PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja goeie suggesties. Annan en Quincy is ook wel vet, maar is zo lastig om daar een hybrid van te maken
iITSA MIIIIII MARIOOOquote:Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef Revontulet het volgende:
heuyy, topictitel met mijn naam, we zijn er bijna
Wel een beetje jammer van de verdediging, al is die ook niet heel slecht. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie! Die ga ik eens proberenThanks
Ja soms vallen CBs met lagere pace nog mee. Heb ook die van Braga met 65 pace op RCB maar die doet het daar echt goedquote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer van de verdediging, al is die ook niet heel slecht. Ben benieuwd
Kom fifa dannquote:Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef Revontulet het volgende:
heuyy, topictitel met mijn naam, we zijn er bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef BDIL het volgende:
TWD SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
REPOST VAN MIJquote:
Prijs de heer , rook wat meer hahahahahahahhahahahahahahahquote:
Die plantenquote:
quote:
Het is 1 plant hequote:
Dat balkon zijn er wel meerquote:
lol, nog niet gehadquote:
Dat laatste klinkt plausibel.quote:Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, nog niet gehadOf ik ben gewoon zo goed dat ik zelfs een bal perfect kan visualiseren terwijl er geen bal is, en ik het niet eens door heb dat er geen bal is
Ik zat even met het boord op schoot die docu te kijken over Robert Enke. Koude rillingen met die foto op het einde, dat hij met zijn baby in zn armen staatquote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toefjes, jouw silvers potje tegen mijn silvers?
Kom fifaquote:Op maandag 5 november 2012 18:28 schreef Revontulet het volgende:
Wat heeft ac3 een vercrackt kuteinde zeg...
Psn?quote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Add me maarkan ik mss nog 1 potje doen voor het eten
Zeg dat maar tegen de PvdAquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het wel terecht hoor dat hoger opgeleiden meer verdienen dan lagere.
Hooggeleiden en laaggeleiden hequote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het wel terecht hoor dat hoger opgeleiden meer verdienen dan lagere.
En al die andere linkse tering troepquote:
Linksquote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
En al die andere linkse tering troep
quote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Belgische nationale elftal is ook zoveel toffer dan die van ons eigenlijk. Manne veel swagger
Zag het al, inv heb je iigquote:
Zou me best chill leven lijken hoor, zo onwetend zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
Wat geniaal die Sidneywat een eindbaas
Omdat die van Ajax mooi is.quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom is kit van Barca 150c en van Ajax 3k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |