Ditquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het lekker is. Het smelt een beetje en dan komt er zo'n lekker romig laagje op.
Ze bedoelde niet blindquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In welk opzicht? Problemen met je gehoor. Of doven mensen
Ik hoef het zeg maar nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal hoef ik het ook niet. Alleen bij Belgische wafels met aardbeien en bij chocolademelk
Oh sorry ik hoorde je nietquote:
oorzaak nooit echt duidelijk geworden na 743356775437754325788 bezoekjes aan artsen en shit.. laten we het op dikke pech houdenquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Doof van concerten/festivals of?
Wafels met aardbeienquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal hoef ik het ook niet. Alleen bij Belgische wafels met aardbeien en bij chocolademelk
Even mijn apparaat bijstellen, kun je het nog eens herhalen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry ik hoorde je nietdoof enzo
Daarom draag ik al jaren oordopjes tijdens concertenquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oorzaak nooit echt duidelijk geworden na 743356775437754325788 bezoekjes aan artsen en shit.. laten we het op dikke pech houden
Dat kanquote:
Gewoon zelf in elkaar brouwen. Wafels halen, slagroom erop, en daarop aardbeien. Of andersomquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wafels met aardbeien? Hier krijg je ze alleen maar met kersen
.
Uit laten spuiten he.. dat doe ik regelmatig maar het werkt voor geen meter.quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef MissExpert het volgende:
Ik word steeds dover, morgen naar HA. Wss of uit laten spuiten of door verwezen worden naar kno arts
Dan kan je er dus beter mee kappen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ik heb in mijn leven al zoveel concessies gedaan. Echter zijn die concessies niet van dien aard dat ik mijn hele persoonlijkheid en waar ik voor sta moet opgeven om het hem naar de zin te maken.
Dit. Hoor je de muziek ook nog eens beter.quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom draag ik al jaren oordopjes tijdens concerten
Read my lipsquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even mijn apparaat bijstellen, kun je het nog eens herhalen?
En nu ben je nog steeds (gedeeltelijk )doof?quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oorzaak nooit echt duidelijk geworden na 743356775437754325788 bezoekjes aan artsen en shit.. laten we het op dikke pech houden
Klopt zeker als je professionele doppen hebtquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Hoor je de muziek ook nog eens beter.
Om concessies te doen zal je jezelf iets moeten veranderen. Je snapt het zelf ook niet echt he?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals je al tig keer heb kunnen lezen consessies doen en veranderen zijn verschillende dingen.
Kap met die discussie als je het niet begrijpt. Elke keer dezelfde dingen herhalen word vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |