SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar als je onder de bijverdiengrens zat krijg je toch alles al maximaal terug, je krijgt niet meer geld terug door meer van zulke kosten aftetrekken hoor!quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee dat kloptmaar in 2007 kon je toch nog iets als een hoge medische uitgave aftrekken? dan moet ik een keur aan mappen doorzoeken zoekende naar de exacte bedragen
zou dan wel zeker op 500 moeten uitkomen als dat klopt.
Ik wololo jou!quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef Weissman het volgende:
En zo maar negeer jij mijn geweldige post over orjin krem
Jammer, met mijn thuisapotheek in de declaratie lag een villa aan de Bosporus inclusief Kangals binnen handbereikquote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar als je onder de bijverdiengrens zat krijg je toch alles al maximaal terug, je krijgt niet meer geld terug door meer van zulke kosten aftetrekken hoor!
quote:The saddest tale of woe was an obese middle aged woman from Germany who fell under the spell of a handsome, 25 year old lawyer. He pursued her for days and the two were engaged within a few weeks. He insisted it was a Turkish tradition that the bride to be come to the marriage with a large dowry. Blinded by love this woman emptied her BANK ACCOUNT and bought gold jewelry and costly rugs for his family. A few days later her fiancee would not return her calls and she found out through a local hotel manager that the man was not a lawyer at but worked as a janitor at a highshool and he was already married with two young children.
Read more: http://www.virtualtourist(...)1.html#ixzz2BN5yHPRK
Wat is wololo?quote:Op maandag 5 november 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
Iedereen behalve Ayca. Mensen die wololo niet herkennen.
ik kan zijn iman niet ruiken vanaf een foto dus ik moet wel op z'n snor letten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef xminator het volgende:
[..]
En dan zegt ze ik let niet op uiterlijk maar innerlijk en imaan. Vrouwen. Stop met liegen.
Ik las het net ook, zijn nog geruchten maar het lijkt mij wel aannemelijk. MSN fuseert met skype dus echt stoppen is het niet.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
'MSN Messenger stopt'
Mijn hosselskillz wat doe je
Nooit meer constant een hippe tekst plaatsen naast mijn naamquote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
'MSN Messenger stopt'
Mijn hosselskillz wat doe je
Van jou kan ik het nog wel begrijpen omdat je best wel oud bent, is een legendarisch geluidje uit age of empires 1/2.quote:
ik welquote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik las het net ook, zijn nog geruchten maar het lijkt mij wel aannemelijk. MSN fuseert met skype dus echt stoppen is het niet.
En niemand maakte toch nog gebruik van msn tegenwoordig.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Toch maar Whatsapp dan he Weiss
Nee, ik ga binnenkort een stap terug doen naar 3310quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook geen whatsapp of facebook.
Stap over op skype, dat is leuker dan msn.
Mannen die 't voordeel van oudere vrouwen niet begrijpen.. Geek.quote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Van jou kan ik het nog wel begrijpen omdat je best wel oud bent, is een legendarisch geluidje uit age of empires 1/2.
Ditquote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen die 't voordeel van oudere vrouwen niet begrijpen.. Geek.
Wat?quote:Op maandag 5 november 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
Iedereen behalve Ayca. Mensen die wololo niet herkennen.
Je kan het beter op een oude fiets leren, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen die 't voordeel van oudere vrouwen niet begrijpen.. Geek.
Beetje olie en zo'n fiets rolt als 'n gek.quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan het beter op een oude fiets leren, daar heb je wel gelijk in.
Jonge vrouwen hebben jongere vaders, jongere vaders rennen harder.quote:
Ik heb achterlijke dates gehad maar McDonalds..quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja hoor, als je een date i/d Mc Donalds wil..
Ik vind jou heel grappig. Kom je naar de meet?quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jonge vrouwen hebben jongere vaders, jongere vaders rennen harder.
Uw motie is gewogen en na een weloverwogen intermezzo afgewezen.
Dan kan je wel lekker hard fietsen of niet? Hoeveel versnellingen heeft zo een oude fiets dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beetje olie en zo'n fiets rolt als 'n gek.
JFM!! 'N moslima date niet!quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb achterlijke dates gehad maar McDonalds..
Ik whatsapp niet met mensen die liegen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
X wil jij met mij whatsappen want Weiss vertikt het.
Nee ik kom nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind jou heel grappig. Kom je naar de meet?
Ik was stupide.quote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JFM!! 'N moslima date niet!
Ja joh, hoe vaak ik wel niet 21 jarige Turkse chicks bij de Mac zie met hun dates. Lekker romatisch..
Een kilo make-up op en dan onder die lelijke felle lampen gaan zittenquote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JFM!! 'N moslima date niet!
Ja joh, hoe vaak ik wel niet 21 jarige Turkse chicks bij de Mac zie met hun dates. Lekker romatisch..
Bitch pleasequote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
X wil jij met mij whatsappen want Weiss vertikt het.
Heel veel versnellingen. You should give it a try.quote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kan je wel lekker hard fietsen of niet? Hoeveel versnellingen heeft zo een oude fiets dan?
Tried and truequote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heel veel versnellingen. You should give it a try.
Weiss kan dit vast beamen.
Grapje mop. Je moet dan wat jij wiltquote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was stupide.Nu date ik niet meer.
Doe ik alquote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grapje mop. Je moet dan wat jij wilt
Misschien als ik ooit een mooie oude bakfiets onder handen kan krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heel veel versnellingen. You should give it a try.
Weiss kan dit vast beamen.
Die van De Fietsfabriek werden in Turkije gemaaktquote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit een mooie oude bakfiets onder handen kan krijgen.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit een mooie oude bakfiets onder handen kan krijgen.
Zuster, wat zeg jij allemaal?!quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Spring maar achterop bij mij ..
Arabieren/mocros doen dat vaak hé.quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Spring maar achterop bij mij ..
Ga me maar als pureheart behandelen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zuster, wat zeg jij allemaal?!
Turken ookquote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Arabieren/mocros doen dat vaak hé.
Ik heb niets over de vorige TT gezegd?quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij had het dus over never forget? Oke dan neem ik mijn woorden terug.
Aanzoek?quote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je al nagedacht over m'n aanzoek?
Ha! Triggershot heeft een leuke anekdote daarover. Moet je eens vragen aan hem.quote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Turken ookMoest wel lachen.
Ken ik volgens mij al.quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ha! Triggershot heeft een leuke anekdote daarover. Moet je eens vragen aan hem.
Ha! Verrek! Je hebt gelijk! Dat was Ambi.quote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb niets over de vorige TT gezegd?
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ha! Verrek! Je hebt gelijk! Dat was Ambi.
Caktirma, maar door zo te doen word jij interessanter voor anderen..quote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat Bilge een geschikter kandidaat is voor jou.
quote:
Hehe ja klopt, volgens mij had Galatasaray gewonnen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..].
Bij de meet krijg jij een halve liter efes op kosten van mij. Had je nog tegoed.. Ik weet niet meer waarom.
Nee joh, was een paar jaar geleden en toen verloor gs altijd..quote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehe ja klopt, volgens mij had Galatasaray gewonnen.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee joh, was een paar jaar geleden en toen verloor gs altijd..
quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef Ayca het volgende:
[..].
Je had me ook nog iets ander tegoed, je hebt 2 maanden om iets te bedenken!
wat?quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef xminator het volgende:
Niets interessants gaat meer over de manier hoe hij het zegt.
Triggershot is de beller en TM zit dan aan de andere kant van de lijn. Good guy TM zegt zijn voetbalwedstrijd op om naar de gelovigen meet met rijst te komen van TS, zodat ts niet teleurgesteld zal zijn. Tabiiiii
Had ik toch gelijk, wat krijg ikquote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
Handig in slaap vallen als je nog moet koken en leren.
Nou X, deze loser gaat dus niet rennen.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Suan sersem gibiyim. What ever you like.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Van jou kan ik het nog wel begrijpen omdat je best wel oud bent, is een legendarisch geluidje uit age of empires 1/2.
Kolay gelsinquote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed... Even oefenen voor tentamen morgen. Druk aan het spelen, zag ik?
quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kolay gelsin![]()
hahaja ik help m'n laptop naar de klote door allerlei spelletjes te downloaden
Heb net wel een aantal verwijderd, mijn C schijf zit vol en ik kan via steam niet op de D schijf downloaden
![]()
Tijd om te slapen
quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ritme aan het verbeteren zie ik.. Goed zo! Nou ik nog.
Afferim, abla is trots op jou!quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]Mijn ritme was tot zo'n 5 maanden geleden perfect, daarna is het bergafwaarts gegaan. Maar ik pak m'n 'conditie' nu weer op
![]()
Iyi geceler herkese
quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afferim, abla is trots op jou!
Slaap lekker Ik ga weer gezellig door.
O ja, je had morgen tentamen, hè? Hadi Allah zihin açikligi versin.quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed... Even oefenen voor tentamen morgen. Druk aan het spelen, zag ik?
Ja... Hoop dat ik het haal. Heb nogal last van blackouts tijdens tentamensquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, je had morgen tentamen, hè? Hadi Allah zihin açikligi versin.
Komt vast wel goed.quote:Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja... Hoop dat ik het haal. Heb nogal last van blackouts tijdens tentamens
Gisteren de gehele dag...quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.Als ik het zo lees heb je er redelijk wat tijd in gestoken namelijk.
Geber.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij had eigenlijk nooit een rythm.
Borte zou me ook herkennen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger, kom je ook niet undercover naar de meet (een tafeltje achter ons zitten)? Kimligini kimseye açiklamam. Söz.
Zij is lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yuh, bunca yillik forumdasiz, ben bile görmedim resmini.
Ben je lekker?quote:
Ik had het over jou.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Sinds wanneer ben jij een zij? En sinds wanneer praat je over jezelf in derde persoon?
Wie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vraag maar aan de mensen die mij gezien hebben.
Ik heb jou wel gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onlar kendilerini biliyorlar.
Ja joh, kom jij er ook even tussen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef xminator het volgende:
Oh je mag mij niet zien, oh je mag mij niet zien. Cocukmusun.
Görmedik sanki küfürü.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef xminator het volgende:
Oh je mag mij niet zien, oh je mag mij niet zien. Cocukmusun.
Echt kinderachtig hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja joh, kom jij er ook even tussen.
Ja, kinderachtig en schaamte, dat zal het wel zijn hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt kinderachtig hoor. Waarom die schaamte?
Heeft meer met anonimiteit te maken denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt kinderachtig hoor. Waarom die schaamte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft meer met anonimiteit te maken denk ik.Nee joh, pure schaamte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nacht toen we het over hadden, half volgens mij, viel in slaap, dus moet nog overkijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je nog Omar gekeken, Trigger? Zo ja, wat vond je ervan?
Ja, doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die nacht toen we het over hadden, half volgens mij, viel in slaap, dus moet nog overkijken.
Maar van wat ik zag toen, is het wel iets wat ik wil kijken.
Had ik zin in man, laat mij evenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, kinderachtig en schaamte, dat zal het wel zijn hoor.
teneerste, ging het niet eens over een foto, maar opdagen op een meet, al dan wel anoniem, waar TM het over had, toen zei ik, omdat jij notabene per DM verzocht het niet over de meet te hebben, zolang ik er niet over uit ben, dat er wel meer zijn die mij kunnen herkennen, je weet wel, lafi gecistirmek enzo, waarom zit jij nu te zeuren?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft meer met anonimiteit te maken denk ik.Mwah, ik begrijp het wel dat iemand het niet open en bloot op het forum wilt plaatsen. Maar na jaren nog zo geheimzinnig doen vind ik persoonlijk wel een beetje raar. Goed ieder zijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb het iedere dag gevolgd tijdens Ramadan in Turkije. Afleveringen die ik had gemist later op YouTube gekeken.quote:
Klinkt veelbelovend dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb het iedere dag gevolgd tijdens Ramadan in Turkije. Afleveringen die ik had gemist later op YouTube gekeken.
Doet me denken aan Sari Zeybek, wel mooi iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Muziek is by the way gecomponeerd door een Turk: Fahir Atakoglu.
en waarom dan wel niet :Squote:
zegt wiequote:
Niemand spreekt hier Turks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:10 schreef leeell het volgende:
straks praten jullie allemaal turks
of gebrekkig nederlands
dat wordt niets met mn leidse accent
Deze fokaddict first class moest studeren eh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:52 schreef Weissman het volgende:
Valt me op dat jullie vannacht rustig aan hebben gedaan
Heb 'n oppepper nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Levolution het volgende:
Hallo mensen hoe gaat het met jullie hoe is het met jullie vader moeder?
Ooh.. Love this one!quote:
Mooi. Hup hup, 29 jaar is niet zo oud. Handen uit de mouwen en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even goed geluisterd. Ja... Dit heb ik lang niet meer gehoord!
Je pept me nog op ook man!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mooi. Hup hup, 29 jaar is niet zo oud. Handen uit de mouwen en gaan met die banaan.
Ik weet dat ik nu moet vragen wat er is dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je pept me nog op ook man!![]()
Had ff last van faalangst voor straks. Gecti
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nu moet vragen wat er is dan.
Wat is er dan?
Ik heb begrepen dat dat sociaal is ofzo. Weet niet, ben niet zo goed met mensen.quote:
Idem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat sociaal is ofzo. Weet niet, ben niet zo goed met mensen.
MAAR WAT IS ER NOU?
Natuurlijk, ik gun mijn volk altijd alles, of ik je nu ken of niet.quote:
Oooh, da's lief.... Ik hoef niet alles. Een 6 is voldoende voor mij, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik gun mijn volk altijd alles, of ik je nu ken of niet.
Ik ben een groot fan van het "minimale inzet, maximaal rendement"-principe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh, da's lief.... Ik hoef niet alles. Een 6 is voldoende voor mij, maar toch bedankt.
Wtf, waarom doet zijn zang me aan Morrissey denken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Ambipur het volgende:
Heb dit aanstaan, zou mijn collega tegenover me al moordneigingen hebben?
Ja, sorry. Ik werk ook, hoor. Kan niet dagen thuis studeren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van het "minimale inzet, maximaal rendement"-principe.
Ik duim dus voor een 6je voor je.
[..]
Wtf, waarom doet zijn zang me aan Morrissey denken?
Zin gekregen in The Smiths nu.
Waarom verontschuldig je je, ik was oprecht positief.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik werk ook, hoor. Kan niet dagen thuis studeren.
Ga weer aan 't werk, bedankt voor je oppepper!
Lafi bana mi caktin?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef xminator het volgende:
Een wijze man heeft ooit gezegd:
'Wat er niet in zit, komt er ook niet uit!'
Laf cakma degil. Gewoon niet stressen, als het niet lukt dan lukt het niet. Helaas dan maar, saglik olsun!quote:
Een wijze man heeft daarom ooit de Spirit Bomb geleerd om zijn omgeving te benutten en meer te kunnen presteren dan in hem zat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef xminator het volgende:
Een wijze man heeft ooit gezegd:
'Wat er niet in zit, komt er ook niet uit!'
Huh, bij InHolland deelden ze toch gratis diploma's uit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:07 schreef xminator het volgende:
Zij zit op InHolland hé, als ze daarmee gepakt wordt is de kans groot dat ze van school gekicked wordt
Totdat ze in het nieuws kwamen, sindsdien zijn ze streng geworden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Huh, bij InHolland deelden ze toch gratis diploma's uit?
Op andere niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:07 schreef xminator het volgende:
Zij zit op InHolland hé, als ze daarmee gepakt wordt is de kans groot dat ze van school gekicked wordt
Google ff.. Zelfs universiteiten worden er van beschuldigd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Op andere niet?![]()
Geen InHolland dus voor mij![]()
Je moet geen 'zelfs universiteiten' zeggen. Universiteiten hebben inderdaad een bedroevend laag niveau en door het gebruik van 'zelfs' geef je een universiteit eigenlijk meer credit dan ze verdient.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Google ff.. Zelfs universiteiten worden er van beschuldigd.
Een universiteit zou ook meer credit mogen krijgen, dan een hoge school..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet geen 'zelfs universiteiten' zeggen. Universiteiten hebben inderdaad een bedroevend laag niveau en door het gebruik van 'zelfs' geef je een universiteit eigenlijk meer credit dan ze verdient.
Jawel, ik weet wat er gebeurd is daar, maar ik vroeg me af of je niet afgekickt werd als je spiekt op een andere (hoge)school, bv UvA?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Google ff.. Zelfs universiteiten worden er van beschuldigd.
Deze Turk weet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Weissman het volgende:
Mensen die kunnen lezen en schrijven
Analfabeet zijn
Spieken yapmak icin mi okula gidiceksin? Daar kun je er ook afgekickt worden, meestal krijg je een waarschuwing plus een 1 als cijfer en moet je het vak volgend jaar weer inhalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jawel, ik weet wat er gebeurd is daar, maar ik vroeg me af of je niet afgekickt werd als je spiekt op een andere (hoge)school, bv UvA?
Nee joh. Levo probeert stoer te doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jawel, ik weet wat er gebeurd is daar, maar ik vroeg me af of je niet afgekickt werd als je spiekt op een andere (hoge)school, bv UvA?
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Spieken yapmak icin mi okula gidiceksin? Daar kun je er ook afgekickt worden, meestal krijg je een waarschuwing plus een 1 als cijfer en moet je het vak volgend jaar weer inhalen.
Wut?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh. Levo probeert stoer te doen
Zo komt hij over, maar hij is op en top een bir.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh. Levo probeert stoer te doen
Deze man spreekt zo vaak de waarheid, dat als je al zijn posts in een boek zou verzamelen, je het tegenovergestelde van de Koran zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo komt hij over, maar hij is op en top een bir.
Gatver, slijmbal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze man spreekt zo vaak de waarheid, dat als je al zijn posts in een boek zou verzamelen, je het tegenovergestelde van de Koran zou krijgen.
Gay dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik constateer alleen iets, ik slijm niet.
Ik wou net zeggen, jij bent niet zo'n kiro toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets schattebout. Als je maar happy bent.
Ik ben whatever you likequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij bent niet zo'n kiro toch?
En heb je het gered?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef Ambipur het volgende:
Ik geloof dat ik mn tentamen ga missen. Das best ruk.
Ja, maar 1m later en ik mocht er niet meer inquote:
Op jou!quote:
En geknald??quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar 1m later en ik mocht er niet meer inWas erg druk op de weg ivm een idioot die zijn aanhanger niet rechtop wist te houden. But I made it!
Laat me raden, je scheurde met 180 tegen het verkeer in, schudde politiewagens af door afsnijroutes door het bos, langs trappen en over daken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar 1m later en ik mocht er niet meer inWas erg druk op de weg ivm een idioot die zijn aanhanger niet rechtop wist te houden. But I made it!
Vah vah.quote:
Wat niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Op jou!
Zo veel AOE gespeeld en je wist het niet.
Waar wedden we om, seni onu söyle.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef xminator het volgende:
. Laat mij niet lachen man! Ik maak je zelfs af terwijl ik via een netbook speel zonder muis.
Wololo wist je niet.
Een voldoende is een voldoende!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
Nouuuu, heb de betrouwbaaarheidsvallen geskipt met leren, dus dat scheelt wel wat punten, maar de rest wist ik allemaal. Had ipv zondag zaterdag moeten beginnen, dan had ik de intervallen ook kunnen leren.
Zo knal ik het beste, 3 dagen van te voren leren, kapot stressen en dan een 6.5 halen![]()
Donderdag weer een tentamen, dat leer ik morgenen straks een beetje.
6jes mentaliteit dus.
Herkez iddaaci olmus, ies haraaamquote:
Van : Ik maak je zelfs af terwijl ik via een netbook speel zonder muis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef xminator het volgende:
Herkez iddaaci olmus, ies haraaam . Heb het voor het laatst met jullie gespeeld, moet wel eerst even inkomen dan. Heb het eventjes druk de komende tijd, misschien binnenkort dan maar?
Nouuuuuuu, het was spitsstrook, dus reed 130 als max. Na bekeuring voor bumperkleven, invoegstrook + te hard en de daarop volgende staandehouding heb ik mijn les geleerd. Gibi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Laat me raden, je scheurde met 180 tegen het verkeer in, schudde politiewagens af door afsnijroutes door het bos, langs trappen en over daken?
[..]
Vah vah.
x, dit is idd wel erg lelijk.... Je zet gewoon een stap terug!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Van : Ik maak je zelfs af terwijl ik via een netbook speel zonder muis.
Naar: moet wel eerst even inkomen dan. Heb het eventjes druk de komende tijd
In 5 minuten.
Respect hoor, ik rij echt als een oud wijf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nouuuuuuu, het was spitsstrook, dus reed 130 als max. Na bekeuring voor bumperkleven, invoegstrook + te hard en de daarop volgende staandehouding heb ik mijn les geleerd. Gibi.
O nasilmis?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Respect hoor, ik rij echt als een oud wijf.
Ga je een keer mee een stukje met mij rijden? Ik wil je best leren hoe je quasi a-sociaal moet rijden?quote:
Pffffffff.... veel, heel heel veel. Daarna 4 jaar echt leren rijden in papa's auto. Maar dat heeft hij geweten, 2 x auto vernield, stuurbekrachtiging gemold, schakelbak verknalt etc etc etc..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Bilge het volgende:
Hoeveel lessen hadden jullie nodig voor jullie rijbewijs?
Het niveau was toch simpel als wat. nerdquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef xminator het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk! Mijzelf bewijzen met een spelletje is belangrijker dan het leren van een tentamen..
Zo'n 25 tot 30 lessen, had daarvoor nooit gereden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Bilge het volgende:
Hoeveel lessen hadden jullie nodig voor jullie rijbewijs?
Askerde yedigim cezayi saymazsakquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef xminator het volgende:
rij gelukkig al 3 jaar zonder bekeuringen en of schade. Eventjes afkloppen.
Dat betekent niet dat ik er 0,0 uur in moet steken? Tentamen is overmorgen al en heb nog niets gedaan eraan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het niveau was toch simpel als wat. nerd
Cool.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je een keer mee een stukje met mij rijden? Ik wil je best leren hoe je quasi a-sociaal moet rijden?
Die ervaring mis ik dus, omdat ik of met het OV ga, of wordt gereden door anderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
Pffffffff.... veel, heel heel veel. Daarna 4 jaar echt leren rijden in papa's auto. Maar dat heeft hij geweten, 2 x auto vernield, stuurbekrachtiging gemold, schakelbak verknalt etc etc etc..
En nog altijjd dat zinnetje: Bisey olmaz kizim, can sagligi.
Ik ook zoiets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Iets van 40, maar ik had daarvoor nog nooit gereden. Het is alweer zo'n 5 jaar geleden.
Wanneer heb je een tentamen? Ik laat het niet langer dan een halfuur duren, korkma.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef xminator het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk! Mijzelf bewijzen met een spelletje is belangrijker dan het leren van een tentamen..
Ja! Tijdens de meet is cool.. Je weet nog wel hoe je moet schakelen etc?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Cool.Tijdens de meet?
[..]
Die ervaring mis ik dus, omdat ik of met het OV ga, of wordt gereden door anderen.![]()
Toffe vader btw.
[..]
O kadar da cahil degiliz.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Tijdens de meet is cool.. Je weet nog wel hoe je moet schakelen etc?Oh... Ov... Ik heb al zeker 4 jaar niet meer aan OV gedaan.. Hoe is het nu gesteld met de vieze mensjes?
Papa is de tofste trouwens.
Die autotjes heb ik ook geredenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
O kadar da cahil degiliz.![]()
Op mijn werk rij ik wel vaak. Die autotjes gaan maar met 30 km/h, maar dan heb je wel een staart van zo'n 30 meter aan je auto, waarmee je tussen pilaren, vliegtuigen en karretjes zigzagt. Ik heb al heel vaak gehoord (van omstanders, supervisors) dat ik zachter moet rijden.Met die karretjes hoef je echter niet te schakelen en er zijn ook heel wat minder verkeersborden/ regels op Schiphol.
Stinkende mensen kun je onschadelijk maken door via je mond te ademen.
Ik epileer mijn neusharen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef xminator het volgende:
Dan krijg je wel alle bacterieen naar binnen, je neus kan dat nog een beetje filteren.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Die autotjes heb ik ook geredenEnige mooie herinnering aan mijn 2 jarige Schiphol avontuur
Goeie ouwe Aero Groundquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik epileer mijn neusharen.
[..]
Wie wat waar?
Zachter dan 30? Bestaat dat dan...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
O kadar da cahil degiliz.![]()
Op mijn werk rij ik wel vaak. Die autotjes gaan maar met 30 km/h, maar dan heb je wel een staart van zo'n 30 meter aan je auto, waarmee je tussen pilaren, vliegtuigen en karretjes zigzagt. Ik heb al heel vaak gehoord (van omstanders, supervisors) dat ik zachter moet rijden.Met die karretjes hoef je echter niet te schakelen en er zijn ook heel wat minder verkeersborden/ regels op Schiphol.
Stinkende mensen kun je onschadelijk maken door via je mond te ademen.
OVERAL heb je Emirdaglilar... (zelfs in mijn familie.....) Net 'n plaag die gastenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Goeie ouwe Aero GroundTegenwoordig AviaPartner. Waar werk jij? Jij was Emirdagli toch? Veel Emirdagli op schiphol
Platform/ kelder? In de Westhal?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Goeie ouwe Aero GroundTegenwoordig AviaPartner. Waar werk jij? Jij was Emirdagli toch? Veel Emirdagli op schiphol
Eigenlijk is het wel gevaarlijk omdat karretjes los kunnen schieten of steigeren als je ineens remt ofzo. Bovendien kunnen de ruimtes smal zijn. Er lopen overal mensen rond en een vliegtuig wil je ook niet raken. Maar de adrenalinekick is het risico waard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zachter dan 30? Bestaat dat dan...
Je hebt gelijk. Laten hangen die bitchezzzz!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Levolution het volgende:
Turkse vrouwen rijden altijd fucking gevaarlijk. En ze denken allemaal dat ze stoere topcoureurs zijn. Ze denken dat ze skills hebben door keihard door bochten te manoeuvreren maar het enige wat ze doen is andere bestuurders irriteren. En als zo'n bestuurder een keer niet uitwijkt voor haar perikelen gaan ze lopen schelden op hem terwijl ze zelf fout zitten.
Turkse vrouwen achter het stuur: het zou verboden moeten worden.
Nog zo jongen maar al enorm wijs. Hoe komt dat toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Levolution het volgende:
Turkse vrouwen rijden altijd fucking gevaarlijk. En ze denken allemaal dat ze stoere topcoureurs zijn. Ze denken dat ze skills hebben door keihard door bochten te manoeuvreren maar het enige wat ze doen is andere bestuurders irriteren. En als zo'n bestuurder een keer niet uitwijkt voor haar perikelen gaan ze lopen schelden op hem terwijl ze zelf fout zitten.
En niet-Turkse vrouwen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Levolution het volgende:
Wanneer je met 30 km/h met een staart van 30 meter door bochtige ruimtes vol met obstakels rijdt is dat hard. Als je niet vooruit denkt en ruime bochten neemt knal je zo ergens tegenaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Ayca het volgende:
Geeft 30 km/u gaan jou een adrenalinekick?
Is wel vet hoor in zo een wagentje rondrijden:quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Ayca het volgende:
Geeft 30 km/u gaan jou een adrenalinekick? Dat is iets harder dan normaal fietsen.
Die rijden dom en onzeker, maar overschatten zichzelf tenminste niet zoals de Turkse vrouw. Die rijden hoogstens tegen een paal op bij het parkeren, niks gevaarlijks.quote:
Ik werkte in de loods, ligt aan de Pelikaanweg, als je voorbij de douane rijdt zal je het zien(nadat je het viaduct voorbij bent).quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Platform/ kelder? In de Westhal?
Avia zijn echt uitbuiters.De supervisors voeren geen zak uit, terwijl de normale medewerkers geen moment stil staan.
Het loon is ook niet denderend. Ben je daarom weggegaan?
Ik werk voor SA.
[..]
Moest lachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Levolution het volgende:
Het verkeer is daar echt ziek. Rechts inhalen en weet ik veel wat allemaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moest lachen.
Ik zocht eigenlijk dat ene filmpje van die turkse gozer in een clio? die als een gek op de snelweg aan het rijden is. Kan hem niet vinden.
Kun jij deze randaap even vertellen dat je niet en kan remmen en van rijbaan wisselen, omdat je auto dan zijn balans verliest?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moest lachen.
Ik zocht eigenlijk dat ene filmpje van die turkse gozer in een clio? die als een gek op de snelweg aan het rijden is. Kan hem niet vinden.
Dat doen ze waarschijnlijk omdat jij aan het bumperkleven bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Kijk hun dan vrouwen bashen... Ik wil niet onaardig doen, maar als ik elke ochtend de snelweg ervaar, zijn het altijd die mannen in hun leasebakken die niet naar rechts weten te gaan, keihard afremmen en 100 rijden, waar ze 120 mogen.
Er zijn vrouwen die wel kunnen anticiperen en verder kijken dan de auto voor zich.
Ik bumperkleef niet meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat doen ze waarschijnlijk omdat jij aan het bumperkleven bent.
Het begint altijd bij de vrouw.
Over de cargo-afdeling weet ik niet zo heel veel. Mijn ervaringen met Avia zijn gebaseerd op de kofferafdeling in de kelder. Is cargo zwaar of doen jullie alles met liften? Soms vervoeren jullie dure auto's, heb jij die wel eens mogen rijden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik werkte in de loods, ligt aan de Pelikaanweg, als je voorbij de douane rijdt zal je het zien(nadat je het viaduct voorbij bent).
Ik denk dat je het over ground services hebt, ik werkte bij de cargo afdeling. Maar heb nu gehoord dat ze het gaan verkopen, het gaat sowieso niet goed met ze sinds ze het overgenomen hebben.
Ik was net 17 toen ik daar begon, 1 jaar als uitzendkracht gewerkt en daarna een 1-jarig contract gekregen dankzij mijn opleiding(bbl). Ik wou het na een jaar niet verlengen, zij ook niet(later wilden ze me terug, maar toen was ik in Turkije). Was ik eindelijk af van ze![]()
Wat is SA?
Guilty. Ik rijd altijd wel flink door. Dat komt vooral omdat ik vrij ongeduldig ben en al helemaal als ik 's morgens naar school moet. Sommige mensen moeten ze van de weg halen. Vooral mensen die bij een rotonde zowat stilstaan terwijl het fucking obvious is dat er niemand aankomt fietsen, ergernis nummero uno. En echt heel soms schreeuw ik me kapot, vooral als een idioot 30 km/h rijdt terwijl je 50 mag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het verkeer is daar echt ziek. Rechts inhalen en weet ik veel wat allemaal.
Ik snap niet waarom men 'hard en als een mafkees' rijden stoer vindt. Iedereen kan een gaspedaal intrappen en slingeren.
Je bent pas stoer als je iets kan wat bijna niemand anders kan.
Gezien ik een 1.2 bezit, met deze auto 160. Met papa's auto 170. Wil wel graag mijn rijbewijs behouden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Bilge het volgende:
Wat is de hoogste snelheid waarmee jullie hebben gereden? (vliegtuigen en treinen uitgezonderd)
Als je het maar met beleid doet en om ergens op tijd te zijn. Jij bent een man dus jij kan dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Guilty. Ik rijd altijd wel flink door. Dat komt vooral omdat ik vrij ongeduldig ben en al helemaal als ik 's morgens naar school moet. Sommige mensen moeten ze van de weg halen. Vooral mensen die bij een rotonde zowat stilstaan terwijl het fucking obvious is dat er niemand aankomt fietsen, ergernis nummero uno. En echt heel soms schreeuw ik me kapot, vooral als een idioot 30 km/h rijdt terwijl je 50 mag.![]()
Roid rage en zo.
![]()
Ga dan naar Duitsland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gezien ik een 1.2 bezit, met deze auto 160. Met papa's auto 170. Wil wel graag mijn rijbewijs behouden.
Of zo'n microcar die dan net voor je gaat rijden. Toevallig altijd wanneer ik net haast heb.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Guilty. Ik rijd altijd wel flink door. Dat komt vooral omdat ik vrij ongeduldig ben en al helemaal als ik 's morgens naar school moet. Sommige mensen moeten ze van de weg halen. Vooral mensen die bij een rotonde zowat stilstaan terwijl het fucking obvious is dat er niemand aankomt fietsen, ergernis nummero uno. En echt heel soms schreeuw ik me kapot, vooral als een idioot 30 km/h rijdt terwijl je 50 mag.![]()
Roid rage en zo.
![]()
Dat sowieso. Ik ben geen gevaar voor anderen. Ik rijd ook niet als een idioot, ik rijd gewoon door. Wel enkel als ik alleen in de auto zit, met meerdere sowieso normaal. Levens, jeweet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je het maar met beleid doet en om ergens op tijd te zijn. Jij bent een man dus jij kan dat.
Maar niet hard rijden omdat het stoer zou zijn ofzo.
En dan ook nog eens op een weg waar je niet mag inhalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of zo'n microcar die dan net voor je gaat rijden. Toevallig altijd wanneer ik net haast heb.
30 you mean?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef Bilge het volgende:
Ik wil wel een keer op een motor over de afsluitdijk met 300 km/h.
Als uitzendkracht zit je vooral vliegtuigpallets dicht te gooien, vies werk, maar niet echt zwaar(maar werk waar je niet van houdt, en niemand houdt ervan, voelt toch zwaarder dan het is). Toen ik mijn contract kreeg, kreeg ik ook een heftruck certificaat, dus ik mocht platen bouwen, dat was ook niet zo zwaar, soms moet je wel zelf gaan stapelen, losse dozen enz. Maar ik vond het geen leuk werk, vieze stoffige loodsen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Over de cargo-afdeling weet ik niet zo heel veel. Mijn ervaringen met Avia zijn gebaseerd op de kofferafdeling in de kelder. Is cargo zwaar of doen jullie alles met liften? Soms vervoeren jullie dure auto's, heb jij die wel eens mogen rijden?![]()
En waarom wilde je eigenlijk niet verlengen?
SA=servisair. (Wij doen geen cargo)
Ik rij meestal wel netjes maximumsnelheid, maar soms zit ik daar ook wel 5 km boven, wanneer ik echt haast heb. De hoogste snelheid moet bij mij dus iets van 135 ofzo geweest zijn op een weg met maximumsnelheid 130. Maar met oud en nieuw zal ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk in Duitsland zijn, dus dat wordt gassen op de Autobahn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Bilge het volgende:
Wat is de hoogste snelheid waarmee jullie hebben gereden? (vliegtuigen en treinen uitgezonderd)
Ach, een nulletje meer of minder.quote:
Cool.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik rij meestal wel netjes maximumsnelheid, maar soms zit ik daar ook wel 5 km boven, wanneer ik echt haast heb. De hoogste snelheid moet bij mij dus iets van 135 ofzo geweest zijn op een weg met maximumsnelheid 130. Maar met oud en nieuw zal ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk in Duitsland zijn, dus dat wordt gassen op de Autobahn.
In Turkije wel eens 160/170 gereden met de Transporter van mijn opaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Bilge het volgende:
Ah helder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Als uitzendkracht zit je vooral vliegtuigpallets dicht te gooien, vies werk, maar niet echt zwaar(maar werk waar je niet van houdt, en niemand houdt ervan, voelt toch zwaarder dan het is). Toen ik mijn contract kreeg, kreeg ik ook een heftruck certificaat, dus ik mocht platen bouwen, dat was ook niet zo zwaar, soms moet je wel zelf gaan stapelen, losse dozen enz. Maar ik vond het geen leuk werk, vieze stoffige loodsen.
Mijn vader werkt er al 25 jaar, hij rijdt regelmatig peperdure (maybach, aston martin etc.) auto's die richting de Arabische schiereiland gaan. Ze hebben wel allemaal een begrenzing natuurlijk![]()
Paarden(ook richting de Arabieren meestal), MotoGP vracht, helikopters, vliegtuigmotoren, Koeien(die soms op een bizarre manier van zich laten horen) en alles wat je maar kunt bedenken eigenlijk![]()
Ik wou emigreren naar Turkije, ben dan ook 2 jaar weggeweest. En ik wil niet in een loods werken, lijkt mij echt niets, ondanks dat doe ik nu een logistieke opleidingMaar dat komt doordat ik een startkwalificatie(en ervaring) had in de logistiek. Nadat ik insallah in juli mijn papieren heb wil ik niets meer mee te maken habben
Tenminste niet in een loods als logistiek medewerker
170 met een busje op Turkse wegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
In Turkije wel eens 160/170 gereden met de Transporter van mijn opa![]()
Hier maximaal 160 dacht ik, maar kan ook 150 zijn. Mijn eigen auto jankt al als ik de 100 benaderDus daarmee rij ik niet meer als 100, en als ik achter me vader of oom moet aanhollen max. 120
Volgens mij was het 15 km/uquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ah helder.![]()
Daar ben ik echt jaloers op, die dikke auto's.Alleen het geluid van de motor is al genoeg om geestelijk klaar te komen, en dan het verse interieur. Jammer dat ze begrensd zijn, tot hoeveel eigenlijk?
[..]
170 met een busje op Turkse wegen.
Deze hoorde ik 20 jaar geleden al.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een Kosovaar loopt rond na de middag over straat in een Nederlandse stad.
Hij komt een man tegen. Hij houdt deze man staande en zegt:
"- Ah, meneer de Nederlander, bedankt dat ik hier in uw mooie land mag verblijven en ..." Hij wordt onderbroken door zijn gesprekspartner "
"- Moment, moment, ik ben Marokkaan, ik ben geen Nederlander."
De Kosovaar loopt verder en klampt even later weer een toevallige passant aan:
"- Dank U meneer de Nederlander, dat ik hier met mijn familie..." Weer wordt hij onderbroken:
"- Ik niks Nederlander, ik Turk!" De Kosovaar loopt verder en jawel hoor, hij ziet een neger komen welke hij weer aanspreekt:
"- Meneer de Nederlander, mag ik U hartelijk bedanken voor uw gastvrijheid."
"- Beste man," zegt de neger, "- je ziet nu toch ook wel dat ik zwart ben. Ik ben Afrikaan, ik ben geen Nederlander".
"- Maar", zegt de Kosovaar, "- waar zijn dan al die Nederlanders?"
De Afrikaan kijkt op zijn uurwerk en zegt:
"- Tja, die moeten werken tot 5 uur."
Tweemaal verliezen van Ajax.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
Plus Ajax...![]()
![]()
.
Mancini wordt ontslagen?
15 km/h valt wel wat tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Volgens mij was het 15 km/uIk heb daar ooit een F1 auto van Spyker voorbij zien komen, was zo licht als wat
Maar er zat geen motor in.
Mijn oom reed na de Bolu tunnel 177 en kreeg een bekeuring, ik had het geluk dat hij een paar minuten ervoor het stuur van mij overnamMijn opa rijdt als een baas
Hier in Nederland kende hij geen fietsen
Oke?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze hoorde ik 20 jaar geleden al.
hahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Tweemaal verliezen van Ajax.
[..]
15 km/h valt wel wat tegen.Mja als eigenaar zou ik ook bang zijn dat een of andere malloot de motorkracht onderschat.
Klinkt wel geinig maar is iets te pop-achtig. Ik zoek echt die 'hop, hop, hop' muziek. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef xminator het volgende:
Hoe nederlanders rijst maken/eten. Echt zo neutraal/smaakloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |