mogen die facebooken dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Best een goed criterium eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Mss het volgende: Ik heb een aantal grote groepen mensen. Basisschool, middelbare school, opleiding 1 en opleiding 2. Als je er dan eentje weggooit moet je ze eigenlijk allemaal weggooien
. Ik ben nu het criteria aan het handhaven of ik er op straat een praatje mee zou maken als ik ze zou tegenkomen. Zo niet, dan eruit. Zeker omdat ik ook gewoon veel informatie en foto's op mijn feestboek heb staan.
ola! Hoe ist met Inca en "den vrucht"?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mogen die facebooken dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ja man, van die mensen aan wie je een bericht stuurt nadat ze vragen of je "vrint" wordt en waarvan je dan niks meer hoortquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ola! Hoe ist met Inca en "den vrucht"?
Ja dat gaat nu wel goed komen, niet zķveel ruimte in de buik natuurlijk dat dat zo maar makkelijk kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, welDe 'vrucht' begint nu echt weinig ruimte te krijgen, dus soms vechten we een beetje om ruimte met elkaar
die wilde gewoon alleen jouw foto's en verhalen en info bekijken om te zien wat er van je terecht was gekomen of nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg laatst wel een invite van iemand die een half jaartje ook op mijn eerste studie zat. In 2005. Maargoed, ik accepteren, is het zo iemand met 800 vrienden. Ja doei, na een maand waarbij er geen interactie was verwijderen.
Nee, die wilde gewoon zo veel mogelijk vrienden denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die wilde gewoon alleen jouw foto's en verhalen en info bekijken om te zien wat er van je terecht was gekomen of niet
Jah, soms moeten we dan even een beetje ruzie makenquote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu wel goed komen, niet zķveel ruimte in de buik natuurlijk dat dat zo maar makkelijk kan
Met mij gaat prima hoor, beetje sacho door denk ik de weersomslag (en verfuckte hormonen dan), maar dat gaat wel weer over
Verder niks te klagen
Jupquote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn dat van "die mensen" die ook allemaal hamsterfoto's op hun feestboek zetten?
Ik moest van mezelf ook onder de 300! Ben toen van 411 naar 285 gegaan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Ik dacht dat ik velen mensen verwijderd had, zijn het er nog maar 30. Nu ben ik nog niet onder de 300.
Damn...quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Iemand bij reviews op de lush nl-site: "Noorderlicht? Dat zien we toch alleen in de zomer?'![]()
˛
Da's de midzomernachtszon, trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |