Bij niet alle zieke dieren is bekend dat ze kanker hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dank voor deze bemoedigende woorden.
[..]
Ik hoop nu zo erg dat zieke dieren in z'n geheel niet meer voor consumptie dienen. Zal wel toch?
dat kun je verwachten als je zo'n afscheidsbrief in de krant zetquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die ouders geven om 16:30 een persco.. Ze zijn een beetje geschrokken van alle reacties vandaag en op de scholen zag niemand het natuurlijk...
hoefkatrol?quote:Op maandag 5 november 2012 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij niet alle zieke dieren is bekend dat ze kanker hebben.
Misschien gaat een paard met onontdekte maagkanker wel vanwege hoefkatrol naar de slacht en dan wordt het vlees gewoon voor consumptie gebruikt, want het paard is verder gewoon gezond verklaard.
Moest lachen om hoefkatrol, met je vakjargonquote:Op maandag 5 november 2012 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij niet alle zieke dieren is bekend dat ze kanker hebben.
Misschien gaat een paard met onontdekte maagkanker wel vanwege hoefkatrol naar de slacht en dan wordt het vlees gewoon voor consumptie gebruikt, want het paard is verder gewoon gezond verklaard.
Ga ergens anders vega-lobbyenquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
Kan vast wel. Zeker bij vleeskoeien en varkens.
Hamburgerpower ditdatquote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga ergens anders vega-lobbyen.
Lekker rosbief eten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
Kan vast wel. Zeker bij vleeskoeien en varkens.
Hoezo? als je gewoon alleen kwaliteitsvlees eet heb je dat niet hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga ergens anders vega-lobbyen.
AH bonusvlees ftwquote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? als je gewoon alleen kwaliteitsvlees eet heb je dat niet hoor.
Hoe willen ze er in godsnaam achter komen dat er onontdekt kanker in je vlees zit?quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AH bonusvlees ftw. De eisen/controles zullen toch wel zodanig zijn dat er niks anders dan normaal vlees inzit?
Orgaanvlees wat verwerkt wordt in frikadellen enz. echt niet zoo nauwkeurig hoor denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AH bonusvlees ftw. De eisen/controles zullen toch wel zodanig zijn dat er niks anders dan normaal vlees inzit?
Weet jij waar deze persco op te zien is?quote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze is 13 en snapt het woord respect nog niet helemaal denk ik
Die ouders geven om 16:30 een persco.. Ze zijn een beetje geschrokken van alle reacties vandaag en op de scholen zag niemand het natuurlijk...
Niet nadenken over wat er in frikandellen gaat. Dan blijven ze lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Orgaanvlees wat verwerkt wordt in frikadellen enz. echt niet zoo nauwkeurig hoor denk ik.
Doet mij denken aan mijn lul.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Mozy het volgende:
kanker is gewoon wildgroei van vlees hoor. Vlees is vlees.
Daar kauw jij ook niet op.quote:
als je wel nadenkt ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet nadenken over wat er in frikandellen gaat. Dan blijven ze lekker
Bij melk worden er toch ook achteraf waardes gemeten, begreep ik? Misschien kan dat bij vlees ook.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe willen ze er in godsnaam achter komen dat er onontdekt kanker in je vlees zit?
In frikandellen zit geen orgaanvlees, maar seperatorvlees. Dat ik jou dat moet vertellen, Chaiquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Orgaanvlees wat verwerkt wordt in frikadellen enz. echt niet zoo nauwkeurig hoor denk ik.
Geldt ook voor vrouwen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet nadenken over wat er in frikandellen gaat. Dan blijven ze lekker
TV Oost?quote:Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij waar deze persco op te zien is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |