Dus mooi was de hele tijd al de bedoeling? Had dat gewoon gezegd ipv dat geleuter over staken.quote:
Bart!quote:
Wel straatje, niet straatje....... ik heb echt geen flauw idee.quote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef piesplofkont het volgende:
Wel straatje moot jouw bekende straatjes of HET straatje
Iets met de Staatsloterij of zo, denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel straatje, niet straatje....... ik heb echt geen flauw idee.
Ga je roes even uitslapen en probeer het morgen nog een keer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef piesplofkont het volgende:
Nou moet zit pekelvet ook op de staak kan je lekker glijden met kerst succes
Ach, we zullen hem/haar wel ontmoeten tijdens het Kerstfeest bij opa.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je roes even uitslapen en probeer het morgen nog een keer.
Ik zou als moderator zo hier en daar wat komma's en punten gaan strooien.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef mootie het volgende:
Ik probeer me nu voor te stellen hoe het is op een chat met 10 mensen die op deze manier posten.
Ik niet, ik moet zit op staak pekelvet met 3 steken, in jouw straatje!quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, we zullen hem/haar wel ontmoeten tijdens het Kerstfeest bij opa.
De ballen, Ajaxfan!quote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef piesplofkont het volgende:
Dus je weet nu waar je zit met kerst hoef je daar geen zorgen meer over te maken tot kijk op de kerstdagen
Ik had nog nooit van pekelvet gehoordquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet zit op staak pekelvet met 3 steken, in jouw straatje!![]()
Hypothetisch dan he...
Zoutvet, dat prikt vast behoorlijk in het kontje.quote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van pekelvet gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |