Dus mooi was de hele tijd al de bedoeling? Had dat gewoon gezegd ipv dat geleuter over staken.quote:
Bart!quote:
Wel straatje, niet straatje....... ik heb echt geen flauw idee.quote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef piesplofkont het volgende:
Wel straatje moot jouw bekende straatjes of HET straatje
Iets met de Staatsloterij of zo, denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel straatje, niet straatje....... ik heb echt geen flauw idee.
Ga je roes even uitslapen en probeer het morgen nog een keer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef piesplofkont het volgende:
Nou moet zit pekelvet ook op de staak kan je lekker glijden met kerst succes
Ach, we zullen hem/haar wel ontmoeten tijdens het Kerstfeest bij opa.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je roes even uitslapen en probeer het morgen nog een keer.
Ik zou als moderator zo hier en daar wat komma's en punten gaan strooien.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef mootie het volgende:
Ik probeer me nu voor te stellen hoe het is op een chat met 10 mensen die op deze manier posten.
Ik niet, ik moet zit op staak pekelvet met 3 steken, in jouw straatje!quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, we zullen hem/haar wel ontmoeten tijdens het Kerstfeest bij opa.
De ballen, Ajaxfan!quote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef piesplofkont het volgende:
Dus je weet nu waar je zit met kerst hoef je daar geen zorgen meer over te maken tot kijk op de kerstdagen
Ik had nog nooit van pekelvet gehoordquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet zit op staak pekelvet met 3 steken, in jouw straatje!![]()
Hypothetisch dan he...
Zoutvet, dat prikt vast behoorlijk in het kontje.quote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van pekelvet gehoord
Fixedquote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef piesplofkont het volgende:
Nee hoor, Mootie. Lezen en begrijpend lezen is een groot probleem voor jou, dus lees maar even terug. Gooi er wat mij betreft een studie tegenaan en kom dan terug met iets zinnigs. Tot kijk.
Cyberen, kan niet anders.quote:Op maandag 5 november 2012 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma gaat slapen, opa gaat meteen off-line en Miranda reageert hier niet meer. Hoe duidelijk wil je het hebben?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef mootie het volgende:
Er zit toch geen piemelhatsjoe op he...
He lekkere soepkip, we gaan maffuh!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
En met een speciale boodschap voor Miranda sluit opa af voor vandaag.
Om oma's gevoelens te sparen zal ik het maar niet herhalenquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
He lekkere soepkip, we gaan maffuh!
Zoiets?
Denk dat opa het ook wel kan waarderen. Voor piesplofkont is het nog wat te gekleed vermoedelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:20 schreef mootie het volgende:
Deze leek me wel spannend, gewoon even in de stemming komen.
Pekelvet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:30 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik klaar voor de paal. Kom maar op met dat pekelzout, whatever it may be!
Kikkertetjes, wie kan ze weerstaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Een topless kikker! Dit wordt een slapeloze nacht voor deze overjarige hippie.
Je zult morgen wel weer de nodige aanvallen van jaloerse kloontjes te verduren krijgen. Ik ga nu toch maar naar het plafond liggen staren anders ben ik de klos en moet ik die kloontjes faciliteren door een nieuw topic aan te maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Kikkertetjes, wie kan ze weerstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |