd tussenin met Lent als klein begin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jullie hebben geen..
kut. Jullie hebben alles wat wij hebben + een KFC
I told you: Barendrecht = Rotterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
are you freaking kidding me....ik dus ook
Barendrecht is redelijk bekend toch? Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik woon ook in een dorpje bij Breda dat niemand kent, dus zeg ik uit gemakszucht meestal gewoon "Breda". Scheelt weer tijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Revontulet het volgende:
Ja inderdaad, als het er over gaat zeg ik meestal dat ik in rotterdam woon, de grens van rotterdam is nog denk ik nog geen kilometer van mijn huis en de meeste mensen kennen barendrecht toch niet!
Welk dorp? Bavel, Gilze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Barendrecht is redelijk bekend toch? Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik woon ook in een dorpje bij Breda dat niemand kent, dus zeg ik uit gemakszucht meestal gewoon "Breda". Scheelt weer tijd
dorst?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Barendrecht is redelijk bekend toch? Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik woon ook in een dorpje bij Breda dat niemand kent, dus zeg ik uit gemakszucht meestal gewoon "Breda". Scheelt weer tijd
Ohquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie mijn standaard onderschrift
Fok onder werktijd mag waarschijnlijk ook niet en doe je ook.quote:
Ik heb het nog niet aan mijn baas gevraagd, om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fok onder werktijd mag waarschijnlijk ook niet en doe je ook.
Carnisselande dus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Revontulet het volgende:
Ja inderdaad, als het er over gaat zeg ik meestal dat ik in rotterdam woon, de grens van rotterdam is nog denk ik nog geen kilometer van mijn huis en de meeste mensen kennen barendrecht toch niet!
Nope, juist bij het oude deel! Vlakbij viaduct a15 (bij de beuk en cbr, die rotonde met dat kasteel). Als je onder het viaduct doorgaat ben je al in rotterdamquote:
Tilburgquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar jij woont in de buurt, aangezien je Gilze, Bavel kent?
Bijenkorf ben ik nog nooit geweest en interesseert me ook niet zoveel, huishoudelijke apparaten en kleren kopen kan ook wel in een normale winkel of desnoods bij V&D (waar ik ook al nooit kom).quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Arnhem en Nijmegen worden binnen een kleine 10/20 jaar toch één heel grote stad. Er word steeds meer gebouwd tussenin met Lent als klein begin.
Een KFC is nieteens zo erg, maar dat er geen Bijenkorf is vind ik wel kwalijk.Een van de redenen waarom de binnenstad van Nijmegen geen zak voorsteld.
Ik dus in het nieuwe gedeelte, maar kom wel af en toe een biertje drinken in de Pimpelaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nope, juist bij het oude deel! Vlakbij viaduct a15 (bij de beuk en cbr, die rotonde met dat kasteel). Als je onder het viaduct doorgaat ben je al in rotterdam
Ja, klopt. Maar ik weet verder niemand hier die er ook woont.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best wel meer mensen uit Stilburg hier...of die er studeren dan.
constantinopel bestaat alleen in de natte dromen van grieken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
CONSTANTINOPEL is een mooie stad, ..
(alleen Toefjes kent deze nog vrees ik)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, net tegen iemand gespeeld met gamertag Utregt030. Gewoon 4-2 gewonnen.
Samuel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:43 schreef Anonymous61 het volgende:
team
[ afbeelding ]
mijn sub
[ afbeelding ]
Wie CB halen Diakité of Campagnaro? Later als ik weer geld heb natuurlijk Chiellini en Buffon GK
Je bent net te laat om je stad te verdedigen, we hebben het al over Rotterdam gehadquote:
Vind de Bijenkorf altijd wel prettig. Hebben de merkkleding die ik graag draag. (Hugo Boss, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Replay) Dus dat vind ik dan wel makkelijker dan elke merk 1 voor 1 te gaan bezoeken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijenkorf ben ik nog nooit geweest en interesseert me ook niet zoveel, huishoudelijke apparaten en kleren kopen kan ook wel in een normale winkel of desnoods bij V&D (waar ik ook al nooit kom).
ah okay, ik heb het niet zo op carnisse, zullen vast leuke mensen wonen, maar ik ken ze niet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dus in het nieuwe gedeelte, maar kom wel af en toe een biertje drinken in de Pimpelaar
Merkkleding interesseert mij ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind de Bijenkorf altijd wel prettig. Hebben de merkkleding die ik graag draag. (Hugo Boss, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Replay) Dus dat vind ik dan wel makkelijker dan elke merk 1 voor 1 te gaan bezoeken.
Ik ben een sloeber en moet voor die merken naar Bataviastadquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind de Bijenkorf altijd wel prettig. Hebben de merkkleding die ik graag draag. (Hugo Boss, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Replay) Dus dat vind ik dan wel makkelijker dan elke merk 1 voor 1 te gaan bezoeken.
ja merkkleding is zoooo overrated de WE is ook gewoon goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Merkkleding interesseert mij ook helemaal niks.
Hoiletquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:46 schreef Revontulet het volgende:
Trouwens, weet iemand nog een goeie LM uit de BPL? Vind N'zogbia net niet mijn type speler, snelheid is prima maar z'n pass/dribbel is niet al te best
Bale?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:46 schreef Revontulet het volgende:
Trouwens, weet iemand nog een goeie LM uit de BPL? Vind N'zogbia net niet mijn type speler, snelheid is prima maar z'n pass/dribbel is niet al te best
Jij post je team elke dag wel 2 keer ouzo..quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:43 schreef Anonymous61 het volgende:
team
[ afbeelding ]
mijn sub
[ afbeelding ]
Wie CB halen Diakité of Campagnaro? Later als ik weer geld heb natuurlijk Chiellini en Buffon GK
Nadeel is alleen wel dat de Bijenkorf (in Breda danquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Iederen zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Merkkleding interesseert mij ook helemaal niks.
De oude kern van Barendrecht is ook niet blij met Carnisselande, dat is algemeen bekend. Carnisselande is een veredeld vluchtelingen oord voor Rotterdammers die het groeiende allochtonen in Rotterdam zat is, en veilig tussen de werkende mensen willen wonenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
ah okay, ik heb het niet zo op carnisse, zullen vast leuke mensen wonen, maar ik ken ze niet!
de pimpelaar is altijd gezellig, beetje jammer dat er altijd gezeik is op t plein door de uitspanning
tuurlijk, alleen die is best prijzig toch? zat zelf meer te denken tussen de 10-50Kquote:
Ja heb t al..quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij post je team elke dag wel 2 keer ouzo..
En als je toch zo graag iets wil veranderen ga dan voor deze achterhoede: Chiellini - Diakite - Ogbonna
dan naniquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
tuurlijk, alleen die is best prijzig toch? zat zelf meer te denken tussen de 10-50K
Ik ga soms ook gewoon naar zo'n outlet center hoor. Niks mis mee, maar Bataviastad viel me wel vies tegen. Enige pluspunt daar is de Lacoste winkel voor als je goedkoop die polo's wilt. Roermond daarintegen heeft veel leukere merken (Hugo Boss, Ralph Lauren, Tommy, Armani)quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een sloeber en moet voor die merken naar Bataviastad
WEquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:46 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja merkkleding is zoooo overrated de WE is ook gewoon goed
Achja mijn stad , jouw stad gedoequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent net te laat om je stad te verdedigen, we hebben het al over Rotterdam gehad
Had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De oude kern van Barendrecht is ook niet blij met Carnisselande, dat is algemeen bekend. Carnisselande is een veredeld vluchtelingen oord voor Rotterdammers die het groeiende allochtonen in Rotterdam zat is, en veilig tussen de werkende mensen willen wonen
Hierbij is mijn statement nog maar een keer bewezenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De oude kern van Barendrecht is ook niet blij met Carnisselande, dat is algemeen bekend. Carnisselande is een veredeld vluchtelingen oord voor Rotterdammers die het groeiende allochtonen in Rotterdam zat is, en veilig tussen de werkende mensen willen wonen
Dempsey is dan weer net te langzaam, nani ook net te prijzig, maar Young precies goed! Dankje voor de tipquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bale ja, of Nani, Young of Dempsey.
Vind het ook altijd prettig als er veel Nederlanders in de buurt wonen. Wonen nu ook in een wijk waar maar een paar buitenlandse gezinnen verblijven. De rest is Nederlands en erg rustig, gebeurt nooit wat spannends, ideaal voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
leno is maar discardvaluequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Anonymous61 het volgende:
ah wat een leuke packwanneer verloopt premium pack met 13 items?
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist fijn: ik ga met mijn wingers bijna nooit buitenom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef Revontulet het volgende:
wat trouwens wel klote is met bijvoorbeeld Young en Di Maria, ze hebben allebei een goeie cross, maar staan aan "de verkeerde kant". Young is een rechtspoot aan de linker kant en Di Maria een linkspoort aan de rechterkant, dan moet je toch weer net even omdraaien om voor te zetten!
Volgens mij vandaag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Anonymous61 het volgende:
ah wat een leuke 7500 packwanneer verloopt premium pack met 13 items?
[ afbeelding ]
Allochtonen dicht op elkaar laten wonen is gewoon foute boel. Bepaalde gedeeltes van Rotterdam kom je eigenlijk alleen nog maar als je suicidaal bent. Als ik met de tram naar de stad ga, ben ik toch altijd weer blij als het zonder incidenten gebeurt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind het ook altijd prettig als er veel Nederlanders in de buurt wonen. Wonen nu ook in een wijk waar maar een paar buitenlandse gezinnen verblijven. De rest is Nederlands en erg rustig, gebeurt nooit wat spannends, ideaal voor kleine kinderen.
schilderswijk heeft wel gratis wifi in den haagquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allochtonen dicht op elkaar laten wonen is gewoon foute boel. Bepaalde gedeeltes van Rotterdam kom je eigenlijk alleen nog maar als je suicidaal bent. Als ik met de tram naar de stad ga, ben ik toch altijd weer blij als het zonder incidenten gebeurt.
Hoe pak jij het aan dan? Want ik doe meestal een rush naar de achterlijn en zet dan voor, of ik doe een vroege voorzet...Vind naar binnenkappen en dan pas voorzetten te lang duren, dan staat de verdediging meestal al te stevigquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vind ik juist fijn: ik ga met mijn wingers bijna nooit buitenom.
is dat zo? nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
schilderswijk heeft wel gratis wifi in den haag
Schalkeroord (bij keizerswaard) wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allochtonen dicht op elkaar laten wonen is gewoon foute boel. Bepaalde gedeeltes van Rotterdam kom je eigenlijk alleen nog maar als je suicidaal bent. Als ik met de tram naar de stad ga, ben ik toch altijd weer blij als het zonder incidenten gebeurt.
niet gelijk bashen met discardvalue bedoel ik if discard dus 9.5 k dus dat die if de slechtste is die je kon krijgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom leno is zwz 10K+ en kijk wie ik bij duplicate heb.. + 1000 coins item
[ afbeelding ]
Daarom ben ik zo blij dat ik daar ver vandaan woon. Tuurlijk zullen daar ook normale allochtonen tussen zitten, maar die gasten uit Rotterdam denken dat ze allemaal in een ghetto leven en iedereen de pik heeft op ze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je overal ter plekke digitaal aangifte doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
schilderswijk heeft wel gratis wifi in den haag
altijd handig als je net bent beroofd van je laptop en telefoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je overal ter plekke digitaal aangifte doen
Ik probeer te combineren door het midden. Soms lukt dat, soms haalt de tegenstander er een back bij die assisteert in het centrum. Dan is er ruimte op de flanken, en gebruik ik mijn RM/LM, maar dan vaak ook echt doelgericht: naar binnenkomen en schieten. Voorzetten gebruik ik weinig, hooguit 1/2 per wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoe pak jij het aan dan? Want ik doe meestal een rush naar de achterlijn en zet dan voor, of ik doe een vroege voorzet...Vind naar binnenkappen en dan pas voorzetten te lang duren, dan staat de verdediging meestal al te stevig
hihi, dan gaat het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
altijd handig als je net bent beroofd van je laptop en telefoon
ja en die man van de gemeente toen die dat vertelde. Ja 11 miljoen in de wijk gratis wifi. Studenten kunnen op een bankje met hun laptop hw maken. Ik dacht meteen die word sws gestolenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je overal ter plekke digitaal aangifte doen
waarschijnlijk was ie al gestolenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja en die man van de gemeente toen die dat vertelde. Ja 11 miljoen in de wijk gratis wifi. Studenten kunnen op een bankje met hun laptop hw maken. Ik dacht meteen die word sws gestolen
Welke studenten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja en die man van de gemeente toen die dat vertelde. Ja 11 miljoen in de wijk gratis wifi. Studenten kunnen op een bankje met hun laptop hw maken. Ik dacht meteen die word sws gestolen
haha, of het bankje is al gestolenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef strakkeman het volgende:
[..]
