Ditquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het lekker is. Het smelt een beetje en dan komt er zo'n lekker romig laagje op.
Ze bedoelde niet blindquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In welk opzicht? Problemen met je gehoor. Of doven mensen
Ik hoef het zeg maar nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal hoef ik het ook niet. Alleen bij Belgische wafels met aardbeien en bij chocolademelk
Oh sorry ik hoorde je nietquote:
oorzaak nooit echt duidelijk geworden na 743356775437754325788 bezoekjes aan artsen en shit.. laten we het op dikke pech houdenquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Doof van concerten/festivals of?
Wafels met aardbeienquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal hoef ik het ook niet. Alleen bij Belgische wafels met aardbeien en bij chocolademelk
Even mijn apparaat bijstellen, kun je het nog eens herhalen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry ik hoorde je nietdoof enzo
Daarom draag ik al jaren oordopjes tijdens concertenquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oorzaak nooit echt duidelijk geworden na 743356775437754325788 bezoekjes aan artsen en shit.. laten we het op dikke pech houden
Dat kanquote:
Gewoon zelf in elkaar brouwen. Wafels halen, slagroom erop, en daarop aardbeien. Of andersomquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wafels met aardbeien? Hier krijg je ze alleen maar met kersen
.
Uit laten spuiten he.. dat doe ik regelmatig maar het werkt voor geen meter.quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef MissExpert het volgende:
Ik word steeds dover, morgen naar HA. Wss of uit laten spuiten of door verwezen worden naar kno arts
Dan kan je er dus beter mee kappen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ik heb in mijn leven al zoveel concessies gedaan. Echter zijn die concessies niet van dien aard dat ik mijn hele persoonlijkheid en waar ik voor sta moet opgeven om het hem naar de zin te maken.
Dit. Hoor je de muziek ook nog eens beter.quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom draag ik al jaren oordopjes tijdens concerten
Read my lipsquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even mijn apparaat bijstellen, kun je het nog eens herhalen?
En nu ben je nog steeds (gedeeltelijk )doof?quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oorzaak nooit echt duidelijk geworden na 743356775437754325788 bezoekjes aan artsen en shit.. laten we het op dikke pech houden
Klopt zeker als je professionele doppen hebtquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Hoor je de muziek ook nog eens beter.
Om concessies te doen zal je jezelf iets moeten veranderen. Je snapt het zelf ook niet echt he?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals je al tig keer heb kunnen lezen consessies doen en veranderen zijn verschillende dingen.
Kap met die discussie als je het niet begrijpt. Elke keer dezelfde dingen herhalen word vervelend.
Maar, die wafels zijn nooit zo lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan
[..]
Gewoon zelf in elkaar brouwen. Wafels halen, slagroom erop, en daarop aardbeien. Of andersom
I like wet lipsquote:
de oorzaak was niet duidelijk maar de kans dat t te maken zou hebben met teveel hard geluid is vrij kleinquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom draag ik al jaren oordopjes tijdens concerten
Waarom doe je dat regelmatig?quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit laten spuiten he.. dat doe ik regelmatig maar het werkt voor geen meter.
Ik heb het nooit gedaan, maar aardbeien en slagroom meenemen naar zo'n kraampje?quote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, die wafels zijn nooit zo lekker. Ze zijn rechtstreeks uit het ijzer met daarop slagroom zo hemels
.
links hoor ik alleen hoge en lage tonenquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
En nu ben je nog steeds (gedeeltelijk )doof?
Overtollig oorsmeer is wel de reden geweest dat mijn zusje minder goed hoorde. Het kan dus wel degelijk helpenquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit laten spuiten he.. dat doe ik regelmatig maar het werkt voor geen meter.
Dat is wel vervelend. Ik probeer zelf iig de kans op gehoorschade door te hard geluid zo klein mogelijk te houdenquote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de oorzaak was niet duidelijk maar de kans dat t te maken zou hebben met teveel hard geluid is vrij klein
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik doelde op andere leidingen uit laten spuiten
Ja, goed ideequote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan, maar aardbeien en slagroom meenemen naar zo'n kraampje?
Heel verstandig. Met oordoppen in hoor je toch nog zat.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Ik probeer zelf iig de kans op gehoorschade door te hard geluid zo klein mogelijk te houden
over t algemeen kijk ik nu ook wel uit.. lastig genoeg al zoquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Ik probeer zelf iig de kans op gehoorschade door te hard geluid zo klein mogelijk te houden
Heb ik ook maar dan beidequote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
links hoor ik alleen hoge en lage tonen
Dat zou wel fucking bazig zijnquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goed idee.
Ik neem morgen lekker een zak oliebollen mee. De kraam staat er weer.
Mijn oordoppen dempen maar 25dB ofzo, dus dan hoor je inderdaad nog meer dan genoeg.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel verstandig. Met oordoppen in hoor je toch nog zat.
Ik wel, in de vriezerquote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel fucking bazig zijn![]()
Beetje op straat je eigen wafels in elkaar brouwen![]()
![]()
Helaas heb je geen aardbeien meer
Oh van die vriesdingen van de AH?!quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, in de vriezer.
En ja, het is anders, maar het zijn wel aardbeien!
Dat snap ik. Collega van mij zijn gehoor is net niet slecht genoeg voor gehoorapparaat. Hij hoort je soms echt niet. Fucking irritant. Bij hem komt het niet door gehoorschade door geluid.quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over t algemeen kijk ik nu ook wel uit.. lastig genoeg al zo
Neequote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh van die vriesdingen van de AH?!
Oh dat kan ook ja. Wij hebben hier thuis zo'n aardbeienplant ietsquote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zelf geplukte en ingevroren aardbeien
.
Nu is ook niet echt het moment om aardbeien te gaan plukkenquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat kan ook ja. Wij hebben hier thuis zo'n aardbeienplant iets![]()
Niet dat er veel aan zit
Nee dat snap ikquote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu is ook niet echt het moment om aardbeien te gaan plukken. Hahaha.
Wij hebben op stal aardbeienplanten.
Huh? Juist dan pluk je ze toch?quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook niet in de zomer
Oow zoquote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan pluk je ze ja, maar dan zit er nog vrij weinig aan hier
Stomme plantquote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook niet in de zomer
Ja, het gaat over aardbeienquote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Giertje het volgende:
zo te zien is de rust weer wedergekeerd
koel bewarenquote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vergaan altijd zo snel
Dinsdag gekocht, woensdag al schimmel
Komt omdat ik zojuist concessies gedaan hebquote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Giertje het volgende:
zo te zien is de rust weer wedergekeerd
Kom eens hier dan krijg je een knuffelquote:
Je moet en zal nog een laatste sneer maken he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt omdat ik zojuist concessies gedaan heb
Ik ga werken
quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet en zal nog een laatste sneer maken he.
Ik zit met mijn moeder aan de telefoon... heb je ffquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zit Fighting of zo te kijken. Kutfilm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dan kijk ik liever Fighting. Al heb ik nu CSI erop gezetquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit met mijn moeder aan de telefoon... heb je ff![]()
"I met an old man.. Didn't like him.. He got stuck in my teeth"quote:
Owja, die verdraaide squote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"I met an old man.. Didn't like him.. He got stuck in my teeth"
Het is ok hoorquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja, die verdraaide s. Dat komt niet door mezelf...
Lekkerquote:
quote:
jazekerquote:
hihihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier was gisteren ook lekker, alleen dat was vanmorgen iets minderquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihiHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nu nog rooie billetjes en dan zijn wel klaar, want giertje heeft al rooie oogjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Goed bezigquote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
Daar ben ik weer.
Ik ben trots op mezelf. Gestudeerd, toen gewerkt en daarna weer gestudeerd.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
Daar ben ik weer.
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
Daar ben ik weer.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
Daar ben ik weer.
Welkom terug en 3 schouderklopjesquote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
Daar ben ik weer.
Trusten!quote:
Dank je. Geen kusje?quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug en 3 schouderklopjes
Thanks Lolaquote:
Dankquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok vooruit, omdat je het zo lief vraagt:
Dan kunnen we elkaar de hand geven.quote:
Ik weet van niksquote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
Ik krijg de andere quotes nu pas ... FOK! faalt.
Thanks iedereen.
Noez.quote:
Natuurlijk. Als jij er niet aan vast zit, is 'ie toch niet veel waard.quote:
Je mag hem wel heel eventjes gebruikenquote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als jij er niet aan vast zit, is 'ie toch niet veel waard.
Nee hoor ...quote:
Ik heb 4 uur geslapenquote:
Je mag hem zelf ook wel gebruiken.quote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag hem wel heel eventjes gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag hem zelf ook wel gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook maar 5 uurtjes hoorquote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur geslapenman ik val om
Ik heb 4,5 uur geslapen ... Was wel even vechten net, maar ik kreeg koffie.quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur geslapenman ik val om
Noesquote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor ...
* Fera veegt snel tranen weg.
Int leger?quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
4 uur? In het leger sliepen we om de 3 dagen.
Ik was vanmorgen ook niet echt helemaal scherpquote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 4,5 uur geslapen ... Was wel even vechten net, maar ik kreeg koffie.
quote:
Dat zei je gisteren ook, toch?quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap het wel als je vroeg wilt slapen hoor. Ik ga ook om 11 uur naar bed.
Hoe diep? 2 keer de helftquote:
Nee, dat was half 1.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook, toch?
Ahh, klinkt verstandigquote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat was half 1.
Maar nu ben ik serieus. Ik heb morgen echt een tentamen, ik wil één uur van tevoren op school zijn. In verband met eventuele vertragingen enz. Houden ze namelijk geen rekening mee.
Wat voor tentamen?quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat was half 1.
Maar nu ben ik serieus. Ik heb morgen echt een tentamen, ik wil één uur van tevoren op school zijn. In verband met eventuele vertragingen enz. Houden ze namelijk geen rekening mee.
discussie met een vriendin van me over zelfmoordquote:
Ik heb wel wat opgestoken de laatste jaren. Vroeger deed ik dat nooit, er zo rekening mee houden.quote:
Sociale wetenschappen, sociologie en psychologie. Makkelijkste vak wat ik heb.quote:
Zeker naar aanleiding van zelfmoord van die jongen in Twente? Ja dat is wel een heftig onderwerp. Ik heb daar wel een mening over. Maar daar is niet iedereen het mee eens.quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
discussie met een vriendin van me over zelfmoord
Naja, het is sowieso verstandig uitgeslapen aan een tentamen te beginnenquote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat opgestoken de laatste jaren. Vroeger deed ik dat nooit, er zo rekening mee houden.En maar schelden op het OV (en terecht)
Wijze man dit.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, het is sowieso verstandig uitgeslapen aan een tentamen te beginnen
Goed dat je daar nu voor kiest.
Dat klinkt interessant. Ik overweeg om ooit HBO psychologie te gaan doenquote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociale wetenschappen, sociologie en psychologie. Makkelijkste vak wat ik heb.
laat ik zo zeggen ik snap die jongen welquote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker naar aanleiding van zelfmoord van die jongen in Twente? Ja dat is wel een heftig onderwerp. Ik heb daar wel een mening over. Maar daar is niet iedereen het mee eens.
Ook dat inderdaad. Zeven uur slaap pakken is wel lekker voor 'n keer.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, het is sowieso verstandig uitgeslapen aan een tentamen te beginnen
Goed dat je daar nu voor kiest.
Toegepaste psychologie? Je schijnt er echt geen kut aan te hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant. Ik overweeg om ooit HBO psychologie te gaan doen
Ga dan nog wat eerder, slaap je langerquote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Zeven uur slaap pakken is wel lekker voor 'n keer.
Inderdaad ik ook, ik heel goed begrijpen wat hij heeft doorgemaakt. Ik ben ook gepest/buitengesloten tot op een punt dat ik er liever niet meer wilde zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen ik snap die jongen wel
Nah, ik werk nog een beetje tussendoor. Ik heb ook de ervaring dat ik voor 11 uur sowieso niet kan slapen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga dan nog wat eerder, slaap je langer
Daarom misschien meer als een hobby/interesse zo'n soort opleidingquote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Toegepaste psychologie? Je schijnt er echt geen kut aan te hebben.
Is het daar niet een beetje duur voor?quote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom misschien meer als een hobby/interesse zo'n soort opleiding
Ahh okéquote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik werk nog een beetje tussendoor. Ik heb ook de ervaring dat ik voor 11 uur sowieso niet kan slapen.
daar ben je zeer zeker niet de enige inquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook, ik heel goed begrijpen wat hij heeft doorgemaakt. Ik ben ook gepest/buitengesloten tot op een punt dat ik er liever niet meer wilde zijn.
O, sorry Gitaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga dit onderwerp niet nog een keer trekken vandaag
Mensen, ik spreek jullie later
Ja daarom en nog een paar andere redenen doe ik het ook niet.quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het daar niet een beetje duur voor?
Dat weet ik, echt mensen hebben geen idee hoe zo'n iemand zich voelt. Zelfs niet de ouders van zo'n iemand bvquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben je zeer zeker niet de enige in
quote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga dit onderwerp niet nog een keer trekken vandaag
Mensen, ik spreek jullie later
mijn ouders weten het niet wat er allemaal gebeurd isquote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom en nog een paar andere redenen doe ik het ook niet.
[..]
Dat weet ik, echt mensen hebben geen idee hoe zo'n iemand zich voelt. Zelfs niet de ouders van zo'n iemand bv
whehehequote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
LOL ik heb wat foto's van Anatheme gepost op Facebook en mijn vader vind ze ook leuk
Dafuq?quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
inmiddels al een uur aan de telefoon
Mijn vader zei een keer toen ik naar Rotting Christ aan het luisteren was dat dit een beetje tam wasquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe
ik mag bij mijn pa in de auto mijn eigen herrie draaien
hij vond cradle acceptabel en dimmu kut
terwijl ik dat precies andersom heb
Buurmeisje!quote:
Omdat hij het zo goed vond?quote:
Mijn ouders vonden Dragonforce wel erg meevallen. Ze dachten dat ik naar herrie luisterde.quote:
LP valt nog reuze meequote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ouders zeurden al bij LP. Maarja, dan hebben we het ook over een stel ouders...
Nee, hij vond het teringherrie. Toen we vroeger op vakantie gingen, ik was 13/14 of zo ... Hadden we zo'n apparaatje in de auto waarmee je mp3 op de radio kon aansluiten. Dus ik mocht mijn mp3 speler eraan hangen. Waren ze niet erg blij mee ...quote:
Ik denk dat die van mij gek waren geworden van Dragonforce.quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden Dragonforce wel erg meevallen. Ze dachten dat ik naar herrie luisterde.
whehehehehequote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vader zei een keer toen ik naar Rotting Christ aan het luisteren was dat dit een beetje tam was( hij wist de band naam niet) anders had hij dat niet zo leuk gevonden
Die kant kende ik nog niet van je, Gitaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze pagina bestaad niet meer
Nu echt soort van weg
Tijdens een groepreis vond een meisje Nirvana te hard en toen moest er iets anders opgezet wordenquote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij vond het teringherrie. Toen we vroeger op vakantie gingen, ik was 13/14 of zo ... Hadden we zo'n apparaatje in de auto waarmee je mp3 op de radio kon aansluiten. Dus ik mocht mijn mp3 speler eraan hangen. Waren ze niet erg blij mee ...
Wel goed. Net hard gestudeerd en gewerkt zonder op FOK! te kijken. Ik ben trots op mezelf.quote:
Ja, dat weet ikquote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eh.. Daar ging het toch ook om?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens een groepreis vond een meisje Nirvana te hard en toen moest er iets anders opgezet worden
Ik ben ook trots op jou!quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed. Net hard gestudeerd en gewerkt zonder op FOK! te kijken. Ik ben trots op mezelf.
Zou ik voor de grap de DVD van Watain vragen voor mijn verjaardagquote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Giertje het volgende:
mijn ouders vinden 90% van mijn muziek kut
ze waren toen ook niet blij met sommige van mijn bandshirts
vooral toen ze er achter kwamen dat er bij 1 een afgebrande kerk erop stond
Ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op jou!
Ja kak, morgen tentamen
Wij mochten nooit kiezenquote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]____!
Op schoolreizen alleen Top40 bagger gehoord.Ik voelde me gediscrimineerd.
grinnik moet je doen is lachenquote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik voor de grap de DVD van Watain vragen voor mijn verjaardagen dan voorstellen om die DVD met mijn ouders te kijken
Het is zeker omdat je een neger bent.quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]____!
Ze is mijn neger, geen neger.quote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zeker omdat je een neger bent.
De leraren hadden vaak betere smaak. Jaren '80 hardrock of zo. Als dat opgezet wordt, begonnen er al meteen tien bakvisjes te huilen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij mochten nooit kiezen. Dat deed de leraar.
Andere jaren geen problemen met alternatief of rock.quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]____!
Maar wel heloef's neger. Dus ik ben alleen maar trots.quote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zeker omdat je een neger bent.
Nee heb er geen idee van... Morgen maar kijken wat er aan de hand isquote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Lastig wel ME.. Wel een idee hoe het komt? of ook niet
Die van mij komt ook wel goed. Ik heb nog nooit zo goed geleerd als de afgelopen weken voor de komende week.quote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook.Maar goed gevoel. Ik ace dit vak.
Verhip, daar ben je.quote:
Ja.quote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij komt ook wel goed. Ik heb nog nooit zo goed geleerd als de afgelopen weken voor de komende week.
Ook van 10.00 - 12.00?
Dan had jij toffe lerarenquote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
De leraren hadden vaak betere smaak. Jaren '80 hardrock of zo. Als dat opgezet wordt, begonnen er al meteen tien bakvisjes te huilen.
Niet zo bezitterig loef.quote:
Zou ik ook wezen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel heloef's neger. Dus ik ben alleen maar trots.
Zeker, ik denk alleen dat ze gaan denken dat ik Satanist benquote:
Hoi Feraquote:
Ik probeer leuke meisjes altijd me toe te eigenen. Mijn excuses.quote:
Dit ook inderdaad. Ruzie tussen 538 en SLAM!quote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Sky Radio werd opgezet bij ons in de bus vroeger. Nooit problemen.
Op vakantie was het vaker een rel "KAN HET OP 3FM" "NEE LAAT HET OP 538"
Het gezeik was gelukkig over de grens snel voorbij.
Jij mag dat.quote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer leuke meisjes altijd me toe te eigenen. Mijn excuses.
Oke.quote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer leuke meisjes altijd me toe te eigenen. Mijn excuses.
Hier ook niet. Geen radio, gewoon alleen cd'squote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Sky Radio werd opgezet bij ons in de bus vroeger. Nooit problemen.
Op vakantie was het vaker een rel "KAN HET OP 3FM" "NEE LAAT HET OP 538"
Het gezeik was gelukkig over de grens snel voorbij.
Tjah het is maandagavond he is meestal wel saai ookquote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar nou op antwoorden
Tijdens werk een keer tussen FunX en Slam teringquote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Ruzie tussen 538 en SLAM!Toch allebei kutzenders.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Ruzie tussen 538 en SLAM!Toch allebei kutzenders.
Maar dan laat ik je niet meer los hoor.quote:
Ik heb toch best een gelukkige jeugd gehad, besef ik me nu. U2, Queen, Robbie Williams en Marco Borsato vielen nog wel mee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op vakantie in de auto, in onze ouderwetse Daihatsu, op weg naar Frankrijk of Oostenrijk, draaide ons mam meestal bandjes.
Ik ken deze 2 liedjes bijvoorbeeld nog uit mijn hoofd.
alles behalvequote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tjah het is maandagavond he is meestal wel saai ook
Ik word geclaimd. Dat ervaar ik als liefde.quote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Maar dan laat ik je niet meer los hoor.
laat ze dat denkenquote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, ik denk alleen dat ze gaan denken dat ik Satanist benmijn ouders
wat een martelingquote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op vakantie in de auto, in onze ouderwetse Daihatsu, op weg naar Frankrijk of Oostenrijk, draaide ons mam meestal bandjes.
Ik ken deze 2 liedjes bijvoorbeeld nog uit mijn hoofd.
Typische HU tijdenquote:
Later Lola.quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik het allemaal even niet meer trek![]()
tot later
Doe maar nietquote:
Ja, inderdaad. Ik vertrek wel een uur eerder, just to be sure.quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Typische HU tijden
Succes alvast voor morgen!
Thanks!quote:
Gutetag madchenquote:
Welkom terug in de gezelligheid.quote:
Schatje.quote:
Hey youquote:
Ik doe het ook uit pure liefde.quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word geclaimd. Dat ervaar ik als liefde.
Yo Raenequote:
Loefjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
dat heb ik met ditquote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een beetje mijn guilty pleasure.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Deze moet ik gewoon even met jullie delen.. kan/wil het jullie niet onthoudenBedankt voor het delen, lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik had me verslapen. Ik ging om 4 uur naar bed, om half 7 weer opstaan ... Ben ik of door m'n wekker heen geslapen of ik heb 'm in mn zombie toestand uitgezet. Mijn moeder heeft me gered en dankzij haar op tijd m'n tentamen in kunnen leveren.quote:Op maandag 5 november 2012 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Hey you. Hoe is het gegaan vandaag
?
Pure chocolade liefde.quote:
Het was mij een waar genoegenquote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen, lieverd.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Deze moet ik gewoon even met jullie delen.. kan/wil het jullie niet onthoudenwaar is dat van dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ga je ons nu weer verlaten?quote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het was mij een waar genoegen
Jij bent mijn warme melk in de koude dagen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angel uiteraard
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Nice.quote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Op de rum staat: Nur Stroh 60 kann für HeiBgetränke so sparsam dosiert werden, daB sie auch schön HeiB bleiben
Ik was toch de whipped cream?quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent mijn warme melk in de koude dagen.
HAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Wat vind jij van vrouwenbuikjes?quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah ik blijf nog ff hangen
Walgelijk, ik moet geen nakende vrouwenlichamen.. Vind ik engquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij van vrouwenbuikjes?
quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]dat heb ik dan weer niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angel uiteraard
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Voorbeelden ter verduidelijking, mijn verbeeldingsvermogen is stukquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij van vrouwenbuikjes?
Oh shitquote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
Ik had me verslapen. Ik ging om 4 uur naar bed, om half 7 weer opstaan ... Ben ik of door m'n wekker heen geslapen of ik heb 'm in mn zombie toestand uitgezet. Mijn moeder heeft me gered en dankzij haar op tijd m'n tentamen in kunnen leveren.
Je begrijpt dat ik nu in tranen uitbarst eh?quote:
Schuddebuikjesquote:
Je was voor de pc in slaap gevallen? Want je was nog op TC, of niet?quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh shit! Ik trok het op een gegeven moment echt niet meer.. ik was in slaap gedonderd en werd om 14:00 wakker
..
Dat idee had ik ook jaquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je was voor de pc in slaap gevallen? Want je was nog op TC, of niet?
Goede reisquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan dit op mn mobiel niet volgen hoor, tot straks als ik thuis ben dan maar
quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijk, ik moet geen nakende vrouwenlichamen.. Vind ik engJeetje! Dan zal ik maar geen voorbeelden gaan posten. Ik zal je beschermen, Rokje. Als een koene ridder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ik niet, om Rokje te beschermen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorbeelden ter verduidelijking, mijn verbeeldingsvermogen is stukEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daar zijn spoilers voor!quote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje! Dan zal ik maar geen voorbeelden gaan posten. Ik zal je beschermen, Rokje. Als een koene ridder.
[..]
Doe ik niet, om Rokje te beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |