Eens, niks dan respect voor die oudersquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk... eigenlijk vind ik het wel een goeie dat ze dit hebben gedaan. En ik hoop ook dat er een aantal hiermee flink met de neus op de feiten worden gedrukt. Jammer dat het een leven heeft moeten kosten
Ook om die keuze in zo'n situatie te maken... damn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens, niks dan respect voor die ouders
Heel knap, maar ik vind het een goede keuze, laat maar zien waar het toe kan leiden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook om die keuze in zo'n situatie te maken... damn.
Dus dat...quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel knap, maar ik vind het een goede keuze, laat maar zien waar het toe kan leiden.
Oh, bij jou valt hij natuurlijk op de mat. Kan me voorstellen...quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap ja. Ik ben er vanmorgen best wel even van slag van geweest. Ik sloeg de krant open en zag de advertentie. Daarna geregeld wat in de timeline. Zeer heftig.
Is het ook, ik hoorde het wel op het journaal op de radio, maar die advertentie geeft je wel even een tik in het gezicht.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap ja. Ik ben er vanmorgen best wel even van slag van geweest. Ik sloeg de krant open en zag de advertentie. Daarna geregeld wat in de timeline. Zeer heftig.
Er stonden nog een boel advertenties verder bij. Maar die ene advertentie, die jongen zo vol in beeld. Een foto waarop hij er gelukkig uitziet. En dan dat briefje. Ik heb het ontbijt over moeten slaan. Heb ik niet zo snel, maar dit. Man man.quote:Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, bij jou valt hij natuurlijk op de mat. Kan me voorstellen...
Kan het me volledig voorstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er stonden nog een boel advertenties verder bij. Maar die ene advertentie, die jongen zo vol in beeld. Een foto waarop hij er gelukkig uitziet. En dan dat briefje. Ik heb het ontbijt over moeten slaan. Heb ik niet zo snel, maar dit. Man man.
Niet in de horeco kunnen werkenquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef iBenny het volgende:
Damn... die mensen die in Schokkende rouwadvertentie na zelfmoord gepeste jongen II moeilijk doen over het feit dat er aanhalingstekens staan rondom "onze trots"
Als je 1 hebt gelezen, hoort dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |