Al eerder gemeld, geen playstore aanwezig..quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Melkunie het volgende:
Engels is natuurlijk ook prima. Maakt het googlen op foutmeldingen ook een stuk handiger
Mijn enige vraag vóór de review: Google Play aanwezig/in orde?
Waarom komt mijn pakketje Hong Kong niet uit? Duurt lang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:
mochten mensen vragen hebben zet ze hier dan ff neer neem ik ze eventueel op in de review!
Dus voor alle duidelijkheid: T-Mobile bellen/smssen/internetten werkt goed ? Ik wil het graag zeker weten want de Neo is n.l. voor mijn vrouw en dan moet-ie gewoon werken: ze is geen Tweakertquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef Downstar het volgende:Ik heb mijn 1e slot gevuld met mijn Simyo kaartje, heb een H verbinding.. 2de slot een t-mobile prepaid. Beide werken prima en ik kan met beide gebeld worden maar ook zelf bellen!
uhmmm bellen gaat sowieso prima.. sms neem ik aan dan ook..quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Dus voor alle duidelijkheid: T-Mobile bellen/smssen/internetten werkt goed ? Ik wil het graag zeker weten want de Neo is n.l. voor mijn vrouw en dan moet-ie gewoon werken: ze is geen Tweakert
Blijft veel geld, lighttake zou ook de prijs daarvan gaan aanpassen hebben ze me in mail gestuurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
N821 nu op PW te bestellen, met coupon: $203.29.
Hebben trouwens ook de Huawei U9508 gelist.
compas? is dat een app?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Melkunie het volgende:
Ik gebruik em nogal vaak, ook een goed punt voor je review Downstar!
Google Sky. Zo'n beetje het enige dat ik me bedenken kan. Maar kunnen de accelerometers de draaïng van de aarde zelf niet bepalen en daarmee in feite ook waar noord en zuid is?quote:
Schaam je, je telefoon gaat toch echt voor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
compas? is dat een app?
of bedoel je meer in de zin van die bewegingsensoren?
en jongens, ik ben eerst bezig met installatie van een smit ci+ module, wat een gekut..
ik zal vanavond kijken of ik verder kan gaan met de review, toestel ligt momenteel dus ook aan de lader!
Playstore apk downloaden en installeren werkt, echter wanneer je playstore start instant crash..
denk toch dat je root moet zijn!
$213.99 helaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
N821 nu op PW te bestellen, met coupon: $203.29.
Hebben trouwens ook de Huawei U9508 gelist.
Ach, zo bedoel je dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
$213.99 helaas
Met coupon: 'felizxmas' net onder de $200 wordt het dan.
Ah ja met die panda4fok. Ik zou toch voor de felizxmas gaan is 7%quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, je hebt de OP niet volledig gelezen zie ik.Of je bent de inhoud alweer vergeten.
Ook pandawill zegt dat er een kompas op zit. Vraag me alleen af of dat nou goed werkt. Op me Tab 2 draait het kompas gewoon mee als ik de tablet draai, naald blijft dus niet naar het noorden wijzen. Of werkt het alleen buiten goed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Cansu het volgende:
Idd Google Sky en bij navigatie las ik. Maar lees nu op Merimobiles, dat de N821 wel weer een compas heeft. Hoop dat er niet verschillende versie van zijn.
Jaja, ik had 'em al geëdit voor je je bericht postte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
Ah ja met die panda4fok. Ik zou toch voor de felizxmas gaan is 7%
Misschien moet het nummer nog worden opgevoerd? Wanneer heb je t nummer gekregen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef AnimeFan het volgende:
China Post tracking number website ligt er uit..
Of is het inmiddels op een andere url beschikbaar?
Ik heb http://www.packagetrackr.com geprobeerd maar die snapt het ook niet.
RB081116593CN Dit is China Post toch?
Ik bedoel dat de hele China Post tracking site er voor mij uit ligtquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Misschien moet het nummer nog worden opgevoerd? Wanneer heb je t nummer gekregen?
www.sao.cn kent em ook nog niet. Maar gaat het om je G3 van Jenny?
Alles ligt nu plat en doet het sowieso niet. Probeer het later gerust nog eens.quote:Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Bij me laatste pakje lag CP tracking er ook constant uit maar werkte sao perfect!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de hele China Post tracking site er voor mij uit ligt.
Ja het is de G3..
Er ligt thuis een "niet-thuis" briefje op me te wachten, blijkbaar hebben ze dus geen mail gestuurd dat hij verzonden wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Pandawill is helaas niet heel snel
Hoe gaat whatsapp om met dual sim? Automatisch de sim waarmee je internet gebruikt of... Dit waar ik ook met twee sim kaarten werk (privé en werk. Heb alleen privé een internet abo).quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Al eerder gemeld, geen playstore aanwezig..
mochten mensen vragen hebben zet ze hier dan ff neer neem ik ze eventueel op in de review!
5 dollar extra? Creditcard betaling bij Jenny?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:55 schreef groninge01 het volgende:
Gewoon ff geduld hebben
Ik ga denk ik ook bij Jenny bestellen. Wacht ff tot zaterdag voor 5 dollar extra korting.
Als je op zaterdag op AliExpress met Mastercard betaalt krijg je 5 dollar korting..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:05 schreef lamjanus het volgende:
[..]
5 dollar extra? Creditcard betaling bij Jenny?
Ahh ok, Je kunt ook met Paypal bij Jenny. Scheelt idd 5 bucksquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je op zaterdag op AliExpress met Mastercard betaalt krijg je 5 dollar korting..
Geldt dus niet alleen voor Jenny hoor
Ja ik heb idd met Paypal betaald omdat mijn VISA card steeds niet geaccepteerd werd op die site.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Ahh ok, Je kunt ook met Paypal bij Jenny. Scheelt idd 5 bucks
Kon je paypal selecteren dan? Ik heb alleen een email adres gekregen voor de betalingquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja ik heb idd met Paypal betaald omdat mijn VISA card steeds niet geaccepteerd werd op die site.
Met Mastercard gaat het wel gewoon goed heb ik gehoord.
AliExpress ondersteunt geen Paypal helaas..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Kon je paypal selecteren dan? Ik heb alleen een email adres gekregen voor de betaling
Jep dat denk ik wel. Ik kreeg ook een (@139.com) emailadres.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Melkunie het volgende:
Is dat e-mailadres wat Lamjanus kreeg dan niet het Paypal adres? Heb er zelf ook geen ervaring mee, maar dat lijkt me dan wel toch?
Hmm dat zou ideaal zijn! Privé sim abo opzeggen en naar prepaid (ik bel 5 minuten en stuur 2 sms'jes per maand, daar zijn geen bundels voor xD). Werk sim met internet abo en whatsapp op privé laten staan... Scheelt weer 20 euro per maand.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef Tsurany het volgende:
Bij Whatsapp vul je zelf het telefoonnummer in en krijg je daar een bevestigings smsje op. Volgens mij kan Whatsapp om die reden ook prima werken zonder die desbetreffende simkaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |