Ik heb altijd een tas bij me en nog nooit controle gehadquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:36 schreef Studeur het volgende:
Ze kijken in je tas en als er eten of drinken in zit mag je hem niet meenemen.
Nee, gewoon school tas van eastpak dus ^^ en ik wil juist drinken meenemen ipv chips krijg ik juist meer dorst van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:36 schreef Mirjam het volgende:
Hangt er van af, neem je het mee in een plastic boodschappentas?
En ga in godsnaam niet de hele film chips zitten vreten, dat irritante gekraak van die zakken steeds
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb altijd een tas bij me en nog nooit controle gehad
Mijn moeder nam vroeger wel haar tas mee en idd werd nooit gecontroleerdquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:36 schreef Studeur het volgende:
Ze kijken in je tas en als er eten of drinken in zit mag je hem niet meenemen.
Dikke jas? hmm ja dat kan wel maar dan word het fucked up lopen. gewoon alles in de tas droppen en dan doorlopen?quote:
'De lul'quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Stop al je eten in je schoenen , sokken , overal of zelfs in je jas. Als ze je pakken ben je de lul TS.
Pauperquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:35 schreef Keskin58 het volgende:
en we gaan dus eerst naar de jumbo of Albert heijn om chips, drinken etc te kopen.
het is fucking duur joh dus liever normale prijzen dan 120% extra betalen aan die kut bioscopen!
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik gok dat het ligt aan hoe je er uit ziet en logisch de tas is
een vrouw van 40 met een handtas mag zo door
een jongen van 16 met een schooltas op zaterdag avond is wat anders lijkt me
en het zal ook wel per bioscoop en misschien zelfs per avond/film verschillen
Zo jullie durven wel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:35 schreef Keskin58 het volgende:
we gaan dus eerst naar de jumbo of Albert heijn om chips, drinken etc te kopen.
Dan behouden zij zicht het recht om je te weigeren voor de film.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.
Maar als zij vragen of ze in mijn tas mogen kijken en ik zeg nee, word ik dan de bios uit gezet?
3 euro denk ik ? misschien zelfs meer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel kost popcorn en dat soort dingen nu dan?
En de kaartjes dan? krijg ik dan mijn geld gewoon terug?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan behouden zij zicht het recht om je te weigeren voor de film.
dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Maar als zij vragen of ze in mijn tas mogen kijken en ik zeg nee, word ik dan de bios uit gezet?
Dat mag, maar dan mogen ze je ook de toegang weigeren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En de kaartjes dan? krijg ik dan mijn geld gewoon terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |