Ik ook. Heb er bewust geen account.quote:Op maandag 5 november 2012 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige mensen die selectief is wat betreft facebook vrienden.
En zelfs daarvan kun je er één vaak niet volledig vertrouwen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:02 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik heb geen eens 100 'vage vrienden'. Een groepje van 12 trouwe volgelingen lijkt mij meer dan genoeg
Da's goed mogelijk. Op een gegeven moment zul je niemand meer durven vertrouwen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik postte al eerder dat ie misschien zo beschadigd was dat ie een verkeerd mensbeeld en een verkeerd beeld van zichzelf had gecreëerd.
Oh en vergeet de mensen niet die veel vrienden hebben door al die Facebookspelletjes die er zijnquote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goed, heb je facebook? Zo ja, hoeveel vrienden heb je en hoeveel daarvan spreek je, laten we zeggen wekelijks irl. En dan echt even een goed gesprek dat verder gaat dan een 'hoi' en 'hoe gaat het?'. Ik heb ook rond de 200 vrienden op fb waarvan ik er daadwerkelijk echt 5 goed ken, dan hebben we nog een groep van 20 mensen die ik ooit een keer ergens heb ontmoet op een vakantie of verjaardag. Dan houden we 175 mensen over waarvan ik de helft echt wel ken en de andere helft kom ik wel eens tegen. Dus die fb vrienden zeggen echt niet alles. Sire maakt op deze manier geen reclame voor een probleem en een grap zou te ziek voor woorden zijn.
Wat een empathisch vermogen en mensenkennis heb jij. Wow.quote:Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Iemand die zn leven lang getreiterd en gepest is heeft geen 205 'vrienden' op facebook. Iemand die zo buiten gesloten is door alles en iedereen heeft geen baan in de horeaca etc.
begint steeds meer op een uit de hand gelopen SIRE grap/advertentie te lijken
Zowat elke man is een binnenvetter.quote:Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef Aldo-MC het volgende:
Gezien de inhoud van deze tekst was het inderdaad een binnenvetter.
[ afbeelding ]
Heel waar wat je hier schrijft. Ik denk dat Tim niet besefte dat hij zichzelf die kans kon geven en helaas was er niemand in zijn omgeving die hem er wel op heeft kunnen wijzen (op een manier die doordrong tot hem).quote:Op maandag 5 november 2012 13:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sure, natuurlijk zijn er dan nog steeds mensen die je pesten (of dat proberen) maar dat leg je dan naast je neer, in de zin van dat je er niet meer gebukt onder gaat. De wereld bestaat dan ineens uit veel meer dan gepest worden, ga je dan merken. Dat pesten wordt dan steeds meer een verwaarloosbaar onderdeel van je wereld.
Maar ja, als jejezelf die kans niet durft te geven, dan heb je het zwaar ja.
Daar vrees ik ook voorquote:Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zelfs daarvan kun je er één vaak niet volledig vertrouwen.
Inderdaad, wat zou dat uitmaken? Zoveel mensen hebben tegenwoordig veel vrienden op social media. Dat is toch ook iets van deze tijd, dat die kutkoters elkaar via Facebook helemaal kapotmaken? Daarvoor moet je eerst 'vrienden' zijn. Dan is pesten juist nog meer verborgen voor ouders, leraren, vrienden, enz. En zo'n jongen moet ook gewoon geld verdienen naast z'n studie en neemt dan elk horecabaantje aan, dat is toch niet zo gek?quote:Op maandag 5 november 2012 13:01 schreef Re het volgende:
[..]
dus omdat iemand niet 205 vrienden op FB heeft en niet in de horeca had kunnen werken... hmmmm je troll is fail
hoe je jezelf presenteert naar de buitenwereld toe kun je altijd beinvloeden. Als iemand 4x zo groot is als jij doe je niks nee.quote:
Precies. Hij zat zo muurvast dat er geen uitweg meer voor hem was, dacht hij.quote:Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heel waar wat je hier schrijft. Ik denk dat Tim niet besefte dat hij zichzelf die kans kon geven en helaas was er niemand in zijn omgeving die hem er wel op heeft kunnen wijzen (op een manier die doordrong tot hem).
En ook al was dat zo, dat hij propper is geweest. Zal in het buitenland zijn geweest dan? Ver weg van alle bekenden die je het leven zuur maken.quote:Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij discussieert niet, jij ben aan het trollen.
godverdomme. ik zeg niet dat dit een SIRE grap is. ik zeg dat het er steeds meer op begint te lijken. is het echt zo moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goed, heb je facebook? Zo ja, hoeveel vrienden heb je en hoeveel daarvan spreek je, laten we zeggen wekelijks irl. En dan echt even een goed gesprek dat verder gaat dan een 'hoi' en 'hoe gaat het?'. Ik heb ook rond de 200 vrienden op fb waarvan ik er daadwerkelijk echt 5 goed ken, dan hebben we nog een groep van 20 mensen die ik ooit een keer ergens heb ontmoet op een vakantie of verjaardag. Dan houden we 175 mensen over waarvan ik de helft echt wel ken en de andere helft kom ik wel eens tegen. Dus die fb vrienden zeggen echt niet alles. Sire maakt op deze manier geen reclame voor een probleem en een grap zou te ziek voor woorden zijn.
Ja vast. Laat die suggestieve bocht lekker achterwegen joh. Je hebt geen flikker verstand over wat hij dacht.quote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Precies. Hij zat zo muurvast dat er geen uitweg meer voor hem was, dacht hij.
Krav maga, ploertendoder, peppersprayquote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
hoe je jezelf presenteert naar de buitenwereld toe kun je altijd beinvloeden. Als iemand 4x zo groot is als jij doe je niks nee.
Wilde net zeggen inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 13:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Windesheim werkt mee, doen net alsof ze een student hebben verloren en richten een stiltehoek in voor een niet-bestaande overleden student.
En dit is ook waar. Maar niet meer of minder nieuwswaardig dan 4 andere mensen die elke dag zelfmoord plegen in Nederland. Ik denk wel dat het goed is om dit soort dingen meer onder de aandacht te brengen, omdat het te vaak voorkomt.quote:.
Of hij nu objectief gezien veel gepest werd of niet, in zijn waarneming werd hij zo gepest dat hij geen andere uitweg meer zag. En dat is triest.
Nee, maar ik heb wel in hetzelfde schuitje als hem gezeten, al was ik toen nog een kindquote:Op maandag 5 november 2012 13:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja vast. Laat die suggestieve bocht lekker achterwegen joh. Je hebt geen flikker verstand over wat hij dacht.
Er is nogal een verschil tussen gevraagd worden en het werkelijk doen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben in Salou ook ooit gevraagd als propperen later ook nog gepest. Zegt dus ook niet zoveel imo.
Leg dan uit waarom je dat vind!quote:Op maandag 5 november 2012 13:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
godverdomme. ik zeg niet dat dit een SIRE grap is. ik zeg dat het er steeds meer op begint te lijken. is het echt zo moeilijk te begrijpen.
Knap dat je me kent, of je nu 20 bent of 8, het maakt geen fuck uit.quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus zat je niet in hetzelfde schuitje.
Maar het zegt geen ene flikker over wel of niet gepest worden.quote:Op maandag 5 november 2012 13:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen gevraagd worden en het werkelijk doen.
Misschien zag hij het Windesheim als een nieuw begin, maar als het daar het contact met anderen ook kut verliep (als dat zo is) dan raak je toch redelijk moedeloos.quote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Precies. Hij zat zo muurvast dat er geen uitweg meer voor hem was, dacht hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |