SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem al 2,5 week op mijn harde schijf staanquote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Als je nu al op het einde zit heb je echt wat verkeerd gedaan..
Met die Zee-missies?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Sold, Niels, ben de hele avond al op de Aquila aan het varen, wat is dat vet zeg
Vond jij het einde ook belachelijk slecht? Jammer want het is een goed spel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met die Zee-missies?
Heb er pas een van gedaan.
En heb net het verhaal uitgespeeld. Zo verder met alle sidequets.
omdat ik een werkeloze baas benquote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
Boss hoezo ben je level 81 in skyrim?
Tering, doe je harder dan ik deedquote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat ik een werkeloze baas benin 4 dagen tijd naar lvl 81 en heb nu pas bij het einde van de main quest en moet alle andere questlines nog doen
it's a trick oghma infinium, had totaal geen zin in grinden, wel lachen met die soverngars missie alleen maar draugh death overlords, en nog steeds killen met 2 pijlenquote:
hahaquote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Fsmxi het volgende:
Shit man, moet daarvoor maar eens een nieuwe char rollen. En ook nog verder met borderlands 2. En daarna ook nog PC gamen. Kan ik toch zo niet bij houden joh
Ja stond al in de skyrim files toen ie uitkwam, en schijnbaar kon je er ook al met glitches heenquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Bozz187 het volgende:
Btw, er is en trailer uit voor de nieuwe DLC, genaamd dragonborn, ziet er uit alsof je ook morrowind in gaat
ja zat net ff in te lezen is niet morrowind, is een eiland wat ook al in een uitbreiding zat voor morrowind, vandaar dezelfde omgeving, maar die trailer ziet er wel tof uitquote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja stond al in de skyrim files toen ie uitkwam, en schijnbaar kon je er ook al met glitches heen. Wel hopen dat het een fatsoenlijke DLC is
Word weer zo'n uitbreiding als Shivering Isles?quote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja zat net ff in te lezen is niet morrowind, is een eiland wat ook al in een uitbreiding zat voor morrowind, vandaar dezelfde omgeving, maar die trailer ziet er wel tof uit
dunno, er is wel gehint dat het een grote uitbreiding is, maar dat valt nog te zien natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Word weer zo'n uitbreiding als Shivering Isles?
1ste was totaal niet groot, de 2de kon je alleen maar om lachen. Dus misschien is de 3de wel goedquote:Op maandag 5 november 2012 23:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dunno, er is wel gehint dat het een grote uitbreiding is, maar dat valt nog te zien natuurlijk
1ste heb ik nog steeds niet gedaan, 2de was zonde aankoop, dus hoop dat die 3de goed wordtquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1ste was totaal niet groot, de 2de kon je alleen maar om lachen. Dus misschien is de 3de wel goed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Avondmensquote:Op dinsdag 6 november 2012 06:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Delayed_sleep_phase_syndrome
Nog een aandoening die ik op mijn lijstje aandoeningen erbij kan zetten.
Helaas wel, opdrachten maken. Niet helemaal goed ingeschat hoeveel tijd het zou kosten, dus om 3 uur naar bed en om 7 uur opquote:
Herkenbaar. En dan helemaal dat wanneer je het af hebt/de dag erna, dat je erachter komt dat men een tijd(je) uitstel geeftquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas wel, opdrachten maken. Niet helemaal goed ingeschat hoeveel tijd het zou kosten, dus om 3 uur naar bed en om 7 uur opMaar dan is het wel af zometeen
Ja precies, dat is hierbij sowieso niet helaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan helemaal dat wanneer je het af hebt/de dag erna, dat je erachter komt dat men een tijd(je) uitstel geeft
Hehe, ik heb hem pas net gerepareerd en ben net om die kanonnen gevaren. Ik zit nog in het begin van de game johquote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Sold, Niels, ben de hele avond al op de Aquila aan het varen, wat is dat vet zeg
waar blijven de pre-order codes van fifa 13quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma kan ik jou misschien verblijden met die pre order codes van Gaylo 4?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hopelijk ga je die niet online spelen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hopelijk ga je die niet online spelen.
Quickscope zonder hitmarker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er is iemand neer geschoten in Weert
Ja, daarmee kan je mij zeer blij makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma kan ik jou misschien verblijden met die pre order codes van Gaylo 4?
quote:
Krijg ze als het goed is morgen op de mail xxquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, daarmee kan je mij zeer blij maken
Gelukkig staan wij al hoger, maar ook wij krijgen klappen van Bonyquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog niet tegen FC Bony gespeeld.
werkt je vader bij halo of je oom hoe kom je daaraanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg ze als het goed is morgen op de mail xx
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:HALO
4 punten tegen City
Wel beetje geluk gehad vandaag
niet rennen en klimmen, dat is gevaarlijk!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Rensjebree het volgende:
pleuris jantje... Vrouwen en gamen.
chick zit ac1 te spelen en het schiet echt niet op!
Ze kan nog beter autorijden dan omgaan met ac1..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet rennen en klimmen, dat is gevaarlijk!!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ze kan nog beter autorijden dan omgaan met ac1..
haha, zeg tegen haarquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik kan haar beter het huishouden laten doen! Dat is de beste quest voor haar!
dont worry dushi, alleen bij gta5 krijg je screenshots en filmpjesquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga hem ook niet downloaden maakt het moment van maandag nacht minder
Je bent gewoon een sjonnie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat het zover heeft kunnen komen
We zagen dit allemaal toch aankomen stoompie maakt niet uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als halo geen join in progress matchmaking had, dan was het een leuk spel geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen dit allemaal toch aankomen stoompie maakt niet uit.
Maar ook daar ga jij niet helemaal blij mee zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar daar kan ik in ieder geval normaal in m'n eentje spelen. Hopelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar ook daar ga jij niet helemaal blij mee zijn
OMG VOLGENDE WEEK! Tent en kratje bier staan al klaar!!!!!!!quote:
ik zit al in de rij bij de mediamarktquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
OMG VOLGENDE WEEK! Tent en kratje bier staan al klaar!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet jij anders doen....quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zit al in de rij bij de mediamarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet jij anders doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste spel waarbij ik helemaal blij mee ben moet nog komen. Wat ik tot nu toe heb gezien van blops 2 is dat het allemaal redelijk gebalanceerd is. Schijnt dat je ook een terug gezet wordt in level als je de game leaved dat is wel Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar ook daar ga jij niet helemaal blij mee zijn
Ik wordt nooit 1e prestiesjquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het eerste spel waarbij ik helemaal blij mee ben moet nog komen. Wat ik tot nu toe heb gezien van blops 2 is dat het allemaal redelijk gebalanceerd is. Schijnt dat je ook een terug gezet wordt in level als je de game leaved dat is wel Nice
Dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je eindelijk capabele teammates
Dat werd dan gvd ook tijd, maar wil het nog wel zienquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het eerste spel waarbij ik helemaal blij mee ben moet nog komen. Wat ik tot nu toe heb gezien van blops 2 is dat het allemaal redelijk gebalanceerd is. Schijnt dat je ook een terug gezet wordt in level als je de game leaved dat is wel Nice
Ach zo lang je op de map komt als je te lang op dezelfde plek blijft boeien die perks me niet. Zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat werd dan gvd ook tijd, maar wil het nog wel zien.
Ach het is wel weer geinig, maar ben benieuwd hoe het dadelijk met die 10 punten gaat. Want als Perk 1 Blind-Eye en Ghost hebben is wel sneaky
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet jij anders doen....hehe daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wordt dus weinig prestigen.
XP in de min,dat zou vet zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het beetje tegen zit ben ik volgende week om deze tijd Prestige -1 level -32.
Zelden zo gelachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
De klanten die zeuren, heeft u Bonduelle? Nee hier niet, maar achter vast wel.
Huiliequote:Why 3 dislikes? Its not my fault that ubisoft make a crappy lockpicking system
Heb ze nog niet gehad verdulleme als ik ze heb dm ik wel even een puushquote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef KoningStoma het volgende:
Halo weer erin gedaan, nu wel leuke potjes![]()
Stef, heb je die bonus codes nog?![]()
Deksels.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ze nog niet gehad verdulleme als ik ze heb dm ik wel even een puush
Wa leukquote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/en-GB/minecraft/index.aspx
![]()
Had jij nou vrijdag ook geen tijd? Zo nee dan regel ik een andere date voor die avond en reken ik niet meer op die afhakerts hierquote:
Ligt er een beetje aan, de familie van Marloes komt zaterdag overdag langs en die zijn er echt om 11 uur al ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had jij nou vrijdag ook geen tijd? Zo nee dan regel ik een andere date voor die avond en reken ik niet meer op die afhakerts hier
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, de familie van Marloes komt zaterdag overdag langs en die zijn er echt om 11 uur al ofzo
Kunnen volgende week vrijdag ook afspreken, dan gaat Ymke met de dames stappen in Tilburg.... Girls Night Outquote:Op donderdag 8 november 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, de familie van Marloes komt zaterdag overdag langs en die zijn er echt om 11 uur al ofzo
Ik laat het je later vandaag even wetenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kunnen volgende week vrijdag ook afspreken, dan gaat Ymke met de dames stappen in Tilburg.... Girls Night Out
Ik kan wel meekomen richting TB, houden wij een Guys Night Out
Hoe laat gaan ze?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kunnen volgende week vrijdag ook afspreken, dan gaat Ymke met de dames stappen in Tilburg.... Girls Night Out
Ik kan wel meekomen richting TB, houden wij een Guys Night Out
Niet hopen Nick, dat is pas ruim nadat Sesamstraat afgelopen is.quote:
Komt Sesamstraat nog steeds op tv dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet hopen Nick, dat is pas ruim nadat Sesamstraat afgelopen is.
Yes, die kan voetballen ja. Schijnbaar 1 van de beste verdedigers in zijn leeftijdscategorie. Maar gaat waarschijnlijk naar Man City, en daar kan Ajax niet tegenop en ook PSV nietquote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick die Bazoer van PSV gaat misschien naar Ajax, is dat wat?
Ook vrij sickquote:Een tienjarig Gronings voetballertje heeft dinsdag het vliegtuig naar Spanje genomen. In het land werkt hij deze week een vierdaagse stage af bij FC Barcelona.
De tienjarige Fode Fofana is speler van GVAV Rapiditas E1, daarnaast is hij een deelnemer aan de voetbalschool van FC Groningen. Het talent leek op weg om door te stromen naar de jeugdopleiding van de eredivisionist, maar FC Barcelona steekt daar mogelijk een stokje voor.
De Catalaanse grootmacht heeft Fofana uitgenodigd voor een trainingsstage, nadat hij is gescout tijdens een zomertoernooi in Frankrijk. Ook clubs als Paris Saint-Germain en Olympique Lyon toonden al belangstelling.
Als hij slim is gaat hij naar Ajax daar staat hij met een paar jaar in het eerste dat kan je bij PSV en City vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes, die kan voetballen ja. Schijnbaar 1 van de beste verdedigers in zijn leeftijdscategorie. Maar gaat waarschijnlijk naar Man City, en daar kan Ajax niet tegenop en ook PSV niet
Wel jammer dat Ajax het weer wil doen, aangezien er toch een herenakkoord is tussen de topclubs
Tijdje geleden deed Ajax het ook met Mink Peeters
Kunnen ze wel weer zeggen dat het eigen jeugd is!
Wat moet er diep zitten? Dat Ajax jeugdspelers weg moet halen bij PSV? Dat zegt toch al genoeg of nietquote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij slim is gaat hij naar Ajax daar staat hij met een paar jaar in het eerste dat kan je bij PSV en City vergeten.
Snap sowieso niet waarom ze een heren akkoord hebben het gaat om miljoenen niet om knikkers. Het zit wel diep he nick dat er bij Ajax wel fatsoenlijke jeugd speelt ook al komen ze uit Denemarken,IJsland,Zweden,Nederland of Servië.
Dat ze voor Ajax kiezen omdat ze weten dat ze een kans krijgen. PSV hoeft niet eens te proberen jeugd bij Ajax weg te halen ze zetten dan alleen stappen terug.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat moet er diep zitten? Dat Ajax jeugdspelers weg moet halen bij PSV? Dat zegt toch al genoeg of niet?
Maar dit is de Cruijf visie toch? Kan je iig over een paar jaar zeggen dat het eigen jeugd is![]()
![]()
Herenakkoord is er altijd al geweest, de topclubs halen niet bij elkaar de jeugdspelers weg, dat je dat bij de JL clubs doet is iets heel anders.
En zolang de FIFA hier niks aan doet blijf je dit gezeik houden (Dan heb ik het over transfers van kinderen naar het buitenland, als ze in NL blijven is het toch anders)
Kans krijgt ie in Eindhoven ook wel hoor, maar je moet niet denken dat je als 16 jarige (ook maar een paar dagenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ze voor Ajax kiezen omdat ze weten dat ze een kans krijgen. PSV hoeft niet eens te proberen jeugd bij Ajax weg te halen ze zetten dan alleen stappen terug.
Vorig jaar haalde Juventus Bouy weg en nu haalt Ajax Meleg uit Servië is toch geen probleem? Wanneer Bouy was gebleven had Ajax niemand gehaald.
Eriksen is door gebroken na te zijn vertrokken naar het buitenland. Het is niet erg zolang je maar naar een goede club gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kans krijgt ie in Eindhoven ook wel hoor, maar je moet niet denken dat je als 16 jarige (ook maar een paar dagen) meteen met PSV 1 mee doet.
Hij is schijnbaar ook boos, want hij is op dit moment nummer 7 bij PSV voor de CB positie
Ja en van die Bouy gaan we ook niks meer horen, want noem er maar eens 1tje die doorgebroken is nadat ie op jonge leeftijd is vertrokken naar het buitenland
Ja maar kerel, je weet zelf net zo goed dat de jeugdopleidingen in NL vrij hoog staan aangeschreven in het buitenland (Ja ook de buitenlandse topclubs weten ditquote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is door gebroken na te zijn vertrokken naar het buitenland. Het is niet erg zolang je maar naar een goede club gaat.
PIERRE!!!!!!!!!!!!quote:
sowieso cherry blossom root shieldquote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
PIERRE!!!!!!!!!!!!
Tons of epic new camos: carbon fiber, cherry blossom, skulls, gold, and hidden ones. Can be put on primaries, secondaries, riot, launchers
Goude RPG
Bozz is niet zuur dus die haalt hem welquote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je BO2 haalt zou het nog echt kunnen gebruiken ook.![]()
Maar jij haalt hem niet ofwel?
Ja,eindelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
PIERRE!!!!!!!!!!!!
Tons of epic new camos: carbon fiber, cherry blossom, skulls, gold, and hidden ones. Can be put on primaries, secondaries, riot, launchers
Goude RPG
ik wil hem wel halen, wel zuur dat ik niet veel kan gamen de komende tijd maar haal hem welquote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bozz is niet zuur dus die haalt hem wel
Over enkele uren komt er meer informatie van het spel naar buiten, wanneer de digitale versie van Game Informer lanceertquote:Op donderdag 8 november 2012 18:34 schreef SoldMayor het volgende:
GTAV mogelijk met 3 hoofdpersonages?![]()
Waarom.
quote:When you include interior and exterior spaces together, Los Santos is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas and Grand Theft Auto IV combined, with room to spare.
Ja schijnbaar kan je ook op de bodem van de oceaan iets doenquote:
In gta 6 kan je naar de maan.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja schijnbaar kan je ook op de bodem van de oceaan iets doen
scherpquote:
nee joh dan kan je jij inschrijven en mee doen met de enkele reis naar mars missiequote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In gta 6 kan je naar de maan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee joh dan kan je jij inschrijven en mee doen met de enkele reis naar mars missie
We kunnen ook Zjozz over Borderlands laten beginnen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick en ik kunnen wel even over voetbal beginnen als je wil
Fantastische gamequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen ook Zjozz over Borderlands laten beginnen?
Oh ja dat is nog wel beter xDquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen ook Zjozz over Borderlands laten beginnen?
Wil best helpen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zit nu in The Fridge, best stevige luitjes daar
Ik heb net eindelijk de gluttonous thrasher neer na tig pogingen, tijd om ff een pauze te nemen nuquote:
Ik zou ook zo reageren als ik blops deuce in mijn handen zou hebben op dit momentquote:
Hun halen er meteen 8quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren als ik blops deuce in mijn handen zou hebben op dit moment
Daar hoeven ze het beide niet meer voor te doen hequote:
Je wilt altijd meer doekoe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar hoeven ze het beide niet meer voor te doen he
Staat ook al op marktplaats voor 90 euro!
Had ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je wilt altijd meer doekoe.
90 euro valt nog meer is er vorige week een verkocht op eBay voor 2k
Wilt wel eens helpen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Pixell het volgende:
Je ritme is omdraaien is best lastig, lol!
xDdfquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wilt wel eens helpen.
[ afbeelding ]
blues brothersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
allo Michiel binnenkort blops 2, ga jij hem ook halen?
Inderdaad eindelijk,morgen lekker 15 man schoonfamilie over de vloer,heerlijk.quote:
Nou eerder omdat ik er geen zin meer in had en toch geen pitten toen die zemmel me twee keer killde op een nuke streak was ik er al helemaal klaar meequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef, dashboard je nou echt omdat je je nuke niet kon halen?
cherry blossom riot shieldquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Camo's zijn wel bizar lelijk dit jaar wie wil er nou cherry blossom of Chinese tekens op zijn wapen
MW3 was dan ook wel echt pure bagger.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef Michhas het volgende:
Nee maar even serieus, denk niet dat ik hem ga halen. Heb MW3 ook amper aangeraakt omdat het me niet echt meer trok
was wel leuk aleen jammer dat niemand het speeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW3 was dan ook wel echt pure bagger.
Ga je ze allemaal uitspelen? XDquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef SoldMayor het volgende:
Wij krijgen vandaag gewoon 21 Black Ops 2 binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
ongelofelijk! jij hebt vast een flinke doos tissue's mee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef SoldMayor het volgende:
Wij krijgen vandaag gewoon 21 Black Ops 2 binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga vuurwerk opruimen man.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:19 schreef KneusTeun het volgende:
ongelofelijk! jij hebt vast een flinke doos tissue's mee?
ik denk dat er wel plekken zijn met meer dan 21! dat is toch niet normaal meer. Ik denk dat jullie beter de ME vast bellen, want 21 is wel een risico om te hebben hoor...
Ik hoorde dat b Hari weer wat tyd over heeft, misschien dat hij je kan helpen XDquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik ben een manier aan het verzinnen om hem mee te nemen.
Pak het spel, stop hem in je onderbroek en loop onopvallend naar buiten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik ben een manier aan het verzinnen om hem mee te nemen.
altijd nog nuttiger dan harde plasser krijgen van een game die ergens ligt en je niet aan mag komenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
altijd nog nuttiger dan harde plasser krijgen van een game die ergens ligt en je niet aan mag komen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
altijd nog nuttiger dan harde plasser krijgen van een game die ergens ligt en je niet aan mag komen
Dat is toch hetzelfde als fappen op de playboy, terwijl je vriendin naakt naast je ligt en boter geil is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch die dingen met een adems appel (is dat 1 of 2 woorden?)quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
fappen op de playboyjij hebt zeker nog nooit een vrouw naakt gezien?
Kneus vroeger was je nog oke.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
ik vind gewoon leuk om te zien dat als iemand meld dat ie een willekeurig merk telefoon/computer/tv/console etc. gaat halen dat veel trieste mannetjes haten, maar jezelf aftrekken op een spel is blijkbaar wel normaal, deze hele reeks is al kapot. Het haten om de meest achterlijke dingen, en het zijn vaak nog dezelfde hobbyloze lui die constant zeiken op alles, behalve dat van hunzelf.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kneus vroeger was je nog oke.
Maar nu ben je een kneus.
Thank you, zat al te twijfelen (vandaar de vraag tussen haakjes net).quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
adems appel nice one! behalve dat het Adamsappel is.
En dan respwan je, en wordt je gelijk gekilled. HEIL BLOPS2quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi
En doe eens lief. Al genoeg gezeik op de wereld en dan ga je dood.
Ik niet hoor. Ik ga nooit dood en anders klopt het niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
En dan respwan je, en wordt je gelijk gekilled. HEIL BLOPS2
Jij heb geen bron van de eeuwige jeugd nodig, je heb aan een dashboard knop genoegquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga nooit dood en anders klopt het niet.
Briljantquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:16 schreef SoldMayor het volgende:
Pierre!!
Hier binnen een minuut zie je een RPG met cammo.
Niet zolang ik nog bommen kan gooienquote:
Je hoeft hier niet te posten en al helemaal niet voor mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vind gewoon leuk om te zien dat als iemand meld dat ie een willekeurig merk telefoon/computer/tv/console etc. gaat halen dat veel trieste mannetjes haten, maar jezelf aftrekken op een spel is blijkbaar wel normaal, deze hele reeks is al kapot. Het haten om de meest achterlijke dingen, en het zijn vaak nog dezelfde hobbyloze lui die constant zeiken op alles, behalve dat van hunzelf.
dus ja dan maar een kneus
Ik deed het ook niet omdat het moest van iemand.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten en al helemaal niet voor mij.
Nou dan ga je toch in het brommer topic posten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet omdat het moest van iemand.
Maar er heerste altijd wel gezelligheid, maar zoals gezegd is het leven bij bepaalde mensen volgens mij een tegenvaller en geven ze nu liever af op alles wat bij anderen gebeurt.
En dat is gewoon jammer.
Jij voelt je aangesproken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch in het brommer topic posten.
Jij volgt ajax zeker ook niet meer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor alleen snap ik niet dat je ergens gaat posten als je het niet leuk meer vind.
Wtf heeft dit er meer te maken gek mensquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij volgt ajax zeker ook niet meer?
Ik zeg dat er een paar zure kutjes tussen zitten.
Is zijn vriendin weer vergeten te halen denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kneus, is het toiletpapier weer op?
quote:
Zeker, dat waren de tijden, bromance all over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je moest het niet zo serieus nemen Twentse zemmel.
Vroeger toen we nog BF1943 speelde.
Is toch wel de arcade game die ik ver uit het meest gespeeld heb.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
Zeker, dat waren de tijden, bromance all over.
Iedereen mag haten op Twente wanneer ze geeneens van Levante kunnen winnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef Pixell het volgende:
Stef, niet haten op Twente als je zelf in het rechter rijtje staat
Gelukkig spat het voetbal wel van Twente af. Het is dat die tegen de mindere goden hebben gespeeld in de Eredivisie anders hadden ze de helft van de punten gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt de wedstrijd gekeken ofniet? van dat anti voetbal van die toneelschool. stonden nog net geen 11 man in de goal.....
En nuquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt de wedstrijd gekeken ofniet? van dat anti voetbal van die toneelschool. stonden nog net geen 11 man in de goal.....
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig spat het voetbal wel van Twente af. Het is dat die tegen de mindere goden hebben gespeeld in de Eredivisie anders hadden ze de helft van de punten gehad.
Begint inderdaad sneue vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Want die smoesjes uit Twente kennen we onderhand wel
Het is toch zo of niet? Hannover, Ajax en twee keer Levante en Twente heeft absoluut helemaal niets laten zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Soms weet je met echt te verbazen. En ik vraag me echt af hoe jij in de maatschappij functioneert.
Heb je thuis niks te vertellen en wil je het hier allemaal van je af schrijven?
Gast, wat staat daar nou wat niet klopt? Het draait toch helemaal niet in Twente?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Soms weet je met echt te verbazen. En ik vraag me echt af hoe jij in de maatschappij functioneert.
Heb je thuis niks te vertellen en wil je het hier allemaal van je af schrijven?
Ach dat hij stikt in een paintball ofzo de waarheid is weer hard blijkt maar weerquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gast, wat staat daar nou wat niet klopt? Het draait toch helemaal niet in Twente?
Wat deed ajax tegen feyenoord ook alweer, laat staan tegen utrecht. Ik weet niet hoor maar volgens mij is het met heel NL voetbal niet denderend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch zo of niet? Hannover, Ajax en twee keer Levante en Twente heeft absoluut helemaal niets laten zien.
Yo mattiequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef Haantje_pappie het volgende:
mw2 is kaka beter spelen jullie blops
Wat heeft Ajax hier weer mee te maken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat deed ajax tegen feyenoord ook alweer, laat staan tegen utrecht. Ik weet niet hoor maar volgens mij is het met heel NL voetbal niet denderend.
Wel apart, nu is het ineens heel NL voetbal. Maar net doe je nog alsof Twente het zo geweldig doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat deed ajax tegen feyenoord ook alweer, laat staan tegen utrecht. Ik weet niet hoor maar volgens mij is het met heel NL voetbal niet denderend.
Ja als je niks meer weet te vertellen, dan kraam je dit soort onzin eruitquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef KneusTeun het volgende:
Achja tot nu toe staat er 1 team bovenaan. En jaloezie is een bitch, zeker voor deze 2 bitches
Jaloers zijn op een zielloos provincie clubje bitch pleasequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef KneusTeun het volgende:
Achja tot nu toe staat er 1 team bovenaan. En jaloezie is een bitch, zeker voor deze 2 bitches
Leren lezen? waar heb ik gezegd dat twente goed speelt? Ik zei dat Levante niet voetbalde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel apart, nu is het ineens heel NL voetbal. Maar net doe je nog alsof Twente het zo geweldig doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |