neequote:Op maandag 5 november 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Qweej, nog een dansje gedaan zaterdag?
Kakquote:
ik schijt hem best welquote:
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?quote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt hem best wel
oh-oh, dex komt eraan strax! hejje stickje al?
Nee, ik hoop dat er post komt vandaag, hij had hier zaterdag al moeten zijnquote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt hem best wel
oh-oh, dex komt eraan strax! hejje stickje al?
quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?
Ik kwam bij tandarts vanwege controle, en die zei de vorige x al dat als mijn verstandskies begon te kloten, hij eruit moest. Dus ik gaf vorige week aan dat hij een beetje aan het kutten was. Nou, die moet eruit. Dus hij kijken, protocol is doorsturen want er moet ook een stuk van het kaakbot af en iets met kaakkom.quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?
Ja hallo, zo'n stick is toch veel makkelijker! Jankbek!quote:Op maandag 5 november 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat er post komt vandaag, hij had hier zaterdag al moeten zijn![]()
MAAR ik bedacht godverdomme daarna, dat ik heel die stick fucking niet nodig heb want ik heb een kaart van 4 gig in mn camera, daar kan ie ook gewoon op.
Had jij dat niet ff kunnen bedenken sneuneus?
Ah ja, dat stukje zocht ik dus!quote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik riep heel hard : JA DOEI! Ik ga niet naar de kaakchirurg! Dus hij besloot het zelf maar te doen, de 14de. Achteraf eens overnagedacht en hij doet dit soort dingen (ingewikkeld) niet vaak. Kaakchirurg wel. Dus ik ga toch te kaakchirurg.
JAadquote:
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het jantjeteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaanquote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam bij tandarts vanwege controle, en die zei de vorige x al dat als mijn verstandskies begon te kloten, hij eruit moest. Dus ik gaf vorige week aan dat hij een beetje aan het kutten was. Nou, die moet eruit. Dus hij kijken, protocol is doorsturen want er moet ook een stuk van het kaakbot af en iets met kaakkom.
Ik riep heel hard : JA DOEI! Ik ga niet naar de kaakchirurg! Dus hij besloot het zelf maar te doen, de 14de. Achteraf eens overnagedacht en hij doet dit soort dingen (ingewikkeld) niet vaak. Kaakchirurg wel. Dus ik ga toch te kaakchirurg. Afspraak stond voor de 10de van December... maar van Vrijdag op Zaterdagnacht begon de kies te steken en pijn te doen. En toen Zaterdag avond weer. Dus net gebeld, 12 nov, 14u
Whut?quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het janteteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaan
Why de fuck? Ik heb die camera altijd bij me.quote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, zo'n stick is toch veel makkelijker! Jankbek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |