Ik hoop niet, ik verwacht...quote:
Vertrouwens-builder dit. Top.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kan.
Photobucket die de nieuwe Instagram wil worden lay-out?quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Photobucket is helemaal veranderd, ik kan er niet mee omgaan.
Ik weet niet wat Instagram is (?) maar ik weet wel dat ik geen idee heb hoe ik bij m'n oude foto's moet komen zonder iedere keer naar beneden te scrollen en te wachten tot alle foto's geladen zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Photobucket die de nieuwe Instagram wil worden lay-out?
Dan is het iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat Instagram is (?) maar ik weet wel dat ik geen idee heb hoe ik bij m'n oude foto's moet komen zonder iedere keer naar beneden te scrollen en te wachten tot alle foto's geladen zijn.
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vindenquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het iets anders.
Ik doelde hier op. Ergens anders las ik dat ze die functionaliteit wilde integreren in de UI van Photobucket.
Dat noemen ze dan vooruitgangquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vinden.
Ik weet wat Photobucket is.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vinden.
Eerst hadden ze pagina's die je dan aan kon klikken om zo naar de gewenste pagina te gaan. Nu niet meerquote:
God, neequote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wat Photobucket is.Wees maar alvast gewaarschuwd, wellicht wordt het binnenkort nog erger.
Misschien valt het mee. Ik lees dat de fotoservice van Twitter door Photobucket wordt verzorgd. Dat betekent niet dat ze heel Photobucket op de kop gaan gooien.quote:
Nee, dat hebben ze al gedaan, zoals ik zei. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij m'n oude foto's moet komenquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien valt het mee. Ik lees dat de fotoservice van Twitter door Photobucket wordt verzorgd. Dat betekent niet dat ze heel Photobucket op de kop gaan gooien.
http://thenextweb.com/twi(...)latform-celebrities/
Zitten daar naaktfoto's bij?quote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze al gedaan, zoals ik zei. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij m'n oude foto's moet komen.
quote:
Naaktportretten?quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee. Maar wel veel foto's van oude tekeningen en schilderijen en opdrachten en zo.
Een van de opdrachten betrof wel een naaktkat, ja.quote:
Was het proberen waard.quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee. Maar wel veel foto's van oude tekeningen en schilderijen en opdrachten en zo.
Doe hem een foto van die kale poes dan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
Een van de opdrachten betrof wel een naaktkat, ja.
Ja, voor aan de muur hierquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem een foto van die kale poes dan.
Goed danquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem een foto van die kale poes dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Goed dan.
Da's van Facebook, niet van Photobucket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik kan 'm op Photobucket niet vindenquote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's van Facebook, niet van Photobucket.
quote:
Wat, heb jij haar op facebook?quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's van Facebook, niet van Photobucket.
Nee, maar ik herken een URL als ik er één zie.quote:
Je ziet toch aan de url al dat ie van Facebook komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |