Als je nu aan een opvolger denkt (wat ik me heel goed kan voorstellen) dan zou ik dat geld voor die dokterkuur lekker bij me houden. Zelf niet genoeg plezier meer van.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:35 schreef Rainesz het volgende:
Niet echt een groot Project meer.
Er is later nog een Milltek Non-Resonated catback onder gekomen. Wat kleine veranderingen in het interier (Allemaal OEM producten)
Deze zomer krijgt ze een kleine kuur bij JD.
Denk aan Chip + Luchtfilter en dan is het wel mooi geweest, heel langzaam begin ik ook al aan een opvolger te denken.
Volvo V40?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:33 schreef Rainesz het volgende:
De opvolger komt waarschijnlijk pas volgend jaar, dus zou er een klein jaartje wellicht van kunnen genieten. Maar we zien het wel, heb nu nog geen idee wat een leuke opvolger zou kunnen zijn. (Teveel wat ik leuk vind)
Ik gok op zoiets(maar dan jonger)quote:Op zondag 27 maart 2016 14:33 schreef Rainesz het volgende:
De opvolger komt waarschijnlijk pas volgend jaar, dus zou er een klein jaartje wellicht van kunnen genieten. Maar we zien het wel, heb nu nog geen idee wat een leuke opvolger zou kunnen zijn. (Teveel wat ik leuk vind)
Hoe kom je hierbij als ik vragen mag? Ik beschouw de x40 als de meest kutte serie van volvo.quote:
Haha, is inderdaad een optie.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik gok op zoiets(maar dan jonger)
[ afbeelding ]
GC8 was een prima auto.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:47 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Van een jongere Impreza als de GC8 ga je ws spijt krijgen.
Je gaat dan qua interieur en standaard vermogen achteruit.
Tot je hem naast de 6 zet. Dan pas denk je van ja... Ik zit al een tijdje te kijken naar een andere auto en zit dan tussen een hele boel te vergelijken maar een Golf 5 GTi ED30 is even duur als een 6 GTi, keuze snel gemaakt, ook kwa aanpassingen!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:14 schreef Fer het volgende:
Onvoorstelbaar dat deze auto alweer ouder dan 10 is, zo'n tijdloos ontwerp.
Uiteraard, standaard zal nooit een auto van mij blijven.quote:
Als het een BMW wordt doe ik dat om de voornaamste reden achterwiel aangedreven, nog nooit gehad, lijkt me wel een keer "leuk".quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:40 schreef -Richard- het volgende:
[..]
TS, BMW is ook mooi! Maar welk model denk je dan aan? Begrijp namelijk wel dat eigenlijk elke benzine turboloos is tot je op de snelle modellen komt (135i, 335i, 535i etc). Als je een turbo karakter gewend bent dan kan ik me voorstellen dat je het koppel onderin wel missen gaat namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |