Desiree is bang om om die reden genomineerd te worden
Met Robin is iets aan de hand. Hij wil niet met Desiree in 1 bed liggen omdat ie dan niet kan slapen en houdt de boot een beetje af. Er is al eens gesuggereerd dat hij nog maagd is, dat zou wel eens kunnen kloppen.
quote:ahem,
Op 19 september 2000 15:13 schreef Danny het volgende:
Na eergisteren flink te hebben gezoend, geknuffeld en gefriemeld lijken Robin en Desiree elkaar wel te ontwijken.
Wat zou er aan de hand zijn met die twee ?
dit kan in Voer voor Psychologen of in Zien we al stelletjes
slotje!
quote:Of zou 't toch zo zijn dat de roddels kloppen en dat 'ie homo is ? Het zou zijn gedrag in deze wel een beetje verklaren.
Op 19 september 2000 15:18 schreef PingPong het volgende:Met Robin is iets aan de hand. Hij wil niet met Desiree in 1 bed liggen omdat ie dan niet kan slapen en houdt de boot een beetje af. Er is al eens gesuggereerd dat hij nog maagd is, dat zou wel eens kunnen kloppen.
Gezien je bovenstaande verhaal zou Desiree trouwens weleen de nieuwe Auping kunnen worden, in navolging van Sabine
Even over Sabine... Afgelopen vrijdag was ze bij TV8 (regionale zender) geconfronteerd met een heel leuk filmpje. Men vroeg op straat wat men van Sabine vond...
"Eh, wie?"
"Sabine *denk, denk* oh, die snol"
"Da's toch die griet die die jongen in dat huis op tv heeft misbruikt"
Alleen maar negatief, maar ze reageerde wel redelijk sterk, vond ik.
Woensdag nacht hebben Desiree en Ferdi in het 2p. bed geslapen, en vanmorgen hadden ze het aardig naar hun zin, Desiree lag met haar hoofd op de rug van Ferdi en streelde zijn bil.
Wat moeten we hiervan denken???
quote:Helaas, ik had het op video, maar inmiddels staat daar BB overheen.
Op 19 september 2000 17:06 schreef Danny het volgende:
ROFL Niques
Hebbie zeker niet toevallig een videootje van in mpeg formaat ofzo ?
Kunnen we geen schema maken wanneer Dees met wie in bed lag?
wo 13/9: Damesslaapkamer
do 14/9: Ferdi (herenslaapkamer)
vr 15/9: ?
za 16/9: Robin
zo 17/9: ?
ma 18/9: Ferdi
di 19/9: Robin
wo 20/9: Ferdi
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 21-09-2000 15:14]
Robin en Ferdi (RoBIn en FerBI).
quote:Je haalt me de woorden uit de mond.
Op 21 september 2000 15:15 schreef Ulx het volgende:
wat een slet
quote:
wat een slet
quote:SORRY HOOR, maar vanwaar dat?
Op 21 september 2000 15:20 schreef PigXpert het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ik was alleen benieuwd hoe vaak Robin toch naast Desiree wil/gaat slapen, gezien het feit dat hij beter slaapt als ie zijn bed niet hoeft te delen.
Ze slapen de komende nacht niet bij elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 22-09-2000 01:44]
'T blijft voorlopig nog een raadsel.
quote:Dit heeft er absoluut niets mee te maken! Als mij ,als knaap zijnde, werd aangeboden met een leuke dame een nacgt door te brengen die wel wat meer wil, dan zou ik er zeker niet voor terugdeinzen. Gaan met die banaan, erop moet je! Dusse, ik denk dat Robin homo is.
Op 19 september 2000 15:18 schreef PingPong het volgende:
Er is al eens gesuggereerd dat hij nog maagd is, dat zou wel eens kunnen kloppen.
quote:Jeeemig, wat een bekrompen zielen hier. Als zij nou gewoon van haar eigen lijf wil en druft te genieten, waarom is ze dan in vredesnaam een slet, slaat echt totaal nergens op
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
wat een slet
--------------------------------------------------------------------------------Je haalt me de woorden uit de mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |