Echt onbegrijpelijk dat ze zich inlieten met zulke types. Die hitlist geloof ik trouwens niks van, die vechtsportjongens doen niets uit eigen beweging, die doen alleen maar klusjes voor mensen met heel veel geld.quote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeps, Dick Vrij. Wat een onderwereldfiguren zijn dat. Ik weet nog dat er werd gezegd dat Huub op de hitlist stond.
Het helpt zeker wel in het beperken van het aantal biertjes dat hij zuipt vanavond. Meer dan twee keer gaat hij vast niet lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ojee, oma is te laat thuis uit het ziekenhuis. Die gaat huisarrest krijgen.
Lullig van Leo dat die niet even bij opa is gebleven. Die had toch wel even de honneurs kunnen waarnemen voor die doodzieke man?quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het helpt zeker wel in het beperken van het aantal biertjes dat hij zuipt vanavond. Meer dan twee keer gaat hij vast niet lopen.
Goed voor hemquote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef beequeen het volgende:
Is dat de nieuwe vriendin van zijn zoon? Ja dus, doet-ie snel.
Het gaat morgen worden pos....geeft niets ook de paus komt er ook niet zomaar opquote:
Hoe bedoel je? Ik ken het verhaal er niet achter. Weet alleen dat hij aan het scheiden is, sinds een maand ofzo.quote:
Ja, de commercie heeft Oop ook al gevondenquote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van bodylotion en doucheschuim ook
Het is gewoon een hint dat hij vaker moet douchen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, de commercie heeft Oop ook al gevonden
Het is alleen jammer dat zijn eigen merchandise voor geen meter loopt.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb een trui met een doodshoofd aanquote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik het nou goed dat opa een doodshoofd achter op z'n shirt heeft staan? Zit daar een zogenaamde Amsterdammer met een shirt van het Rotterdam Terror Corps?
That's the question moots.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef mootie het volgende:
Reboundgirl is op bezoek? Of deed zoon het daar al een tijdje mee.
Pietsje Piraat, har har.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een trui met een doodshoofd aan
Kan hij al zittend in zijn zetel een fijn centje verdienenquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |