Dat zijn teksten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef AttunPalalin het volgende:
Iedereen die VI Vandaag gaat kijken is geen echte VI-hooligan.
Laat ze maar kletsen, laat ze maar lullen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar een hoop blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOETERTJES TOETERTJESquote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
Johan heeft voor het eerst zijn Toto goed
quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen quiz
wat is Johan zijn favo merk sigaren??Die was te makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
wat is Johan zijn favo soort eenden??deze had ik goed, een echte liefhebber van cult programma's als Doordekken weet dit natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat je geen drummer bent geworden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Ties02 het volgende:
Johan Derksen quiz
wat zei Johans vader op zijn sterfbed tegen hem?
slaaptquote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Johan Derksen quiz
De vrouw van Johan Derksen doet alsof ze ... wanneer Johan de sleutel in het sleutelgat steekt.
Welk antwoord hoort op de plaats van de puntjes te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |