mogen die facebooken dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Best een goed criterium eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Mss het volgende: Ik heb een aantal grote groepen mensen. Basisschool, middelbare school, opleiding 1 en opleiding 2. Als je er dan eentje weggooit moet je ze eigenlijk allemaal weggooien
. Ik ben nu het criteria aan het handhaven of ik er op straat een praatje mee zou maken als ik ze zou tegenkomen. Zo niet, dan eruit. Zeker omdat ik ook gewoon veel informatie en foto's op mijn feestboek heb staan.
ola! Hoe ist met Inca en "den vrucht"?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mogen die facebooken dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ja man, van die mensen aan wie je een bericht stuurt nadat ze vragen of je "vrint" wordt en waarvan je dan niks meer hoortquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ola! Hoe ist met Inca en "den vrucht"?
Ja dat gaat nu wel goed komen, niet zóveel ruimte in de buik natuurlijk dat dat zo maar makkelijk kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, welDe 'vrucht' begint nu echt weinig ruimte te krijgen, dus soms vechten we een beetje om ruimte met elkaar
die wilde gewoon alleen jouw foto's en verhalen en info bekijken om te zien wat er van je terecht was gekomen of nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg laatst wel een invite van iemand die een half jaartje ook op mijn eerste studie zat. In 2005. Maargoed, ik accepteren, is het zo iemand met 800 vrienden. Ja doei, na een maand waarbij er geen interactie was verwijderen.
Nee, die wilde gewoon zo veel mogelijk vrienden denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die wilde gewoon alleen jouw foto's en verhalen en info bekijken om te zien wat er van je terecht was gekomen of niet
Jah, soms moeten we dan even een beetje ruzie makenquote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu wel goed komen, niet zóveel ruimte in de buik natuurlijk dat dat zo maar makkelijk kan
Met mij gaat prima hoor, beetje sacho door denk ik de weersomslag (en verfuckte hormonen dan), maar dat gaat wel weer over
Verder niks te klagen
Jupquote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn dat van "die mensen" die ook allemaal hamsterfoto's op hun feestboek zetten?
Ik moest van mezelf ook onder de 300! Ben toen van 411 naar 285 gegaan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Ik dacht dat ik velen mensen verwijderd had, zijn het er nog maar 30. Nu ben ik nog niet onder de 300.
Damn...quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Iemand bij reviews op de lush nl-site: "Noorderlicht? Dat zien we toch alleen in de zomer?'![]()
²
Da's de midzomernachtszon, trut
oh ja, dat kan ook nog. Kansloos... net of het ook maar iets toevoegt aan je leven en imago en zulksquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die wilde gewoon zo veel mogelijk vrienden denk ik.
compromissen sluiten met den vruchtquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, soms moeten we dan even een beetje ruzie makenOftewel: zij schopt me lens, en dat ik dan toegeef en anders ga zitten/naar het toilet ga/op mijn andere zij ga liggen
Ohja, goede reden om te mokken wel![]()
Kuuuhuuut... Zit ik hier weer legends of the fale te kijken die ik al tig keren heb gezien; omdat cif hem nog nooit heeft gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
ANTM kijken. Is het de make-over aflevering.![]()
Whehe, dombo'squote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn...
Mensen vroegen dat aan ons ook he, of we het noorderlicht hadden gezien.
Ik heel droog "het is 3 weken niet donker geweest he...."
Domme mensen: "ja, maar hebben jullie het gezien dan?"
Ik: "het moet donker zijn voor Noorderlicht, dus NEE"
Lijkt me wel geweldig trouwens. Komend jaar veel kans om te zien in voorjaar en najaar, heel gaaf
ik heb dat ooit ook met een forumpje gehad, harry potter forum. Maar heeeel even bij gezeten en toen had je nog geen Hyves en FB enzoquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupen dierenleed dit dat alles
Naja ik had vroeger (op z'n meest dan) 5 hamsters
Maar heb alles aan mijn schoonzus gegeven en nu heb ik niks meer qua hamsters.. Maar zoals je dus ook fokmeets had; had je ook hamstermeets
Dus heel wat van die meiden had ik wel irl gezien.. Sommige waren ook echte lieverds; maar heb er echt niks contact meer mee....
Jah, je moet wat he?quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
compromissen sluiten met den vrucht
Veel slapen, veel koud hebben, veel zeuren, dan een meneer die me toestopt en lief is en dan is alles weer goed![]()
(voor 5 minuten)
quote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
Over 2 maanden is er gewoon een Inca baby jongeuh! Hoe (hehehehehe) tof
geld?quote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, dombo's![]()
Jaaaa, zonnecyclus-hoogtepunt![]()
Wij wilden er eigenlijk voor gaan afreizen (Lofoten, hadden we bedacht), maar hebben ervanaf gezien om moverende redenenVolgende zonnecyclus is nu het plan.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Baby knuffelen en snuffelen.
En met Stef bruggen bouwen ofzo.
wow dat gaat snel man!quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet zo goed mee overweg, over minder als vijf weken 'mag' ik al bevallen
Had ik met Charmedquote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb dat ooit ook met een forumpje gehad, harry potter forum. Maar heeeel even bij gezeten en toen had je nog geen Hyves en FB enzo
Goed om lekker los te laten hoor, ookal zijn het geen slechte mensen ofzo, soms is het gewoon klaar en prima verder.
Jah, die ook wel ja, haha! Fokking duur man, zeker in die tijdquote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geld?
Lofoten lijkt me zoooo geweldig!![]()
Hurtigruten doen of gewoon met de auto heen sjeesen?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HOEZO??? HEDDE GIJ EEN LEVEN DAN???![]()
![]()
![]()
Inca babequote:
klinkt geweldigquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, die ook wel ja, haha! Fokking duur man, zeker in die tijd
Boot en auto
hehehehe, no'ing wrong with having a life dearquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag héle leuke dingen doen op mijn werk, maar die vreten echt tijd, ook m'n vrije tijdDus soms lees ik hier en dan post ik even mee en dan val ik weer in slaap of moet weer door met werk, maar ik lees dus wel wat jullie allemaal bezig houdt
Wij ook! Je autotjes zijn nog steeds erg in trek (hij noemt ze de pieuw-auto'squote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel leuk!
Die moek nog zien, haha! Maarehm, zó turbo hoop ik niet, ik hoop nog wel het ziekenhuis te halen voor de lancering. Alhoewel Stef er was in 7,5 uur from start to finish.. Ik las een keer ergens dat je voor de tweede bevalling voor elk uur van de eerste een kwartier moet rekenen. Dat wordt nog vrij krapjes danquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wow dat gaat snel man!
Of is het net zo'n turbo baby net als in Prometheus? Dat je eigenlijk stiekem pas 2 dagen zwanger bent?![]()
![]()
Haha, prachtig!quote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij ook! Je autotjes zijn nog steeds erg in trek (hij noemt ze de pieuw-auto's).
[..]
Die moek nog zien, haha! Maarehm, zó turbo hoop ik niet, ik hoop nog wel het ziekenhuis te halen voor de lancering. Alhoewel Stef er was in 7,5 uur from start to finish.. Ik las een keer ergens dat je voor de tweede bevalling voor elk uur van de eerste een kwartier moet rekenen. Dat wordt nog vrij krapjes dan
Best goed lieverd, thnxquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag héle leuke dingen doen op mijn werk, maar die vreten echt tijd, ook m'n vrije tijdDus soms lees ik hier en dan post ik even mee en dan val ik weer in slaap of moet weer door met werk, maar ik lees dus wel wat jullie allemaal bezig houdt
[..]
Inca babeHoe gaat het??
is dat snel? Ik heb écht werkelijk geen flauw idee daarvanquote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij ook! Je autotjes zijn nog steeds erg in trek (hij noemt ze de pieuw-auto's).
[..]
Die moek nog zien, haha! Maarehm, zó turbo hoop ik niet, ik hoop nog wel het ziekenhuis te halen voor de lancering. Alhoewel Stef er was in 7,5 uur from start to finish.. Ik las een keer ergens dat je voor de tweede bevalling voor elk uur van de eerste een kwartier moet rekenen. Dat wordt nog vrij krapjes dan
Lief kipjequote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, no'ing wrong with having a life dear
Als het maar leuke dingen zijn en het goed met je gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |