Daar dacht ik uiteindelijk ook aan ja. Ik was alleen aan het kijken voor een umi x1 of een G3. Deze lijken allemaal rond de 200 euro/230 euro uit te komen. Dat was nu ook niet mijn bedoeling (ik heb net een half jaar geleden een nieuwe telefoon gekocht).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zo'n hele goedkope smartphone met slecht specificaties is gewoon duurkoop op de termijn, want uiteindelijk koop je toch die betere budget smartphone.
Wat is de totaal prijs in euro dan (to lazy to convert ;D).quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben in gesprek met Chinees contact persoon, en heb haar gevraagd of ze wat bij wilt verdienen en lijkt wel dat ze bereid is om dat te doen.
En ze geeft aan dat ze dat wilt doen, maar ze moet wel vooruit betaald worden en een commisie van 8 a 10 procent.
Als ik me niet vergis gaat die batch van 20000 umi x1 11e verkocht worden. Ze wilt 10% commisie en dat is dus over het totale bedrag, 999 yuan voor de UMI X1 + chinese verzendkosten dus totaal zo'n 1300 yuan en daar boven op komt de commissie.
Dus ongeveer 130 yuan commissie kom je dan te betalen, beetje zelfde als Mistertao, dus eerste betaling voor de goederen en binnenlandse verzendingen daarna een tweede betaling voor internationale verzending en commissie.
Deze persoon is wel te vertrouwen, ik kan haar al een tijdje en ze heeft mij eens geholpen met geld naar me alipay te boeken, maar ik vind niet dat ze het moet doen met van die lage commissie zoals Mistertao rekent ( Mistertao rekende ook gewoon 10% als via recommender krijg je 50% korting op commissie ), want ze moet wel de moeite doen om straks te gaan bestellen, vandaar 10% commissie.
Als je dus die UMI X1 wil hebben dan kan ik dat via haar regelen, maar laat dat snel weten die batch van 20000 UMI X1 zal zo wel uitverkocht zijn.
Ze accepteert ook paypal, maar om de paypal fee te vermijden kan zijn dat ze liever een prive betaling heeft.
Dat is dus 1430 yuan wat weer $229.02 is wat volgensmij duurder is dan op uredeal.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef jonasr het volgende:
[..]
Wat is de totaal prijs in euro dan (to lazy to convert ;D).
Pay-pal lijkt me voor de meeste hier de beste oplossing & de veiligste.
Kan ze ook niet de G3 vinden? ;D.
Klinkt een beetje als oplichterij dit...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben in gesprek met Chinees contact persoon, en heb haar gevraagd of ze wat bij wilt verdienen en lijkt wel dat ze bereid is om dat te doen.
En ze geeft aan dat ze dat wilt doen, maar ze moet wel vooruit betaald worden en een commisie van 8 a 10 procent.
Als ik me niet vergis gaat die batch van 20000 umi x1 11e verkocht worden. Ze wilt 10% commisie en dat is dus over het totale bedrag, 999 yuan voor de UMI X1 + chinese verzendkosten dus totaal zo'n 1300 yuan en daar boven op komt de commissie.
Dus ongeveer 130 yuan commissie kom je dan te betalen, beetje zelfde als Mistertao, dus eerste betaling voor de goederen en binnenlandse verzendingen daarna een tweede betaling voor internationale verzending en commissie.
Deze persoon is wel te vertrouwen, ik kan haar al een tijdje en ze heeft mij eens geholpen met geld naar me alipay te boeken, maar ik vind niet dat ze het moet doen met van die lage commissie zoals Mistertao rekent ( Mistertao rekende ook gewoon 10% als via recommender krijg je 50% korting op commissie ), want ze moet wel de moeite doen om straks te gaan bestellen, vandaar 10% commissie.
Als je dus die UMI X1 wil hebben dan kan ik dat via haar regelen, maar laat dat snel weten die batch van 20000 UMI X1 zal zo wel uitverkocht zijn.
Ze accepteert ook paypal, maar om de paypal fee te vermijden kan zijn dat ze liever een prive betaling heeft.
Dat is met één sim? Dit zal namelijk een flink verschil gaan maken...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Downstar het volgende:
Vanaf neo... accuduur na veel kloten.. nu op 42% vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald.. dag ga ik wel halen... in tekst review besteed ik er meer aandacht aan!
1,430.00 CNY = 178.980 EUR aldus XE.comquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef jonasr het volgende:
[..]
Wat is de totaal prijs in euro dan (to lazy to convert ;D).
Ja dat is wel er van uitgaande dat er met DHL word verzonden, want dat kon ik even snel vinden dat was ongeveer 300 yuan.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1,430.00 CNY = 178.980 EUR aldus XE.com
Leuk dat je die contacten hebt Diqui, maar ik zou dan liever voor dat bedrag via Aliexpress bestellen en via DHL een G3 laten versturen. Heb je de G3 sneller en je bent grofweg hetzelfde kwijt. Zelfde specs maar met betere accu!
Totaal geen oplichting, ja ik weet dat een prive betaling er voor zorgt dat je geen paypal bescherming hebt, maar eigenlijk is dat voor beide partijen voordeligere.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als oplichterij dit...
Wat ik van de webshop van UMI zo begrijp dat er de 11e 20000 UMI X1 voor 999 yuan per stuk verkocht worden, dus ik heb niet het idee dat er veel UMI X1 op voorraad zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Jappegk het volgende:
hmm... fastcardtech heeft een aantal umi x1's op voorraad zeggen ze voor 195 dollar ex shipping
3g verbruikt minder. Dat verschil van 20-30% wat ik noemde is Wi-Fi VS 3g. Enkel op g met data uit scheel nog meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
Ik draai de hele dag op 1 sim idd, en 3g aan.. 3g vergt ook veel stroom.. brightness op zon 33%... wat prima te doen is vanuit binnen huis...
Hij staat nu al een tijdje op 32%... mijn accu is wat van streek nog... bij het laden ging hij van 9 naar 16 in 1 minuut...? Daarnaast ging hij vanmorgen snel van 100 naar 95.. daarna ff tijdje op 91 % gestaan.. toen wat sneller naar 83... en daar heeft hij ook lang op gestaan..
Dus mogelijk ff eerdaags de accu keer op nieuw eiken..maaar gaat prima een dag mee![]()
Fotos komen met de tekst review
Mijn HTC Evo 3D die gaat pas snel leeg, savonds nadat hij opgeladen is van de lader en dan doe ik er niks mee maar staat hij standbye met WiFi aan, de volgende morgen is er dan bijna 10% af en dan ongeveer 1 uur reizen naar me werk en dan heb ik 80 a 70 procent batterij nog over.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
Ik draai de hele dag op 1 sim idd, en 3g aan.. 3g vergt ook veel stroom.. brightness op zon 33%... wat prima te doen is vanuit binnen huis...
Hij staat nu al een tijdje op 32%... mijn accu is wat van streek nog... bij het laden ging hij van 9 naar 16 in 1 minuut...? Daarnaast ging hij vanmorgen snel van 100 naar 95.. daarna ff tijdje op 91 % gestaan.. toen wat sneller naar 83... en daar heeft hij ook lang op gestaan..
Dus mogelijk ff eerdaags de accu keer op nieuw eiken..maaar gaat prima een dag mee![]()
De accu van m'n Jiayu G2+ vertoont ook zo'n kuren (heb 'm sinds 2 weken). Hoe eik je de batterij?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
jij wou beweren dat mobiele data minder weg snoept dan wifi ?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Tonkey het volgende:
[..]
3g verbruikt minder. Dat verschil van 20-30% wat ik noemde is Wi-Fi VS 3g. Enkel op g met data uit scheel nog meer.
Bro shoutout!quote:
Hahah ik wacht inderdaad op het moment dat jij dus je telefoon geroot hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bro shoutout!Nice.
@ Downstar: net filmpjuh!Kan niet wachten tot ik eindelijk ook mijne heb. Ga ik 'em bricken.
Soft-bricken is ook leuk om te doen, ik soft-brick all mijn telefoons voor shits 'n giggles.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bro shoutout!Nice.
@ Downstar: net filmpjuh!Kan niet wachten tot ik eindelijk ook mijne heb. Ga ik 'em bricken.
Voor de (toekomstige) N02-m bezitters:quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
makkelijkste manier ja en met de 10% off is het nog redelijk goedkoopquote:Op woensdag 7 november 2012 18:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
LT is nu de beste optie om de Neo te halen?
Thnx, besteldquote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ha de JiaYu G3 is weer te koop.
http://shop.ejiayu.com/?product-190.html
verkopen ze ook aan het buitenland?quote:
Nee natuurlijk niet, dat is de Chinese webshop, dus dan heb je een agent nodig, Maja die agents slapen nu sowieso.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Majinster het volgende:
[..]
verkopen ze ook aan het buitenland?
Stja er zal wel geen grote voorraad zijn en steeds kleinere batches. En ik vraag me af of die JiaYu G3 straks nog wel interessant is met al die quadcores die ook niet veel kosten in verhouding met de hardware die erin zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Joosie200 het volgende:
En hop in 5 minuten 'niet in voorraad'Tja, versla F5-ende Chinezen maar eens
In de praktijk, ja. Kan er uiteraard ook mee te maken hebben dat wifi vaak netwerk moet zoeken als je van huis gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij wou beweren dat mobiele data minder weg snoept dan wifi ?
Hoi ik heb geen zin om het topic terug te lezen dus kauwen jullie alles maar voor me voorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Bakkwast het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier maar, ik volg al een aantal weken de Chinese smartphones. Omdat die wel aantrekkelijk geprijsd zijn.
Ik wou eerst graag de Jiayu G3, maar die is vaker uitverkocht dan dat je kunt bestellen.
Dus nu wil ik kiezen uit de:
Amoi N820
NEO N02-m
UMI X1
ZOPO ZP500/Hero H8000 (zelfde)
Maar waar kan ik deze bestellen, want ik kan niet chinees lezen
Op lightake.com saan ze wel, is dat een betrouwbare site?
Ik heb ook nog cect-shop.com gevonden is dat een betrouwbare site. De bedragen staan er wel in euro's. Want hier hebben ze de Hero en de Amaoi.
Sommige chinese webshops hebben al hun spul zelfs standaard op 'in stock' staan, ook al is ie uitverkocht, om maar meer aankopen binnen te halen. Lightake is nog 1 van de eerlijkere webshops dus in dit geval weet ik het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Xenorium het volgende:
In Stock
3 to 7 calendar days from ordering.
Betekent dat de telefoon pas na 3 tot 7 dagen verzonden wordt, zelfs met DHL?
En de G3?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Neo N02-M voor de bang-for-buck
AMOI N821 als 720-resolutie alternatief
UMI X1 kun je min of meer vergeten, want moeilijk verkrijgbaar en/of duur
ZOPO/Hero... mweh teleurstellende resolutie en werkgeheugen voor die prijs
Lightake is wel okidook.
Hoop dat die Taobao order nog luktquote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef shiznuts het volgende:
G3. Praat me er niet van.
Nou ja, m'n Taobao-order (een 3e random poging) is nog niet afgeketst, dus dat beloofd misschien nog wat, maar eigenlijk heb ik nergens meer vertrouwen in. De LT-orders (2x) zijn i.i.g. gestorneerd.
Heb je GPS al kunnen testen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Downstar het volgende:
Accu ging van 32% naar 19 en gelijk naar 17... staat daar nu alweer een uur op...
Weergave van batterij is niet goed, misschien bug in firmware of batterij die nog ff moet wennen... batterij lijkt verder goed mee te komen...
nee dit heb ik ook met me ainol elf 2, weet ook niet waar het aan ligtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Creqaw het volgende:
Moet je niet gewoon een keer helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen naar 100% om te calibreren?
Al geprobeerd, alleen heb je ook wat apps die helpen met de calibratie, ook we'll eens met de wildfire gedaan... ik moet er nog even na kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Creqaw het volgende:
Moet je niet gewoon een keer helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen naar 100% om te calibreren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |