Zolang*quote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang je jezelf maar niet snijdt? YOLO
quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een pussy![]()
Heb je pics van een voorbeeld?
Als het wat donkerder word vind ik het mooier denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo iets, maar dan wat donkerder, en meteen een asian genomen, goed van mij I know.
Zo iets(donkerder dan) heb ik nu als high lights door mijn haar, maar wil het eigenlijk wel helemaal in zo'n kleur hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als het wat donkerder word vind ik het mooier denk ik
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo iets(donkerder dan) heb ik nu als high lights door mijn haar, maar wil het eigenlijk wel helemaal in zo'n kleur hebben
Slapen, kus
madjellyquote:
Dan gaat ie ontsteken en dan krijg je er nog meer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat emogif je dan.
Nog even, en ik sla een puist uit je.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan gaat ie ontsteken en dan krijg je er nog meer.
even naar de dokter, misschien mag ik ook aan de pilquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Aw arme mensjes toch. Ik had er wel last van, maar heb nu al een jaar de pil en het is nu weg
heel soms nog één.
Maar zometeen word je nog dikker :Squote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
even naar de dokter, misschien mag ik ook aan de pil
kan Hypo beter in mijn spek knijpenquote:Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar zometeen word je nog dikker :S
In het begin krijg je heel veel stemmingswisselingen en het kan zijn dat je een cup groter krijgtquote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
even naar de dokter, misschien mag ik ook aan de pil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |