abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 23:38:44 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118874760

Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.

SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
SPOILER: Ondersteuning van Android
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN

SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN

Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
SPOILER: AliExpress & DHGate
SPOILER: Taobao & Tmall
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
SPOILER: Aftersale: en nu?

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:
| www.gizchina.com | www.gizbeat.com |
| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 06-11-2012 00:58:53 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118874820
Het is een .apk bestand en dat installeer je..
Het maakt niet uit of je al een Play store hebt of niet.

P.s. Black mart is toch handiger :P
pi_118874928
Ik wil toch echt weten waarom threads zo snel closed worden en inderdaad, maakt niet uit of je het hebt of niet. Kijk maar naar CM, ze geven playstore (en andere google apps) ook in .apk vorm.
pi_118875021
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Creqaw het volgende:
Ik wil toch echt weten waarom threads zo snel closed worden en inderdaad, maakt niet uit of je het hebt of niet. Kijk maar naar CM, ze geven playstore (en andere google apps) ook in .apk vorm.
Op FOK! mag een topic maar 300 reacties hebben, daarna wordt het gesloten.
Geen idee waarom :P
pi_118875607
Nog steeds geen Huawei Honor 2 in de OP in de quad-slot? :'( Doe eens updaten die OP! ;) En eens met die policy die na 12 pagina's elk topic sluit. Niks mis mee, maar zo bouw je in no time een lange reeks op :P Achja, dat of je hebt topics van 150+ pagina's zoals op GoT. Potato, potato. Overigens ben ik benieuwd hoe snel Singapore post zal zijn. Hong Kong post heeft dikwijls twee weken maar nodig, soms zelf maar een week als ze in goede doen zijn. Maar ik heb nog nooit wat ontvangen via Singapore post. Dus teh countdown has started, ik gok nog twee weekjes tot ik my precious zal ontvangen :Y
mag het weten
pi_118875748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
Nog steeds geen Huawei Honor 2 in de OP in de quad-slot? :'( Doe eens updaten die OP! ;) En eens met die policy die na 12 pagina's elk topic sluit. Niks mis mee, maar zo bouw je in no time een lange reeks op :P Achja, dat of je hebt topics van 150+ pagina's zoals op GoT. Potato, potato. Overigens ben ik benieuwd hoe snel Singapore post zal zijn. Hong Kong post heeft dikwijls twee weken maar nodig, soms zelf maar een week als ze in goede doen zijn. Maar ik heb nog nooit wat ontvangen via Singapore post. Dus teh countdown has started, ik gok nog twee weekjes tot ik my precious zal ontvangen :Y
Ik denk dat het wat langer zal duren, volgens Gizchina is SingPost ALLE pakketjes aan het openen en checken en het lijkt me niet dat zoiets snel gaat.
pi_118878281
Huawei Honor 2 staat nu dus in de OP zie ik, persoonlijk wil ik het toestel alleen als er straks ook echt 2GB in zit en eigenlijk vind ik het jammer dat er geen Android 4.1 erop zit, maar heb op sommige sites horen zeggen dat Android 4.1 ervoor aankomt.

Ik ben dus benieuwd en tevens ben ik geinteresseerd in de Xiaomi M2, deze heeft wel Android 4.1 en 14 November ofzo zou de tweede batch van 250000 eraan kunnen komen, maar de telefoon is niet makkelijk te krijgen ben ik bang voor.

Ik zou al kunnen proberen als ze de verkoop van die 250000 starten of maar hopen dat ik er in januari eentje makkelijk bemachtigen kan, maar das reden waarom de Huawei Honor 2 zo mooi alternatief vind die zal gewoon leverbaar zijn lijkt me.
pi_118878370
Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG

*O*
pi_118879012
Kijk net met mijn tracking van de NEO N02-m:

Tuesday, November 06, 2012 Location Time
15 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:44

SPOILER
Oftwel vandaag mijn neo in handen :D!! *O* *O*

Ben alleen benieuwd of ik nog btw moet betalen? hoor ik wss pas aan de deur..?

[ Bericht 29% gewijzigd door Downstar op 06-11-2012 09:07:26 ]
pi_118879019
Dat wordt cash bij de hand houden ;)

Als ik die tijden zo zie moet ik hem morgen wel krijgen :) Lekker dagje thuis werken dus.
pi_118879120
Wel wat foto's neerzetten he!
pi_118879242
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:00 schreef Tsurany het volgende:
Dat wordt cash bij de hand houden ;)

Als ik die tijden zo zie moet ik hem morgen wel krijgen :) Lekker dagje thuis werken dus.
wanneer is jouwne verstuurd :D? voorgaande keer bij mini pc was de koerier rond 8.05 vertrokken
toen was die er rond 11.15 hier... nu rond 8.44.. dus zal rond 12 uur extra goed bussen van de DHL in de gaten houden :P..

sws houd ik de post/pakketten vandaag in de gaten, want ik krijg nog een hoop!;
en nog van verschillende vervoersdiensten ook :P :

- Neo N02-m mobile ( DHL )
- Samsung 830 SSD *; ( TNT )
- Smit CI+ module & smartcard (selektvracht)
- Kabels ( brievenpost?)

altijd fijn z'n dag vrij en dan pakketjes ontvangen O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:06 schreef mtchel112 het volgende:
Wel wat foto's neerzetten he!
Nee hoezo?

O-) :Y
pi_118879283
Hij is gisteren verzonden dus verwacht dat hij ergens vandaag aan komt in Leipzig en dan in de bezorg ronde van morgen zit.
pi_118879321
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:15 schreef Tsurany het volgende:
Hij is gisteren verzonden dus verwacht dat hij ergens vandaag aan komt in Leipzig en dan in de bezorg ronde van morgen zit.
Is die al picked up bij DHL :D?
pi_118879379
Hij is vertrokken uit Hong Kong :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:33:28 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118879606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:19 schreef Tsurany het volgende:
Hij is vertrokken uit Hong Kong :)
1 of twee keer vertrokken? De tweede keer is hij pas ''echt'' onderweg :P
1
2
3
4
4    Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG     HONG KONG - HONG KONG    05:28    
3    Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG     HONG KONG - HONG KONG    05:24    
2    Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG     HONG KONG - HONG KONG    03:32    
1    Zending opgehaald     HONG KONG - HONG KONG    00:22
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:34:29 #17
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118879619
De THL W5 lijkt me ook wel een mooie telefoon. Prijs wordt verwacht rond het niveau van de JiaYu G3.
Specificaties o.a.: MTK6577 1Ghz, 1GB RAM, 4,7" 1280x720 scherm, 2000mAh accu.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118879624
Ik wacht nog steeds op een mail dat mijn Newman die ik vorige week dinsdag besteld heb verzonden moet worden vanaf Pandawill. :(

Misschien toch beter naar RobertNL moeten luisteren? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118880286
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef ikbenik het volgende:
De THL W5 lijkt me ook wel een mooie telefoon. Prijs wordt verwacht rond het niveau van de JiaYu G3.
Specificaties o.a.: MTK6577 1Ghz, 1GB RAM, 4,7" 1280x720 scherm, 2000mAh accu.
Leuke specs, als je hem voor de G3 prijs geleverd kan krijgen..

echter ben ook ik zelfs nu van mening..( wou zelf eerst een THL) dat de thl te veel wil lijken op HTC..
dat ziet er toch een beetje pauper uit.. maakt niet uit als het design is geïnspireerd door HTC..
maar zelfs het Logo van ThL(the Happy Life) is een clone van het logo van HTC :P

zie front logo

en htc logo
pi_118880290
Ik heb mijn Neo N02-M besteld.

Vond het vreemd dat ik nergens m'n adres kon invullen, maar ws gebruiken ze dan het adres van mijn paypal?

kosten in euros: ¤130,77 EUR

ik heb laten verzenden per gewone airmail + tracking
pi_118880465
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

1 of twee keer vertrokken? De tweede keer is hij pas ''echt'' onderweg :P
[ code verwijderd ]

10 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG

9 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG

8 Douane inklaring compleet om HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG

7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG

6 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC

5 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC

4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC

3 Vertrokken van DHL vestiging in ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC

2 Verwerkt in ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC

1 Zending opgehaald ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:14:29 #22
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118880485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Leuke specs, als je hem voor de G3 prijs geleverd kan krijgen..

echter ben ook ik zelfs nu van mening..( wou zelf eerst een THL) dat de thl te veel wil lijken op HTC..
dat ziet er toch een beetje pauper uit.. maakt niet uit als het design is geïnspireerd door HTC..
maar zelfs het Logo van ThL(the Happy Life) is een clone van het logo van HTC :P
Nu je het zegt... Op zich dus wel een leuk toestel, maar een kloon hoef ik ook niet.

Het blijft gewoon lastig zo wachten op de G3, dan ga je zoeken naar alternatieven. Denk ik er eentje te hebben gevonden, is het toch weer zo'n kloon (of lijkt iig teveel op de HTC).
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:19:09 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118880590
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik wacht nog steeds op een mail dat mijn Newman die ik vorige week dinsdag besteld heb verzonden moet worden vanaf Pandawill. :(

Misschien toch beter naar RobertNL moeten luisteren? :P
Pandawill is helaas niet heel snel :'(
pi_118880800
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:14 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Nu je het zegt... Op zich dus wel een leuk toestel, maar een kloon hoef ik ook niet.

Het blijft gewoon lastig zo wachten op de G3, dan ga je zoeken naar alternatieven. Denk ik er eentje te hebben gevonden, is het toch weer zo'n kloon (of lijkt iig teveel op de HTC).
Ja ik keek naar de Thl W3+ die dus geinspireerd is door de wildfire en HTC Desire HD ofzo :P..
denk nouja dat is nog niet zo zeer het probleem.. heb nu ook een wildfire en vind dat wel mooi :D

maargoed tot ik het logo en bootscreen zag.. denk laat maar zitten.. das niks waard..
mensen zijn al sceptisch genoeg over chinaphones, laat staan dat je met een clone van een merk gaat lopen hahaha :P

waarom neem je niet gewoon de neo?
pi_118881056
Ik heb stiekem juist liever een door HTC geïnspireerd toestel dan een door Apple / Samsung geïnspireerd toestel met zo'n lelijke home knop.

Maar inderdaad THL als merknaam lijkt inderdaad op HTC en vooral met dat logootje ernaast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')