klinkt een beetje als mijn stijl! Vooral met dat franse team, combineren tussen Lavezzi en Pastore, als er ruimte ligt een tikkie naar Biabiany voor z'n pace, maar meestal een steekballetje op Remy/Lopez en dan erin rossen! Met dat engelse team van me probeer ik dat ook vaak, maar eindigt meestal met Ben Arfa die naar binnentrekt en uithaaltquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik probeer te combineren door het midden. Soms lukt dat, soms haalt de tegenstander er een back bij die assisteert in het centrum. Dan is er ruimte op de flanken, en gebruik ik mijn RM/LM, maar dan vaak ook echt doelgericht: naar binnenkomen en schieten. Voorzetten gebruik ik weinig, hooguit 1/2 per wedstrijd.
of het grond is gestolen door de plaatselijke gangquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, of het bankje is al gestolen
Losjes?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Iederen zijn ding natuurlijk.Vind dat bepaalde merken vaak beter staan en van betere kwaliteit is. Kleding bij H&M, WE etc zijn vaak na een paar wasbeurten al helemaal losjes.
Speel je met Lopez? Die vond ik echt tegenvallen eigenlijk, in mijn team dan. Als je zo graag wil spelen met dat Engelse team moet je misschien toch naar een paar andere spelers zoeken. Mij lukt het aardig met mijn Engelse team.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:03 schreef Revontulet het volgende:
[..]
klinkt een beetje als mijn stijl! Vooral met dat franse team, combineren tussen Lavezzi en Pastore, als er ruimte ligt een tikkie naar Biabiany voor z'n pace, maar meestal een steekballetje op Remy/Lopez en dan erin rossen! Met dat engelse team van me probeer ik dat ook vaak, maar eindigt meestal met Ben Arfa die naar binnentrekt en uithaalt
ja klopt schoenen koop ik ook altijd merkquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Losjes?
Ik doe met sommige van mijn truien en broeken al meer dan 10 jaar (modefetisjten zullen dit wel eenwaard vinden) en er is niks versleten aan.
Merkkleding is toch voor een heel groot deel gewoon meer betalen voor een bekend logo.
Enige wat ik wel van een goed merk wil hebben zijn mijn schoenen.
Ozz heeft wel een punt hoor. Ik doe al een jaar of 5 met een paar v-halsshirts van Filippa K en die ogen nog als nieuw, terwijl vergelijkbare shirts van de WE/H&M na een paar keer wassen volledig vormeloos waren. Ik zeg niet dat het altijd het geval is, maar het wil nog wel eens voorkomen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Losjes?
Ik doe met sommige van mijn truien en broeken al meer dan 10 jaar (modefetisjten zullen dit wel eenwaard vinden) en er is niks versleten aan.
Merkkleding is toch voor een heel groot deel gewoon meer betalen voor een bekend logo, wat de meeste mensen ook alleen maar doen zodat ze denken dat ze er zo beter op staan bij hun omgeving.
Lopez ramt ze er allemaal in bij mij, vooral remy valt tegen met finishing, maar hij is een rather fast black guy, dus dat is voordeelquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speel je met Lopez? Die vond ik echt tegenvallen eigenlijk, in mijn team dan. Als je zo graag wil spelen met dat Engelse team moet je misschien toch naar een paar andere spelers zoeken. Mij lukt het aardig met mijn Engelse team.
Vroeger kocht ik ook wel eens wat bij de WE en H&M, maar de truitjes die ik daar kocht waren na een jaar echt losjes bij de pols en daar betaal je vaak ook rond de 30/40¤ voor. Koop nu gewoon voor wat meer bij een merk en daar doe ik veel langer mee en vind ik er vaak ook mooier uit zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Losjes?
Merkkleding is toch voor een heel groot deel gewoon meer betalen voor een bekend logo, wat de meeste mensen ook alleen maar doen zodat ze denken dat ze er zo beter op staan bij hun omgeving.
Ik vind termen als losjes en vormeloos maar raar, mijn kleding veranderd nooit van vorm..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ozz heeft wel een punt hoor. Ik doe al een jaar of 5 met een paar v-halsshirts van Filippa K en die ogen nog als nieuw, terwijl vergelijkbare shirts van de WE/H&M na een paar keer wassen volledig vormeloos waren. Ik zeg niet dat het altijd het geval is, maar het wil nog wel eens voorkomen.
Met losjes bedoel ik dat de "elastikjes" bij de pols, en bij de heup uit gaan rekken waardoor je trui in principe een beetje uitgerekt wordt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind termen als losjes en vormeloos maar raar, mijn kleding veranderd nooit van vorm..![]()
Het enige waar ik voor uitkijk is dat ik geen kleding koop met van die crappy opgedrukte dingen, dat slijt inderdaad wel na een paar wasbeurten.
Ik had ook Remy-Lopez, maar Lopez heb ik snel weer vervangen door Montano, nog zo'n rather fast black motherfucker (van Stade Rennes)quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Lopez ramt ze er allemaal in bij mij, vooral remy valt tegen met finishing, maar hij is een rather fast black guy, dus dat is voordeelDat engelse team moet echt upgrades krijgen inderdaad, alleen over de verdediging ben ik nog niet uit, vind Luiz de enige die een beetje functioneert
Nog nooit last van gehad. Ik ken het hele verschijnsel niet eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met losjes bedoel ik dat de "elastikjes" bij de pols, en bij de heup uit gaan rekken waardoor je trui in principe een beetje uitgerekt wordt.
Dit ja. Halsjes sluiten niet meer mooi aan enzo, en taille loopt na verloop van tijd helemaal wijd uit. Het model is er uit, dat is misschien beter uitgedrukt. Komt nog bij dat gemak voor mij ook belangrijk is: sommige shirts strijken gewoon op een of andere manier makkelijker dan andere...en dat is toevallig ook weer bij die merkshirts waar ik het net over had.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met losjes bedoel ik dat de "elastikjes" bij de pols, en bij de heup uit gaan rekken waardoor je trui in principe een beetje uitgerekt wordt.
Aaah dan is het een ander verhaal. Vind het vaak wat netter staan als alles netjes strak zit (trui, overhemd) Bij broeken vind ik dat maar niks, dat skinny gedoe vind ik weer walgelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. Ik ken het hele verschijnsel niet eens![]()
Maar ik draag ook geen strakke kleding (dat vind ik niet comfortabel), dus bij mij zit het altijd losjes.
Wat ik merk met Koscielny is dat hij te snel instapt, kan ik niet goed gebruiken als centrale CB. En dat terwijl zijn workrate voor attack toch maar medium is en defensive highquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had ook Remy-Lopez, maar Lopez heb ik snel weer vervangen door Montano, nog zo'n rather fast black motherfucker (van Stade Rennes)Maar mijn Franse team speelt niet zo lekker, heb allemaal spelers in 4-4-2 (speelt niet fijn imo) en heb geen zin om alles om te turnen naar een andere formatie, dus laat ik het maar zo, en haal ik ze alleen van stal in de eerste ronde van toernooien enzo
Ik heb in mijn Engelse team Vertonghen - Kaboul - Jagielka...en daar valt best wat aan op te merken, maar voorlopig valt het niet tegen.
Moet je minder O gaan bashen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat ik merk met Koscielny is dat hij te snel instapt, kan ik niet goed gebruiken als centrale CB. En dat terwijl zijn workrate voor attack toch maar medium is en defensive high
Kan ik me voorstellen. Ik geloof dat ik Jagielka als meest centrale heb...maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat ik merk met Koscielny is dat hij te snel instapt, kan ik niet goed gebruiken als centrale CB. En dat terwijl zijn workrate voor attack toch maar medium is en defensive high
zijn 4-1-2-1-2 kaarten 50K waard?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Vier IF Diego's gescoord voor 45 a 48k.
Ik wilde hem zelf in 4-1-2-1-2, maar die heb ik nog niet onder de 50k kunnen halen dus ga denk ik maar de goedkoopste (5-2-2-1) ombouwen.
Nu maar hopen dat de prijzen stijgen als hij uit de pakjes gaat zodat ik op de rest dikke winst kan maken.
Nee, maar een 41212 Diego wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]
zijn 4-1-2-1-2 kaarten 50K waard?
ah zo, dan begreep ik het verkeerd, ik schrok al, heb er pas zo'n kaart voor 8K verkocht ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar een 41212 Diego wel.
Nee, zou niets uit moeten maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat gebeurt er met de CHEM als ik Hulk in de 2e minuut van de wedstrijd in de spits zet? Gaat hij dan minder spelen door zijn CHEM?
Met H2H staat hij in de spits bij mij samen met Pato. Hij scoort echt de ene na de andere daar. En met FUT is hij op RM vaak niet zo beslissend omdat hij wat traag overkomt ondanks zijn 90 pace. Ga hem gewoon een paar keer naast Welliton voorin zetten en kijken of het ook een baasje kan zijn in FUT.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, zou niets uit moeten maken.
Zijn 2* weak foot is wel kut voor een spits.
Rik leest hier mee, ik kreeg ook 8 packs en 3500 fifa points na mijn gescheld hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef v0lt026 het volgende:
Nou, je post het hier en het is opgelost.. Werkt dat altijd maar
In dat geval: ik zou ook graag wat meer coins hebben. En nee, ik heb niet getamperedquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef byah het volgende:
[..]
Rik leest hier mee, ik kreeg ook 8 packs en 3500 fifa points na mijn gescheld hier.
geen idee, had zaterdagmiddag ineens 8 gold packs, en maandagochtend 3500 points.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef Revontulet het volgende:
ja ik lees wel vaker dat mensen packs/points krijgen...is dit getroll of echt waar? en waarom dan?
Messi in een Real-shirt, ik kan er me niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:45 schreef BDIL het volgende:
Messi naar Real gehaald in 2e seizoen career
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Messi in een Real-shirt, ik kan er me niks bij voorstellen
De Cieglie/Giovincoquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede LB-LM van dezelfde club/nationaliteit behalve Alba/Pedro of Coentrao/Ronaldo?
Cole/Young?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede LB-LM van dezelfde club/nationaliteit behalve Alba/Pedro of Coentrao/Ronaldo?
Er zijn sowieso weinig goede LB's.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef DutchSL het volgende:
Edit: laat maar, verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef DutchSL het volgende:
Alleen de eerste voldoet aan mijn eisquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef diedjuh het volgende:
[..]
De Cieglie/Giovinco
Alaba/IF Reus
IF Filipe/Bastos
Ik had club even over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen de eerste voldoet aan mijn eis![]()
Mja, dan ga ik denk toch voor Alba-Pedro, wel een rechtspoot op links maar 5* weak foot..
Pique of Miranda, misschien een IF Miranda deze week.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Pique of Mascerano? Of geen van beiden?
Nee, ze moeten van dezelfde club zijn én uit hetzelfde land komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Evra/Clichy - Ribery kan ook nog
Tja, daar kan ik je ook niet aan helpen. Ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht club/nationaliteit betekende dezelfde club, óf dezelfde nationaliteit. Anders 7500c packs open blijven trekken tot je de Barca --> PSG kaart krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar die Barca -> PSG kaarten zijn zo duur.
Wij zijn autistisch en geobsedeerdquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar iedereen heeft hier al uitzonderlijk goede teams. Als ik bijvoorbeeld gisteravond een paar potjes speel, kom ik dit soort ploegen niet bijzonder vaak tegen
Daar tel ik mezelf dan niet bij, want zo'n uitzonderlijk team heb ik zelf dan weer nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn autistisch en geobsedeerd
Ik ook Rik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Rik ik wil ook extra packs
Maxwell/Bastosquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef DutchSL het volgende:
Gibbs-Ox kan ook nog.
Alle goede opties hebben een rechtspoot op LM..
Denk dat je dan vies veel geluk hebt met je slechte tegenstanders... Kom in de eerste div. regelmatig dit soort teams tegen!:pquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar iedereen heeft hier al uitzonderlijk goede teams. Als ik bijvoorbeeld gisteravond een paar potjes speel, kom ik dit soort ploegen niet bijzonder vaak tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |