Ohjaa vergetenquote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef koekii het volgende:
Mattie ik zou gelyl via whatsapp stuur en dn pas verwydrne![]()
Hij heeft 1 hersenschudding...quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef koekii het volgende:
[..]
Hoe jij kan vrgte zijn EINZZZ 1111EINZZ!!!!![]()
nou ik dacht niet na maar zal volgende keer die jongen slaan en opnemen en op fok zetten (Y)quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef koekii het volgende:
[..]
Hoe jij kan vrgte zijn EINZZZ 1111EINZZ!!!!![]()
Oek oekquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ik dacht niet na maar zal volgende keer die jongen slaan en opnemen en op fok zetten (Y)
Wurgen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij de keel gepakt, alleen ben de naam kwijt..
Maak jij de op even voor mij?quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
Die edit maakt het er niet veel beter op TS
Waar moet ik dan heen!quote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef Neejman het volgende:
Onderontwikkeld stuk stront dat je bent, ga weg van deze planeet!
Zo poetischquote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef Neejman het volgende:
Onderontwikkeld stuk stront dat je bent, ga weg van deze planeet!
Jij bent een superheld, ik nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:04 schreef He-man- het volgende:
Ik denk niet dat ik stoer ben, ik weet het.
voor 1,50 in de aanbieding van de albert hijnquote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Energy aanbieden. Wtf is dit voor een poep man.
Een heel woonwagenkamp lanceren... hemelliefquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Neejman het volgende:
[..]
Nou en neem de rest van je 'bevolking' ook mee, zijn wij van die wandelende tumoren af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |