Dit is bomberman:quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bombermannen? Je maakt me heel nieuwsgierig?
Echt welquote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef Sharana_LV het volgende: [..] Ja thanks! Eerst maar eens zien of alles doorgaat hoor!
[..] Nee joh gek
![]()
Neequote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt welje hebt toch nog helemaal niet veel filmpjes?
is vast heel oldskool maar het zegt me niksquote:
ikkuhquote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
EN WIE DE FUCK KENT BOMBERMAN NOU NIET
Maar je doet het ook heel professioneelquote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neevier maar
Ik kreeg de mail al bij mijn 2e filmpje
quote:
Thank you babe!quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je doet het ook heel professioneel
Goed licht etc etc
IK OOK !! Dit was een zeer nuttig laatst uurtjequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga hier zitten wachten tot jullie thuis zijn
*gaat zitten
steken laten vallen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m'n breiwerk zo vernaait dat ik niet weet wat ik gedaan heb. Nu maar wegleggen en dan mag mama het morgen goed maken
quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga hier zitten wachten tot jullie thuis zijn
*gaat zitten
quote:Op maandag 5 november 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook, behalve mijn brievenbussloop-avontuur
Dat heb ik meestal in mijn stopweek. Dan moet ik echt belachelijk vaak naar de wcquote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Mirjam het volgende:
Ermahgerd ik moet echt veel plassen vandaag. Raar.
Oh nooooo, Spees heeft een steekje los zittenquote:
korting 4-daagse?quote:
Ja ik wilde een steek terug gaan en dat lukte met 2 steken ervoor ook maar nu ben ik dus die lus kwijtquote:
Dat was al bekend toch?quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh nooooo, Spees heeft een steekje los zitten![]()
matigen garpenquote:
Ik kreeg post van ze op mijn vorige adres. Dus wou het wijzigen. Kreeg een foutmelding, en dat ik de klantenservice moest mailen. Dus dat doe ik.quote:
Wat een fout in ons systeem? Neee, dat fixen we niet, je bent gewoon van ons afhankelijk vanaf nu!quote:Geachte mevrouw Bambi,
Wat vervelend dat het u niet lukt om uw adres te wijzigen in ons systeem. Mijn excuses voor dit ongemak.
Graag help ik u hiermee.
In ons systeem staat u geregistreerd onder het volgend adres en gegevens:
Blaaaaa
Indien dit uw huidig adres is dan is het wel veranderd in ons systeem.
Is dit echter niet uw huidig adres dan vraag ik u vriendelijk om uw juiste adres gegevens naar ons toe te mailen zodat wij het voor u kunnen aanpassen in ons systeem.
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid geholpen te hebben en kijk uit naar uw reactie.
Een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Darell Geldorp
Klantenservice wehkamp.nl
Ja nouja, ik hoef niet zozeer mijn goede adres ergens in hun systeem. Als ik dan maar dit account helemaal kan verwijderen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij lukte dat ook niet, heb toen maar gewoon een nieuw account aangemaakt. Buiten de lijnen denken gaat toch altijd fout bij dit soort bedrijven
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kreeg post van ze op mijn vorige adres. Dus wou het wijzigen. Kreeg een foutmelding, en dat ik de klantenservice moest mailen. Dus dat doe ik.
Krijg ik dit terug:
[..]
Wat een fout in ons systeem? Neee, dat fixen we niet, je bent gewoon van ons afhankelijk vanaf nu!
Haha, mja, dit was vast niet het laatste.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik vraag me soms nog wel eens af hoeveel post ik krijg op mijn oude adres
Wut? Ik doe ze altijd in de koelkastquote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eieren drogen uit als je ze in de koelkast bewaart?Wtf? Is toch bullshit?
Heb ik de moeite niet voor gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik hoef niet zozeer mijn goede adres ergens in hun systeem. Als ik dan maar dit account helemaal kan verwijderen.
eieren drogen zoberzo uit, maar gaat niet zó snel hoor. Voor die tijd zijn ze al bedorven.quote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eieren drogen uit als je ze in de koelkast bewaart?Wtf? Is toch bullshit?
Jij hebt liever rotte melk?quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huisgenootje is superlief en doet boodschappen voor mij. Ik vraag om halfvolle melk.
Neemt ze braaf mee. De houdbare versie.Ik ga het morgen 1 keer proberen maar denk dat het heel snel richting prulenbak gaat.
Ik moest lachenquote:
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Je hebt de melk die in het koelvak bewaart wordt en ongeveer een week houdbaar is. En je hebt de versie die bij de chocolademelk enzo staat, die iets van een half jaar houdbaar is.quote:
Ik ben benieuwd, heb er geen goede ervaring mee, maar dat is wel al heel lang geleden.quote:Op maandag 5 november 2012 18:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar houdbare melk is gewoon ook lekker als ie koud is, wij drinken dat ook altijd
Dat je melk zo de structuur heeft van kwarkquote:
Je moet het opdrinken, want het is een kadootjequote:Op maandag 5 november 2012 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heb er geen goede ervaring mee, maar dat is wel al heel lang geleden.
Nee want ik drink nooit melkquote:Op maandag 5 november 2012 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Je hebt de melk die in het koelvak bewaart wordt en ongeveer een week houdbaar is. En je hebt de versie die bij de chocolademelk enzo staat, die iets van een half jaar houdbaar is.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet het opdrinken, want het is een kadootje![]()
Gewoon in de koelkast doen en morgen proberen. Vind je het niks, geef je het aan je huisgenoot en anders drink je het zelf opquote:Op maandag 5 november 2012 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heb er geen goede ervaring mee, maar dat is wel al heel lang geleden.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want ik drink nooit melkDacht dat alle melk maar een week of twee maximaal goed was en niet een half jaar.
Dat heb ik gedaan idd, en probeer het morgen gewoon. Kan het dan idd wel aanbieden ja, misschien dat zij er blij van wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon in de koelkast doen en morgen proberen. Vind je het niks, geef je het aan je huisgenoot en anders drink je het zelf op
quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef megamandy het volgende:
Gebruik het alleen voor bij cornflakes of ander eten.
En laatst was ik alleen thuis, rook aan een pak dacht dat het niet meer goed was dus weggegooid. Open ik een nieuw pak, ruikt die melk gewoon precies hetzelfde. Schijnbaar was het dus gewoon de geur van melk
quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik faal trouwens in mijn no-buy.
3 dagen op pad gaan en vergeten om t-shirts mee te nemen.
Plus spastisch genoeg zijn om niet twee dagen achter elkaar hetzelfde tshirt te dragen (want dan ruik ik mezelf), dus noodgedwongen nieuwe tshirts kopen, terwijl je net geconcludeerd had dat je er daar wel echt genoeg van had
emoslinger voor mij
Ik heb wel echt een bazen t-shirt gekochtquote:
Pics van je shirtquote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een bazen t-shirt gekocht![]()
Die ongetwijfeld algeheel onwijs fout gevonden wordt, maar ik vind hem zo fout dat ik hem tof vind
quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Niet meer genierkt!
tof!quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dat logo is gemaakt van Studs![]()
![]()
![]()
Hm ja beetje fout issie welquote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Niet meer genierkt!
Hip!quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Neen, hij is heul foutquote:
Nee, dat is het huis waar we zaten in de Ardennenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is het huis waar we zaten in de Ardennen![]()
(Fred heeft niet eens een spiegel, behalve die boven de wastafel in de badkamer)
Schaarlogicaquote:Op maandag 5 november 2012 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, hij is heul fout![]()
En daarom is hij zo tof
ik heb ook alleen een spiegel boven de wastafel!quote:Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is het huis waar we zaten in de Ardennen![]()
(Fred heeft niet eens een spiegel, behalve die boven de wastafel in de badkamer)
Dan weet je toch niet of je kleren bij elkaar passen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook alleen een spiegel boven de wastafel!
Daar heb ik geen spiegel voor nodig!quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan weet je toch niet of je kleren bij elkaar passen?
Je ziet toch wat je uit de kast pakt?quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan weet je toch niet of je kleren bij elkaar passen?
dit!quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ziet toch wat je uit de kast pakt?
modegevoel jonge!quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe vaak ik niet denk "goh, dat is leuk, dat ga ik bij elkaar aantrekken" en dan doe ik het aan en dan denk ik "what was I thinking?"
DAT HEB IK TOCH HEUL NIET!quote:
Goeden punt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT HEB IK TOCH HEUL NIET!
Pic hierboven maakt toch wel een punt?
Ja dat is waar, goed puntquote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT HEB IK TOCH HEUL NIET!
Pic hierboven maakt toch wel een punt?
Omg die is gaafquote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik wist dat jij hem zou begrijpenquote:
Is het om een goede reden?quote:
Dat heb ik met schoenenquote:Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja ik heb dan ook zo'n foute kleren; dat ik ze leuk vind dusjah![]()
Even macaroni fixen...
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Mijn internet doet raar, ik kan alleen op fok en facebook
Internet stelt prioriteiten.quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Meer heb je niet nodig.quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Diconnected het volgende:
u vergeet 9gag.com ja!quote:
SNEL, GA ERGENS HEEN, OMDAT HET KANquote:Op maandag 5 november 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoooo, met de wokgroenten en rijst maar ook even een TomTom gefaald bij de appie heijn
Niet meer verdwalen
(en ja, met telefoon heb ik geprobeerd, maar de stem is te zacht en lastig als ik ook soms moet bellen tussendoor of berichtjes krijg ofzo).
Als app op je mobiel hebbenquote:
neuh jonguh, hij moet nog oplaaienquote:Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SNEL, GA ERGENS HEEN, OMDAT HET KAN
Wakostda! Ik moet ook nog een keer 1 want met mijn mobiel is ook niet ideaal eikquote:Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neuh jonguh, hij moet nog oplaaien![]()
Morgen onderweg naar werk
heerlijk voor bij het wakker wordenquote:
Voor het slapen gaanquote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk voor bij het wakker worden
Lig ik echt zo te gniffelen in bed en meneer hier echt zo van "whut??"
Hihihi
99,- voor de TomTom XL, West Europa kaarten van 22 landen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wakostda! Ik moet ook nog een keer 1 want met mijn mobiel is ook niet ideaal eik
ja soms voor het slapen gaan ook jaquote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan![]()
![]()
Tijdens de lunchpauze![]()
Nette prijs.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
99,- voor de TomTom XL, West Europa kaarten van 22 landen.
Voor mij helemaal prima!
Is wel opruiming, ik had de laatste.
Anders kun je ook op wehkamf bestellen, daar issie nu in de aanbieding, met verzendkosten 104,-
Ik had alleen geen zin in het wachten en moest toch naar de AH voor voer
100 was voor mij de max. Had 'm van de week geleend van een collega en toen dacht ik, fuck it, ik moet zo'n ding ook hebben.quote:
yepquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn gewoon strontmakkelijk om te hebben.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga zo even koken, maar zat tijdens het opschonen van mijn feestboekvrinden me af te vragen, hebben we Jacques (die van Cousteau uit Harderwijk) ooit nog gezien?
[ afbeelding ]
Nope, ze staat ook niet meer in de databasequote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga zo even koken, maar zat tijdens het opschonen van mijn feestboekvrinden me af te vragen, hebben we Jacques (die van Cousteau uit Harderwijk) ooit nog gezien?
[ afbeelding ]
Daar scrollde ik ook net langsquote:
Dan mag Joysa er ook uitquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Uit de fb halen dan. Space! En maak meteen ff iemand anders ook moderator
Nee, want dan moet ik m'n feestboek en m'n twitter aan dat ding gevenquote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef Dwyn het volgende:
Wil iemand hier even checken of alledrie de onderdelen van mijn winactie op verplicht staan?
Wat is dat nou weer voor een gelul, ze komt hier toch nooit?quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Spees zet joys er nooit uit joh, daarom hebben we ook een extra moderator nodig
Ik kan je er wel weer uithalen eventueelquote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik m'n feestboek en m'n twitter aan dat ding geven
Die zie ik hier nietquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Anders maak ik gewoon een nieuwe geheime fb aan met meerdere managers
Nee toch? Gewoon aan Spees vragen, die zal dat vast wel doenquote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet
Maar het is al eens een issue geweest die ik gemist heb dus?
Als Spees bepaald dat ze mensen er niet uitgooit die hier al lang niet meer komen, dan zeg ik doenquote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Anders maak ik gewoon een nieuwe geheime fb aan met meerdere managers
Spees is soms een beetje een fb nazi omdat ze niemand medebeheerder wil maken idd. Dat was vnl de discussie, niet perse over joysaquote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet
Maar het is al eens een issue geweest die ik gemist heb dus?
Ik hoor Skjoe de suggestie doen van nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee toch? Gewoon aan Spees vragen, die zal dat vast wel doen.
owwww, ze is gewoon een nazipuberquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spees is soms een beetje een fb nazi omdat ze niemand medebeheerder wil maken idd. Dat was vnl de discussie, niet perse over joysa
HEUL WEL! PANIEK JONGE!quote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Mss het volgende:
Nah, het is toch gewoon niet nodig dat er 5 beheerders voor zo'n pagina zijn. Die twee zijn al maanden niet meer actief, dan maken die paar uur tot dat Spees online komt ook niet meer uit.
Die waren er nog recenter geweest ofzo.quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zitten bgt en joysa eigenlijk nog in de groep en den dolfijn niet meer?
NEE JIJ BENT EEN TRUT NEE JIJ !!!11!!quote:
NAZIBELG!quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEE JIJ BENT EEN TRUT NEE JIJ !!!11!!
Hmmm het valt tegen idd
D'awwwquote:
BALLON PIC VAN MALICE KTHXBYEquote:
Wij zijn matig in rellenquote:
Zeer matig. Je hebt een te tof shirt om boos op te wordenquote:
Wijvenquote:
Ik heb Spees gevraagd of ze eruit gegooid kon worden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zitten bgt en joysa eigenlijk nog in de groep en den dolfijn niet meer?
ach komop joh, zo'n drama was er nou ook weer nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben niet kwaad, het is gewoon weer gezeik om niks en ik word er een beetje moe van
Er is toch geen gezeik....quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben niet kwaad, het is gewoon weer gezeik om niks en ik word er een beetje moe van
GIJ STOKERT GIJquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen ik, en dan nog maar een beetje
Ik wist dat er iets wasquote:
Ja maar ademhalen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neusspray
Ik gebruik t nevernooit meer
Of merkstiftenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://mobiel.viva.nl/for(...)st_messages/173933/0
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Mirjam het volgende:
Mag ik me even binnen-ellebogen om te juichen dat er nu een totaal van 8,1 kilo af is? De 10 komt in zicht!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:piemel-hatjoe
Mag ik me even binnen-ellebogen om te juichen dat er nu een totaal van 8,1 kilo af is? De 10 komt in zicht!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat zijn granny-squares!quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mir, nu je toch bent gebinnen-elleboogd, hoe heet die haak-techniek die jij gebruikt? Waar je Mario mee maakt? Dat heeft toch een naam?
Mijn moeder heeft interesse
Jaaaaquote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Mirjam het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij toevallig iets van een leuke website erover?quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dat zijn granny-squares!
kleintjes, twee toeren
Meer weten?
met dat patroon? Da's een moeilijke, die heb ik zelf in elkaar gegoocheld. Als ze dat specifieke ding heel tof vindt heb ik ergens een uiteenzetting van de vakjes, met zelfs een index hoeveel vakjes van welke kleur je nodig hebtquote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet jij toevallig iets van een leuke website erover?
Mijn moeder kan goed handwerken, haken, breien. Maar ze zoekt juist wat uitdaging omdat ze de basis al kent. Dit is nieuw voor haar, dus dat is wel leuk misschien.
godsammequote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee, was meer aan het kijken naar een algemene site over dat soort dingen maken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met dat patroon? Da's een moeilijke, die heb ik zelf in elkaar gegoocheld. Als ze dat specifieke ding heel tof vindt heb ik ergens een uiteenzetting van de vakjes, met zelfs een index hoeveel vakjes van welke kleur je nodig hebt
Gij held!quote:
Ja, al heeft die veul grotere vierkantjes dan de ijne. wel mooi vlakquote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, was meer aan het kijken naar een algemene site over dat soort dingen maken.
Mijn moeder kan dan zelf bedenken wat ze wil gaan maken.
Ik had deze als voorbeeld laten zien
(omdat ik de link naar de jouwe niet meer had)
[ afbeelding ]
Dat is hetzelfde systeem toch?
(mijn moeder heeft niks met Mario, maar heb voorgesteld dat ze allemaal andere dingen kan maken op die manier, dat vond ze wel weer leuk)
Whoehoequote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Mirjam het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
But you have to praise him with love you know!quote:
een gehaakte versie van Fredquote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, was meer aan het kijken naar een algemene site over dat soort dingen maken.
Mijn moeder kan dan zelf bedenken wat ze wil gaan maken.
Ik had deze als voorbeeld laten zien
(omdat ik de link naar de jouwe niet meer had)
[ afbeelding ]
Dat is hetzelfde systeem toch?
(mijn moeder heeft niks met Mario, maar heb voorgesteld dat ze allemaal andere dingen kan maken op die manier, dat vond ze wel weer leuk)
Nu heb ik visuals van niesende piemels met klodders spermasnot!quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Piemel-hatjoe, wat een briljant woord![]()
Hoewel Piemel-hatsjoe nog beter is
Ik heb al een echtequote:
Godver.quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja maar deze kan je zo maken als je zelf wilt!quote:
Die is zeeeeer matigquote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Dale & Tucker versus evil, maaaaaaatig
ik moet er erg om lolleren welquote:
heerlijke humorquote:
en velen bloed!quote:
oh ja, nou zie ik ze ook, flinke jopen dat!quote:
ja dat had ik een paar uur geleden ookquote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Mss het volgende:
Ik ben mijn facebook aan het opruimen, maar wat een gedoe is dat. Die vriendenlijst ververst iedere keer als je iemand ontvriend, waardoor ze steeds in een andere volgorde komen en je weer bovenaan moet beginnen met kijken.
Ik heb dat anders aangepakt. Vriendenlijst geopend, een hele rits mensen in nieuwe tabbladen geopend, ze daar verwijderd. Wanneer ik die hele rits gehad had, nieuwe rits geopend. Zo doorgegaan tot het einde van m'n lijst. Dan ververst hij niet namelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Mss het volgende:
Ik ben mijn facebook aan het opruimen, maar wat een gedoe is dat. Die vriendenlijst ververst iedere keer als je iemand ontvriend, waardoor ze steeds in een andere volgorde komen en je weer bovenaan moet beginnen met kijken.
Ohja dat is best slim. Want hij veranderd inderdaad altijd een paar plekken. Maar teveel om zeker te weten of de volgorde nou wel of niet hetzelfde blijftquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb dat anders aangepakt. Vriendenlijst geopend, een hele rits mensen in nieuwe tabbladen geopend, ze daar verwijderd. Wanneer ik die hele rits gehad had, nieuwe rits geopend. Zo doorgegaan tot het einde van m'n lijst. Dan ververst hij niet namelijk.
ja dat is eigenlijk nog het slimst ja. Ik had mensen eerst op mijn telefoon geprobeerd te verwijderen, maar die stonden er mooi gewoon nog in toen ik fb op mijn laptop opendequote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb dat anders aangepakt. Vriendenlijst geopend, een hele rits mensen in nieuwe tabbladen geopend, ze daar verwijderd. Wanneer ik die hele rits gehad had, nieuwe rits geopend. Zo doorgegaan tot het einde van m'n lijst. Dan ververst hij niet namelijk.
Ja, maar op een gegeven moment verwaterd het contact met sommige mensen. Dan is het niet heel gek dat je mensen er op een gegeven moment uit gooit?quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan natuurlijk ook de mensen die niet boeiend zijn al bij voorbaat niet als vriend toevoegen
Mja, ik had allemaal mensen van groepsreizen enzo. Eerst leuk maar na een paar weken heb je eigenlijk al geen contact meer. Dus toen ben ik maar eens gaan ruimen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan natuurlijk ook de mensen die niet boeiend zijn al bij voorbaat niet als vriend toevoegen
Ooh ik ben heel kieskeurig met mensen toevoegen maar mijn leven veranderd en zo ook bepaalde contacten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat verdere familieleden en mensen van school en oude werk mogen er inmiddels wel af. Maar goed, ik had max 75 mensen erop ofzo, nu nog 54 zie ik, maar ook daarin ga ik nog wel schiftenquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben het moment van verwateren meestal voor door mensen helemaal niet toe te voegenquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment verwaterd het contact met sommige mensen. Dan is het niet heel gek dat je mensen er op een gegeven moment uit gooit?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, nog 49 over, waarvan jullie de helft zijn
Ik zat net ook even te kijken, denk inderdaad dat de meeste mensen zowat van hier zijn hahaquote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, nog 49 over, waarvan jullie de helft zijn
Sociaal systeemquote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb een aantal grote groepen mensen. Basisschool, middelbare school, opleiding 1 en opleiding 2. Als je er dan eentje weggooit moet je ze eigenlijk allemaal weggooien.
Ik ben nu het criteria aan het handhaven of ik er op straat een praatje mee zou maken als ik ze zou tegenkomen. Zo niet, dan eruit. Zeker omdat ik ook gewoon veel informatie en foto's op mijn feestboek heb staan.
ik heb zitten tellen, 24 uit deze groep! Da's meer dan ik dacht! Maar goed, niet iedereen is even vaak hier natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zat net ook even te kijken, denk inderdaad dat de meeste mensen zowat van hier zijn haha
quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb er nog 208![]()
Middelbare school; hogeschool; hamsterforum; werk; klanten; vrienden; jullieZijn er nog te veel
euwwww, TMI dude, TMI!quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moest niezen en toen zat er snot in m'n haar.
Ja die ben ik er nu allemaal tussenuit aan het halenquote:
Omnomnomquote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moest niezen en toen zat er snot in m'n haar.
zijn dat van "die mensen" die ook allemaal hamsterfoto's op hun feestboek zetten?quote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die ben ik er nu allemaal tussenuit aan het halen![]()
Ik denk 22. Want wij hebben 21 gemeenschappelijke vrienden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef megamandy het volgende:
Ik heb er 21 of 22 van hier. Twee keer geteld en beide keren dus een ander getal
En na weer een korte opruimronde heb ik er 98 in totaal.
Ik begon bij exact dat woord heel hard te lachenquote:
Haha dan zal het dat wel zijnquote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk 22. Want wij hebben 21 gemeenschappelijke vrienden.
HOEZO??? HEDDE GIJ EEN LEVEN DAN???quote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik begon bij exact dat woord heel hard te lachen![]()
Probeer bij te blijven met jullie gesprekken hier maar lukt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |