mogen die facebooken dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Best een goed criterium eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Mss het volgende: Ik heb een aantal grote groepen mensen. Basisschool, middelbare school, opleiding 1 en opleiding 2. Als je er dan eentje weggooit moet je ze eigenlijk allemaal weggooien
. Ik ben nu het criteria aan het handhaven of ik er op straat een praatje mee zou maken als ik ze zou tegenkomen. Zo niet, dan eruit. Zeker omdat ik ook gewoon veel informatie en foto's op mijn feestboek heb staan.
ola! Hoe ist met Inca en "den vrucht"?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mogen die facebooken dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ja man, van die mensen aan wie je een bericht stuurt nadat ze vragen of je "vrint" wordt en waarvan je dan niks meer hoortquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ola! Hoe ist met Inca en "den vrucht"?
Ja dat gaat nu wel goed komen, niet zķveel ruimte in de buik natuurlijk dat dat zo maar makkelijk kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, welDe 'vrucht' begint nu echt weinig ruimte te krijgen, dus soms vechten we een beetje om ruimte met elkaar
die wilde gewoon alleen jouw foto's en verhalen en info bekijken om te zien wat er van je terecht was gekomen of nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg laatst wel een invite van iemand die een half jaartje ook op mijn eerste studie zat. In 2005. Maargoed, ik accepteren, is het zo iemand met 800 vrienden. Ja doei, na een maand waarbij er geen interactie was verwijderen.
Nee, die wilde gewoon zo veel mogelijk vrienden denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die wilde gewoon alleen jouw foto's en verhalen en info bekijken om te zien wat er van je terecht was gekomen of niet
Jah, soms moeten we dan even een beetje ruzie makenquote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu wel goed komen, niet zķveel ruimte in de buik natuurlijk dat dat zo maar makkelijk kan
Met mij gaat prima hoor, beetje sacho door denk ik de weersomslag (en verfuckte hormonen dan), maar dat gaat wel weer over
Verder niks te klagen
Jupquote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn dat van "die mensen" die ook allemaal hamsterfoto's op hun feestboek zetten?
Ik moest van mezelf ook onder de 300! Ben toen van 411 naar 285 gegaan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Ik dacht dat ik velen mensen verwijderd had, zijn het er nog maar 30. Nu ben ik nog niet onder de 300.
Damn...quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Iemand bij reviews op de lush nl-site: "Noorderlicht? Dat zien we toch alleen in de zomer?'![]()
˛
Da's de midzomernachtszon, trut
oh ja, dat kan ook nog. Kansloos... net of het ook maar iets toevoegt aan je leven en imago en zulksquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die wilde gewoon zo veel mogelijk vrienden denk ik.
compromissen sluiten met den vruchtquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, soms moeten we dan even een beetje ruzie makenOftewel: zij schopt me lens, en dat ik dan toegeef en anders ga zitten/naar het toilet ga/op mijn andere zij ga liggen
Ohja, goede reden om te mokken wel![]()
Kuuuhuuut... Zit ik hier weer legends of the fale te kijken die ik al tig keren heb gezien; omdat cif hem nog nooit heeft gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
ANTM kijken. Is het de make-over aflevering.![]()
Whehe, dombo'squote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn...
Mensen vroegen dat aan ons ook he, of we het noorderlicht hadden gezien.
Ik heel droog "het is 3 weken niet donker geweest he...."
Domme mensen: "ja, maar hebben jullie het gezien dan?"
Ik: "het moet donker zijn voor Noorderlicht, dus NEE"
Lijkt me wel geweldig trouwens. Komend jaar veel kans om te zien in voorjaar en najaar, heel gaaf
ik heb dat ooit ook met een forumpje gehad, harry potter forum. Maar heeeel even bij gezeten en toen had je nog geen Hyves en FB enzoquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupen dierenleed dit dat alles
Naja ik had vroeger (op z'n meest dan) 5 hamsters
Maar heb alles aan mijn schoonzus gegeven en nu heb ik niks meer qua hamsters.. Maar zoals je dus ook fokmeets had; had je ook hamstermeets
Dus heel wat van die meiden had ik wel irl gezien.. Sommige waren ook echte lieverds; maar heb er echt niks contact meer mee....
Jah, je moet wat he?quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
compromissen sluiten met den vrucht
Veel slapen, veel koud hebben, veel zeuren, dan een meneer die me toestopt en lief is en dan is alles weer goed![]()
(voor 5 minuten)
quote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
Over 2 maanden is er gewoon een Inca baby jongeuh! Hoe (hehehehehe) tof
geld?quote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, dombo's![]()
Jaaaa, zonnecyclus-hoogtepunt![]()
Wij wilden er eigenlijk voor gaan afreizen (Lofoten, hadden we bedacht), maar hebben ervanaf gezien om moverende redenenVolgende zonnecyclus is nu het plan.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Baby knuffelen en snuffelen.
En met Stef bruggen bouwen ofzo.
wow dat gaat snel man!quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet zo goed mee overweg, over minder als vijf weken 'mag' ik al bevallen
Had ik met Charmedquote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb dat ooit ook met een forumpje gehad, harry potter forum. Maar heeeel even bij gezeten en toen had je nog geen Hyves en FB enzo
Goed om lekker los te laten hoor, ookal zijn het geen slechte mensen ofzo, soms is het gewoon klaar en prima verder.
Jah, die ook wel ja, haha! Fokking duur man, zeker in die tijdquote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geld?
Lofoten lijkt me zoooo geweldig!![]()
Hurtigruten doen of gewoon met de auto heen sjeesen?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HOEZO??? HEDDE GIJ EEN LEVEN DAN???![]()
![]()
![]()
Inca babequote:
klinkt geweldigquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, die ook wel ja, haha! Fokking duur man, zeker in die tijd
Boot en auto
hehehehe, no'ing wrong with having a life dearquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag héle leuke dingen doen op mijn werk, maar die vreten echt tijd, ook m'n vrije tijdDus soms lees ik hier en dan post ik even mee en dan val ik weer in slaap of moet weer door met werk, maar ik lees dus wel wat jullie allemaal bezig houdt
Wij ook! Je autotjes zijn nog steeds erg in trek (hij noemt ze de pieuw-auto'squote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel leuk!
Die moek nog zien, haha! Maarehm, zķ turbo hoop ik niet, ik hoop nog wel het ziekenhuis te halen voor de lancering. Alhoewel Stef er was in 7,5 uur from start to finish.. Ik las een keer ergens dat je voor de tweede bevalling voor elk uur van de eerste een kwartier moet rekenen. Dat wordt nog vrij krapjes danquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wow dat gaat snel man!
Of is het net zo'n turbo baby net als in Prometheus? Dat je eigenlijk stiekem pas 2 dagen zwanger bent?![]()
![]()
Haha, prachtig!quote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij ook! Je autotjes zijn nog steeds erg in trek (hij noemt ze de pieuw-auto's).
[..]
Die moek nog zien, haha! Maarehm, zķ turbo hoop ik niet, ik hoop nog wel het ziekenhuis te halen voor de lancering. Alhoewel Stef er was in 7,5 uur from start to finish.. Ik las een keer ergens dat je voor de tweede bevalling voor elk uur van de eerste een kwartier moet rekenen. Dat wordt nog vrij krapjes dan
Best goed lieverd, thnxquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag héle leuke dingen doen op mijn werk, maar die vreten echt tijd, ook m'n vrije tijdDus soms lees ik hier en dan post ik even mee en dan val ik weer in slaap of moet weer door met werk, maar ik lees dus wel wat jullie allemaal bezig houdt
[..]
Inca babeHoe gaat het??
is dat snel? Ik heb écht werkelijk geen flauw idee daarvanquote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij ook! Je autotjes zijn nog steeds erg in trek (hij noemt ze de pieuw-auto's).
[..]
Die moek nog zien, haha! Maarehm, zķ turbo hoop ik niet, ik hoop nog wel het ziekenhuis te halen voor de lancering. Alhoewel Stef er was in 7,5 uur from start to finish.. Ik las een keer ergens dat je voor de tweede bevalling voor elk uur van de eerste een kwartier moet rekenen. Dat wordt nog vrij krapjes dan
Lief kipjequote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, no'ing wrong with having a life dear
Als het maar leuke dingen zijn en het goed met je gaat
vliegen niet handiger? Of zijn de vluchten naar Noord IJsland dan veel duurder?quote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best goed lieverd, thnxEn met jou??
Kip, IJsland is ook een goede optie idd, daar hadden we ook al een heleboel over uitgezocht als goedkoop alternatief. Tot en met het verblijf aan toe, een soort mini-hotel een km of wat uit de steden helemaal in het noorden, lekker donker daar. Tijdstechnisch was alleen lastig, moesten we heel IJsland nog door met de auto.
zeer tof!quote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief kipjeHoe is je nieuwe baan?
Yup, gemiddelde tijd voor de eerste is zo'n 14 uur, maar (veel) meer is niet echt ongebruikelijk. In het ziekenhuis hadden ze ook echt niet door hoe snel ik ging, toen ze eenmaal klaar waren voor mijn ruggenprik kon het al niet meerquote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat snel? Ik heb écht werkelijk geen flauw idee daarvan![]()
![]()
Lijkt me na een half uur wel welletjes![]()
Maar goed, bij ons in de familie worden ze er allemaal vrij snel uitgefloept geloof ik, dus we zien het ooit wel
Maar ziekenhuis halen en op je gemakkie kunnen gaan liggen enzo is wel prettig
Wordt het het L'burg ziekenhuis?
Moest je nog een interne vlucht voor, er was niks rechtstreeks. En in de winter vliegen ze nauwelijks op het noorden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vliegen niet handiger? Of zijn de vluchten naar Noord IJsland dan veel duurder?
aiiii, heerlijk!quote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, gemiddelde tijd voor de eerste is zo'n 14 uur, maar (veel) meer is niet echt ongebruikelijk. In het ziekenhuis hadden ze ook echt niet door hoe snel ik ging, toen ze eenmaal klaar waren voor mijn ruggenprik kon het al niet meer
Dat is fijn om te horenquote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best goed lieverd, thnxEn met jou??
Kip, IJsland is ook een goede optie idd, daar hadden we ook al een heleboel over uitgezocht als goedkoop alternatief. Tot en met het verblijf aan toe, een soort mini-hotel een km of wat uit de steden helemaal in het noorden, lekker donker daar. Tijdstechnisch was alleen lastig, moesten we heel IJsland nog door met de auto.
ja en veel wegen gesloten he. Al heb je wel die weg door het midden van IJsland dacht ik, over ijs heen, die dan open is. Net als The Ice Road Truckersquote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moest je nog een interne vlucht voor, er was niks rechtstreeks. En in de winter vliegen ze nauwelijks op het noorden.
Grieta, ik weet het zekerquote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horenBen zo benieuwd wat de naam van de beeb wordt!
Met mij gaat het ook goed
Ik hoop het ook (al zou ik tekenen voor een bevalling zonder paniek, dat lijkt me fijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aiiii, heerlijk!
Hoop dat het straks gewoon allemaal lekker volgens plan verloopt
of Eekjequote:
Vrijdag heb ik een mail gekregen dat mijn pakket verzonden is, maar bij postNL zijn ze het nog aan het voorbereidenquote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Krijg melding binnen dat mijn h&m bestelling onderweg is
Duurde maar 2 maand
Oh crap denk ik eindelijk dat het pakket er bijna is; zal het nog een paar weken durenquote:Op maandag 5 november 2012 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een mail gekregen dat mijn pakket verzonden is, maar bij postNL zijn ze het nog aan het voorbereiden
dat stond bij Zaadlandooooo bij mij ook 3 dagen langquote:Op maandag 5 november 2012 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een mail gekregen dat mijn pakket verzonden is, maar bij postNL zijn ze het nog aan het voorbereiden
I haz mind reading bwainquote:
Ohja, dat had ik ook met mijn H&M-zending, dat het idd gewoon nog dik een week op 'voorbereiding' stondquote:Op maandag 5 november 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh crap denk ik eindelijk dat het pakket er bijna is; zal het nog een paar weken durenTypisch
Er komt hier over 2 weken iemand langs voor een offerte voor 2 dakkapellen, dus ik vrees dat het ook even aan ons voorbij gaat... en meneer wil denk ik weer dit jaar beetje zonnige vakantie. Meestal wisselen we, om het jaar lekker warm (maar niet té, want dat trek ik nietquote:Op maandag 5 november 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
En Kips, vind ik ook echt wat voor jou, zo'n vakantie. Echt reetcool, staat ook hoog op ons lijstje. Maar het zal nog wel even duren eer we weer zulke dingen zullen doen.. Maar dat geeft niet, voor nu is dat ok
Oeiquote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er komt hier over 2 weken iemand langs voor een offerte voor 2 dakkapellen, dus ik vrees dat het ook even aan ons voorbij gaat... en meneer wil denk ik weer dit jaar beetje zonnige vakantie. Meestal wisselen we, om het jaar lekker warm (maar niet té, want dat trek ik niet) naar het zuiden en om het jaar Scandinavië/UK
da's van je docente? En dat gooi je hier neer?quote:
Hahhahaquote:
Ligt de naam al vast of twijfelen jullie nog? Het is letterlijk wat rustiger vaarwaterquote:Op maandag 5 november 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop het ook (al zou ik tekenen voor een bevalling zonder paniek, dat lijkt me fijn).
PA, ik ben ook echt heel benieuwd wat jij ervan vind, haha!En dat is mooi liefjeHeb je wel verdiend, wat rustiger vaarwater.. Hoe is het nu met je broer?
Docent. Waar iedereen van de studie het kan lezen, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's van je docente? En dat gooi je hier neer?
Pehehehquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd P-A je bent een lurkert geworden! Nu weet je ALLES over ons!
Ja wij ook wel hoor, maar mijn man heeft iets vaker dan ik behoefte aan een warm weer vakantie, dus daarom voor de grote vakantie wat heel lossige afsprakenquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OeiJa, dat kost je wel een paar retourtjes Nieuw Zeeland
Ohja, da's wel een goeie, wij deden eigenlijk altijd een beetje wat er in ons opkwam, en soms ook wat er in de last minute-achtige shizzle zat. Zo kwamen we voor nog geen 800 totaal heen en weer + huurauto naar Canada
Jongeuh, jij post, komt op meets, dus het was gewoon een grapjequote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
PehehehVolgens mij post ik daar net wat teveel voor
toch?![]()
Het ligt wel redelijk vast, al hebben we soms nog een klein dingetje over welke van de 2 de roepnaam zal worden. Hij heeft voorkeur voor naam 1, ik voor naam 2 zeg maar.. Maar die twee namen komen er sowieso allebei, dus dat is verder ook weer niet een heel enorm ding ofzo.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahhaha
[..]
Ligt de naam al vast of twijfelen jullie nog? Het is letterlijk wat rustiger vaarwaterIk gun het mezelf om gewoon eens vroeg op bed te gaan en bijvoorbeeld de hele zondag op de bank te liggen,spreek niet meer af met mensen die mn energie wegzuigen en daardoor heb ik meer rust im kopf en ben ik weer heel vrolijk enzo, heel fijn
Broer gaat ook goed
Die zweeft nu in Lissabon na 2 maanden op zee geweest te zijn, eind deze week komt ie 2 weken thuis en daarna gaat ie 1.5 jaar op wereldreis dus dat is heel vet voor hem
omdat iedereen het nu kan lezen, ook buiten je studie. Daarnaast weet dus iedereen wie jij bent en kunnen ze alles van Fok lezen en weten ze helemaal veel van jou.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Docent. Waar iedereen van de studie het kan lezen, ik zie het probleem niet
Peach Daisy of Daisy Peach?quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het ligt wel redelijk vast, al hebben we soms nog een klein dingetje over welke van de 2 de roepnaam zal worden. Hij heeft voorkeur voor naam 1, ik voor naam 2 zeg maar.. Maar die twee namen komen er sowieso allebei, dus dat is verder ook weer niet een heel enorm ding ofzo.
En dat is echt zķ fijn om te lezen! You did good, loveEn wow, wereldreis, wat supercool!
M'n naam staat er toch nietquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat iedereen het nu kan lezen, ook buiten je studie. Daarnaast weet dus iedereen wie jij bent en kunnen ze alles van Fok lezen en weten ze helemaal veel van jou.
Wij zijn gelukkig geen enorme zonne-aanbidders allebei, maar een beetje warm mag soms wel. Florida in november, Italië in september, dat kaliberquote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja wij ook wel hoor, maar mijn man heeft iets vaker dan ik behoefte aan een warm weer vakantie, dus daarom voor de grote vakantie wat heel lossige afspraken![]()
En hij had ineens een afspraak gemaakt voor die dakkapellenboer, wist ik dus niks vanaf..;. maar goed, eerst maar gewoon een offerte opvragen, misschien is het haalbaar, misschien helemaal niet
nee maar op FB toch wel, dat is niet zo moeilijk aan elkaar te breienquote:
Nee daar heet ik ook koekoekquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee maar op FB toch wel, dat is niet zo moeilijk aan elkaar te breien
ja wij ook niet in de zin van Alanya 3 weken bakken aan het zwembad. Maar in maart naar Madrid, Mei naar Toscane, september Mallorca en zulks. Heerlijk is het danquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij zijn gelukkig geen enorme zonne-aanbidders allebei, maar een beetje warm mag soms wel. Florida in november, Italië in september, dat kaliberEn da's ook wel weer een goed ding, als je de kans hebt lekker doen hoor!
En, mevrouw Koekoek, was u annoyed?
VETquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zelda is serieus in de running geweest
ja snap ik, maar je studiegenoten hebben toch je FB ook, waar je koekoek heet?quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee daar heet ik ook koekoek![]()
Yesquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Mss het volgende:
Dico, gaan wij woensdag de ERMEHGERD PELLET AND SHOES MEET doen?
We're much alikequote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja wij ook niet in de zin van Alanya 3 weken bakken aan het zwembad. Maar in maart naar Madrid, Mei naar Toscane, september Mallorca en zulks. Heerlijk is het dan
Zelda is een coole naam, alleen zo lastig in dagelijks levenquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zelda is serieus in de running geweest
Oud Germaans meen ik. Jah, was dan wel als tweede naam, haha! Eerste naam zou ik écht te zielig vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelda is een coole naam, alleen zo lastig in dagelijks leven
Yep, much alike indeedquote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We're much alike
Spees, haha, ik durfde het uiteindelijk niet aan ivm de té erge associatie.. Maar ik beloof dat zowel een meisje als -eventueel- toch nog een jongen tenminste één enorme nerdnaam krijgt
truestory
Ik heb wel van 11 tot 15 college, dat je het ff weet. Maar Ermahgerd meet and shoesquote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yesheb tot half 12 tentamen geloof ik, ik app je der morgen wel over okay?
Ah het belangrijkste ligt vast dus, de 2 namenquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het ligt wel redelijk vast, al hebben we soms nog een klein dingetje over welke van de 2 de roepnaam zal worden. Hij heeft voorkeur voor naam 1, ik voor naam 2 zeg maar.. Maar die twee namen komen er sowieso allebei, dus dat is verder ook weer niet een heel enorm ding ofzo.
En dat is echt zķ fijn om te lezen! You did good, loveEn wow, wereldreis, wat supercool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja cool heWel met een schip dus het is wat spannend, maar supertof voor hem om het gewoon te doen! en dankjewel
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Niet eens héél ver ernaastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet eens héél ver ernaastda's wel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nerds
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
[..]
Niet eens héél ver ernaastOeeeh dat is zo vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah het belangrijkste ligt vast dus, de 2 namenMijn zus en zwager zitten met exact het tegenovergestelde, de roepnaam ligt 'vast', maar de schrijfwijze niet
KEET??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja cool heWel met een schip dus het is wat spannend, maar supertof voor hem om het gewoon te doen! en dankjewel
![]()
![]()
Oeh, heel gaaf idd, gaat hij dan ook naar die ene pool waar je heen kunt maar waarvan ik altijd vergeet of het de noord of de zuid is?(dat zou wel echt zķ teringhard rocken gewoon
)
3!
quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah het belangrijkste ligt vast dus, de 2 namenMijn zus en zwager zitten met exact het tegenovergestelde, de roepnaam ligt 'vast', maar de schrijfwijze niet
KeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja cool heWel met een schip dus het is wat spannend, maar supertof voor hem om het gewoon te doen! en dankjewel
. Dat vind ik echt niet cool. En het kind kan ook constant overal der naam gaan spellen
.
Aids.
[..]
Niet eens héél ver ernaastDat is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Truus Samus?quote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
En rest assured, meisje wordt ook met vleugje nerd
Oh zo, niet eens aan gedachtquote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja snap ik, maar je studiegenoten hebben toch je FB ook, waar je koekoek heet?
neem aan dat sommige daarvan wellicht ook op Fok komen?
Naj ja, moet je zelf weten, maar ik hou het liever wat apart.
GMTAquote:Op maandag 5 november 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
Of iets met Leia schat ik ook wel hoog in!
Inca was toch een Trekkie?quote:Op maandag 5 november 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
Of iets met Leia schat ik ook wel hoog in!
Erna Rita?quote:
Well rememberedquote:Op maandag 5 november 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Inca was toch een Trekkie?Maar die namen ken ik niet
quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik vind dat je haar Ria moet noemen, want dan krijg je later kaartjes van haar met 'groetjes Ria en de kids'!
Jepquote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
KEET??![]()
![]()
Oeh, heel gaaf idd, gaat hij dan ook naar die ene pool waar je heen kunt maar waarvan ik altijd vergeet of het de noord of de zuid is?
My words exactly!quote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Keet. Dat vind ik echt niet cool. En het kind kan ook constant overal der naam gaan spellen
.
Aah daarom heeft Stef een shirt van Star Warsquote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Well remembered
Anakin is meer van mijn lief uit, da's een. Euh. Warsie?
quote:Op maandag 5 november 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo, niet eens aan gedacht![]()
Dnkjwel kipjon
Ja, maar een beetje zelfbescherming kan geen kwaadquote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
JepIk ging, toen ze eenmaal vertelde dat mijn zwager het anders wil spellen, ook helemaal los tegen mn zus over dat het arme kind dan overal haar naam moet gaan spellen en dat het vráágt om grappen,m'n moeder begon al over Keetje Tippel. En na 5 minuten relaas dacht ik ja shit, het is haar kind. Ze moet het zelf weten natuurlijk
![]()
Dit is de exacte reis die hij gaat maken:
[..]
My words exactly!
quote:
Haha, meerderequote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah daarom heeft Stef een shirt van Star WarsZag dat laatst op fb langskomen en toen was ik al in de war
![]()
Geen idee eigenlijk hoe je iemand noemt die voor Star Wars is
Haha inderdaad. Heb het opgezocht volgens mij is er geen speciaal woord voor een Star Wars fanquote:Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, meerdereEn een zwembroek ook
Maar da's ook wel omdat je maar weinig shirtjes van ST bij de H&M kunt vinden zeg maar.
Hehehehehe, 'vet'quote:Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ursula Ursula, da's pas vet! (<-----)
AAaaaaaand we have a winner!quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
CALIMERO BOESBOES
dan pleegt je kind wel zelfmoord omdat ie gepest wordt
Sorry, maar ik lolde nogal hardquote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
CALIMERO BOESBOES
dan pleegt je kind wel zelfmoord omdat ie gepest wordt
Stoer hequote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Súpergaaf, PA!
Rosie moest ik ook nog aan denken ja, maar ik vind die pijper echt zo'n lelijk wicht
quote:Op maandag 5 november 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij Rosie moet ik hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
die is toch uit party of five?quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Steven Tyler-mond! *jank*
Mss, ik hou van jou. Wil je met me trouwen?quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Mss het volgende:
Ford Prefect is ook nog een optie voor een jongen!
Trillian is trouwens, in dat kader, ook nog een serieuze kanshebber geweestquote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Mss het volgende:
Ford Prefect is ook nog een optie voor een jongen!
nooit gezien, staat nog op "moet ik kijken" lijstjequote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen uit dr. Who. Als Rosie.
Nee hoor, Dr. Who is overrated. Vind ik danquote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nooit gezien, staat nog op "moet ik kijken" lijstje
ja, ik ken het dus niet, maar dacht dat het wel leuk wasquote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee hoor, Dr. Who is overrated. Vind ik danIk was er heul snel weer klaar mee
Uiteraardquote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mss, ik hou van jou. Wil je met me trouwen?
Ligt eraan hoe goed je tegen.. Zulke series kunt, whehe. Mij iets te nep allemaal (en ik kom van ST af nota benequote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik ken het dus niet, maar dacht dat het wel leuk was
als je wilt dat je kind werkloos blijft rest van zijn leven wel jaquote:
quote:
Is ze eigenlijk ook. Alleen door die mond kan ik haar écht niet serieus nemen..quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mevrouw pijper best mooi eigenlijk
Zulke 'uitbundige' namen zijn bij ons áltijd de tweede naamquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je wilt dat je kind werkloos blijft rest van zijn leven wel ja
Iedereen denkt dat het een halvegare Turk/Marokkaan/Midden-Oosten figuur is
![]()
Pijper, serieus nemen, nee?quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Is ze eigenlijk ook. Alleen door die mond kan ik haar écht niet serieus nemen..
Bello!quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga al mijn kinderen gewoon BBQ-kip junior noemen, ongeacht of het een jongetje of meisje wordt
Zo van Jantje Zaphod Dat Komt Uit Star Trek Janssenquote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zulke 'uitbundige' namen zijn bij ons áltijd de tweede naam
Ouders die hun kinders naar zichzelf vernoemenquote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga al mijn kinderen gewoon BBQ-kip junior noemen, ongeacht of het een jongetje of meisje wordt
Als hij geleefd had wel, maar omdat hij dood is gegaan hebben we het bij één naam gehouden. Het was precies goed zo, omdat het een engelennaam is dekte dat zo volledig de lading dat er niets meer aan toe te voegen wasquote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Mss het volgende:
Hadden jullie voor Gabriel ook een tweede naam Inca?
quote:Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als hij geleefd had wel, maar omdat hij dood is gegaan hebben we het bij één naam gehouden. Het was precies goed zo, omdat het een engelennaam is dekte dat zo volledig de lading dat er niets meer aan toe te voegen was
Stef Zaphod kan best toch?quote:Op maandag 5 november 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van Jantje Zaphod Dat Komt Uit Star Trek Janssen
Echt.... waaaaaaaarom???quote:Marc Klein Essink presenteert De Grote Vakantie Show
AMSTERDAM - Marc Klein Essink neemt de presentatie op zich van De Grote Vakantie Show.
Het nieuwe tv-programma wordt vanaf 5 januari uitgezonden bij SBS, maakte de zender maandag bekend.
In het nieuwe zaterdagavondprogramma strijden vrijgezelle mannen en vrouwen om zes vakanties en één droomreis. Kandidaten spelen strandspellen met als doel hun ultieme vakantie te winnen.
De 52-jarige Klein Essink, onder meer bekend van de dramaserie Medisch Centrum West en de Staatsloterijshow, nam zes jaar geleden tijdelijk afscheid van zijn tv-carričre. De presentator en acteur keerde eind augustus terug op televisie met De Lijf Show van SBS.
Ik wist gewoon dat dit je antwoord ging zijn. De naam Gabriel is perfectquote:Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als hij geleefd had wel, maar omdat hij dood is gegaan hebben we het bij ÊÊn naam gehouden. Het was precies goed zo, omdat het een engelennaam is dekte dat zo volledig de lading dat er niets meer aan toe te voegen was
Die stond ook al op onze namenlijst voor een jongetje (tweede naam), dus die keuze was heel heel makkelijkquote:Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit je antwoord ging zijn. De naam Gabriel is perfect
Ja, ik snap wat je bedoelt, het hoort zo.quote:Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als hij geleefd had wel, maar omdat hij dood is gegaan hebben we het bij één naam gehouden. Het was precies goed zo, omdat het een engelennaam is dekte dat zo volledig de lading dat er niets meer aan toe te voegen was
quote:
Ik overweeg het te proberen. Maar het is zo ontzettend gedoemd te mislukken.quote:Op maandag 5 november 2012 22:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik ga slapen, slaap lekker zometeen chicks
ZOMGquote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
RRRRRRRene uit True Blood in Once Upon A Time
Ja, toen kon ik 'm niet plaatsen, maar verrek.quote:Op maandag 5 november 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hij was al eens 1 seconden in beeld geweest maar nu meer
Ik welquote:Op maandag 5 november 2012 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, toen kon ik 'm niet plaatsen, maar verrek.
Weet je hoe lang geleden True Blood seizoen 1 al is jonge.quote:
Voor mij nog geen half jaar geledenquote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang geleden True Blood seizoen 1 al is jonge.
Dan is het makkelijker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor mij nog geen half jaar geleden
HOE HOE HOEquote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang geleden True Blood seizoen 1 al is jonge.
Glijmiddel jongeuh!quote:Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
MAAR IK ERGER ME DOOD AAN DIE VELLETJES
Die reus!quote:Op maandag 5 november 2012 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
ZOMG THE PLOT THICKENS
#Onceuponatime
Nee jonge.quote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd ik dacht dat het over je vazjien ging.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd ik dacht dat het over je vazjien ging.
Gij zijt goed met wol madam.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou een gleufhoed namaken maar dat is niet gelukt. Toen is het dit geworden. Me like
[ afbeelding ]
You haz skillsquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou een gleufhoed namaken maar dat is niet gelukt. Toen is het dit geworden. Me like
[ afbeelding ]
En dan ben jij een ervaren treinzeiziger dus jij baalt, maar je haalt je trein nog net. Je zult maar met je vriendinnen van de Plattelandsvrouwen een dagje uit zijn. Blinde paniek man...quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ns!
In Breda: intercity rijdt niet, net op tijd voor sprinter
In Tilburg: intercity rijdt wel, alles heeft vertraging en rijdt van een ander spoor: 1 minuut voor je trein gaat: trololol je trein gaat van t normale vertrekspoor lekker rennen
Ik mis de half transparante wolf achter de tekstquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
we hebben weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Dit! In Tilburg had ik net exact hetzelfdequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ns!
In Breda: intercity rijdt niet, net op tijd voor sprinter
In Tilburg: intercity rijdt wel, alles heeft vertraging en rijdt van een ander spoor: 1 minuut voor je trein gaat: trololol je trein gaat van t normale vertrekspoor lekker rennen
Ja die heb je ook iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan ben jij een ervaren treinzeiziger dus jij baalt, maar je haalt je trein nog net. Je zult maar met je vriendinnen van de Plattelandsvrouwen een dagje uit zijn. Blinde paniek man...
Dat is ook stom! Je werkt op het station dus dan hoor je dat te weten! En ook welke vervolgtrein je moet pakken op station Maastricht, en van welk perron!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:31 schreef Dwyn het volgende:
Of van die mensen die het uit pure wanhoop maar gaan vragen aan het meisje van de Appie. En dan boos worden als die niet alle treintijden uit het hoofd weet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is ook stom! Je werkt op het station dus dan hoor je dat te weten! En ook welke vervolgtrein je moet pakken op station Maastricht, en van welk perron!
Oh da's echt gayquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Yeuy...net te horen gekregen dat ik mijn werk moet afmaken en dan naar huis kan gaan tot ik opgeroepen wordt of totdat de faillissementkogel door de kerk is
Mijn 'werk' afmaken is de termijnstaten t.b.v. facturatie. Alsof de gemeentes die nog gaan betalen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, je kan het! Kies voor vrijheid!
tsjakka!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
(vooral omdat ik nu een beeld in m'n hoofd heb van jou als een soort Emile Ratelband)
Die kan vast heel goed met die andere pratenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuwe freak in dieetclub, eentje die na het kakken steeds onder de douche wil
En die schijt 8 x per dag?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
WATquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dan is het goed dat ze niet mij isquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Owjah die komt vandaag ook van cif binnenquote:
Skinny grijze broek met bloemen en hij zit geweldigquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah die komt vandaag ook van cif binnenKleren
Wat had jij besteld?
PICS VAN ALLESquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Skinny grijze broek met bloemen en hij zit geweldig![]()
Paars shirtje met kant
Grijs shirt met lange mouwen en studs op de schouders
Trui met blauw/grijs/zilver/paars
Paars rokje met panterprint (op de website was het donkerblauwmaargoed vind dit veel leuker eig)
Zwart/wit/grijs jurkje
Ah ik ben helemaal verliefd op die broek
Pics!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Skinny grijze broek met bloemen en hij zit geweldig![]()
Paars shirtje met kant
Grijs shirt met lange mouwen en studs op de schouders
Trui met blauw/grijs/zilver/paars
Paars rokje met panterprint (op de website was het donkerblauwmaargoed vind dit veel leuker eig)
Zwart/wit/grijs jurkje
Ah ik ben helemaal verliefd op die broek
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PICS VAN ALLES
Vooral de bloemen broek![]()
Ja bij mij staat 'onbekend'... Dit gaat nog lang durenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef megamandy het volgende:
Mijn H&M is nog steeds bezig met het voorbereiden van het verzenden
Heb ik dus ook iets besteld wat dus pas vanaf die dag verkocht werd he! Dus het kan niet zijn dat de voorraad op is of wat dan ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bij mij staat 'onbekend'... Dit gaat nog lang duren
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik dus ook iets besteld wat dus pas vanaf die dag verkocht werd he! Dus het kan niet zijn dat de voorraad op is of wat dan ook.
Vrijdag dus een mail van verzending maar bij de post nog steeds niets
Ik ga nu eerst even douchen en dan zal ik daarna wel foto's makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PICS VAN ALLES
Vooral de bloemen broek![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Naja vind het sowieso onzin dat ze er niet bij zetten of iets uitverkocht is ofzo... Ik wacht nu al 2 maand op 2 wintertruien
JAAAA SAMSONquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo; profielfoto en omslagfoto aangepast op fb. Was die trouwfoto's eik wel beu geworden
die foto van jou doet me enorm denken aan die annoying girlfriend memequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo; profielfoto en omslagfoto aangepast op fb. Was die trouwfoto's eik wel beu geworden
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die foto van jou doet me enorm denken aan die annoying girlfriend meme
Pahahaha true !! Vetquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die foto van jou doet me enorm denken aan die annoying girlfriend meme
Puckzzz ik snap het niet helemaal. Totdat je opgeroepen wordt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Yeuy...net te horen gekregen dat ik mijn werk moet afmaken en dan naar huis kan gaan tot ik opgeroepen wordt of totdat de faillissementkogel door de kerk is
Mijn 'werk' afmaken is de termijnstaten t.b.v. facturatie. Alsof de gemeentes die nog gaan betalen
Ik denk voor een eventuele doorstart?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Puckzzz ik snap het niet helemaal. Totdat je opgeroepen wordt?
Ah ja logisch!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk voor een eventuele doorstart?
JAAAAAAAA MIJN HELDquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
PRIEM!!!
[ afbeelding ]
De laatste 2!!!![]()
Ja doe ik straks als ik thuisbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAAAAAA MIJN HELD![]()
![]()
![]()
![]()
Geef je even je rekeningnummer door en wat het koste? Dan maak ik het naar je over
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja doe ik straks als ik thuisben
Ze hebben hier trouwens van Catrice het million styles display weer staan
Tofheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeker nog iets gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja 2 volle displays, en nog 2 oude Essence LE's van de zomer die ik nooit gezien heb en Twilight en SpectaculARTquote:
Wel leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga een handeltje in mutsen en sjaals beginnen
Moet nu al 1 sjaal en 2 mutsen maken
Bezigheidstherapie FTW
quote:
Bij sephora zeker? Want die hebben overal verstand van, notquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ze komen hoogstwaarschijnlijk ook niet meer binnen zei ze want LE dus ben heel blij dat ik ze heb
Hier hadden ze de boel apart staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:36 schreef Diconnected het volgende:
Hier bij Mooi hadden ze kerst collectie van Chanel wel al, maar kon nergens het lakje vinden
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:39 schreef megamandy het volgende:
Twee weken geleden zag ik trouwens zeker 20 flesjes Black Spotted bij de Sephora staan. Helemaal onderaan
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:39 schreef megamandy het volgende:
Twee weken geleden zag ik trouwens zeker 20 flesjes Black Spotted bij de Sephora staan. Helemaal onderaan
Goeien naam wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er is een blog die ermahgerd perlish heet.
Nee die staat in een apart display!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:36 schreef Diconnected het volgende:
Hier bij Mooi hadden ze kerst collectie van Chanel wel al, maar kon nergens het lakje vinden
Ja hier ook, maar het lakje was niet in het displayquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die staat in een apart display!
SNELLER!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:50 schreef Diconnected het volgende:
Even de foto's uploaden van mijn nieuwen kledij
Ik wacht op het nieuwe topic DUS SNEL VULLEN DITDATquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |