abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 15:13:52 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349091
Na eergisteren flink te hebben gezoend, geknuffeld en gefriemeld lijken Robin en Desiree elkaar wel te ontwijken.
Wat zou er aan de hand zijn met die twee ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 september 2000 @ 15:15:28 #2
904 L-X
The Lover X
pi_349093
Geen idee Danny. Misschien zijn ze bang voor reacties uit het huis als ze telkens aan het 'flik-flooien' zijn. Of hebben ze nu al genoeg van mekaar?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  dinsdag 19 september 2000 @ 15:16:36 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_349102
Volgens mij weet Robin er niet goed mee om te gaan, beetje blue.

Desiree is bang om om die reden genomineerd te worden

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 19 september 2000 @ 15:18:34 #4
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_349105
Desiree heeft verteld dat ze niet zonder mannen kan. Ze heeft een vervelende periode achter de rug, gebroken met haar vriend en zo, en kwam daardoor in een sociaal gat terecht. BB was voor haar zo ongeveer de laatste kans op het maken van nieuwe vrienden, zo deed ze het voorkomen. Dat meisje moet wel heel erg eenzaam zijn geweest. Hoewel ze Robin 'keilief' vindt, maakt het haar volgens mij niet zoveel uit of ze nu met Robin of met Ferdi in bed ligt. Als het maar een man is.

Met Robin is iets aan de hand. Hij wil niet met Desiree in 1 bed liggen omdat ie dan niet kan slapen en houdt de boot een beetje af. Er is al eens gesuggereerd dat hij nog maagd is, dat zou wel eens kunnen kloppen.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 september 2000 @ 15:20:28 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_349110
quote:
Op 19 september 2000 15:13 schreef Danny het volgende:
Na eergisteren flink te hebben gezoend, geknuffeld en gefriemeld lijken Robin en Desiree elkaar wel te ontwijken.
Wat zou er aan de hand zijn met die twee ?
ahem,

dit kan in Voer voor Psychologen of in Zien we al stelletjes

slotje!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_349118
Doe jij het even ULX
I'm getting too old for this....
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 15:27:56 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349122
quote:
Op 19 september 2000 15:18 schreef PingPong het volgende:

Met Robin is iets aan de hand. Hij wil niet met Desiree in 1 bed liggen omdat ie dan niet kan slapen en houdt de boot een beetje af. Er is al eens gesuggereerd dat hij nog maagd is, dat zou wel eens kunnen kloppen.

Of zou 't toch zo zijn dat de roddels kloppen en dat 'ie homo is ? Het zou zijn gedrag in deze wel een beetje verklaren.
Gekke is dat er stilzwijgend een afspraak over lijkt te zijn dat ze elkaar niet aanraken.
Desiree vreesde dan wel voor de nominaties, maar zomaar spontaan opeens niks meer met elkaar te maken hebben is op z'n minst vreemd te noemen.

Gezien je bovenstaande verhaal zou Desiree trouwens weleen de nieuwe Auping kunnen worden, in navolging van Sabine

dinsdag 19 september 2000 @ 15:31:51 #8
5526 Armani
De Zonnenbloem
pi_349126
Ik vind die Robin zijn gedrag inderdaad wel wat glads hebben. verschuilt zich achter zijn stemmetjes en laat niet zijn ware aard zien. Had D. ook niet al met F. in het 2-persoonsbed gelegen, heb ik effe gemist??
We're in America honey, names don't mean shit overhere
  dinsdag 19 september 2000 @ 15:33:36 #9
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_349133
[ff offtopic]

Even over Sabine... Afgelopen vrijdag was ze bij TV8 (regionale zender) geconfronteerd met een heel leuk filmpje. Men vroeg op straat wat men van Sabine vond...
"Eh, wie?"
"Sabine *denk, denk* oh, die snol"
"Da's toch die griet die die jongen in dat huis op tv heeft misbruikt"
Alleen maar negatief, maar ze reageerde wel redelijk sterk, vond ik.

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 17:06:09 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349254
ROFL Niques
Hebbie zeker niet toevallig een videootje van in mpeg formaat ofzo ?
pi_349267
Misschien heeft die Desiree wel de opdracht van Veronica om Robin en Ferrie tegen elkaar op te zetten.
pi_352964
Dinsdagnacht lagen Robin en Desiree in een bed, Robin zat met zijn hand onder de dekens maar Desiree schudde wild haar hoofd dat ze het niet wilde... Daarna legde Robin zijn hand op Desiree haar borst en kroelde haar in haar nek en op haar borst, maar steeds wanneer hij dat deed legde Desiree zijn hand stil of op een andere plek.

Woensdag nacht hebben Desiree en Ferdi in het 2p. bed geslapen, en vanmorgen hadden ze het aardig naar hun zin, Desiree lag met haar hoofd op de rug van Ferdi en streelde zijn bil.

Wat moeten we hiervan denken???

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_352977
Dat 'hij' wel zin had om een potje te neuken en 'zij' niet? Wat moeten 'we' er anders van denken volgens jou?
pi_352984
Dat Desiree zelf niet weet wat ze wil..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_353003
Ja dat denk jij. Maar iemands bil strelen is wel even iets anders dan die persoon met z'n vingers in je slipje laten of met je borsten laten spelen voor het oog van half nederland. Maar ach, wat lul ik nou, ik ben geeneens een vrouw, laat staan dat ik Desiree ben...
  donderdag 21 september 2000 @ 15:08:28 #16
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_353025
Sinds die ene nacht met Robin & Desiree heeft Desiree 2 nachten bij Ferdi geslapen en loopt Robin constant om Kim heen te dwarrelen. Nieuwe koppeltjes?
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 21 september 2000 @ 15:12:15 #17
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_353029
quote:
Op 19 september 2000 17:06 schreef Danny het volgende:
ROFL Niques
Hebbie zeker niet toevallig een videootje van in mpeg formaat ofzo ?
Helaas, ik had het op video, maar inmiddels staat daar BB overheen.

Kunnen we geen schema maken wanneer Dees met wie in bed lag?

wo 13/9: Damesslaapkamer
do 14/9: Ferdi (herenslaapkamer)
vr 15/9: ?
za 16/9: Robin
zo 17/9: ?
ma 18/9: Ferdi
di 19/9: Robin
wo 20/9: Ferdi

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 21-09-2000 15:14]

Overall beste user 2022 donderdag 21 september 2000 @ 15:15:33 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_353036
wat een slet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_353045
In het kader nieuwe koppeltjes (als er neimand tussen komt nu 3 posts hoger) en de vraagtekens in het schema twee posts hoger:

Robin en Ferdi (RoBIn en FerBI).

pi_353049
quote:
Op 21 september 2000 15:15 schreef Ulx het volgende:
wat een slet
Je haalt me de woorden uit de mond.
Whatever you've been told, dont turn to God because you're cold
pi_353070
Zij een slet, dan zijn Ferdi en Robin ook een stel sloeries. Met zoveel gemak dames uitwisselen, dat geeft geen pas.
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  donderdag 21 september 2000 @ 15:32:57 #22
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_353081
quote:
wat een slet
quote:
Op 21 september 2000 15:20 schreef PigXpert het volgende:
SORRY HOOR, maar vanwaar dat?
Zover bekend heeft ze 1 keer gezoend met Robin. Is naast iemand slapen ookal negatief?

Ik was alleen benieuwd hoe vaak Robin toch naast Desiree wil/gaat slapen, gezien het feit dat hij beter slaapt als ie zijn bed niet hoeft te delen.

vrijdag 22 september 2000 @ 01:42:25 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_354194
Na de nominaties zoenen Desiree en Robin elkaar innig !!
Desiree geeft aan ermee moeite te hebben te zoenen voor de camera, en wil hun stiekume relatie ook niet aan de anderen vertellen.
Robin zegt hiermee geen probleem te hebben.

Ze slapen de komende nacht niet bij elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 22-09-2000 01:44]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_357943
Heb al eerder Dees over Ferdi horen zeggen: 'mijn domme vriendje'. Dat ging over het samen slapen. Denk eerder dat Robin en Dees bang zijn om (net zo als Sabine/Bart) daardoor genomineerd te worden. Het is ook al bekend dat Robin niet stil kan liggen (vind Dees storend) en het te warm vond op die slaapkamer (nu, 24/09 ligt ie daar echter wel). Hoe dan ook, het lijkt er sterk op dat R. en D. daarover afspraken gemaakt hebben... Toch heb ik zo m'm twijfels over de gevoelens van Robin t.o.v. Desiree. Ik vond het bekken na de nominaties van hem nogal onecht. In de populariteits poll op de VOO BB site staat Robin ook het laagst, hoe zou dat nu komen...

'T blijft voorlopig nog een raadsel.

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
  Redactie Frontpage zondag 24 september 2000 @ 04:07:46 #25
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_358123
quote:
Op 19 september 2000 15:18 schreef PingPong het volgende:
Er is al eens gesuggereerd dat hij nog maagd is, dat zou wel eens kunnen kloppen.
Dit heeft er absoluut niets mee te maken! Als mij ,als knaap zijnde, werd aangeboden met een leuke dame een nacgt door te brengen die wel wat meer wil, dan zou ik er zeker niet voor terugdeinzen. Gaan met die banaan, erop moet je! Dusse, ik denk dat Robin homo is.
Enne, een mannelijke maagd noemen we gewoon knaap...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_358201
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
wat een slet
--------------------------------------------------------------------------------

Jeeemig, wat een bekrompen zielen hier. Als zij nou gewoon van haar eigen lijf wil en druft te genieten, waarom is ze dan in vredesnaam een slet, slaat echt totaal nergens op
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')