PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja goeie suggesties. Annan en Quincy is ook wel vet, maar is zo lastig om daar een hybrid van te maken
iITSA MIIIIII MARIOOOquote:Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef Revontulet het volgende:
heuyy, topictitel met mijn naam, we zijn er bijna
Wel een beetje jammer van de verdediging, al is die ook niet heel slecht. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie! Die ga ik eens proberenThanks
Ja soms vallen CBs met lagere pace nog mee. Heb ook die van Braga met 65 pace op RCB maar die doet het daar echt goedquote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer van de verdediging, al is die ook niet heel slecht. Ben benieuwd
Kom fifa dannquote:Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef Revontulet het volgende:
heuyy, topictitel met mijn naam, we zijn er bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef BDIL het volgende:
TWD SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
REPOST VAN MIJquote:
Prijs de heer , rook wat meer hahahahahahahhahahahahahahahquote:
Die plantenquote:
quote:
Het is 1 plant hequote:
Dat balkon zijn er wel meerquote:
lol, nog niet gehadquote:
Dat laatste klinkt plausibel.quote:Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, nog niet gehadOf ik ben gewoon zo goed dat ik zelfs een bal perfect kan visualiseren terwijl er geen bal is, en ik het niet eens door heb dat er geen bal is
Ik zat even met het boord op schoot die docu te kijken over Robert Enke. Koude rillingen met die foto op het einde, dat hij met zijn baby in zn armen staatquote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toefjes, jouw silvers potje tegen mijn silvers?
Kom fifaquote:Op maandag 5 november 2012 18:28 schreef Revontulet het volgende:
Wat heeft ac3 een vercrackt kuteinde zeg...
Psn?quote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Add me maarkan ik mss nog 1 potje doen voor het eten
Zeg dat maar tegen de PvdAquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het wel terecht hoor dat hoger opgeleiden meer verdienen dan lagere.
Hooggeleiden en laaggeleiden hequote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het wel terecht hoor dat hoger opgeleiden meer verdienen dan lagere.
En al die andere linkse tering troepquote:
Linksquote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
En al die andere linkse tering troep
quote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Belgische nationale elftal is ook zoveel toffer dan die van ons eigenlijk. Manne veel swagger
Zag het al, inv heb je iigquote:
Zou me best chill leven lijken hoor, zo onwetend zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
Wat geniaal die Sidneywat een eindbaas
Omdat die van Ajax mooi is.quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom is kit van Barca 150c en van Ajax 3k?
Die radio bij mij werkt nietquote:
haha faalquote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die radio bij mij werkt niet
Omdat er veel meer gouden packs dan zilveren packs worden geopend en er dus meer Barca shirts op de markt komen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de verhouding klopt niet
Welke knop druk jij dan inquote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha faal
ik luister naar hitradio Ö3 terwijl ik keihard door Duitsland knal
Wist je dat niet?quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
Lol, ten Rouwelaar heeft dus bij psv gekeept
Ik zie die docu over Enke nu en daar is Jelle aan het woordquote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Hij heeft een geweldige wedstrijd in de CL gekeept tegen een Franse club, Auxerre geloof ik. Toen dacht ik dat PSV een topkeeper in huis had...
En die van Ajax zal gewoon relatief minder vaak in packs zittenquote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat er veel meer gouden packs dan zilveren packs worden geopend en er dus meer Barca shirts op de markt komen.
Ik vind hem ook een meer dan degelijke keeper en zeker voor eredivisie begrippen. En hij is een Friesquote:Op maandag 5 november 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Ten Rouwelaar is ook een prima keeper hoor, sowieso te goed voor NAC. Heeft echt wedstrijden dat hij bijna onpasseerbeer is. Helaas ook weleens ineens een debiele fout, maar niet heel vaak.
Wat Jelle vertelt doet mij hem wel nog meer respecteren.quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef DutchSL het volgende:
Hij begon dus heel goed bij PSV, maar zoals alle keepers die met Waterreus moesten concurreren was het plots over.
Toen verhuurde PSV hem aan Groningen waar hij zich ook niet in de basis wist te spelen en na jaren aanmodderen is het dan eindelijk een goede keeper geworden bij NAC.
undercutterquote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht net een Naughton voor 500c dus ik keek wat de goedkoopste BIN is en er stond 1 voor 700c BIN op waar al 150 op was geboden. Sommige mensen letten dus niet alleen niet op maar ook zijn ze dom dat ze die speler niet voor de BIN prijs kopen
Aids smakelijkquote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef Revontulet het volgende:
etenstijdgoeie pot GJE, ik wil wel revanche later:D
lolquote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
BTW VI wordt geweldig vanavond Johan heeft heel zijn Toto goed hHaahhahahahahahah
Toen was het al te laat.quote:Op maandag 5 november 2012 19:02 schreef Revontulet het volgende:
Snapte alleen die pingel niet, wat gebeurde er? Ik had je allang losgelaten?
Ja was niet helemaal eerlijk, maar je trok aan mequote:Op maandag 5 november 2012 19:02 schreef Revontulet het volgende:
Snapte alleen die pingel niet, wat gebeurde er? Ik had je allang losgelaten?
quote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja was niet helemaal eerlijk, maar je trok me af
Jullie speelden toch FIFA?quote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja was niet helemaal eerlijk, maar je trok aan me
GODVER DE GODVERquote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We worden nu ook dik geundercut door anderen
quote:Op maandag 5 november 2012 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
stuur ik 'wheres my win?' nadat hij bij 3-0 ragequit en ik geen win krijg
hij: 'what yes i can'
?
Meh gaar... Vond die goal van modric wel lekker gecombineerd. Speel eigenlijk alleen maar FUT dus was weer even wennen met een "echt" teamquote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja was niet helemaal eerlijk, maar je trok aan me
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja maar durf niet op te halen ga je mee?
Huidskleur?quote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Lol, deze man naar Spartak: http://www.futhead.com/fifa/players/8505/
Wel duidelijk waar ze op scouten daar
twitter:ballenmeisje twitterde op maandag 05-11-2012 om 17:39:45Met #Babel hoeven we geen medelijden te hebben, hij heeft al een nieuwe bolide gescoord. Nu met een Belgisch kenteken. http://t.co/ixSGD1pD reageer retweet
Man man, wat een heerlijke spitsen en middenveld...en toch ging het niet helemaal vanzelf bij jou! Je kan wel een grandioos team hebben, maar een beetje skills is nog steeds belangrijk.quote:Op maandag 5 november 2012 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat even met het boord op schoot die docu te kijken over Robert Enke. Koude rillingen met die foto op het einde, dat hij met zijn baby in zn armen staat![]()
Over een half uurtje ben ik speelklaar
seems ledzjitquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
twitter:ballenmeisje twitterde op maandag 05-11-2012 om 17:39:45Met #Babel hoeven we geen medelijden te hebben, hij heeft al een nieuwe bolide gescoord. Nu met een Belgisch kenteken. http://t.co/ixSGD1pD reageer retweet
Voor een NAC'er idd wel een redelijke gast.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
Pride of the south is zeker een hele chille Fifa'erEerst net verloren van hem, en nu na verlening 4-3 gewonnen. Leuke, sportieve pot, had alle kanten op kunnen gaan
quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Man man, wat een heerlijke spitsen en middenveld...en toch ging het niet helemaal vanzelf bij jou! Je kan wel een grandioos team hebben, maar een beetje skills is nog steeds belangrijk.
Btw: ik dacht echt dat ik een pingel ging krijgen met die val van Lukoki in de verlenging
Volgende keer mijn eredivisie team tegen die van jou. Zal ik je eens skills laten zienquote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Man man, wat een heerlijke spitsen en middenveld...en toch ging het niet helemaal vanzelf bij jou! Je kan wel een grandioos team hebben, maar een beetje skills is nog steeds belangrijk.
Btw: ik dacht echt dat ik een pingel ging krijgen met die val van Lukoki in de verlenging
Dacht ik ookquote:
Inderdaad. Zeker een leuke pot! Ik vond die Agbon nog niet eens zo gevaarlijk, vond Lukaku echt veel beter lijken eigenlijk. En dat middenveld...die Diakite heeft echt alles man!quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
Pride of the south is zeker een hele chille Fifa'erEerst net verloren van hem, en nu na verlening 4-3 gewonnen. Leuke, sportieve pot, had alle kanten op kunnen gaan
I saw what you retweeted therequote:
Je hebt skills, heb je vorige keer ook laten zien...ik bedoelde vooral te zeggen dat jouw team echt goed aanvoelde (alsof je ieder moment kon doorbreken en scoren), maar anderszijds was het niet zo dat je er dwars door heen kon lopen met de botte bijl ofzo! Het was nog enigszins te verdedigen...maar aanvallen was een ander verhaal daar kwam ik vrij weinig aan toe: die Diakite pakt wel zo veel ballen af: ieder duel wint-iequote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgende keer mijn eredivisie team tegen die van jou. Zal ik je eens skills laten zien![]()
Maar nu andere dingen doen!
Wellicht overbodig, maar zo lullig als het er nu staat, bedoelde ik het dus echt nietquote:
Snap ik welquote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wellicht overbodig, maar zo lullig als het er nu staat, bedoelde ik het dus echt niet
Haha, ja, ik moet nog het onderste uit de kan halen met dit team. In de cups speel ik wel erg sweaty hoor, dat heb ik tegen jou een beetje nagelaten. Hoe vind jij Depay? Bij mij speelt ie als een zilveren Ronaldo, wat een ongelooflijk zieke baas is datquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt skills, heb je vorige keer ook laten zien...ik bedoelde vooral te zeggen dat jouw team echt goed aanvoelde (alsof je ieder moment kon doorbreken en scoren), maar anderszijds was het niet zo dat je er dwars door heen kon lopen met de botte bijl ofzo! Het was nog enigszins te verdedigen...maar aanvallen was een ander verhaal daar kwam ik vrij weinig aan toe: die Diakite pakt wel zo veel ballen af: ieder duel wint-ie
Depay speelt inderdaad heerlijk, had eerst Sana daar met Gerndt, maar vooral Sana viel een beetje tegen. Las hier dat Depay goed speelde, en hem direct gekocht en Castaignos erbij gezet, speelt echt wel goed...maar die kunnen niet tippen aan Lukakuquote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ik moet nog het onderste uit de kan halen met dit team. In de cups speel ik wel erg sweaty hoor, dat heb ik tegen jou een beetje nagelaten. Hoe vind jij Depay? Bij mij speelt ie als een zilveren Ronaldo, wat een ongelooflijk zieke baas is dat
Als ik niet hoefde te leren had ik wel een potje willen doen maar nu kan dat dus nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie wil er zometeen een potje bronze vs bronze? Xbox.
Ga nu dan even een half uurtje leren dan ga ik even douchen en dan doen we daarna!quote:Op maandag 5 november 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik niet hoefde te leren had ik wel een potje willen doen maar nu kan dat dus niet
Heerlijke Nederlandse uitlach TV. Zit nu ff te kijken of Love in the Wild ook zoiets is.quote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Net Passie in de Polder dus teruggekeken..godver wat geniaal![]()
Vroeger schreef ik die vaak aan de binnenkant van mijn rekenmachinequote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig krijg ik morgen een formuleblad bij het tentamen want om nou al die formules te gaan leren
Ik wil VI eigenlijk wel zienquote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ga nu dan even een half uurtje leren dan ga ik even douchen en dan doen we daarna!
Stukje gezien vorige week. Beetje een lightversie van dat Paradise Hotel wat je een paar jaar geleden had..en dan met rare Expeditie Robinson proeven erbijquote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heerlijke Nederlandse uitlach TV. Zit nu ff te kijken of Love in the Wild ook zoiets is.
In veel mindere mate...quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heerlijke Nederlandse uitlach TV. Zit nu ff te kijken of Love in the Wild ook zoiets is.
Tegenwoordig krijg je de formules bij het tentamenquote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vroeger schreef ik die vaak aan de binnenkant van mijn rekenmachine
Beter ook...formulesquote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je de formules bij het tentamenmaar ik heb de rekenmachine ook nog vol staan
Ja deze mensen zijn wel iets minder belachelijk. Al zijn dat slissende blondje en haar popie-jopie partner wel uitlach-waardig.quote:
Absoluut...dat poppetje dat ineens heel bazig uit de hoek kan komenquote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja deze mensen zijn wel iets minder belachelijk. Al zijn dat slissende blondje en haar popie-jopie partner wel uitlach-waardig.
En sowieso is het beter voor mensen die echt niets in die richting willen doen en toch een voldoende willen halenquote:
So true!quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
En sowieso is het beter voor mensen die echt niets in die richting willen doen en toch een voldoende willen halen
Wij mogen 1 a4tje bij het tentamen waar we formules en eventueel ook theorie op mogen zetten.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je de formules bij het tentamenmaar ik heb de rekenmachine ook nog vol staan
Ik zou hem eerder CDM doen dan CAMquote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand ervaring met Xavi als CDM of CAM in een 352?
Zo ja, wat is een aanrader?
Naast Xabi Alonso?quote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder CDM doen dan CAM
quote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wij mogen 1 a4tje bij het tentamen waar we formules en eventueel ook theorie op mogen zetten.2 kanten mag je vullen zolang het maar handmatig is. Bij de statistiek vakken.
Heb nooit geweten dat mensen zo klein konden schrijven
Eerder naast een sloper zoals Songquote:
Song heb ik nu naast Xabi Alonso!quote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerder naast een sloper zoals Song
Ik zou hem helemaal niet gebruiken. Er zijn betere alternatievenquote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand ervaring met Xavi als CDM of CAM in een 352?
Zo ja, wat is een aanrader?
Ozil of Kaka of Modricquote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Song heb ik nu naast Xabi Alonso!
Wie zou je CAM zetten dan?
Ozil?
Met Reus en Podolski in de spits?
quote:
hahaha wat een bazenhondquote:
Heb nu Kaka inderdaad, zoek alleen nog leuke spitsen...quote:
Dit is wel een goede optie ja, want BBVA spitsen zijn niet echt goed, behalve Benzema.quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Song heb ik nu naast Xabi Alonso!
Wie zou je CAM zetten dan?
Ozil?
Met Reus en Podolski in de spits?
Die is ook wel nice ja, ik ga ff puzzelen..quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
en goede optie ja, want BBVA spitsen zijn niet echt
quote:
Je kan ook Mata op CAM zetten, dan heb je alvast een dubbele link met Hazardquote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die is ook wel nice ja, ik ga ff puzzelen..
Kijken of ik Hazzard er nog bij in kan krijgen!
Zonde van je ruimte. Tetrisquote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon die formules in notefolio plempen
Dan moet je het zo doenquote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
notefolio kan gewoon in je archivequote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde van je ruimte. Tetris
Hmm, zover ben ik nog nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
notefolio kan gewoon in je archive
PSV had interesse in hem.quote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Lol, deze man naar Spartak: http://www.futhead.com/fifa/players/8505/
Wel duidelijk waar ze op scouten daar
Prima reetje tochquote:
Vilhena.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
Zijn er dit jaar wel non-shiny 5* skill spelers?
quote:
Dikke hybrid jongequote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het nu maar gaan worden.
Van BBVA afgezien! :p
Klopt, maar het boeit me nog nietquote:
Ik snap niet wat Vertonghen daar dan moetquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het nu maar gaan worden.
Van BBVA afgezien! :p
Welke 3 verdedigers zou jij gebruiken dan?quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
an heb je veel goede verdedigers en dan doe je een aanvallen
quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mjah, cant blame the guy:
[ afbeelding ]
M'Bia, Koscielny, Kompany, Djourou, Vermaelen vond ik allemaal beterquote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welke 3 verdedigers zou jij gebruiken dan?
Speel al redelijk lang met Verthongen/Luiz... tot nu toe geen klagen, maar wil altijd anderen proberen!
nee logisch, jij komt net kijken. Ik gebruik die samenvattingen die ik erin zit ook bijna nooit, maar wel handig als je net een dingetje niet meer weetquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, maar het boeit me nog niet
Nog nergens nodig gehad
o rlyquote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vilhena is 4* skill, wel 5 weakfoot
Alles waar ik hem kan gebruiken voor samenvattingen, heb je geen rekenmachine nodigquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee logisch, jij komt net kijken. Ik gebruik die samenvattingen die ik erin zit ook bijna nooit, maar wel handig als je net een dingetje niet meer weet
Ik heb mijn GR in de proefwerkweek wel vaak bij geschiedenis en AK gebruikt. Zat dan zon surveillant en dan zei ik: ik moet demografische gegevens berekenen of jaartallenquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles waar ik hem kan gebruiken voor samenvattingen, heb je geen rekenmachine nodig![]()
En bij Economie mag je geen GR gebruiken
Wtfquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb mijn GR in de proefwerkweek wel vaak bij geschiedenis en AK gebruikt. Zat dan zon surveillant en dan zei ik: ik moet demografische gegevens berekenen of jaartallen![]()
Mijn leraar vertelde laatst ook zo'n verhaal, je mocht geen rekeningmachine gebruiken en je moest een berekening uitvoeren van 2000/100 en toen schreef iemand als antwoord 'ik heb geen rekenmachine en kon de vraag dus niet beantwoorden'quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb mijn GR in de proefwerkweek wel vaak bij geschiedenis en AK gebruikt. Zat dan zon surveillant en dan zei ik: ik moet demografische gegevens berekenen of jaartallen![]()
Ja kwam ik net ook achter..quote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knappe jongen die een Raul meireles kan vinden
En in mijn jaar is rekenen een verplicht examenvakquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn leraar vertelde laatst ook zo'n verhaal, je mocht geen rekeningmachine gebruiken en je moest een berekening uitvoeren van 2000/100 en toen schreef iemand als antwoord 'ik heb geen rekenmachine en kon de vraag dus niet beantwoorden'
Maar vanaf het jaar waarin GJE zit mag je geen GRM meer gebruiken bij economie
HAHAHAHA ik ontspring de dans netquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En in mijn jaar is rekenen een verplicht examenvak
Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knappe jongen die een Raul meireles kan vinden
lolquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach, is wel easy, maar zo onnozelquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik ontspring de dans net
ja hoorquote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Revontulet het volgende:
Wat de vuk moest tegen een saudi arabie team, en zelfs de cb"s kunnen daar 4 star skills
Zal geen moeilijke toets zijn, ik vind dat je ook wel van leerlingen mag verwachten dat ze spelling en rekenen aardig beheersen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En in mijn jaar is rekenen een verplicht examenvak
zo onnozel vind ik het niet hoor, het niveau is echt dramatisch. Kijk maar eens naar zo'n simpel vraagje als 6x0-5/3, driekwart geeft het verkeerde antwoordquote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, is wel easy, maar zo onnozel
Had al een oefentoets gemaakt ja, voldoende afgerond. Maar je mag gewoon je GR erbijquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal geen moeilijke toets zijn, ik vind dat je ook wel van leerlingen mag verwachten dat ze spelling en rekenen aardig beheersen.
Ik ook, maar ik doe hem dit jaar vrijwillig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik ontspring de dans net
Is geen hoofdrekenenquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo onnozel vind ik het niet hoor, het niveau is echt dramatisch. Kijk maar eens naar zo'n simpel vraagje als 6x0-5/3, driekwart geeft het verkeerde antwoord
Wat voor vragen zijn hetquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had al een oefentoets gemaakt ja, voldoende afgerond. Maar je mag gewoon je GR erbij
quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had al een oefentoets gemaakt ja, voldoende afgerond. Maar je mag gewoon je GR erbij
Euhh dingen als Tom moet nog 15 minuten fietsen over 5 kilometer.quote:
100%, zeggen de docenten zelf, de surveillantenquote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Reemi het volgende:
[..]Bij de officiële mag dat echt niet hoor.
Is wel 20k gestegen afgelopen paar dagen, maar voor hetzelfde geld zakt hij weer terug.quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Jonnsie het volgende:
Zal ik IF Buttner gaan verkopen, of denken jullie dat hij nog meer waard gaat worden?
Dan krijgen jullie een hele andere, wij krijgen een hoofdrekentoets met alleen sommetjes (zonder dat geratel over Jantjes knikkers).quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
100%, zeggen de docenten zelf, de surveillanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Okequote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhh dingen als Tom moet nog 15 minuten fietsen over 5 kilometer.
Elisa moet er nog 20, maar doet er 12 minuten over 15 kilometer. Wie is sneller
Wow alles door elkaar. Snap je het principe?
het antwoord is 6quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhh dingen als Tom moet nog 15 minuten fietsen over 5 kilometer.
Elisa moet er nog 20, maar doet er 12 minuten over 15 kilometer. Wie is sneller
Wow alles door elkaar. Snap je het principe?
Thnxquote:
Wat zou jij doen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is wel 20k gestegen afgelopen paar dagen, maar voor hetzelfde geld zakt hij weer terug.
Geen idee
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Revontulet het volgende:
Wat de vuk moest tegen een saudi arabie team, en zelfs de cb"s kunnen daar 4 star skills
RRRRRREPOOOOSSST.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
Sierd doet Evert en Youri na http://video.sport1.nl/ma(...)-buitenspelgoal-telt
Hiep hoi!quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet nog paar dingetjes doen maar kan dan wel komen clubben.
Ik zou hem verkopen en er een leuk team van makenquote:
280k er maar opzetten dus!quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou hem verkopen en er een leuk team van makenVind het zonde om 200k voor zo'n speler niet echt te gebruiken.
nee je bent gewoon heel goedquote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het niveau in deze FUT erg laag ofzo?
Ik ben fluitend van divisie 5 naar divisie 1 gegaan en alle titels gewonnen.
Nee, jij bent heel goed.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja, het niveau is erg laag. Totdat je in divisie 1 komt en de zweterige cunts je in je nek grijpen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ligt aan de speler. Ik zou dat niet kunnenquote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
En welke deuntjes floot je dan zoal?quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
De Ajax marschquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En welke deuntjes floot je dan zoal?
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Revontulet het volgende:
De cb deed van die dragbacks, das 4 stars?
2 stars. Heel goed. Log eens uit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Revontulet het volgende:
De cb deed van die dragbacks, das 4 stars?
Haha oke ik zag FC Awesome bij zowat elke van Rhijn staanquote:
dat klopt, het loopt niet zo lekker meer nuquote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha oke ik zag FC Awesome bij zowat elke van Rhijn staanHad al zo'n vermoeden dat dat een fokker was
Voor mij welquote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat klopt, het loopt niet zo lekker meer nu
huh...ik snap het allemaal niet zo goed meerquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2 stars. Heel goed. Log eens uit.
Als je uitlogt op FOK! en nooit meer terugkomt, kan je CB 4* skills.quote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
huh...ik snap het allemaal niet zo goed meer
Dat kan je ook gewoon zelf. lb ingedrukt en je linkerstick rondzwaaien.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Revontulet het volgende:
Heb het over die trick: stilstaan, lt/r2 + right stick naar achter, dan doetie van die overstapjes
List je ze allemaal tegelijk?quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 19x dezelfde speler en heb er al 1 verkocht.
Ik zwaai meestal met mijn vleesstick rondquote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon zelf. lb ingedrukt en je linkerstick rondzwaaien.
Ik heb er 12 en ik heb er al 80 verkochtquote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 19x dezelfde speler en heb er al 1 verkocht.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zwaai meestal met mijn vleesstick rond [ afbeelding ]
Is een 9gag kopie, meer nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Fuszy het volgende:
rofl ik krijg net een whatsapp bericht van iemand over 69gag.org
leek mij een vage site en ook niet eens van hem dus ik denk ik google het ff. Ben niet op de website zelf geweest, maar volgens mij is het een porno variant van 9gag
quote:
driekwart is unsafe, dus dat zal wel 18+ content zijnquote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is een 9gag kopie, meer niet
Namen!!!quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde net een potje tegen een user hier, ik had 25 schoten en hij 8. En de eindstand? 4-3 na verlenging, hij kwam nog op 1-2 na 80 minuten en in de verlenging op 2-3. Het potje daarvoor verloor ik 3-1, ik speelde dan ook echt slecht en ik maakte onbegrijpelijke fouten
Mensen die op 9gag zittenquote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
driekwart is unsafe, dus dat zal wel 18+ content zijn
quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je eens nadenken wat er zou gebeuren als vandermar op 9gag zou zitten
Heb je je moeder al opgezocht in het ziekenhuis?quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan stort de site in?quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je je moeder al opgezocht in het ziekenhuis?
nee die ligt niet in het ziekenhuisquote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je je moeder al opgezocht in het ziekenhuis?
Replacement mom zodat je het niet zou merkenquote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die ligt niet in het ziekenhuis
ik weet het niet, heb d'r al sinds zaterdag niet meer gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Replacement mom zodat je het niet zou merken
Oh, okquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet het niet, heb d'r al sinds zaterdag niet meer gezien
Wie is dat, Rebecca Black?quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
Ze is eigenlijk nog best lekker
[ afbeelding ]
Is dat Miley?quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
Ze is eigenlijk nog best lekker
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |