Ja, zie je, had die TS toch een puntquote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
door je erbij neer te leggen verhuftert de boel toch juist?
Vind jij bemoeiallen leuk dan?quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was niet zo letterlijk bedoelt als het er staat hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee. Maar ik bedoelde ook meer voor mijn eigen kinderen. Ik weiger ze voor te laten dringen of bekstukken van ze te maken alleen omdat er best veel ouders zijn die niet ingrijpen als hun kind voordringt ofzo. Dat bedoel ik meer.quote:
Die is toch waardeloos.quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee. Maar ik bedoelde ook meer voor mijn eigen kinderen. Ik weiger ze voor te laten dringen of bekstukken van ze te maken alleen omdat er best veel ouders zijn die niet ingrijpen als hun kind voordringt ofzo. Dat bedoel ik meer.
Dan maar niet voorbereid op de hufterige maatschappij.
nou ja, ik denk dat ze er wel tegen opgewassen zijn zonder dat ze zelf ook hufterig zijnquote:
Het is het chinese jaar van de draak, hij dealt er maar mee.quote:Op maandag 5 november 2012 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet?
De teleurstelling. Dus al die rennende kinderen in de supermarkt, de etengooiers in de restaurants, de voordringers in het museum? Die zijn allemaal hoogbegaafd?
Dus dáár ging het mis. Bedankt voor t inzicht.
Ps: je kind 'draak' noemen is zelfs in OUD een no-go hoor
Ik heb in de politiek gezien wat men noemt bruggen slaan, de slechts mogelijke ideeën uit twee partijprogramma's pakken en dat aan elkaar plakken, daar bedank ik voorquote:Op maandag 5 november 2012 13:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het beste van twee werelden. Dan ben jij de persoon bij uitstek om zoals ze tegenwoordig in de politiek zeggen, bruggen te slaan.
Jij lijkt me wel een hippe vader. Kinderen moeten worden groot gebracht met YOLO.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is het chinese jaar van de draak, hij dealt er maar mee.
Ok.quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef trampolientje het volgende:
oeps noem die van mij regelmatig draken of addergebroedjes..........
quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef trampolientje het volgende:
oeps noem die van mij regelmatig draken of addergebroedjes..........
quote:
Vind je dit zelf nu een goede bijdrage aan de discussie? He?quote:
Nee maar die vind hier ook niet plaats kneusje. Dit is het klaagtopic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nu een goede bijdrage aan de discussie? He?
Dan hoef je ook niet te quoten chubby. En "Ok" is ook al geen klacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar die vind hier ook niet plaats kneusje. Dit is het klaagtopic.
Niks hoeft, alles mag hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te quoten chubby. En "Ok" is ook al geen klacht.
Oh, wacht even hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
Ik heb te weinig verstand daarvan, want ik ben zelf ook nog een kind
Tuurlijk vind ik het prima. Als hij het ook prima vind met een blauw oog rond te lopen, is er geen miscommunicatiequote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus jij vind het wel prima als jij aan de beurt bent in de rij bij de kassa terwijl je aan het wachten bent dat iemand jouw boodschappen aan de kant legt en voor gaat? Of dat je net ergens wilt inparkeren en een ander gauw op die plek gaat staan?
Of dat je net een brood hebt uitgezocht en iemand het uit je handen pakt omdat het t laatste brood was?
En ik stelde trouwens een vraag. Ik vroeg me af of ik nou raar was om dat te verwachten of dat het idd abnormaal gedrag is. Jij vind dat blijkbaar normaal gedrag.
dit.quote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Sowieso, in OUD rondhangen
Tenzij om te trollen uiteraard
welkom ik KLB, meidquote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed. Ik ben in de war nu.
In het vorige topic ging het over het slechte gedrag van kinderen in de hedendaagse maatschappij en was dit de schuld van de ouders. Nu stel ik datzelfde gedrag aan de kaak en nu is het volstrekt normaal kindergedrag?
Dit geloven..quote:Net zoals van die FOK!kers opscheppen over hun enorme penis op internet.. die schieten op andere vlakken dan vaak weer behoorlijk te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |