SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door GilaMonyet op 05-11-2012 14:18:36 ]Don't think, be sure!
Consider it done!quote:Op maandag 5 november 2012 12:03 schreef Klonk het volgende:
ad mij ook maar even: Klonkie
tevens gister alle festivalraces gedaan, nu alleen de streetraces en de stunts bij de horizon outposts nog
Tips voor infected.quote:Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zit er een design op die je hebt gekocht?
Ik had dat namelijk ook en toen heb ik weer een normale paint gekozen toen kon het wel.
[..]
Waarschijnlijk doe ik dat dan fout, ik pomp er meestal een hele dikke motor in haha!
Sta ik daarna een uur te spinnen voordat ik weg kom (wel goed voor de style puntjes).
Gister ook op die golfbaan.. spinde alle kanten op en vloog ook nog is over de kop
Goeie tips!quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tips voor infected.
Kijk van de verste buitenaf camera, dan heb je het meeste zicht om je heen. Gebruik dan die rechterstick om om je heen te kijken.
Rijd nooit te snel als het niet nodig want anders raak je de controle over je voertuig kwijt en wordt je nog sneller getikt.
Maak kleine scherpe bochten, daar hebben die hele snelle R1 auto's nog wel eens moeite mee.
Als je over een bult heen springt zorg dat je recht land (beter is het om vlak voor de bult af te remmen en een bocht te maken over de bult zodat de infected auto achter je wel springt en heel ver van je af is.
Ik zie sowieso veel mensen die de mist in gaan door als ze worden achtervolgd snoeihard te gaan rijden en dan over een bult knallen en op de kop slaan.
Oh en drift veel. Dan gaat die multiplier lekker snel omhoog zodat je X1.5 krijgt.
Thanks!quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor GilaMonyet.
Ford RS200 Tune (S700)
[ afbeelding ]
Dit is mijn favoriete wagen om gewoon wat in rond te rijden, trekt vrij snel op en is erg handig online met infected (rijdt ook prima tegen R-klasse auto's)
Tune
Conversion Engine swap V8DSC
Tires and Rims Sport tires compound, 5Zigen GN+
Engine Race Oil/Cooling, Street flywheel
Platform and Handling Race brakes, Race spring and dampers
Drivetrain Race Transmission, Race differential
Design
Design is van savulohi, zoek op zijn naam in de storefront en je zult het wel vinden.
De lotus exige is pas goedquote:Op woensdag 7 november 2012 07:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Gister weer een paar potjes online gespeeld. Het gaat steeds beter. Sta nu op 24 wins uit 62 matches (volgens mij), niet verkeerd al zeg ik het zelf. De Bentley rijdt echt goed trouwens, zolang er niet teveel scherpe bochten in zitten. Hij trekt namelijk snel op en heeft een goede topsnelheid. Daarnaast is hij ook best zwaar en dus niet snel weg te tikken.
Ik heb wel een ouwe verroeste mini!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die een Zonda R wil? Ruilen tegen een Ferrari van dezelfde prijs oid?
Welke klasse gebruik je hem?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De lotus exige is pas goedWat een grip heeft die bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |