Je weet dat hij liters mannenzaad per nacht slikte toch?quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik altijd. Euforisch gevoel.
Ik geef alleen om zijn muziek; de rest is niet aan mij besteed. Als ie maar gelukkig was.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet dat hij liters mannenzaad per nacht slikte toch?
Ik geef alleen aan mijn vrouw; de rest is niet aan mij besteed. Als ze maar gelukkig is.quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik geef alleen om zijn muziek; de rest is niet aan mij besteed. Als ie maar gelukkig was.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef rosepetals het volgende:
'Harder, dieper, ja zo...' zulke teksten![]()
![]()
Beetje kreunen.
Maar echt van dat hysterische gegil of gekreun
Cool story, sister.quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan mijn vrouw; de rest is niet aan mij besteed. Als ze maar gelukkig is.
Okay, Dr. Watson.quote:
Meloewaquote:
Hontenneuker.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef KritischeMassa het volgende:
Mijn hont blaft ook altijd heel hard als ik haar neem
een tijd terug had ik een kerel die zijn eigen naam bleef kreunenquote:
Enige die blafd ben ik, als ik op zijn hontjes volblafquote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef KritischeMassa het volgende:
Mijn hont blaft ook altijd heel hard als ik haar neem
Jezus?quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
een tijd terug had ik een kerel die zijn eigen naam bleef kreunen
nee erwinquote:
ERWIN OOOOOH ERWIN GODVERDOMME OOOOOOOH GOD ERWIN OOOOH AAAH HEMELLIEF ERWINquote:
Ik geloof je niet, want als ik een avance maakt richting jou sla je hem af! Stiekem ben je een 12 jarige maagd. Die aandacht trekt met haar ui!quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef HotSummerNight het volgende:
012 17:39 schreef rosepetals het volgende:
naam
een tijd terug had ik een kerel die zijn eigen naam bleef
Had met mijn ex altijd heel luidruchtige sex als de benedenburen eindelijk stil waren na een luidruchtige ruzie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
een tijd terug had ik een kerel die zijn eigen naam bleef kreunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |