http://www.fastcardtech.c(...)droid-404-Phone.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:
True true (nog geen 290 usd of 230 eur), al is het geen dualSIM, hè.Iemand al een toffe handler gevonden dan?
Pandawill heeft 'em gelist wel voor een boel centjes, maar da's dus meer dan 'ie waard is en ze zijn niet de rapste/misschien is 'ie helemaal niet op voorraad.
Ach so, 'U9508' op taobao/tmall wil ook wel.
Moet je hem wel via borderlinx achtige dingen gaan importeren dus. Met de gevolgen op garantie gebied van dien, wellicht nog iets beter als China maar ook niet ideaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef nodig het volgende:
Of gewoon voor de Nexus 4 gaanAls daar belasting overheen komt ben je ongeveer even duur uit. Maar heb je dus wel garantie + support.
Haha was net hetzelfde aan het denken. Ga wss morgen de Neo bestellen, en begin nu toch weer te twijfelen om DHL te gebruiken. Al zul je zien, als ik het er op waag moet ik sowieso wel betalen :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
Hmm.. tweemaal DHL en tweemaal niet aangeslagen voor btw + inklaringLaat dat nou net voor mij de overweging zijn geweest maar te kiezen voor registered only.
En ik maar denken dat DHL/EMS/UPS je sowieso zullen aanslaan omdat zij het afhandelen zodat de boel snel verstuurd kan worden.
tot 22 euro ben je vrij, van landen buiten de EUquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Maar tot 150 euro was toch vrij?Of plus 21% en 10 euro?
Helaas trapt de douane er niet in als er gift op staat aangevinktquote:Op woensdag 7 november 2012 00:01 schreef Tsurany het volgende:
En 45 euro als het een gift is. [mompelt iets over douane en regels], moet ik alsnog betalen zie ik dat dan wel weerVind ik alsnog geen ramp.
Dat sowieso en ik hoef niet eerdere te kopen dan in januari en dan hoop ik stiekem dat de Xiaomi M2 ook te krijgen is, want die heeft de specs van de Nexus 4, maar dan goedkoper.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Creqaw het volgende:
Ik zou gewoon blijven wachten op de 2GB versie.
Nee hoor want als ik van amazon.cn besteld smorgens ofzo in China dan heb ik dat nog dezelfde dag, dus traag niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
Zijn ze altijd zo traag in de regio daar? Heb nu een pakketje die al meer dan een week de locatie:GUANGDONG heeft.....
Hulde!!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:19 schreef Downstar het volgende:
en daar is de video review.. ik zal jullie niet langer laten wachten..
De eventuele tekst review komt later denk ik nog..
misschien een wat rommeligere review dan anders, maar had niet al te veel inspiratie!
Downstar
Voelt erg solide aan, had veel meer plastic achtig gevoel in gedachtenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:54 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hulde!!
Mooi ding hoor, ziet er goed geconstrueerd uit, voelt ie ook goed aan?
Hij komt sowiezo in de Duitse mediamarlt te liggen, prijs is nu nog 395 maar dat kan zakken tegen de tijd dat die offline gereleased is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet je hem wel via borderlinx achtige dingen gaan importeren dus. Met de gevolgen op garantie gebied van dien, wellicht nog iets beter als China maar ook niet ideaal
Als je hem hier in Nederland wil kopen dan ben je retail veel meer kwijt helaas
34min joh xD !.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Downstar het volgende:
Morgen komt er wss een rooting video van lightake beschikbaar met engelse voice
Volgens mij is LT wel blij met die tip om de N02-m in het assortiment te nemen:quote:Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Downstar het volgende:
Morgen komt er wss een rooting video van lightake beschikbaar met engelse voice
Wahahaha, ik ben al helemaal Android gek, ik heb een Nexus 7, een HTC Evo 3D en nu overweeg ik ook zo'n Android mini stick voor de tv.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef monkeybrain het volgende:
34 minuten![]()
Ik zal voor vanavond een zak chips kopen met een fles cola![]()
Downstar![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje Android gek aan het worden. Ik mag mijn 1e generatie RAZR weleens gaan vervangenLeuk speelgoed
Is dat gewoon de goedkoopste verzend optie of niet? Want die worden door Postnl bezorgd en die maken er laatste tijd nogal een potje van.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef THHProducts.nl het volgende:
Even een heads up voor indien jullie via registered shipping willen bestellen in China.
Het is weer zo ver namelijk:
CHRISTMAS DELIVERY NOTICE:
Postal orders placed by NOVEMBER 10 MAY be delivered by Christmas. Orders placed after NOVEMBER 10 most likely WILL NOT be delivered by Christmas.
Orders shipped by DHL up to December 17 SHOULD be delivered by Christmas.
Dit is voor bijv. China/HongKong post met of zonder tracking nummer. = PostNL uiteindelijk ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is dat gewoon de goedkoopste verzend optie of niet? Want die worden door Postnl bezorgd en die maken er laatste tijd nogal een potje van.
In China viert men trouwens geen kerst.
Pakketjes met tracking number krijgen toch voorrang?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
Dit is voor bijv. China/HongKong post met of zonder tracking nummer. = PostNL uiteindelijk ja.
Klopt, in China vieren ze geen kerst, maar wel hoogseizoen voor alle verkopers daar voor 'de rest van de wereld'
Helaas is dit een jaarlijks terugkerend 'probleem'.
haha, aangeraden door shiznuts!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:19 schreef Downstar het volgende:
en daar is de video review.. ik zal jullie niet langer laten wachten..
De eventuele tekst review komt later denk ik nog..
misschien een wat rommeligere review dan anders, maar had niet al te veel inspiratie!
Downstar
Ik heb 141¤ betaald voor m'n G2+ (Dual Core - 1GB RAM): http://www.mixeshop.com/o(...)tablet-pc_p1655.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Tonkey het volgende:
Het gaat hier voornamelijk over nieuwe toestellen met 4.5" hd schermen en dual core processoren.
Wat ik eigenlijk zelf als overbrugging/test wel interessant vind is juist een generatie (of twee) oudere toestellen. Zo kom ik de Jiayu G1 tegen voor ¤ 50,-.
Een 1ghz MKT6515 en 512mb werkgeheugen is een stuk minder dan wat we hier zien. De resolutie is laag (320x480) maar al met al ziet het er nog niet verkeerd uit. De naam staat al goed bekend dus wellicht is dit interessant, iemand die hier iets over te melden heeft?
Link: http://www.uredeal.com/ji(...)cell-phone_g472.html
Een G2 is al beter maar zelfs dan ben je al snel ¤ 150,- kwijt, toch een behoorlijk verschil als je nagaat dat dat al verouderd is.
Dat is inderdaad ook niet erg veel, 146 euro voor dhl.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Krisser het volgende:
[..]
Ik heb 141¤ betaald voor m'n G2+ (Dual Core - 1GB RAM): http://www.mixeshop.com/o(...)tablet-pc_p1655.html
Deze is gewoon verstuurd met Singapore Post en trackingnr, geen DHL en dus geen extra kosten, zeer vlotjes. Tussen order en levering zat wel een maand omdat het eigenlijk ook een pre-order betrof (beschikbaarheid chip).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet erg veel, 146 euro voor dhl.
Al heb je dan weer kans op een belastingaanslag, die kans is met post kleiner alleen die site kent geen gratis verzending.
Tja, telefoon zal opzich prima werken maar die resolutie is gewoon erg jammer. Twee jaar oude smartphones hebben al betere specs.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Tonkey het volgende:
Het gaat hier voornamelijk over nieuwe toestellen met 4.5" hd schermen en dual core processoren.
Wat ik eigenlijk zelf als overbrugging/test wel interessant vind is juist een generatie (of twee) oudere toestellen. Zo kom ik de Jiayu G1 tegen voor ¤ 50,-.
Een 1ghz MKT6515 en 512mb werkgeheugen is een stuk minder dan wat we hier zien. De resolutie is laag (320x480) maar al met al ziet het er nog niet verkeerd uit. De naam staat al goed bekend dus wellicht is dit interessant, iemand die hier iets over te melden heeft?
Een maand valt mee mee moet ik zeggen!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Krisser het volgende:
[..]
Deze is gewoon verstuurd met Singapore Post en trackingnr, geen DHL en dus geen extra kosten, zeer vlotjes. Tussen order en levering zat wel een maand omdat het eigenlijk ook een pre-order betrof (beschikbaarheid chip).
Zo'n hele goedkope smartphone met slecht specificaties is gewoon duurkoop op de termijn, want uiteindelijk koop je toch die betere budget smartphone.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Tja, telefoon zal opzich prima werken maar die resolutie is gewoon erg jammer. Twee jaar oude smartphones hebben al betere specs.
Voor 50 euro kan het leuk zijn en heb je niet heel snel wat vergelijkbaars in Nederland. Alleen dan heb je een semi smartphone, oude Android versie en niet al te beste specs. Een smartphone die al ruim twee jaar achter loopt qua ontwikkeling.
Wil je niet veel uitgeven kan het een goede optie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |