Ja ze moeten goed strak zitten. Met gevolg dat er van die fijne rolletjes ontstaan bij mijn buik, maar goed, die ren ik er hopelijk verder wel afquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja! Koop tights dus een maat kleiner, zit ie goed strak bij je buik zodat ie niet afzakt en benen gaat prima.
Had vanmorgen een nieuwe tight aan (in juli al gekocht) was ie te groot geworden, steeds afzakken dus!Die meteen op marktplaats gezet want dat loopt toch voor geen meter.
Dat gaat bij mannen iets lastiger. Op een bepaalde plek wordt het dan wel erg strak en opzichtig. Helaas bij mij willen ze af en toe ook iets afzakken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja! Koop tights dus een maat kleiner, zit ie goed strak bij je buik zodat ie niet afzakt en benen gaat prima.
Had vanmorgen een nieuwe tight aan (in juli al gekocht) was ie te groot geworden, steeds afzakken dus!Die meteen op marktplaats gezet want dat loopt toch voor geen meter.
hehe en te weinig kont vaak om de boel daar aan op te hangen lijkt mequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat gaat bij mannen iets lastiger. Op een bepaalde plek wordt het dan wel erg strak en opzichtig. Helaas bij mij willen ze af en toe ook iets afzakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zaterdag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cute!
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zondag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zondag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yup, in de aanloop naar een HM. Griep, blaren en pokke omstandigheden @ work...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:11 schreef robdriessen het volgende:
2 weken spierpijn
3 weken verkouden/keel/griep/snot
Wil ik gisteren EINDELIJK weer eens gaan rennen, verrek ik net van tevoren een rugspier bij het tillen van boodschappentassen.
Zeg me dat jullie ook wel eens zo'n bad streak hebben. Gedeelde smart enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
SupermomentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Jouw pa is fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne is allergisch voor beweging en gezond eten
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Lieve paps!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag eind november haas spelen voor mijn zus, die haar allereerste 5k loopt. Loop ik de 10k en het eerste rondje in haar tempo![]()
Maar waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef YUR het volgende:
Ik begin er een gewoonte van te maken om 2 startnummers voor een evenement te hebben. Eerst A'dam, nu de Zevenheuvelenloop:
[ afbeelding ]
Bij de Zevenheuvelenloop had ik me eerst zelf ingeschreven, en nu blijkt definitief dat GotC d'r werk me in ook in een bedrijventeam heeft ingeschrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |