abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134796394
Hele dikke auto, ik volg dit zeker. Altijd al fan geweest van Duitse automerken, en dan met name de Volkswagen Golf.
pi_160843524
813 dagen niet in dit topic gepost, maar toch ga ik het wagen.

Hoe gaat het met het project, OP?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_160959887
Niet echt een groot Project meer.

Er is later nog een Milltek Non-Resonated catback onder gekomen. Wat kleine veranderingen in het interier (Allemaal OEM producten)

Deze zomer krijgt ze een kleine kuur bij JD.
Denk aan Chip + Luchtfilter en dan is het wel mooi geweest, heel langzaam begin ik ook al aan een opvolger te denken.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:02:34 #29
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_160961305
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:35 schreef Rainesz het volgende:
Niet echt een groot Project meer.

Er is later nog een Milltek Non-Resonated catback onder gekomen. Wat kleine veranderingen in het interier (Allemaal OEM producten)

Deze zomer krijgt ze een kleine kuur bij JD.
Denk aan Chip + Luchtfilter en dan is het wel mooi geweest, heel langzaam begin ik ook al aan een opvolger te denken.
Als je nu aan een opvolger denkt (wat ik me heel goed kan voorstellen) dan zou ik dat geld voor die dokterkuur lekker bij me houden. Zelf niet genoeg plezier meer van.
Weet van alles een beetje maar net niets.
  zondag 27 maart 2016 @ 14:33:21 #30
251119 Rainesz
flets outz
pi_160976912
De opvolger komt waarschijnlijk pas volgend jaar, dus zou er een klein jaartje wellicht van kunnen genieten. Maar we zien het wel, heb nu nog geen idee wat een leuke opvolger zou kunnen zijn. (Teveel wat ik leuk vind)
pi_160982118
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:33 schreef Rainesz het volgende:
De opvolger komt waarschijnlijk pas volgend jaar, dus zou er een klein jaartje wellicht van kunnen genieten. Maar we zien het wel, heb nu nog geen idee wat een leuke opvolger zou kunnen zijn. (Teveel wat ik leuk vind)
Volvo V40?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_160994806
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:33 schreef Rainesz het volgende:
Ik gok op zoiets(maar dan jonger) :P

pi_160998498
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Volvo V40?
Hoe kom je hierbij als ik vragen mag? Ik beschouw de x40 als de meest kutte serie van volvo.
life happens while you're pusing the throttle.
  maandag 28 maart 2016 @ 14:58:47 #34
251119 Rainesz
flets outz
pi_160998757
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:40 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Ik gok op zoiets(maar dan jonger) :P

[ afbeelding ]
Haha, is inderdaad een optie. ;) Wordt dan wel een import. ;)
Evanals een nieuwe Civic coupe.

Maar zit ook aan een BMW/Audi te denken. ;)
pi_161003755
Van een jongere Impreza als de GC8 ga je ws spijt krijgen.
Je gaat dan qua interieur en standaard vermogen achteruit.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 17:22:19 #36
251119 Rainesz
flets outz
pi_161026585
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:47 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Van een jongere Impreza als de GC8 ga je ws spijt krijgen.
Je gaat dan qua interieur en standaard vermogen achteruit.
GC8 was een prima auto.
Ondanks later vele gezeik wat ik ermee kreeg. Veel lol ermee gehad. wat kleine aanpassingen en je hebt/had echt een beest van een auto.

Maar als er toch weer een Impreza komt, komt er toch echt een veel jongere variant.
Vanaf het moment dat dit model het levenslicht zag ben ik er al verkocht aan.

En standaard vermogen is zo aangepast. ;)
pi_161036054
Je opent dan toch wel weer een topic hè :Y) ?
pi_161036513
Onvoorstelbaar dat deze auto alweer ouder dan 10 is, zo'n tijdloos ontwerp.
.
  woensdag 30 maart 2016 @ 15:40:23 #39
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_161050507
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:14 schreef Fer het volgende:
Onvoorstelbaar dat deze auto alweer ouder dan 10 is, zo'n tijdloos ontwerp.
Tot je hem naast de 6 zet. Dan pas denk je van ja... Ik zit al een tijdje te kijken naar een andere auto en zit dan tussen een hele boel te vergelijken maar een Golf 5 GTi ED30 is even duur als een 6 GTi, keuze snel gemaakt, ook kwa aanpassingen!

TS, BMW is ook mooi! Maar welk model denk je dan aan? Begrijp namelijk wel dat eigenlijk elke benzine turboloos is tot je op de snelle modellen komt (135i, 335i, 535i etc). Als je een turbo karakter gewend bent dan kan ik me voorstellen dat je het koppel onderin wel missen gaat namelijk.
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_161056231
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:04 schreef Anne het volgende:
Je opent dan toch wel weer een topic hè :Y) ?
Uiteraard, standaard zal nooit een auto van mij blijven. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 15:40 schreef -Richard- het volgende:

[..]

TS, BMW is ook mooi! Maar welk model denk je dan aan? Begrijp namelijk wel dat eigenlijk elke benzine turboloos is tot je op de snelle modellen komt (135i, 335i, 535i etc). Als je een turbo karakter gewend bent dan kan ik me voorstellen dat je het koppel onderin wel missen gaat namelijk.
Als het een BMW wordt doe ik dat om de voornaamste reden achterwiel aangedreven, nog nooit gehad, lijkt me wel een keer "leuk". ;)

Maar zit te denken aan 328/335.
AL vind ik een 2 serie en 4 serie ook erg aanlokkelijk, al ligt die laatste zeker ver uit me price range. 2 serie is met goed zoeken nog wel te doen. 135i vind ik ook nog wel leuk, maar niet om te bezitten.

Maar zie ook de Focus RS flink zakken in prijs in het buitenland, dus wellicht ook een degelijke optie.
Maar ik moet het allemaal eens rustig naast elkaar gaan leggen. ;)

Kijken waar mijn voorkeur en interesses/belangstelling ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')