SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdF means you're fucked
Elke keer normaal. PIC heeft geen zin met zo weinig leiderschap en met een MOTS verknal je je teamgeest voor de wedstrijden er na.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef chukchuk het volgende:
De aankomende vier wedstrijden speel ik twee keer tegen twee tegenstanders van ongeveer hetzelfde niveau. Mijn trainer heeft leiderschap:waardeloos. Wat zouden jullie doen Mots Pic Mots Pic, gewoon elke keer op normaal of een andere strategie?
Done!!quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
Tip van de dag:
Voer alvast alle orders voor alle doordeweekse wedstrijden van deze week in. Morgen is er een geplande downtijd van in totaal 599 minuten. Wil nog weleens uitlopen...
Om 7:00 kon er alweer ingelogd worden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
Tip van de dag:
Voer alvast alle orders voor alle doordeweekse wedstrijden van deze week in. Morgen is er een geplande downtijd van in totaal 599 minuten. Wil nog weleens uitlopen...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:08 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Om 7:00 kon er alweer ingelogd worden.
Dat doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef MrMoon het volgende:
Ik ga me denk ik maar eens laten afzakken om zo mn financiën weer op orde te krijgen, me te focussen op training en ook weer fatsoenlijk om de prijzen mee te kunnen doen.. ik vecht nu al enkele seizoenen tegen degradatie, waarbij het elk seizoen weer nijpender wordt.. daar is de lol ook wel een beetje vanaf eerlijk gezegd..
Als je eerst de laatste drie dingen doet, dan kun je daarna nog kijken of afzakken dan een noodzakelijke consequentie is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef MrMoon het volgende:
Ik ga me denk ik maar eens laten afzakken om zo mn financiën weer op orde te krijgen, me te focussen op training en ook weer fatsoenlijk om de prijzen mee te kunnen doen.. ik vecht nu al enkele seizoenen tegen degradatie, waarbij het elk seizoen weer nijpender wordt.. daar is de lol ook wel een beetje vanaf eerlijk gezegd..
ik weet al op zeker dat me dat niet gaat lukken..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je eerst de laatste drie dingen doet, dan kun je daarna nog kijken of afzakken dan een noodzakelijke consequentie is.![]()
Toen ik besloot de boel om te gooien en me te focussen op training degradeerde ik dat seizoen, maar was ik daarna wel weer competitief genoeg om er makkelijk in te blijven en de seizoenen erop alweer bovenin mee te draaien.
Oudste linie vervangen, salarisvreters eruit en trainingsplan samenstellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef MrMoon het volgende:
Ik ga idd de salarisvreters eruit gooien, trainingsplan heb ik al min of meerquote:Op woensdag 7 november 2012 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oudste linie vervangen, salarisvreters eruit en trainingsplan samenstellen.
Bijv: Verdedigen -> Positiespel - > vleugelspel. Kan je een groep van +/ 10 spelers maken met verdedigen, positiespel en een deel met vleugelspel. Heb je alleen twee spitsen en een keeper nodig.
http://ht-box.ru/healing.phpquote:Op donderdag 8 november 2012 07:22 schreef Swennus het volgende:
Heb in een oefenpotje 2 keer +1 en 1 keer + 2. Gaat om een 17, 18 en 22 jarige. Hoelang gaat dit ongeveer duren? Kan ik die in een week fit krijgen? Zijn mijn eerste blessures:p
Vooral mijn 17 +1 en 18 +2 moeten zsm fit worden, dit zijn nl trainees. Heb nu 2 doktoren.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 november 2012 09:49 schreef elby1988 het volgende:
Zitten er nog maar 2 in de beker?
Ik probeer volgende ronde ook nog te halen, financieel legt het geen windeieren.. 1 thuiswedstrijd al gehad
quote:Overigens, tijdens een WO, heeft dan je PIC invloed?
Fijn, heb 2 WO komende weken, kan ik mooi de beker normal spelenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik lig er inderdaad ook al uit, al een paar seizoenen niet meer aan thuiswedstrijden toegekomen
[..]
heb net 1, daag je next week uitquote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
FC Prutsers en Co (766192)
Thuiswedstrijden?? Wasda?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:49 schreef elby1988 het volgende:
Zitten er nog maar 2 in de beker?
Ik probeer volgende ronde ook nog te halen, financieel legt het geen windeieren.. 1 thuiswedstrijd al gehad
Overigens, tijdens een WO, heeft dan je PIC invloed?
Ik vond het inderdaad al raar dat ik geen stijgers had.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef YUR het volgende:
Er is ook nog helemaal geen training geweest. Check de HT-fora maar. Wel updates, maar nog geen training wegens problemen
Ik baalde al van de vormdaling.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je zou dus ook geen vormstijgers mogen hebben gehad. Weten jullie zeker dat dit niet diezelfde van vorige week zijn?
Voor de rest, 't is bekend bij GM/HT, dus achteroverleunen en afwachten maar..
ah.. dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef YUR het volgende:
Er is ook nog helemaal geen training geweest. Check de HT-fora maar. Wel updates, maar nog geen training wegens problemen
Ik ben op dit moment nummer 55 in de bekerreeks.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef NelisZ het volgende:
Ik lig er inderdaad ook al uit, al een paar seizoenen niet meer aan thuiswedstrijden toegekomen
Training schijnt aangezwengeld te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef YUR het volgende:
Waar haal je die info vandaan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Belgie schijnt te worden upgedate nu.
Daarna zijn wij aan de beurt!
quote:Avtandil Chkonia: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
Ron Gordijn: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Gilles van Alebeek: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Waar zie je hoeveelste je staat ind e beker? ;-)quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Nixx- het volgende:
Helaas, geen pops
Wel een betere vorm update: +4/-3
Oh...wel twee conditie veranderingen: -1/+1
Ik ben gewoon gaan tellen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef elby1988 het volgende:
Waar zie je hoeveelste je staat ind e beker? ;-)
Je zit in ieder geval tussen 257 en 512 als je thuis speelt, dus dat is goed mogelijk.quote:
Speel inderdaad tegen een IVe klasse.. Zelf V:)quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je zit in ieder geval tussen 257 en 512 als je thuis speelt, dus dat is goed mogelijk.
Tussen 505 en 512 als je speelt tegen Eredivisie
Tussen 483 en 504 als je speelt tegen IIe klasse
Tussen 421 en 482 als je speelt tegen IIIe klasse
Tussen 267 en 420 als je speelt tegen IVe klasse
Tenzij je een sterkere counter op de mat kunt leggen dan je tegenstander (jouw verdediging sterker dan zijn aanval, jouw aanval sterker dan zijn verdediging), nooit onder diens middenveld gaan zitten. Immers voorkom je dan wel zijn counters, daarentegen geef je de kansen al gewoon weg.quote:Op zondag 11 november 2012 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, ik moet volgende week tegen een counterploegje wat tot nu toe behoorlijk veel punten haalt. Ik kan vanavond PIN'en om dan volgende week onder het middenveld van de counteraar te kunnen kruipen, of is juist zoveel mogelijk middenveld een betere remedie tegen zo'n ploeg?
Typische hattrickdilemma's.
Hoiquote:
Zijn je trainees allemaal ongeveer dezelfde leeftijd (18-19 jaar)? Zo ja, lekker door blijven trainen. Indien ouder, zijn ze voorzien van specialiteiten? Zo nee, wellicht is het een optie een treintje te vormen door die oudere trainees te vervangen door 17-jarigen met (wederom bijstat) en een nuttige specialiteit ([Koppen]). Daarnaast kun je er voor kiezen om wat meer te variëren, bijvoorbeeld een trainee met als 'bijstat' goed verdedigen (ipv passen) te nemen. Of een vleugelspeler (met specialiteit [Snel]) op positiespel te gaan trainen.quote:[..]
Mijn vraag is: Wat doe ik het best na dit seizoen? Nog even door trainen, of een aantal verkopen en opnieuw investeren? Ik heb in principe geen keeper, verdedigers en aanvallers (allemaal matig/redelijk) en zodoende red ik het waarschijnlijk ook niet in de 7de klasse.
[..]
Wat geef je me?quote:Op maandag 12 november 2012 08:13 schreef YUR het volgende:
Ik heb verloren en ben tegen mijn eerste blessure van het seizoen aan gelopen. Geeft nix, alles komt goed
Mijn trainee's zijn nu allemaal zo rond de 18,5. Tot welke leeftijd/stat raden jullie me aan om ze door te blijven trainen dan? Zit er aan te denken om op een bepaald moment de helft te verkopen en daar de rest van het elftal mee in te vullen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Zijn je trainees allemaal ongeveer dezelfde leeftijd (18-19 jaar)? Zo ja, lekker door blijven trainen. Indien ouder, zijn ze voorzien van specialiteiten? Zo nee, wellicht is het een optie een treintje te vormen door die oudere trainees te vervangen door 17-jarigen met (wederom bijstat) en een nuttige specialiteit ([Koppen]). Daarnaast kun je er voor kiezen om wat meer te variëren, bijvoorbeeld een trainee met als 'bijstat' goed verdedigen (ipv passen) te nemen. Of een vleugelspeler (met specialiteit [Snel]) op positiespel te gaan trainen.
Mocht je kampioen worden en promoveren naar VII. Maak je geen zorgen vooraf. Het kan zijn dat je in een competitie belandt met 1-2 zwakkere teams en je eenvoudig handhaaft. Je kunt ook een competitie komen waar je wekelijks kansloos verliest. Dat is dan even niet anders, immers je zit nu pas in je 2e seizoen. Eerst lekker door blijven trainen en rustig bouwen aan een team, dan komt het vanzelf.
Mooie leeftijd voor de skills die je aangeeft. Tot hoever je ze door traint zul je zelf even op de transferlijst moeten kijken wat het meest rendabel is (of een van de PM-trainers hier moet je kunnen helpen).quote:Op maandag 12 november 2012 10:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mijn trainee's zijn nu allemaal zo rond de 18,5. Tot welke leeftijd/stat raden jullie me aan om ze door te blijven trainen dan? Zit er aan te denken om op een bepaald moment de helft te verkopen en daar de rest van het elftal mee in te vullen.
Ga ik toch weer twijfelen of ik hem niet zal kopen..quote:Dinand Eikema (312313333)
Déjà vu?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:20 schreef MrMoon het volgende:
Poeh, leuke oud-jeugdspeler van me op de TL:
[..]
Ga ik toch weer twijfelen of ik hem niet zal kopen..
ik wil mn ploeg verjongen, mn financiën op orde krijgen en rustig verder trainen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je afzakplannen zijn....
Dan zou ik hem nu niet kopen denk ik. Wat zou het doel zijn van zijn aankoop?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil mn ploeg verjongen, mn financiën op orde krijgen en rustig verder trainen..
dus dit seizoen degradatie (daar is geen ontkomen aan) en dan zodra ik de stap naar boven wil/kan maken en mn verdedigers uitgetraind zijn, jonge middenvelders aanschaffen en overstappen op passen trainen..
mja, daar heb ik ook over zitten denken, maar ik was nog niet verder gekomen dan:quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou ik hem nu niet kopen denk ik. Wat zou het doel zijn van zijn aankoop?
Heb je een goede en jonge spits nodig bij het afzakken? En dat van die oud jeugdspeler ben ik ook al ingetrapt...krijgt niet eens een moederclubhartje achter zijn naamquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja, daar heb ik ook over zitten denken, maar ik was nog niet verder gekomen dan:
- een goede en jonge spits
- oud-jeugdspeler
Neuh, eigenlijk niet.. maar dan heb ik hem maar alvastquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je een goede en jonge spits nodig bij het afzakken? En dat van die oud jeugdspeler ben ik ook al ingetrapt...krijgt niet eens een moederclubhartje achter zijn naam
Maarja...dan ga je vervolgens over naar passing-training...en dan is deze alweer wat oud, en valt er niet zoveel meer te behalen met passingtraining...quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet.. maar dan heb ik hem maar alvast
mja, dat is voor mij ook heel erg moeilijk.. ik weet eigenlijk dat het zonde is om hem te halen, maar ik zoek allerlei redenen om het toch goed te praten voor mezelf..quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Maarja...dan ga je vervolgens over naar passing-training...en dan is deze alweer wat oud, en valt er niet zoveel meer te behalen met passingtraining...
Maar goed, ik probeer nu zo rationeel mogelijk te zijn. Da's al moeilijk genoeg
Ik snap het.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja, dat is voor mij ook heel erg moeilijk.. ik weet eigenlijk dat het zonde is om hem te halen, maar ik zoek allerlei redenen om het toch goed te praten voor mezelf..
ohw ja qua passen training bedoelde ik eigenlijk openingen maken.. voor mn verdedigers en middenvelders..
ik wil eens een keer vooruit komen in het spelletje.. voor mn gevoel sta ik al jaren stil qua ontwikkeling..quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar aan de andere kant: Het is maar een spelletje. Wat maakt het eigenlijk allemaal uit
Dan moet je eens kappen met verdedigen trainen en volle kracht over gaan op korte passquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil eens een keer vooruit komen in het spelletje.. voor mn gevoel sta ik al jaren stil qua ontwikkeling..
kappen, ben net 2 seizoen bezig...quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moet je eens kappen met verdedigen trainen en volle kracht over gaan op korte pass
Je maakt het jezelf ook wel moeilijk hequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kappen, ben net 2 seizoen bezig...
en ik heb nu leuke eigen jeugd voor in mn verdedigingdus die wil ik sowieso basis waardig trainen..
er moet wel uitdaging blijven hequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook wel moeilijk he
Euh? Je uitdaging is nu toch: Beter worden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er moet wel uitdaging blijven he
Misschien dat ik ze kan doorschuiven naar mn middenveld bijvoorbeeld..
Ik haal mijn uitdaging door elke keer een stap hoger te willen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er moet wel uitdaging blijven he
Misschien dat ik ze kan doorschuiven naar mn middenveld bijvoorbeeld..
Mwah, meer de boel op de rit krijgen.. zowel sportief als financieel..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Euh? Je uitdaging is nu toch: Beter worden?
Tsja, dan moet je vervelende keuzes beslissingen maken..quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mwah, meer de boel op de rit krijgen.. zowel sportief als financieel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |