Ik heb het inmiddels!quote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat raar.
Je mist momenteel dit: mopperdemopperdemopperdemopperdemopper (uitvoerig in neus pulken) mopperdemoppperdemopper
Hij vindt het prima, maar als ze niet normaal doet ligt ze er zo weer af ......quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er geen problemen mee als pos op de stream mag maar zijn schat, Miranda, ziet het niet zo zitten begrijp ik.
Ja, ik heb hem inmiddels.quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De stream ook niet?
Als je naar www.ditisopaatje.tk gaat moet het toch lukken?
--------quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er geen problemen mee als pos op de stream mag maar zijn schat, Miranda, ziet het niet zo zitten begrijp ik.
Miranda heeft er geen moeite mee zegt ie, die gaat nog even overleggen met DJ. Het gaat volgens mij lukken .....quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij vindt het prima, maar als ze niet normaal doet ligt ze er zo weer af ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, Mir heeft geen bezwaarquote:
Zoals wat? Opa geeft zojuist openlijk toe dat Miranda zijn minnares is en dat hij zich bezighoudt met het illegaal branden van muziek.quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ooh pos mag niets doorvertellen aan ons
http://www.djprovox.nlquote:
Er is geenquote:
Ik denk het wel, aangezien opa het zojuist voor iedereen hoorbaar op de streams toegaf.quote:
Misschien hebben ze een open huwelijk. Kánquote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het wel, aangezien opa het zojuist voor iedereen hoorbaar op de streams toegaf.
Zoiets doe je toch niet als je vrouw het niet mag weten?
Goed mogelijk, oma was ook al eens aan het bekken met Eddy Zoey op tv.quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een open huwelijk. Kán
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |