Naar school.quote:
Ik wil ook weer naar schoolquote:
En Feraquote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Van Vinniiee ben je toch niks anders gewend?
Nou en. Misschien had DM ook wel een goede. Laat het gewoonquote:
Ik zal het proberenquote:Op maandag 5 november 2012 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en. Misschien had DM ook wel een goede. Laat het gewoon
quote:
Wat had je in gedachten dan?quote:Op maandag 5 november 2012 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had ook wel een goede TT in gedachten, maar ik ga daar geen topic om kapen.
Ja, daag.. Die ga ik nu echt niet vertellen. Je hebt het verpestquote:
Aldo is erger.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daag.. Die ga ik nu echt niet vertellen. Je hebt het verpest
Uiteraard, net als altijd als het topic wordt gekaaptquote:Op maandag 5 november 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had jij een goeie TT in gedachten?
Hoi, wordt eens geil en kom deze kant opquote:Op maandag 5 november 2012 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan daar net zo slecht tegen als mensen die vals spelen. Doe het eerlijk of doe het niet. Gaat hier ook op. Nu ben ik pissig en verre van geil en ga ik maar slapen in de trein..
Je mag mijn topics wel kapen, maar dan wens ik je succesquote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uiteraard, net als altijd als het topic wordt gekaapt.
Idd, laat de lapo gewoon rustig een TT bedenkenquote:
Angry sexquote:Op maandag 5 november 2012 10:10 schreef Fera het volgende:
Misschien moet ik ook maar ergens pissig om worden.
Nee. Ik. Moet. Posten.quote:Op maandag 5 november 2012 10:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, laat de lapo gewoon rustig een TT bedenken![]()
.
You're not helping ...quote:
Nee, je, moet, je benen, uuhhhh nee laat maarquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek. Ik heb precies hetzelfde als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef Fera het volgende:
Made me giggleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Altijd.quote:
Jij hebt mijn WA niet?quote:
Eeh nee...quote:
Nee, dat blijkt maar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat Fera van haar stoel af glijdt.
Of je maakt het ergerquote:Op maandag 5 november 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat Fera van haar stoel af glijdt.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh nee...
[..]
Nee, dat blijkt maar weer
Jouw WA heb ik ook niet.
Ik de jouwe wel. Heb je iets gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh nee...
[..]
Nee, dat blijkt maar weer
Jouw WA heb ik ook niet.
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het over jouquote:Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als hij haar WA heeft. Maar als hij dat niet heeft dan niet
Zeker!quote:
Beetje tegen Vin zeggen dat hij t erger maakt, ga je zelf lopen plagen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 10:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het erger als iemand je nog geiler maakt terwijl je college hebt.
Dan heb je niet echt de discipline om bij de les te blijven.. eigen schuld... denk ik danquote:Op maandag 5 november 2012 10:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het erger als iemand je nog geiler maakt terwijl je college hebt.
?quote:Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje tegen Vin zeggen dat hij t erger maakt, ga je zelf lopen plagen.
Sorryquote:Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje tegen Vin zeggen dat hij t erger maakt, ga je zelf lopen plagen.
Yippiequote:Op maandag 5 november 2012 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik de jouwe wel. Heb je iets gestuurd.
Daar zit zeker wat in.quote:Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt de discipline om bij de les te blijven.. eigen schuld... denk ik dan
quote:Op maandag 5 november 2012 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InderdaadDat was vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Succesquote:Op maandag 5 november 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar mijn wekelijkse check-up![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar mijn wekelijkse check-up![]()
Niet meer doen. Mensen eerst zelf de gelegenheid geven!quote:
Ja mevrouwquote:Op maandag 5 november 2012 10:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet meer doen. Mensen eerst zelf de gelegenheid geven!
Ik zal jou eensquote:Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
sorry die moest nog ff
Hey Aldo.quote:
Probeer JIJ me nu te hosselen?quote:Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge Aldo
[..]
Ik kon net gewoon From The Inside meezingen
[..]
Kom hier dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goei bezig !quote:Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kon net gewoon From The Inside meezingen
quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Never hurts to try.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Doe High Voltage eens meerappen. Ik daag je uit.quote:
Ik sla geen mensen alleen omdat ze me willen versieren.quote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee heb je, een klap kun je krijgen
GM87. Long time no see.quote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mogguh
godgloeiende spierkramp!
Ik ga niet ergens tussen zittenquote:
Zo even opzettenquote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe High Voltage eens meerappen. Ik daag je uit.
Hey GM87quote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mogguh
godgloeiende spierkramp!
Was een grapje Vin.quote:
Toch wel als ze opdringerig worden?quote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sla geen mensen alleen omdat ze me willen versieren.
Mogguhquote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mogguh
godgloeiende spierkramp!
Ja oké, maar dat is anders. Maar als iemand me leuk genoeg vindt om naar me toe te komen en een poging te wagen, waarom zou ik iemand daarom slaan? Lastigvallen is een ander verhaal, maar dat is ook geen versieren meer, vind ik.quote:Op maandag 5 november 2012 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Toch wel als ze opdringerig worden?
Ik weet wel dat het geouwehoer is.quote:Op maandag 5 november 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde ook duidelijk zijn
Bij deze versier ik jequote:Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat is anders. Maar als iemand me leuk genoeg vindt om naar me toe te komen en een poging te wagen, waarom zou ik iemand daarom slaan? Lastigvallen is een ander verhaal, maar dat is ook geen versieren meer, vind ik.
ok danquote:Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat is anders. Maar als iemand me leuk genoeg vindt om naar me toe te komen en een poging te wagen, waarom zou ik iemand daarom slaan? Lastigvallen is een ander verhaal, maar dat is ook geen versieren meer, vind ik.
Challenge accepted... without lyrics... close enoughquote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe High Voltage eens meerappen. Ik daag je uit.
En hij is echt zo simpel... tis dat ik een paar woordjes niet weet anders zou ik een perfect score neerzettenquote:
Dat zal best, ik ken dat hele nummer niet zo goedquote:Op maandag 5 november 2012 10:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En hij is echt zo simpel... tis dat ik een paar woordjes niet weet anders zou ik een perfect score neerzetten
Hehe, jah het Reanimation album was al oud toen ik het op m'n 16e begon te luisterenquote:Op maandag 5 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zal best, ik ken dat hele nummer niet zo goed
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik doe meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wens ik je heel veel succesquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
DROOG JE TRANEN OOK AL HEB JE JE VEEL VERDRIEEEEEEEEEEEEEEET :$quote:
Niet = net?quote:Op maandag 5 november 2012 10:48 schreef Braamyo het volgende:
@Viniiee ik zie niet dat het meteora album op mijn desktop ontbreekt
In een huis waar je geen sleutel meer van hebtquote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga lekker bij mij voor de openhaard liggen
SSSSTTTquote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een huis waar je geen sleutel meer van hebt
Mogguhquote:
Neequote:
Moggequote:
Doe mij ookquote:Op maandag 5 november 2012 10:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mogguh
Nog ff een bakkie halen
quote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een huis waar je geen sleutel meer van hebt
Ja. Nog 4 uur schat ik.quote:Op maandag 5 november 2012 10:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DROOG JE TRANEN OOK AL HEB JE JE VEEL VERDRIEEEEEEEEEEEEEEET :$
Niet huilen dusMoet je nog lang?
zometeen eerst mijn ochtendpeukiequote:Op maandag 5 november 2012 10:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mogguh
Nog ff een bakkie halen
joo man alles goed?quote:Op maandag 5 november 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeIk moet me zien te vermaken hier, dus ik leef van stom grapje naar stom grapje
[..]
Mogge
Neej het staat er gewoon niet opquote:Op maandag 5 november 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
Niet = net?
Ik gebruik gewoon spotify
Niet lachenquote:
Ik vond 'm grappigquote:
Ja hoor, lekker uitgerustquote:Op maandag 5 november 2012 10:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
zometeen eerst mijn ochtendpeukie
[..]
joo man alles goed?
Ja oke, maar dan klopt je zinsopbouw nietquote:Op maandag 5 november 2012 10:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej het staat er gewoon niet opwel op mijn laptop
Vooruit, alsjeblieftquote:
Pfffffff x_xquote:
Ok. Even een minuut stilte. Ik zal n kaarsje voor je opsteken.quote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet lachenIk kan nu niet meer naar mijn geliefde Nijmegen
Die gaan samen bij mijquote:Op maandag 5 november 2012 10:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
zometeen eerst mijn ochtendpeukie
[..]
joo man alles goed?
* slurp slurp *quote:Op maandag 5 november 2012 10:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vooruit, alsjeblieft
[..]
Pfffffff x_x
Kom wel ff koffie drinken zo :$
quote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ok. Even een minuut stilte. Ik zal n kaarsje voor je opsteken.
Hij was ook grappig.quote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond 'm grappig
[..]
Ja hoor, lekker uitgerust
Bij jou?
[..]
Ja oke, maar dan klopt je zinsopbouw niet
Warm maar lekkah je handjes op aan het kopje aldo :$quote:
Doe ikquote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Warm maar lekkah je handjes op aan het kopje aldo :$
jawel uit eindelijk welquote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond 'm grappig
[..]
Ja hoor, lekker uitgerust
Bij jou?
[..]
Ja oke, maar dan klopt je zinsopbouw niet
normaliter bij mij ook wel maar nu effe nietquote:
Voor.. Wacht wat O.oquote:Op maandag 5 november 2012 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe ikWaar heb je die warme handjes voor nodig dan?
Dit doet mij goedquote:
Ja dat heb ik wel eens, dat is echt klotequote:Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel uit eindelijk wel
heb je wel eens dat je iets ziet wat zo gruwelijk en vies is dat je het niet meer uit je kop krijgt
nou dat heb ik dus nu
[..]
normaliter bij mij ook wel maar nu effe niet
Jups, nachtdienst gehadquote:
nogal echt bah gewoonquote:Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit doet mij goed
[..]
Ja dat heb ik wel eens, dat is echt klote
Ik ken t wel, ja.quote:Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel uit eindelijk wel
heb je wel eens dat je iets ziet wat zo gruwelijk en vies is dat je het niet meer uit je kop krijgt
nou dat heb ik dus nu
[..]
normaliter bij mij ook wel maar nu effe niet
Die zijn wel (vrijwel altijd) koud, jaquote:
* Vinniiee legt zijn warme handen om Rokjes koude handenquote:Op maandag 5 november 2012 10:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die zijn wel (vrijwel altijd) koud, ja
Succesquote:Op maandag 5 november 2012 11:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zoveel liefde hier, het verwarmt mijn ijskoude ziel
Maar nu ga ik even een spelletje doen, one luv![]()
Kut voor je.quote:
mja verdwijnt op den duur wel weer maar echt heb een hoop gezien maar dit slaat allesquote:
Volgens mij heeft ze vlinders in haar kontquote:
Iets anders gaan kijken?quote:Op maandag 5 november 2012 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja verdwijnt op den duur wel weer maar echt heb een hoop gezien maar dit slaat alles
quote:Op maandag 5 november 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze vlinders in haar kont
quote:Op maandag 5 november 2012 11:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zoveel liefde hier, het verwarmt mijn ijskoude ziel
Maar nu ga ik even een spelletje doen, one luv![]()
dat werkt niet nou ja straks werken dan heb ik et te druk om er aan te denkenquote:
Ah, ik hoop voor je dat dat werktquote:Op maandag 5 november 2012 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat werkt niet nou ja straks werken dan heb ik et te druk om er aan te denken
Daar heb je geen cam voor nodig hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 11:02 schreef MissExpert het volgende:
tinychat werkt niet want geen cam:(
hij start iig niet opquote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb je geen cam voor nodig hoor.
Waar zit je? Het lukte me donderdag avond ook niet en gisteren welquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef MissExpert het volgende:
'we weren't able to conect to the chatroom''
dordrechtquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zit je? Het lukte me donderdag avond ook niet en gisteren wel
Misschien komt het omdat ik net uit een warme kamer kom of zoquote:Op maandag 5 november 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik vond het wel meevallen
Kan zijn dat de school het geblokkeerd heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
school. op een windows 7 browser.
Zou kunnen. Kan ook komen omdat ik ingepakt in een motorpak zatquote:Op maandag 5 november 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik net uit een warme kamer kom of zo.
Maar ik heb het de laatste tijd sowieso steeds sneller koud.
Zal wel een combi van zijn, of zo. Het waait hier iig redelijk koud naar binnen. Zo het raam maar eens dicht doen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen. Kan ook komen omdat ik ingepakt in een motorpak zatMaar ik had wel mijn herfsthandschoenen aan ipv winterhandschoenen
oh okquote:Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan zijn dat de school het geblokkeerd heeft.
Niet zo prettig nee, kun je beter het raam dicht doenquote:Op maandag 5 november 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel een combi van zijn, of zo. Het waait hier iig redelijk koud naar binnen. Zo het raam maar eens dicht doen.
Zal ik je warm knuffelen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel een combi van zijn, of zo. Het waait hier iig redelijk koud naar binnen. Zo het raam maar eens dicht doen.
Dat vond ik inderdaad ook wel meevallen, vanmorgenquote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo prettig nee, kun je beter het raam dicht doen
Zo waar vond ik het niet eens koud toen ik uit bed stapte terwijl de hele nacht het raam open gestaan heeft
Nee, hoor.quote:
Niet onbelangrijk neequote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook wel meevallen, vanmorgen. Maar er moet hier gewoon even wat frisse lucht naar binnen.
[..]
Nee, hoor.
MIEAAAAAAAAUWquote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
Straks maar eens lekker naar Rio toe. De zon komt tevoorschijn
.
TC werkt hier op m'n werk ook niet (tenzij ik een achterdeur gebruikquote:
Doe datquote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik ga me eens omkleden
.
Bedankt hequote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie ergens een user "Broodje Kroket" voorbij komen, en nu heb ik zin in een broodje kroket
En als eeen user "neem_me_anaal" langskomt?quote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie ergens een user "Broodje Kroket" voorbij komen, en nu heb ik zin in een broodje kroket
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En als eeen user "neem_me_anaal" langskomt?
Ik zou het niet aanradenquote:Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True story
Al kan een frikandel ook op de BBQ, een kroket heb ik nog nooit geprobeerd
Als ie breekt komt al die drap op de hete kolenquote:Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg smakelijk nee
Godver, nu heb ik zin in broodje kroket, de Mc en in BBQ'en
Dat is leuk met speklappen, dikke steekvlammenquote:Op maandag 5 november 2012 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie breekt komt al die drap op de hete kolen
Wehehehe ik denk dat een kroket de boel zal dovenquote:Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk met speklappen, dikke steekvlammen
Oke, ik had dat topic uit KPD niet moeten bekijken![]()
Denk het ookquote:Op maandag 5 november 2012 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe ik denk dat een kroket de boel zal doven
Ik wil het niet weten
Ik heb geen toegang voor KPDquote:Op maandag 5 november 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ook
JawelDit topic: http://forum.fok.nl/topic/1890747
quote:Op maandag 5 november 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ook
JawelDit topic: http://forum.fok.nl/topic/1890747
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed topic, alleen niet wanneer er kids in de bus zitten![]()
Ik las je post niet, zag linkje en.klikte, op t moment dat ie ging laden zag ik kpd in ke pst staanquote:
"Meneer, wat is dat?quote:Op maandag 5 november 2012 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las je post niet, zag linkje en.klikte, op t moment dat ie ging laden zag ik kpd in ke pst staan
Oepsie, maar snel afgesloten
Wat heb je uitgespookt? Met je lul tussen de deur gezeten?quote:Op maandag 5 november 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens moet ik niet te lang kijken in dat topic, anders auw
Dat had minder erg geweest denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt? Met je lul tussen de deur gezeten?
quote:
Lijkt me geen pretje neequote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had minder erg geweest denk ik
Scheurtjes in voorhuid ftw![]()
Nee, niet echt.. En ik dacht dat het rdelijk genezen was.. Gister kwam.ik er pijnlijk achter dat het dat nog niet wasquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. En ik dacht dat het rdelijk genezen was.. Gister kwam.ik er pijnlijk achter dat het dat nog niet was
Godverdomme, jij hebt een broodje kroket terwijl ik daar zin in hebquote:Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Zo, gelukt met t tentamen. En een broodje gezond is hier ruim 3 euro terwijl n broodje kroket met mosterd en mayo maar 1,38 is. Keuze snel gemaakt.
Hij is al op. Veel te snel weer.quote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Godverdomme, jij hebt een broodje kroket terwijl ik daar zin in heb
Eet smakelijk
Wat voor tentamen was het?
Lunchpauze.quote:Op maandag 5 november 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, merkwaardige dag dit
Eerst volkomen verslapen, toen begon m'n kat te flippen en nu kan ik de huisarts niet bereiken voor een nieuwe afspraak
Jij ook alquote:Op maandag 5 november 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, merkwaardige dag dit
Eerst volkomen verslapen, toen begon m'n kat te flippen en nu kan ik de huisarts niet bereiken voor een nieuwe afspraak
Om nohm nohmzquote:Op maandag 5 november 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is al op. Veel te snel weer.
Een juridisch betoog, ik moest deze samen met n klasgenoot maken en in verslagvorm inleveren.
Je zei 'nu'. Nu is het half 1, dus niet gek dat ik dat denk.quote:
Ja oké, maar ik probeer al een tijdje te bellenquote:Op maandag 5 november 2012 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei 'nu'. Nu is het half 1, dus niet gek dat ik dat denk.
Karma is a bitchquote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Godverdomme, jij hebt een broodje kroket terwijl ik daar zin in heb
Eet smakelijk
Wat voor tentamen was het?
Tostiquote:Op maandag 5 november 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij ook alFera versliep zich ook al
[..]
Om nohm nohmzIk ga tosti maken
Ah oke, wel goed gegaan?
Vervelend. Krijg je de voicemail?quote:Op maandag 5 november 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik probeer al een tijdje te bellen
Wel alleen met kaas helaasquote:Op maandag 5 november 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Tosti
Ik denk t wel, ik heb er wel n goed gevoel over. Alleen minder bronnen gebruikt dan zou moeten, maar ik had niks toe te voegen. Moest zelfs schrappen, mijn deel was te lang.
Apart. Meestal hebben ze zo'n riedeltje op de VM wat min of meer zegt dat ze tot n bepaalde tijd niet aanwezig zijn enz. Misschien zijn ze ergens erg druk mee, spoedgeval wellicht.quote:Op maandag 5 november 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, blijft gewoon overgaan en niemand neemt op
Ja, ik probeer het straks gewoon weerquote:Op maandag 5 november 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Meestal hebben ze zo'n riedeltje op de VM wat min of meer zegt dat ze tot n bepaalde tijd niet aanwezig zijn enz. Misschien zijn ze ergens erg druk mee, spoedgeval wellicht.
Regen?quote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
Wat een kutdag. Wil ik gaan rijden, gaat het als een idioot regenen
.
Ik kom echt net op het land aan, opeens met bakken uit de lucht. Pfffiiieeewquote:Op maandag 5 november 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Regen?
Hier schijnt het zonnetje, blauwe lucht, alles![]()
Het was zo een lief hondje.quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef kingtoppie het volgende:
Pitbull bijt spelende jongen (8) in Tilburg
Doet ie anders nooit.
Dat is wel kut jaquote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom echt net op het land aan, opeens met bakken uit de lucht. Pfffiiieeew.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was zo een lief hondje.
Het is de schuld van de jongen.
Oh, heet een pitbull tegenwoordig American Pitbull terrier. Nooit geweten.quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef kingtoppie het volgende:
Pitbull bijt spelende jongen (8) in Tilburg
Doet ie anders nooit.
Is die american pitbull terrier niet een soort pitbull dan?quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, heet een pitbull tegenwoordig American Pitbull terrier. Nooit geweten.
Ik ken de American Staffordshire terrier. En dat is geen pitbull, maar een erkend ras. Ik ken ook de Amerikaanse buldog. Een kruising levert wel een pitbull opquote:Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is die american pitbull terrier niet een soort pitbull dan?
Ik bedoel meer dat de naam pitbull wellicht meerdere rassen pitbull telt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de American Staffordshire terrier. En dat is geen pitbull, maar een erkend ras.
Je bedoelt onder pitbull wordt alles geschaard wat ook maar een beetje op een stafford lijkt? Ja, dat klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de term pitbull wellicht meerdere rassen pitbull telt.
WAS GODVERDOMME 'N LIEVE HOND JONGUH.quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was zo een lief hondje.
Het is de schuld van de jongen.
Kvind het raar dat je een ''american pitbull'' zogezegd geen pitbull mag noemenquote:[quote]Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt onder pitbull wordt alles geschaard wat ook maar een beetje op een stafford lijkt? Ja, dat klopt.
Laten we een stille tocht organiseren.quote:Op maandag 5 november 2012 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
WAS GODVERDOMME 'N LIEVE HOND JONGUH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |