Dit is bomberman:quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bombermannen? Je maakt me heel nieuwsgierig?
Echt welquote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef Sharana_LV het volgende: [..] Ja thanks! Eerst maar eens zien of alles doorgaat hoor!
[..] Nee joh gek
![]()
Neequote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt welje hebt toch nog helemaal niet veel filmpjes?
is vast heel oldskool maar het zegt me niksquote:
ikkuhquote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
EN WIE DE FUCK KENT BOMBERMAN NOU NIET
Maar je doet het ook heel professioneelquote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neevier maar
Ik kreeg de mail al bij mijn 2e filmpje
quote:
Thank you babe!quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je doet het ook heel professioneel
Goed licht etc etc
IK OOK !! Dit was een zeer nuttig laatst uurtjequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga hier zitten wachten tot jullie thuis zijn
*gaat zitten
steken laten vallen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m'n breiwerk zo vernaait dat ik niet weet wat ik gedaan heb. Nu maar wegleggen en dan mag mama het morgen goed maken
quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga hier zitten wachten tot jullie thuis zijn
*gaat zitten
quote:Op maandag 5 november 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook, behalve mijn brievenbussloop-avontuur
Dat heb ik meestal in mijn stopweek. Dan moet ik echt belachelijk vaak naar de wcquote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Mirjam het volgende:
Ermahgerd ik moet echt veel plassen vandaag. Raar.
Oh nooooo, Spees heeft een steekje los zittenquote:
korting 4-daagse?quote:
Ja ik wilde een steek terug gaan en dat lukte met 2 steken ervoor ook maar nu ben ik dus die lus kwijtquote:
Dat was al bekend toch?quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh nooooo, Spees heeft een steekje los zitten![]()
matigen garpenquote:
Ik kreeg post van ze op mijn vorige adres. Dus wou het wijzigen. Kreeg een foutmelding, en dat ik de klantenservice moest mailen. Dus dat doe ik.quote:
Wat een fout in ons systeem? Neee, dat fixen we niet, je bent gewoon van ons afhankelijk vanaf nu!quote:Geachte mevrouw Bambi,
Wat vervelend dat het u niet lukt om uw adres te wijzigen in ons systeem. Mijn excuses voor dit ongemak.
Graag help ik u hiermee.
In ons systeem staat u geregistreerd onder het volgend adres en gegevens:
Blaaaaa
Indien dit uw huidig adres is dan is het wel veranderd in ons systeem.
Is dit echter niet uw huidig adres dan vraag ik u vriendelijk om uw juiste adres gegevens naar ons toe te mailen zodat wij het voor u kunnen aanpassen in ons systeem.
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid geholpen te hebben en kijk uit naar uw reactie.
Een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Darell Geldorp
Klantenservice wehkamp.nl
Ja nouja, ik hoef niet zozeer mijn goede adres ergens in hun systeem. Als ik dan maar dit account helemaal kan verwijderen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij lukte dat ook niet, heb toen maar gewoon een nieuw account aangemaakt. Buiten de lijnen denken gaat toch altijd fout bij dit soort bedrijven
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kreeg post van ze op mijn vorige adres. Dus wou het wijzigen. Kreeg een foutmelding, en dat ik de klantenservice moest mailen. Dus dat doe ik.
Krijg ik dit terug:
[..]
Wat een fout in ons systeem? Neee, dat fixen we niet, je bent gewoon van ons afhankelijk vanaf nu!
Haha, mja, dit was vast niet het laatste.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik vraag me soms nog wel eens af hoeveel post ik krijg op mijn oude adres
Wut? Ik doe ze altijd in de koelkastquote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eieren drogen uit als je ze in de koelkast bewaart?Wtf? Is toch bullshit?
Heb ik de moeite niet voor gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik hoef niet zozeer mijn goede adres ergens in hun systeem. Als ik dan maar dit account helemaal kan verwijderen.
eieren drogen zoberzo uit, maar gaat niet zó snel hoor. Voor die tijd zijn ze al bedorven.quote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eieren drogen uit als je ze in de koelkast bewaart?Wtf? Is toch bullshit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |