SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Foto in de OP die je vast beter maaktquote:
Ja doen wequote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Samen FOK!kers hosselen en verliefd worden?
Nou, weet jij nog een leuke FOK!ker dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja doen we.
Hier in mijn directe omgeving wonen alleen boeren of nepnegers
Roald toch.quote:Op maandag 5 november 2012 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, weet jij nog een leuke FOK!ker dan?
Haha, bij mij alleen maar kakkers en mooiboys
Gewoon hosselen, laat zij naar jou toe komen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roald toch..
Fokkers daten is wel risky. Afstand is soms echt kut aangezien ik 24/7 arm ben
Is toch ook lullig op een gegeven moment..quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon hosselen, laat zij naar jou toe komen.
Om de week bij elkaar danquote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is toch ook lullig op een gegeven moment..
God, 5e keer vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roald toch..
Fokkers daten is wel risky. Afstand is soms echt kut aangezien ik 24/7 arm ben
Heb je zulke slechte ervaringen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
God, 5e keer vandaag
Ja I know, echt kut ja. Daarom gewoon geen FOK!kers daten, echt niet doen snow
Maar wij wonen vlakbij elkaar 15 minuten met de treinquote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
God, 5e keer vandaag
Ja I know, echt kut ja. Daarom gewoon geen FOK!kers daten, echt niet doen snow
Over 2 weken krijg je brohug a mattiequote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen dan?. Ik wil gewoon warmte om me heen,
zo fijn. Mja mja mja mja mja mja
Wat nou als hij een klootzak is en geen zin heeft om te komen en smoesjes gaat verzinnen? Heb je er lekker veel aan. Nee gewoon nee.quote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Om de week bij elkaar danen misschien heeft hij dan wel studenten OV oid.
Vraag maar aan Peter, vaak genoeg jankend hem gewhatsapptquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen dan?. Ik wil gewoon warmte om me heen,
zo fijn. Mja mja mja mja mja mja
Ja, zeg tegen jouw moeder dat ze 2 jaar eerder had moet neuken om jou te krijgen danquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar wij wonen vlakbij elkaar 15 minuten met de trein![]()
True. Hmpfquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag maar aan Peter, vaak genoeg jankend hem gewhatsappt
I know, wil ik ook wel, maar beter geduldig zijn en iemand zoeken die echt voor je gaat.
De leeftijd is nieteens erg?!?!?!quote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zeg tegen jouw moeder dat ze 2 jaar eerder had moet neuken om jou te krijgen dan![]()
Als je maar weet dat ik jou wel wil meetenquote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zeg tegen jouw moeder dat ze 2 jaar eerder had moet neuken om jou te krijgen dan![]()
Met mijn ex merkte ik toch wel een verschil hoor, echt.quote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De leeftijd is nieteens erg?!?!?!
Weet ikquote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik jou wel wil meeten
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
PAS OP IK ZET JE MODEM IN DE FIK!@!!#@!#@!#@!#@![]()
Goedemorgen
Veel plezier,,quote:
Bollenstreek!? Waar woon je? Ik woon namelijk ook in de Bollenstreek ^^quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Veel plezier,,
Op naar het strand, uurtje skimboarden
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:53 schreef Rockiejj het volgende:
Net van mn stagebegeleider gehoord dat ik met revaliderende patiënten moet gaan zwemmen, fucking vet!
Geo, als jij nou eens een goede actie film wilt zien dan moet je 'Heat' gaan kijken duurt 2 uur en 40 minuten.quote:
Die heb ik 3 weken terug gedownloadquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geo, als jij nou eens een goede actie film wilt zien dan moet je 'Heat' gaan kijken duurt 2 uur en 40 minuten.
Ik heb hem net gekeken,is een toffe filmquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik 3 weken terug gedownloadnog niet gekeken. Maar leek me tof ja
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekeken,is een toffe film
Ja is goed, Al Pacino en Robert De Niro spelen in die filmquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]i will report back to you als ik hem gekeken heb.
Manchester City - Ajaxquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag iig geen tijd voor tandarts om 19.00 en dan CL
Hillegomquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bollenstreek!? Waar woon je? Ik woon namelijk ook in de Bollenstreek ^^
Ik ga Ajax kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
Real - Dortmund of Dortmund - Real boeiend. Ronaldo
Doe je ook kitesurfen of gewoon surfen? Of alleen met dat kleine boardje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Taexon het volgende:
tering het zeewater word met de dag kouder btw![]()
Toch maar eens voor een wetsuit met korte mouwen enzo kijken zodat ik er wel gewoon een tshirt enzo boven aan kan xD, normaal wetsuit vind ik er niet uitzien
Haiii Geoooooiquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Flipshoe is het? Lang niet gesproken.
Alleen skimboardenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je ook kitesurfen of gewoon surfen? Of alleen met dat kleine boardje?
Goed al moet ik straks naar de tandartsquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii Geoooooi
Goed beetje moe beetje stress. Met jou?
Dat lijkt me echt heel tof.. wilde ik op vakanties altijd doen maar beetje zonde om zo'n bordje te kopen voor 2 weken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alleen skimboarden
Sinds begin dit jaar pas echt serieus begonnen ermee maar ik doe ook alleen flatlanden (dus met rails enzo) Waveskimmen vind ik zelf weer niet zo, paar keer gedaan met wat andere maar het is gewoon niks voor mij
Dan heb je het voorlopig weer gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed al moet ik straks naar de tandartsniet het leukste maar ach
Waar stress je om/over?
en dan verstandkies laten trekken met reparatie voor 437 euroquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon tanden goed onderhouden en geen tandartsenverzekering nemen
Ik betaal liever 4 euro meer dan straks een dikke rekening krijgen als iemand de tanden uit je bek rost of jij op je smoel valt of een ontsteking hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon tanden goed onderhouden en geen tandartsenverzekering nemen
Valt onder de basis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
en dan verstandkies laten trekken met reparatie voor 437 euro
Mja dat is de reden dat ik twijfel om weer verzekering te nemen. Die verstandskiezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
en dan verstandkies laten trekken met reparatie voor 437 euro
De mijne is wel behoorlijk zakelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Die ik nu heb is kei relaxedecht een hele fijne gozer. 'Pas' afgestudeerd heel rustig etc.
hell no, niet alles werd gedektquote:
Ik moet ervoor naar het ziekenhuis, wordt gedekt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef leeell het volgende:
[..]
hell no, niet alles werd gedekt
ik deed het bij de tandarts trouwens niet ziekenhuus
is al even geleden tevens , weet niet hoe het nu zit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet ervoor naar het ziekenhuis, wordt gedekt.
ervaring du leeell:quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben wel bang voor de dag dat ze getrokken moeten worden.Al die verhalen zijn nou niet prettig
En zo een paarse groene hamsterwang.
Naja zo een standaard hout boardje kost rond de 20 euro... is heel leuk voor het begin om te oefenen en het een en het andere te doen (heb er zelf 4-5 jaar op zulke geskimmed) maar als je serieus begint te oefenen moet je al gouw aan een duurder board.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel tof.. wilde ik op vakanties altijd doen maar beetje zonde om zo'n bordje te kopen voor 2 weken.
Beste ervaringen tot nu toe gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ervaring du leeell:
geen pijn
geen napijn
gevoelloze bek voor anderhalve dag
geen idioot dikke wang
gore smaak in je mond voor een week door de oplosbare hechtingen (<<< het ergste van alles)
ik prijs mezelf ook gelukkig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beste ervaringen tot nu toe gehoord.
Als je ze preventief laat verwijderen is het ook een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beste ervaringen tot nu toe gehoord.
Dat is wel fucking chill.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef leeell het volgende:
[..]
ik prijs mezelf ook gelukkig.
al die horrorverhalen altijd, ik zat hem gewoon hard te chillend in de stoel al kijkend naar hondjes op animal planet op de teevee boven mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten sowieso wel doorgekomen zijn toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je ze preventief laat verwijderen is het ook een stuk aangenamer
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:42 schreef AppelCake het volgende:
Hallon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:42 schreef AppelCake het volgende:
Hallon.
je had toch een andere sc janksmoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Kan je al een shovit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja zo een standaard hout boardje kost rond de 20 euro... is heel leuk voor het begin om te oefenen en het een en het andere te doen (heb er zelf 4-5 jaar op zulke geskimmed) maar als je serieus begint te oefenen moet je al gouw aan een duurder board.
Zelf heb ik dan het type wat het meest gebruikt word bij flatlanden (DB) is wel gelijk een duure en kut omdat je hem moet laten overvliegen.. dus koste in totaal rond de 200 euro.
maar tot nu toe nog 0% spijt van gehad
[ afbeelding ]
http://dbskimboards.com/Standard-Proto/
En je hoeft trouwens niet perse bij een strand te wonenik weet heel veel meertjes in Nederland die vaak beter zijn dan bij het strand
heb hier nog wel een faalend filmpje, toen had ik eigenlijk net een ollie geleerd op dat board maar er waren nogal veel kuilen in het water dus het was kut:
kan nu wel 10x meer dan alleen een ollie gelukkig!
Beetje jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso wel doorgekomen zijn toch?
Niet meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef leeell het volgende:
[..]
je had toch een andere sc janksmoel
jammerquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben thuis. Fijne middag/avond schatjes
Nog geen 360 shuv-it wel 180,,, 360 ben ik nog mee bezigquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Goede middagquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nog geen 360 shuv-it wel 180,,, 360 ben ik nog mee bezig
Hier trouwens filmpje van een Nederlands kampioen,,, ook een keer mee geskimmed erg gezellig!
dan zie je tenminste wat echt skimboarden is... maar net als ik zeg hij kan het echt niet normaal goed
Gisteren gekocht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
lellebel, wat denk jij van far cry 3?
Is die al uit dan? Hoe speelt de SP?quote:
Traditie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
Waarom is iedereen nu al met Sinterklaas bezig?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nicevooral die op 1 been landen.
Maar ik vind het toch wat beperkt zelf.. alles is kort en je kan alleen shovits doen geen flips.
Nee nee. Pre-order.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is die al uit dan? Hoe speelt de SP?
Spellen pre-orderenquote:
Hollanders >> geld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spellen pre-orderen
Ik snap dat niet, je weet niet eens hoe goed het spel zal zijn.
Hier dus ook denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef Ro-ald het volgende:
Het gaat denk ik zo meteen keihard regenen
Geld is voor mij niet bepaald een probleem. Als ik het zou willen zou ik dat spel nu pre-orderen samen met Hitman.quote:
Oh oke ik dacht dat je om iets anders weggingquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier dus ook denk ik
Ja, moet leren
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef TwyLight het volgende:
Mijlpaal topicJe bent ook oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg, dit is PUB.
Ik speel zelf ook altijd eerst SP. Ik koop bijna nooit een spel, heb best hoge eisen daarinquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geld is voor mij niet bepaald een probleem. Als ik het zou willen zou ik dat spel nu pre-orderen samen met Hitman.
Ja ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke ik dacht dat je om iets anders wegging
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent ook oud.
Ga weg, dit is PUB.
Als ik mijzelf er mee heb vermaakt koop ik het wel als ik het eerst heb gedownload, tenzij ze day 1 DLC etc. erin stoppen, dan download ik het en interesseert mij het niet of het leuk was of niet, dat soort praktijken moeten stoppen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik speel zelf ook altijd eerst SP. Ik koop bijna nooit een spel, heb best hoge eisen daarin
Dat gaat toch nooit stoppen man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik mijzelf er mee heb vermaakt koop ik het wel als ik het eerst heb gedownload, tenzij ze day 1 DLC etc. erin stoppen, dan download ik het en interesseert mij het niet of het leuk was of niet, dat soort praktijken moeten stoppen.
Dan kan ik genieten van gratis gamesquote:
Je steunt me ook echt zeg, ja pfff.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Blijf maar hier en ga vanavond leren
Je bent net thuis en dan ga je meteen leren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je steunt me ook echt zeg, ja pfff.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan ik genieten van gratis games
Heeft zij later goede baan, kan jij thuis niets doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent net thuis en dan ga je meteen leren?
Ik heb gewoon 2 diploma's hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft zij later goede baan, kan jij thuis niets doen.
FYI dit is echt de eerste keer sinds like 4 jaar dat er hier daadwerkelijk mensen posten die jonger zijn dan 18quote:
Ik ben al een uur thuis en heb nog geen flikker gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent net thuis en dan ga je meteen leren?
Hema.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef AppelCake het volgende:
Bah, in het kruidvat verkopen ze geen kleurlenzen....
Weet iemand of je ze bij de hema kunt krijgen?
Koop een taart en vier het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
FYI dit is echt de eerste keer sinds like 4 jaar dat er hier daadwerkelijk mensen posten die jonger zijn dan 18
Ohquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben al een uur thuis en heb nog geen flikker gedaan.
Maar ik moest je toch steunen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, daarnet mocht ik niet weg van je, en nu moet ik leren
Doeiiiquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weg. Tfoe.
Kusjes aan iedereen behalve Ro-ald.
Kusquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weg. Tfoe.
Kusjes aan iedereen behalve Ro-ald.
Als mijn post eindigt in even getallen, ja, in oneven getallen, nee.quote:
'33'quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als mijn post eindigt in even getallen, ja, in oneven getallen, nee.
Wat is datquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, kom hier en ik djoek je.
10 november blessed@Nigtevecht.
Nou nee bedankt
Alleen maar makkelijk voor het bedrijf toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef Snowbells het volgende:
Stuur je een mailtje voor maatschappelijk stage, lezen ze het niet eens
Aan het onderwerp te zien gaat het bij jou om een maatschappelijke stage, deze nemen wij hier helaas niet aan
Een of ander pauper feest in een dorpshuis van Nigtevecht dusquote:
Oh okequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een of ander pauper feest in een dorpshuis van Nigtevecht dus
Snow, ga je mee jongens hosselen dan?
Moet leren meh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snow, ga je mee jongens hosselen dan?
Wtf bij het asiel waar ik ging kan je zo naar binnenlopen en even een hond meenemen om bijvoorbeeld uit te laten haha xD of gewoon even helpen alle honden in andere hokken te plaatsen en al die zooi... is ook leukquote:
Misschien zijn die jongens ook wel FOK!ers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Saaierd
Ik vraag wel een ander dan.
Grappig man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien zijn die jongens ook wel FOK!ers.
Dan moet je eerst vragen ben jij van het FOK! forum?
Ja, maar ik ga het toch niet vragen jongen: hey ben je een fokker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja je wilt toch geen FOK!ers meer daten?
Maar ik zeg al niets meer
quote:
Middag!quote:
Ja maar wat dan als diegene een FOK!er is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga het toch niet vragen jongen: hey ben je een fokker?
Meteen al mijn kansen weg en alles.
Jazeker ken ik dat!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ken jij zeker ook het dorp Vogelenzang?
Haha gezellig hoor! Okee, misschien ken ik je dan wel! .. nu word het engquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Middag!Kom regelmatig in je woonplaats (heeft stiekem je profiel gezien) wonen paar mensen uit de vriendengroep waarmee ik wel eens uitga
Dan is het gewoon toeval dat ik hem dan irl heb ontmoet jwz, is anders dan express een fokker meeten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar wat dan als diegene een FOK!er is?
Naw als ik zo je sporten lees en je opleiding lijkt me dat sterkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha gezellig hoor! Okee, misschien ken ik je dan wel! .. nu word het eng
Dat is nog niet eens zo'n stom idee, hoeven we niet zo verschrikkelijk ver weg zoals altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw als ik zo je sporten lees en je opleiding lijkt me dat sterk
Wanneer is de Fok! Bollenstreek meet? haha
Maar het is alsnog een FOK!er.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan is het gewoon toeval dat ik hem dan irl heb ontmoet jwz, is anders dan express een fokker meeten.
Dat is anders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, misschien is mijn stiefpa ook wel een fokker, wat wil je dat ik doe, zelfmoord plegen?
Het is ook anders als ik diegene eerst heb ontmoet, en dan pas achterkomen dat hij een FOK!ker is.quote:
Maar wat is er anders aan dan als je al weet dat hij een FOK!er is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is ook anders als ik diegene eerst heb ontmoet, en dan pas achterkomen dat hij een FOK!ker is.
Toch???
wat is dat? En ik zal wel voor je 'zorgen' jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga mee naar blessed dan, kan je voor me zorgen.
quote:
Een feest met sexy jongens zag ik op FBquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is dat? En ik zal wel voor je 'zorgen' ja![]()
![]()
Komt dan nog wel een keerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n stom idee, hoeven we niet zo verschrikkelijk ver weg zoals altijd
Dan is het niet meer dan logisch dat ik aanwezig ben jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een feest met sexy jongens zag ik op FB![]()
![]()
Ja, maar daar kom ik toch pas later achter en niet als ik diegene net heb ontmoetquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar wat is er anders aan dan als je al weet dat hij een FOK!er is?
tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
leeell, heb trouwens nog mailtje gestuurd naar onze planner op stage, vrij gevraagd voor de 16e, morgen antwoord wss
Snap ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan is het niet meer dan logisch dat ik aanwezig ben ja![]()
![]()
gevraagd, is goedquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Hoelaat gaan we? Kom je me ophalen?
Ja ik heb t nu heel druk, maar komt indd welquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Komt dan nog wel een keersta altijd open voor meets
toch teveel vrije tijd
Is goed, dan zie ik je zaterdagquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer jij wilt bbyen natuurlijk
met m'n Mercedes toch
Tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, dan zie ik je zaterdag![]()
Mag ik ceks hebben in jouw Mercedes?![]()
![]()
2 meiden tegelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, even kijken of er wat te hosselen valt, en daarna trio toch![]()
![]()
![]()
Je hebt wel ervaringen he met maagden uit Thailand.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer kun je der niet ontmaagden, lekker strak
Ik ben meer hetero dan dat de paus religieus is.quote:
Maar je wil trio, ben jij ook jongen? ;squote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 3 jongens.
Roro, ga haten dan.
Ik haat niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 3 jongens.
Roro, ga haten dan.
Ach na 2 cm weer zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens ben ik ook geen maagd, uh dus lul maar lekker verder.
Eten kus.
Thailandquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt wel ervaringen he met maagden uit Thailand.
Sletquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens ben ik ook geen maagd, uh dus lul maar lekker verder.
Eten kus.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thailand![]()
Niet op die manier viespeuk.
20 jaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald hoe ben je ook alweer?You like em young?
DM terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |