http://nl.wikipedia.org/wiki/Avondmensquote:Op dinsdag 6 november 2012 06:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Delayed_sleep_phase_syndrome
Nog een aandoening die ik op mijn lijstje aandoeningen erbij kan zetten.
Helaas wel, opdrachten maken. Niet helemaal goed ingeschat hoeveel tijd het zou kosten, dus om 3 uur naar bed en om 7 uur opquote:
Herkenbaar. En dan helemaal dat wanneer je het af hebt/de dag erna, dat je erachter komt dat men een tijd(je) uitstel geeftquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas wel, opdrachten maken. Niet helemaal goed ingeschat hoeveel tijd het zou kosten, dus om 3 uur naar bed en om 7 uur opMaar dan is het wel af zometeen
Ja precies, dat is hierbij sowieso niet helaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan helemaal dat wanneer je het af hebt/de dag erna, dat je erachter komt dat men een tijd(je) uitstel geeft
Hehe, ik heb hem pas net gerepareerd en ben net om die kanonnen gevaren. Ik zit nog in het begin van de game johquote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Sold, Niels, ben de hele avond al op de Aquila aan het varen, wat is dat vet zeg
waar blijven de pre-order codes van fifa 13quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma kan ik jou misschien verblijden met die pre order codes van Gaylo 4?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hopelijk ga je die niet online spelen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hopelijk ga je die niet online spelen.
Quickscope zonder hitmarker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er is iemand neer geschoten in Weert
Ja, daarmee kan je mij zeer blij makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma kan ik jou misschien verblijden met die pre order codes van Gaylo 4?
quote:
Krijg ze als het goed is morgen op de mail xxquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, daarmee kan je mij zeer blij maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |