Moet ik wel met je eens zijn. Aan de andere kant, misschien heeft hij het pas kort geleden verteld aan zijn ouders dat hij jarenlang gepest is. Schaamde hij zich voor het feit dat hij werd gepest omdat hij volgens anderen anders was.quote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als het al jaren aan de gang is vraag je je toch af waar die ouders al die tijd waren om hem te steunen. En waarom in godsnaam in de horeca werken waar je elke vrijdag en zaterdag de confrontatie moet aangaan met je treiteraars?
Probeer maar eens niet depressief te worden als je keer op keer buitengesloten en gepest bent.quote:Wel makkelijk om de schuld bij de pesters neer te leggen als je zelf depressief bent.
Nou, de pester in mijn geval was nogal...gezet. Ik was net zo groot als hij, maar had niet zoveel massa, en vanwege mijn handicap heb ik ook weinig evenwicht. Dus, als je mij maar een heel licht duwtje geeft val ik om. De andere kant daarvan is dat ik redelijk wat kracht in mn armen had. Als ik als eerste geslagen word ga ik om en that's it. Als ik zelf als eerste sla dan gaat bij de ander het licht uit, dat moet ook wel, want gebeurd dat niet verlies ik 't alsnogquote:Op maandag 5 november 2012 12:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Tja... dat was een inschattingsfout van de pester. Die jongen was gewoon erg zachtaardig en liet heel wat over zich heen lopen totdat de maat vol was![]()
Bleek dat het slachtoffer alles behalve zwak was
Een van de pesters?quote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar damn, ik ken iemand die bij hem in de klas zat. Heel erg sneu.
Heb je er meer over te vertellen ?quote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor zover ik weet niet. Hij is meer het type persoon dat normaal gesproken opkomt voor mensen die gepest worden.quote:
Kan je bevestigen dat hij daadwerkelijk gepest werd? Want ik begin steeds minder van dit verhaal te geloven.quote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Oke. Beter voor hem. Anders zat hij nu met een bak schuldgevoel waar je u tegen zegt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Hij is meer het type persoon dat normaal gesproken opkomt voor mensen die gepest worden.
wtfquote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Kan je bevestigen dat hij daadwerkelijk gepest werd? Want ik begin steeds minder van dit verhaal te geloven.
Sorry maar je kan je ook onttrekken aan die omgeving.quote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer maar eens niet depressief te worden als je keer op keer buitengesloten en gepest bent.
ik denk de skew van de foto?quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
Maar, wat is hier nou schokkend aan?
Waarom?quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Kan je bevestigen dat hij daadwerkelijk gepest werd? Want ik begin steeds minder van dit verhaal te geloven.
Als je 7 of 8 jaar bent is het een heel ander verhaal dan als je 15 bentquote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sorry maar je kan je ook onttrekken aan die omgeving.
Ik was destijds met 15 jaar het jongste lid van de fossielenclub maar daar werd mijn nerdyness wel geapprecieerd.
Op dit moment niet. Wat ik persoonlijk wel raar vind is dat iemand die stelselmatig buitengesloten werd toch 205 'vrienden' op facebook heeft. De meeste mensen zonder vrienden halen de 100 niet eens, als ik even mag generaliseren.quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hij was toch 20?quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Als je 7 of 8 jaar bent is het een heel ander verhaal dan als je 15 bent
Iemand die zn leven lang getreiterd en gepest is heeft geen 205 'vrienden' op facebook. Iemand die zo buiten gesloten is door alles en iedereen heeft geen baan in de horeaca etc.quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sorry maar je kan je ook onttrekken aan die omgeving.
Dat zei ik dus ook al.quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Wat ik persoonlijk wel raar vind is dat iemand die stelselmatig buitengesloten werd toch 205 'vrienden' op facebook heeft. De meeste mensen zonder vrienden halen de 100 niet eens, als ik even mag generaliseren.
Tja... als zo'n kerel je eerst een tijdlang het bloed onder de nagels vandaan haalt dan kan je ineens doorslaan met behoorlijke consequenties.quote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, de pester in mijn geval was nogal...gezet. Ik was net zo groot als hij, maar had niet zoveel massa, en vanwege mijn handicap heb ik ook weinig evenwicht. Dus, als je mij maar een heel licht duwtje geeft val ik om. De andere kant daarvan is dat ik redelijk wat kracht in mn armen had. Als ik als eerste geslagen word ga ik om en that's it. Als ik zelf als eerste sla dan gaat bij de ander het licht uit, dat moet ook wel, want gebeurd dat niet verlies ik 't alsnog![]()
In dit geval was het dus zo dat hij niks anders meer deed dan met zn armen gekruist voor zich half achterover op de bank langs de muur lag om zichzelf te beschermen tegen de klappen en dus geen tijd/lef had om iets anders te doen. Dat was mijn geluk.
Het resultaat was een kapotte bril, glas in zn gezicht, kapotte tand, armen waar op de plekken na een paar dagen zo donkerbblauw werden dat het zowat zwart leek. Ik werd bij 'm weg getrokken door wat klasgenoten. Ik mocht ook linea recta bij de rector komen. Niet eerst omkleden, nee, hup, meekomen. Maar goed, het liep dus uiteindelijk goed voor me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |