Dat is vanwege je d/t-fouten.quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
LompeHork blokkeerd mijn direct messages.![]()
Op wie dan? Hihi hihiquote:Op maandag 5 november 2012 23:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dramatisch slecht, ik ben verliefd.![]()
Niet weer DaMook, of wel?quote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Week of 2 echt officieel aan.
Ik wilde hem niet kwellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En dan slechts een lullige ¤450?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
It was not my fault...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon een terugval. Bedankt humorduck.
slaap allen en tot later.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:51 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ook. Kusjekroel lieve vriendjes![]()
![]()
![]()
Ook jij goede nacht gewenstquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:51 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ook. Kusjekroel lieve vriendjes![]()
![]()
![]()
Nee, ben er mee gestopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deis niet populair geworden
Dat weet ik niet meer....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Op welke manier Victor Reinier?
Fles stond in de koelkast.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met ijsklontjes of zonder ijsklontjes?
nog even doorspammen dan maarquote:
Ik vertel wel een mopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
nog even doorspammen dan maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag wel, niet te vaak.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:25 schreef orginelenaam het volgende:
Achtereenvolgens posten is niet eerlijk
Daar heb je gelijk in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |