abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118932811
Ik ook maar ik moet wachten tot mijn lieftallige meneer klaar is met werken :D
pi_118933789
Vanavond eerst het laatste halve level met mijn WD maar afmaken tot 60 :D
Gisteren niet meer gedaan door Ajax :D
pi_118934003
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef Solique het volgende:
Probeer momenteel elke class naar de 60 te krijgen, krijg toch steeds items voor andere classes. Mijn main is monk btw
Same here, gisteren even een hellfire ring gescored op mijn DH. Heb al een Barb & Wiz op 60 maarja een monk (32) + hellfire + 25% gem (in headpiece) en nog wat andere +exp gear gaat als een tiet.

Misschien vanavond nog even een hellfire met int halen kan ik mijn WD ook nog een keer gaan levelen :)
pi_118934025
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ook maar ik moet wachten tot mijn lieftallige meneer klaar is met werken :D
Farm je alleen met je vriend/man? Als jullie nog een WD kunnen gebruiken in het team moet je het maar laten weten. :)
pi_118934262
Nee we spelen ook los van elkaar of samen met anderen :)
Het hangt er gewoon van af waar we zin in hebben die dag.

Het is meer dat wij van elkaar gewoon echt weten wat we gaan doen en hoe we spelen dat dit met sommige dingen gewoon het fijnst en meest snelle is. Zoals de keys even snel samen buffstacken en verder etc. Maar als we er iemand bij willen hebben is een WD altijd welkom O-)
pi_118934489
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Pvoesss het volgende:

Het is meer dat wij van elkaar gewoon echt weten wat we gaan doen en hoe we spelen dat dit met sommige dingen gewoon het fijnst en meest snelle is. Zoals de keys even snel samen buffstacken en verder etc. Maar als we er iemand bij willen hebben is een WD altijd welkom O-)
Zou spannend klinken als ik niet zou weten dat het over Diablo zou gaan :N
pi_118934634
quote:

Nice :) Ik sta in de OP, voeg mij even toe of ik voeg jou even toe. :)
Als we 1 keer even bespreken waar we langs gaan voor de stacks zal het qua snelheid wel goedkomen. :D Er is ook nog een barbarian waar ik meestal mee speel. Als er meer nodig is. :P
Welk MPL spelen jullie? En welke class?
pi_118934687
Morgen waarschijnlijk een dagje vrij. Eens kijken of ik dan mijn WD naar 60 kan krijgen. Misschien alvast een beetje rondkijken voor items. Wat zijn belangrijke stats buiten intelligence? Crit hit en chance? Is all res nodig als je intelligence heel hoog is?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_118934886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:05 schreef ssebass het volgende:
Morgen waarschijnlijk een dagje vrij. Eens kijken of ik dan mijn WD naar 60 kan krijgen. Misschien alvast een beetje rondkijken voor items. Wat zijn belangrijke stats buiten intelligence? Crit hit en chance? Is all res nodig als je intelligence heel hoog is?
Je all res vanuit je intel is maar 10%. Dus 1000 intel is maar 100 all res. Ik zou dus zeker voor meer kijken.

Daarnaast ligt het een beetje aan je build. Gebruik je pets, dan profiteren deze van je HP, Armor en All Res. Wil je dus dat die lang kunnen tanken, dan moet je daar voor gaan.

Verder zou ik in het begin niet meteen voor CHC en CHD gaan, maar eerst zorgen dat je fatsoenlijk Inferno MPL1 kunt overleven met de WD, daarna voor meer DPS en hogere MPL gaan.
pi_118935006
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je all res vanuit je intel is maar 10%. Dus 1000 intel is maar 100 all res. Ik zou dus zeker voor meer kijken.

Daarnaast ligt het een beetje aan je build. Gebruik je pets, dan profiteren deze van je HP, Armor en All Res. Wil je dus dat die lang kunnen tanken, dan moet je daar voor gaan.

Verder zou ik in het begin niet meteen voor CHC en CHD gaan, maar eerst zorgen dat je fatsoenlijk Inferno MPL1 kunt overleven met de WD, daarna voor meer DPS en hogere MPL gaan.
Met build denk ik aan acid rain als main dmg. De rest om een beetje meer dmg te doen en te blijven leven. Moet kijken welke ik het best kan gebruiken als wall/vertragen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_118936352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
En vergeet thorns niet. ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 14:52:51 #72
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_118936679
quote:
Maar als we er iemand bij willen hebben is een WD altijd welkom O-)
Je kan / mag mij toevoegen: Beat#2930. Heb een WD :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_118937251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nice :) Ik sta in de OP, voeg mij even toe of ik voeg jou even toe. :)
Als we 1 keer even bespreken waar we langs gaan voor de stacks zal het qua snelheid wel goedkomen. :D Er is ook nog een barbarian waar ik meestal mee speel. Als er meer nodig is. :P
Welk MPL spelen jullie? En welke class?
Ik speel een Wizard.
En die speelt tussen MPL5 en MPL7. :)

En iedereen mag mij ook altijd toevoegen, ik ben altijd bereid te helpen. MPL maakt mij dan niet uit. :)
pi_118937622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik speel een Wizard.

En iedereen mag mij ook altijd toevoegen, ik ben altijd bereid te helpen. MPL maakt mij dan niet uit. :)
MPL 5 is al iets te hoog voor me. :P Ga ik te vaak in dood.
pi_118937657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik speel een Wizard.

Help mij eens met dat laatste deeltje voor mijn ring dan :D
  woensdag 7 november 2012 @ 15:20:27 #76
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_118937764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

MPL 5 is al iets te hoog voor me. :P Ga ik te vaak in dood.
MPL 5 is de max voor me... Wel een keer meegelopen met RB666 op 6 maar dat was toch behoorlijk vaak afscheid nemen van mijn Wizzard.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_118937855
quote:
99s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Help mij eens met dat laatste deeltje voor mijn ring dan :D
Jij bent een WD aan het levelen nu. :P
Gewoon even ingame messagen en ik kom helpen. ;)

Ik heb nog steeds 4 machines klaar staan die gebruikt kunnen worden.
pi_118937925
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Jij bent een WD aan het levelen nu. :P
Gewoon even ingame messagen en ik kom helpen. ;)

Ik heb nog steeds 4 machines klaar staan die gebruikt kunnen worden.
En ik heb ook 4 machines inmiddels ;)
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_118938185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Timm-E het volgende:

[..]

En ik heb ook 4 machines inmiddels ;)
Dus als nog iemand 1 machine heeft, dan kunnen we 3 uber runs doen. :)
pi_118938302
Ik moet nog een key of terror, heb inmiddels 11 runs gedaan maar dat ding dropt gewoon niet...
pi_118938543
quote:
99s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef So_Surreal het volgende:
Ik moet nog een key of terror, heb inmiddels 11 runs gedaan maar dat ding dropt gewoon niet...
Monsterpower 10 en drop is gegarandeerd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_118938690
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bent wel gegarandeerd ook 1,5 uur bezig. :P
pi_118938696
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Help jij mee dan :') ?
Mij lukt dat niet alleen haha.
pi_118939089
quote:
99s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Help jij mee dan :') ?
Mij lukt dat niet alleen haha.
Ik farm op MP 2 :') Hogere levels zou ik qua defense nog wel aankunnen maar dan gaat het allemaal wat lang duren :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_118939185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik farm op MP 2 :') Hogere levels zou ik qua defense nog wel aankunnen maar dan gaat het allemaal wat lang duren :')
Same here, op MP1 of 2 ga ik er zo doorheen, maar hoger kost gewoon veel te veel tijd.
pi_118939288
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Same here, op MP1 of 2 ga ik er zo doorheen, maar hoger kost gewoon veel te veel tijd.
Op hoeveel DPS zitten jullie nu dan?
pi_118939381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

[..]

Op hoeveel DPS zitten jullie nu dan?
50k
  woensdag 7 november 2012 @ 16:04:04 #88
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_118939599
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

50k
Weblink naar je popke?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_118940172
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:12 schreef ssebass het volgende:

[..]

Met build denk ik aan acid rain als main dmg. De rest om een beetje meer dmg te doen en te blijven leven. Moet kijken welke ik het best kan gebruiken als wall/vertragen.
Acid Rain is geweldig, zeker als AoE dmg, maar vereist behoorlijk wat mana en mana regen. Ik heb 3 pieces met +Max Mana en Mana Regen en gebruik daarnaast ook nog SW met de Mana rune en als passives Spirit Attunement, Blood Ritual en Grave Injustice. Bijna alles is erop gericht om AR te kunnen spammen. voor wallers en als ik OOM ben gebruik ik Rain of Toads.

Dus tegen (uber)bosses zijn er wellicht betere alternatieven zoals Fire Bats of Zombie Bears.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')