SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geilquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In hun periode hebben ze altijd granny pannties aan man..
Daarom hebben ze nou tampons uitgevonden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In hun periode hebben ze altijd granny pannties aan man..
stop je dat in je kut? hihiquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nou tampons uitgevonden.
bij deze gaat hij twijfelen denk ikquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nou tampons uitgevonden.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Pics van je bebloede string tampon.
is ook nieuw voor mij, stop ze altijd in me kontquote:
Pijplippen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bij deze gaat hij twijfelen denk ik
[ afbeelding ]
Haar vind ik juist geil manquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kutspelquote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Snowbells het volgende:
Kingdoms of Amalur demo aan het downloaden
daarover twijfelenquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jezus, wat vind jij dan NIET geil?quote:
Dat gelovenquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jezus, wat vind jij dan NIET geil?
die is inderdaad nog wel wat lelijker dan de vrouw van dat plaatjequote:
ik was toch ook sarcastisch wausquote:
Echt zo'n haat-liefde's gevoel weet je wel.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je miste me toch?
Nou nu ben ik meer aanwezig dan ooi!
heb je die kop wel eens goed bekeken danquote:
Noem jij mij nou een waus?quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik was toch ook sarcastisch waus![]()
Nee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Stuur nou eens wat je wilde sturen op wa in dm?
Je kan niet met me en niet zonder me. #Tienerquotesquote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt zo'n haat-liefde's gevoel weet je wel.
is dat patty brard O________Oquote:
sorry hier heb je een kusjequote:
ohhhh fuck ik verf mijn haar echt blondquote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
snap je PITTig kort kapsel? is zegmaar een woordgrap
er staat nota bene Sonja Silva in de bestandsnaamquote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat patty brard O________O
kep de bestandsnaam toch niet nagekeken >_<quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
er staat nota bene Sonja Silva in de bestandsnaam
Toen ze nog niet dik, gebotoxt en gescheiden was.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat patty brard O________O
meid dat zou je niet staanquote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhh fuck ik verf mijn haar echt blond
Je klinkt net als een ouderquote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ben niet boos,maar teleurgesteld
btw, wat heeft jou doen besluiten om weer terug te komen dan. was GC niet gezellig?quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen ze nog niet dik, gebotoxt en gescheiden was.
ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben wel vroeger blond geweest, dus als ik de juiste tint kies..
21%quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
btw, wat heeft jou doen besluiten om weer terug te komen dan. was GC niet gezellig?
Dank je, haha.quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand vanmaar wat je nu hebt stoat je goed.
Nee, ze vonden dat ik te veel klaagde en iedereen hier miste me en vroegen mij terug!quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
btw, wat heeft jou doen besluiten om weer terug te komen dan. was GC niet gezellig?
misttequote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze vonden dat ik te veel klaagde en iedereen hier miste me en vroegen mij terug!
Niemand mist je.quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze vonden dat ik te veel klaagde en iedereen hier miste me en vroegen mij terug!
dat vonden ze hier toch ook alquote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
die zit, eikelquote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mijn eisen zijn altijd heel laag dus daar kan het ook aan liggen
Nee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat vonden ze hier toch ook al
waarom mag jij hem nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake maak je eigen SC voor/met losers zoals Paul.
En jou.quote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake maak je eigen SC voor/met losers zoals Paul.
das waar, desalniettemin welkom terug appelquote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Hier klaag ik niet, hier irriteer ik.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mijn eikel staat momenteel niet nee.
Gelukkig maar ookquote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dankjewel fan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
das waar, desalniettemin welkom terug appel
stationair dus verkeerd afgesteldquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Oceanview het volgende:
Dat ene rare moment dat de auto meer toeren maakt als je de koppeling intrapt.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wie is ingrid, wil je zeggen dat AJ ingrid heet?quote:
Nee, ze heet Ria.quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wie is ingrid, wil je zeggen dat AJ ingrid heet?
verdomme nu kan je me alles wijsmakenquote:
Wel een zachte G heaquote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij komt uit Limburg duhGRAPJE G JA TOCH G
tong80grapjesquote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik noem hem ook koos alberts, klote impotentie
Moet ik hem eens om je nek leggen? Dan ga je zien dat mijn pener 30 cm is.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ga nou niet liegen met je 30 mm.
zie hier een rasechte fokkerquote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ik hem eens om je nek leggen? Dan ga je zien dat mijn pener 30 cm is.
Mag ik je dan wel Brenda noemen?quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij noemde mijn naam.
Anders ga je maar weer weg
Klopt,quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
verdomme nu kan je me alles wijsmaken
hoe voel je je daar bij?quote:
Pener is geen woord, Henk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ik hem eens om je nek leggen? Dan ga je zien dat mijn pener 30 cm is.
Dat kan je niet eens krijgenquote:
Er staat wel een Brenda op je UI hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat kan je niet eens krijgen
En nee, mijn haar is gewoon lang, dus geen Ingrid, Anita of Brenda
Ja dus?quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er staat wel een Brenda op je UI hoor.
Volgens je trouwtopic met frank_drebin wel hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dus?
Dat ben ik toch niet zemmel.
Ik ben een en al pluspunt jwz.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake zijn UI is nu wel goed plus puntje
moest ff opnieuw lezen, maar kloppen doe je met je vuistquote:
good for youquote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik weet A-J haar echte naam,maar dat ga ik niet zeggen
Nee hoor, ik ben niet zo volslank als Brenda.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgens je trouwtopic met frank_drebin wel hoor.
Ling-Xuequote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
het stinkt hier naar arrogantiequote:
dat is toch niet heel bijzonder?quote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
Jawel, jij bent nog volslanker.quote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet zo volslank als Brenda.
Ik weet het ook!!!!quote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wou AppelCake even jaloers maken.quote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is toch niet heel bijzonder?
Nee, het stinkt hier naar Patty Brard.quote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het stinkt hier naar arrogantie
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is toch niet heel bijzonder?
Het is Ingrid zei ik toch.quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gaan we het nou echt hebben over wat AJ haar echte naam is
ik zie hem welquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is een kutuser.
Is het Ro-ald?quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
hoi bertquote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef Taexon het volgende:
Ik wil dat ik vanaf nu bert heet :S
Goede avond
Heey Bert waar is Ernie?quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef Taexon het volgende:
Ik wil dat ik vanaf nu bert heet :S
Goede avond
Jammer man, de meeste mensen zien het wel :Squote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
Zijn ze voor je vriendje?quote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn nieuwe hakken, kwijl kwijl, kan niet wachten tot dat ze er zijn
14quote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
appel, hoe oud ben jij ook alweer?
eerst stink je naar arrogantie nu naar jaloeziequote:
ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #82
Ik post altijd mijn outfits hier
o dat verklaart zijn gedrag wel enigszinsquote:
Ik ben gewoon een slecht persoon.quote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
eerst stink je naar arrogantie nu naar jaloezie
Frank toch? :$:$:quote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik draag ze zelf.
En welke vriendje?
Je hebt wel zelfkennis.quote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een slecht persoon.
roroquote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik draag ze zelf.
En welke vriendje?
is ook maar 4 keer zo oud als jijquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is ook maar 4 keer zo oud als jij
Ware liefde zeg ik je.quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
chineze seksslaaf? en je bent nog minderjarig ook
zeg het eens aan een smiley heb ik niet veel kneus >_<quote:
hij is zelf ergens in de 20quote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zeg het eens aan een smiley heb ik niet veel kneus >_<
Je UI ruikt naar wanhoop.quote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon geweldig kan ik ook niets aan doen.
Hoe oud ben jij zelf eigenlijk?quote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zeg het eens aan een smiley heb ik niet veel kneus >_<
Nee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat nog eens jullie trouwfoto zien?![]()
Je bent wel dun enzo, maar je hebt geen anorexia.quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
En ik heb geen anorexia, hjb.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent wel dun enzo, maar je hebt geen anorexia.
Als je dat wel had kon je niet meer ongesteld worden.
jij wist het al angelquote:
kun je pedo zijn op je 16e dan?quote:
Ik moest toch radenquote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kun je pedo zijn op je 16e dan?
hyperactief, dom en irritant.quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zou wel een dagje mee willen met AppelCake naar zijn school en kijken hoe hij op school is
Kusquote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet? Ik ben helderziende man.
Ik ga leren, kus aan iedereen muv appel.
tja das waar, zal er wel zelf om gevraagd hebbenquote:
en peren?quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet? Ik ben helderziende man.
Ik ga leren, kus aan iedereen muv appel.
Sorryquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, lekker veel vertrouwen in mij.
ik wilde je eerst uitlachen tot ik mij bedacht dat ik dat vroegaah ook wel deed.quote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
Hihi, ik heb foto's van Miley in mijn agenda geplakt.
kusje dan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wilde je eerst uitlachen tot ik mij bedacht dat ik dat vroegaah ook wel deed.
pics van je agendaquote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
Hihi, ik heb foto's van Miley in mijn agenda geplakt.
bij mij heeft ie het gewoon helemaal niet gedaanquote:
Hij doet het bij mij nu weer wel.quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bij mij heeft ie het gewoon helemaal niet gedaan
o bij mij nu ook, kreeg toevallig een berichtjequote:
fighting wasquote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv?![]()
Wat een bagger allemaal.
tv tegenwoordigquote:Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Ik kijk nu Comedy Central
Heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Zal ik mijn haar 2 tinten lichter verven?
Wil je wat van mijn krullen dan als mijn haar wat langer is?quote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het lelijk en ik wil verdomme krullen. Krullen
Is goed, mag je wat van mij hebben, we lijmen het wel.quote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn krullen dan als mijn haar wat langer is?
Hahaha ben eigenlijk wel benieuwd hoe het mij zou staanquote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, mag je wat van mij hebben, we lijmen het wel.
Krullenquote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het lelijk en ik wil verdomme krullen. Krullen
Verf dan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha ben eigenlijk wel benieuwd hoe het mij zou staan
Nee, krullen, vooral van dat grote krullen, of slag, zoals het meisje in de OP vind ik ook echt mooiquote:
Nee ik laat het lekker zoquote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang je jezelf maar niet snijdt? YOLO
Pussy.quote:
Dan ben ik maar een pussyquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pussy.
Ik wil mijn haar misschien donker bruin verven met een rode gloed(of hoe je het ook noemt)
Zolang*quote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang je jezelf maar niet snijdt? YOLO
quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een pussy![]()
Heb je pics van een voorbeeld?
Als het wat donkerder word vind ik het mooier denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo iets, maar dan wat donkerder, en meteen een asian genomen, goed van mij I know.
Zo iets(donkerder dan) heb ik nu als high lights door mijn haar, maar wil het eigenlijk wel helemaal in zo'n kleur hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als het wat donkerder word vind ik het mooier denk ik
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo iets(donkerder dan) heb ik nu als high lights door mijn haar, maar wil het eigenlijk wel helemaal in zo'n kleur hebben
Slapen, kus
madjellyquote:
Dan gaat ie ontsteken en dan krijg je er nog meer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat emogif je dan.
Nog even, en ik sla een puist uit je.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan gaat ie ontsteken en dan krijg je er nog meer.
even naar de dokter, misschien mag ik ook aan de pilquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Aw arme mensjes toch. Ik had er wel last van, maar heb nu al een jaar de pil en het is nu weg
heel soms nog één.
Maar zometeen word je nog dikker :Squote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
even naar de dokter, misschien mag ik ook aan de pil
kan Hypo beter in mijn spek knijpenquote:Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar zometeen word je nog dikker :S
In het begin krijg je heel veel stemmingswisselingen en het kan zijn dat je een cup groter krijgtquote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
even naar de dokter, misschien mag ik ook aan de pil
Snap ikquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan Hypo beter in mijn spek knijpendan mag het
ach ik krijg nu al een grotere cup maat, en mag wel wat extra spekquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In het begin krijg je heel veel stemmingswisselingen en het kan zijn dat je een cup groter krijgtoh en je komt wat aan.
Spekkies voor Hypoquote:
Hahaquote:Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ach ik krijg nu al een grotere cup maat, en mag wel wat extra spek
quote:
Ja dus?quote:Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je hebt me nog nooit gezien?
Ik ben haar knuffelbeerquote:
Mijn dm staat open.quote:Op maandag 5 november 2012 23:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je me ziet wil je me beter leren kennen.
Misschien.quote:
Tijdelijk? Neeeh is gewoon tot je een lichtere pil neemt. Ik heb de zwaarstequote:Op maandag 5 november 2012 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Krijg je maar tijdelijk een grotere cup? Wist ik niet eens
Ik ga wel eerst.quote:Op maandag 5 november 2012 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik durf mezelf niet te vertonen :S
Ohh, dan zou ik ook aan de pil willen danquote:Op maandag 5 november 2012 23:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tijdelijk? Neeeh is gewoon tot je een lichtere pil neemt. Ik heb de zwaarste
net als de pil ben jij ook de zwaarste hahaquote:Op maandag 5 november 2012 23:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tijdelijk? Neeeh is gewoon tot je een lichtere pil neemt. Ik heb de zwaarste
Heeft bij mij echt geholpenquote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh, dan zou ik ook aan de pil willen dan
ga elkaar voelenquote:
Ha ha haquote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
net als de pil ben jij ook de zwaarste haha
sorry schatje lafjoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |