Ik vind dat toch wat infantiel hoor. Als hij fan was van de Formule 1 zat hij in een brandwerende overall en een helm op naar de tv te kijken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
En hij is terug.... in gevechtstenue..
[ afbeelding ]
Klopt...quote:
Dan heb je nog niet gezien hoe hij naar de film Godzilla zit te kijken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wat infantiel hoor. Als hij fan was van de Formule 1 zat hij in een brandwerende overall en een helm op naar de tv te kijken?
Nou nou, ze hebben toch maar mooi Lingo mogen afkijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zielig, je zal maar inwonen bij een dictator.
Avatar, een aanradertje voor opa.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gezien hoe hij naar de film Godzilla zit te kijken waarschijnlijk.
Van de zomer zat hij vaak naar Sumo-worstelen te kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gezien hoe hij naar de film Godzilla zit te kijken waarschijnlijk.
quote:
Ze blijven kletsen nu....:(quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
De oma's durfden net weer iets tegen elkaar te zeggen maar dan scoort Manchester weer. Dat wordt weer oppassen.
Dat zal ze nog bezuren.quote:
Hij heeft voor een eventueel verlies van Ajax al een schuldige, Blind, aangewezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is er niks gerust op..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |